Ik vind het toch wel knap dat wij elkaar sinds mijn verhuizing nog niet zijn tegengekomenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kom ik heel af en toe wel eens Haags-vrije locaties tegen
kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel knap dat wij elkaar sinds mijn verhuizing nog niet zijn tegengekomen.
Er wonen natuurlijk ook best veel mensen daar...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel knap dat wij elkaar sinds mijn verhuizing nog niet zijn tegengekomen.
Ja, het zoontje van een goede vriend snapte niet dat MiniMart het tegen hem had toen hij 'mama, mama, MAMA!' riepquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahahaha geweldig. Mijn nichtje noemt iedereen papa. Is m'n schoonzusje wat minder blij mee
Haagse baasquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Haags is overal. Maar je hebt eigenlijk nooit last van hem. Ook een kwaliteit
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het zoontje van een goede vriend snapte niet dat MiniMart het tegen hem had toen hij 'mama, mama, MAMA!' riep.
niemand de deur uitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver. Ik ben mijn borduurwerk kwijt.
Hallo!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helpen verhuizen, een verjaardag, vrijwilligerwerk, wandelen met sociaal gestoorden, hardloopevenementding, verjaardag, verjaardag en dan is het alweer bijna maart.
En doordeweeks mot ik sporten.
zit je in de O2 Arena?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver. Ik ben mijn borduurwerk kwijt.
Alle naalden zitten er ook nog bij? Voordat je die vindt als je gaat zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Vals alarm! Het was tussen de bank gevallen.
TRV zou ik ook wel willen modden. Maar als jij wil terugkeren, zal ik mijn hand niet opstekenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als er ooit weer een plekje komt op TRV misschien.
Ook nog!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle naalden zitten er ook nog bij? Voordat je die vindt als je gaat zitten.
wat mod jij eigenlijk allemaal?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TRV zou ik ook wel willen modden. Maar als jij wil terugkeren, zal ik mijn hand niet opsteken
Haags is altijd aardigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Haags is overal. Maar je hebt eigenlijk nooit last van hem. Ook een kwaliteit
Wat gaat het uiteindelijk worden?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij is niet zo groot, vandaar.
[ afbeelding ]
GC. Je kunt gewoon over zijn tag hoverenquote:
Haha nou ik zou je niet in de weg zitten hoor, maar blijft het mooiste stukje FOK!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TRV zou ik ook wel willen modden. Maar als jij wil terugkeren, zal ik mijn hand niet opsteken
verrekquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GC. Je kunt gewoon over zijn tag hoveren
dat was toch die paarse?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook ooit nog GC gemod. Met @:nikky![]()
Toch ook Gadgets?? of niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook ooit nog GC gemod. Met @:nikky![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het zoontje van een goede vriend snapte niet dat MiniMart het tegen hem had toen hij 'mama, mama, MAMA!' riep.
Een lama! Er komen nog lijntjes bij, dan wordt het meteen een stuk beter te herkennen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat gaat het uiteindelijk worden?
Ziet er uit als een tekening van mij
Dramallamaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij is niet zo groot, vandaar.
[ afbeelding ]
Okee, dus geen tekening van mij of die Lama moet rare eigenschappen hebben..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een lama! Er komen nog lijntjes bij, dan wordt het meteen een stuk beter te herkennen.
Ik welquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
ik heb er zelfs nooit aan gedacht te gaan modden
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:molo gaat nu ook meespelen?
Nee, je zou me niet in de weg zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha nou ik zou je niet in de weg zitten hoor, maar blijft het mooiste stukje FOK!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dus geen tekening van mij of die Lama moet rare eigenschappen hebben..![]()
Die van de voorkant zou nog wel kunnen, met iets meer fantasie er in verwerkt...quote:
Rammsteinquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:10 schreef Bos81 het volgende:
Fles had toen ie mod was als Avatar de album cover van Rammstein - Mutter en als ondertitel zo blauw als een tientje...
WAAROM WEET IK DIT NOG![]()
Welneequote:
Je post hier ookquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee
Ik zou überhaupt vergeten te posten ook denk ik
ja die rooie babyquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:10 schreef Bos81 het volgende:
Fles had toen ie mod was als Avatar de album cover van Rammstein - Mutter en als ondertitel zo blauw als een tientje...
WAAROM WEET IK DIT NOG![]()
Gratis acupunctuur is nooit wegquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle naalden zitten er ook nog bij? Voordat je die vindt als je gaat zitten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Heerlijk
Mijn dochter heeft een periode gehad dat ze mijn man gewoon papa noemde en mij alleen maar bij mijn naam
Dat mensen in de speeltuin vragen of je de oppas bent
Ik heb de balkondeur ook al uren open staanquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus is de thermosstaat op hol geslagen of zo. Is het ineens 22,5 graden.
Of zit je weer onbeheurlijk video materiaal te bekijken?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus is de thermosstaat op hol geslagen of zo. Is het ineens 22,5 graden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zit je weer onbeheurlijk video materiaal te bekijken?
Ah daar komt dus de avatar van JoJoortje vandaan..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
vanaf 2:23 ongeveer. Als je precies op het juiste moment start loopt mijn avatar tot op de 100ste seconde gelijk met de rest van het liedje
Je Uiquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb de balkondeur ook al uren open staanVerwarming kan niet uit of zo
Whehehequote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zit je weer onbeheurlijk video materiaal te bekijken?
oh die ken ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ah daar komt dus de avatar van JoJoortje vandaan..![]()
![]()
Ik heb hier een GGZ-er in de dopquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..].
Dat soort momenten krijgen we hier ook nog wel, ben ik bang.
Nee, maar soms doe ik op werk wel weer suiker in mijn thee voor wat extra energiequote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Whehehemaar het is zo leuk hč, zo'n minimensje in je leven.
Heb je nu trouwens ook zoveel slaaptekort dat je koffie drinkt?
Jong geleerd....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb hier een GGZ-er in de dop
Krijste vanavond toen ze moest slapen via de babyfoon naar mij toe dat papa haar aan het slaan was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ah ja nou zo'n kuikentje dusquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zit volgens mij veel in VBL ondanks haar clubvoorkeur.. Is ook mod geweest daar..
Jojoortje
Kon op afstand. Even met remote desktopquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Keertje bij Haags langs geweest zeker?
Echt nerdje geworden jij wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Kon op afstand. Even met remote desktop
Pehehehe.quote:
'suiker'quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar soms doe ik op werk wel weer suiker in mijn thee voor wat extra energie![]()
.
welk liedje?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
Ik krijg commentaar op mijn liedjeskeuze.
Van Joop?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
Ik krijg commentaar op mijn liedjeskeuze.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar soms doe ik op werk wel weer suiker in mijn thee voor wat extra energie![]()
.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Dankzij Fles, heb ik nu Kuikentje piep opgezet![]()
![]()
![]()
Ik snap het commentaar.quote:
quote:
Gelukkig slaapt hij meestal wel door 's nachts, dus het aantal gebroken nachten valt mee. Maar dat maakt ze niet minder kut.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu alleen maar nog blijer met het bestaan van koffie. Slaaptekort is niet mijn ding. Ben serieus een keer naast Bas op de grond in slaap gevallen
Virusje denk ik. Teveel gesport?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb het nu ineens koud en het is 21 graden hier in huis
Misschien kun je even bij Buda langsgaan, die woont in een sauna momenteel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb het nu ineens koud en het is 21 graden hier in huis
Teveel gesport valt wel mee, denk eerder virusje ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Virusje denk ik. Teveel gesport?
Maar dan moet ik helemaal naar de bijbel belt rijdenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kun je even bij Buda langsgaan, die woont in een sauna momenteel.
Koffiequote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu alleen maar nog blijer met het bestaan van koffie. Slaaptekort is niet mijn ding. Ben serieus een keer naast Bas op de grond in slaap gevallen
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Godverdomme![]()
Dit is trouwens ook een mooie
Doorslapen, welke mythe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig slaapt hij meestal wel door 's nachts, dus het aantal gebroken nachten valt mee. Maar dat maakt ze niet minder kut.
Ja, mijn autisme is in de war nu. Ik ken alleen die groene treinquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is eigenlijk mijn allerfavorietste avatarMaar ik hou die groen trein omdat mensen anders van de leg raken
Ik wil ook een eckte bonenautomaat, alleen zijn beetje goede best prijzigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
We hebben thuis een bonenautomaat
Diep, diep in de bible beltquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan moet ik helemaal naar de bijbel belt rijden
Weet je wat die dingen kosten?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil ook een eckte bonenautomaat, alleen zijn beetje goede best prijzig
Ik zit liever diep diep in een gewillig koor meisjequote:
Ja precies. Goedkoopste model wat ik heb gezien wat ik zou willen hebben zit al snel op 1500 euro.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weet je wat die dingen kosten?
Ik was vandaag op de zaak even bezig met filter van onze automaat, en toen zat ik op internet te kijken voor wat dat ding kost... jezus.. 1900 euro voor een koffiezetter.... en dan nog moet je hem welke 50 kopjes schoonmaken ook...
Het kan wel... maar soms verneem ik aan de ontbijttafel ook dat het toch niet zo wasquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doorslapen, welke mythe bedoel je?
Die zin klopt niet denk ik?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Eindelijk ontsnapt.
11 uur en niet gezeten![]()
De chef noemde mij nog apatisch en dan kon hij niet zo goed hebben. Volgens mij wist die niet wat het betekende
Er komt een moment en dan krijg je ze hun nest niet meer uitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doorslapen, welke mythe bedoel je?
Ja goeie koffie is duurquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weet je wat die dingen kosten?
Ik was vandaag op de zaak even bezig met filter van onze automaat, en toen zat ik op internet te kijken voor wat dat ding kost... jezus.. 1900 euro voor een koffiezetter.... en dan nog moet je hem welke 50 kopjes schoonmaken ook...
We kregen hem als cadeau voor ons geregistreerd partnerschapquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil ook een eckte bonenautomaat, alleen zijn beetje goede best prijzig
Oeh nice!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
We kregen hem als cadeau voor ons geregistreerd partnerschap
Hij vond je apathisch?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij hij vond dat een slechte eigenschap van mij
Dat moet bij ons op zondagavondquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de groene net aan de straat gezet.
Jij als katholiek moet gewoon trouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oeh nice!
* DerRabbit gaat even inlezen over geregistreerd partnerschap
Ja joh, ik heb jouw werkplek ook al eens gezien voor een meet, dus kom maar hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja goeie koffie is duur
Kan ik als ik bij jou in de buurt ben koffie komen drinken?
Wat een mongoolquote:
True!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb jouw werkplek ook al eens gezien voor een meet, dus kom maar hoor.
Ja het is ook een verschrikkelijke vent. Denk dat die intens ongelukkig is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een mongool
Mijn manager vond me een narcist en zei dat ook. Prima joh, idioot mens
Hier heeft iemand gewoon een hele boom ernaast gelegdquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Groene was afgelopen zondag aan de beurt met de kerstboom resten
Ik bel morgen wel gewoon even de pastoor om een afspraak te makenquote:
Trouwen zonder trouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oeh nice!
* DerRabbit gaat even inlezen over geregistreerd partnerschap
Jazeker, die komen elke week wel langs op werk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
True!
Ik weet alleen niet waar jij werkt. Brabant toch?
Hebben jullie ook worstenbroodjes?
deze hou ik vanavond nog evenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mijn autisme is in de war nu. Ik ken alleen die groene trein
Dan liever trouwen voor de kerk zonder echt te trouwenquote:
Best narcistische reactie dit!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een mongool
Mijn manager vond me een narcist en zei dat ook. Prima joh, idioot mens
Hij bedoelde acrobatisch, omdat je zo kundig tussen de tafeltjes door laveertquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Eindelijk ontsnapt.
11 uur en niet gezeten![]()
De chef noemde mij nog apatisch en dan kon hij niet zo goed hebben. Volgens mij wist die niet wat het betekende
Is dit de schijf van vijf of het rad van fortuin?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
deze hou ik vanavond nog evenmorgen weer de trein
Hmm nee hij vond het vervelendquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij bedoelde acrobatisch, omdat je zo kundig tussen de tafeltjes door laveert
Waarom heb je het dan niet gevraagd?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm nee hij vond het vervelend![]()
Wilde eigenlijk vragen wat hij nou dacht te zeggen maar liep weg en toen hoorde ik hem zo iets mompelen van ja loop maar weg ja![]()
Wheel of styles, een achievement in Untappd, de bier-appquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit de schijf van vijf of het rad van fortuin?
Omdat die altijd gigantisch in een discussie schiet. Kan niet met die man praten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan niet gevraagd?
Wellicht andere baan zoeken of is dat geen optie?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat die altijd gigantisch in een discussie schiet. Kan niet met die man praten.
Nee johquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht andere baan zoeken of is dat geen optie?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht andere baan zoeken of is dat geen optie?
Ja das ook zo. Vroeg mij op werk af of jullie nou ook dit soort gesprekken hebben met jullie collega'squote:
Somsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das ook zo. Vroeg mij op werk af of jullie nou ook dit soort gesprekken hebben met jullie collega's
Braaf!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bel morgen wel gewoon even de pastoor om een afspraak te maken
OMG, goddelijk lekker datquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jazeker, die komen elke week wel langs op werk.
Brabant ja.
Wel een keertje gehad afgelopen zomer toen ik ergens ging uithelpen. Had ik bij een evement 6 dagen achter elkaar gewerkt waarvan 4 dagen van meer dan 10 uur. Toen ze vroegen of ik de 7de dag ook nog kon werken zei ik dat ik 2 dagen later alweer in het restaurant moest werken waar ik standaard werkte. Kreeg ik te horen dat ik 'geen hart voor de zaak had en lui was'quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das ook zo. Vroeg mij op werk af of jullie nou ook dit soort gesprekken hebben met jullie collega's
Niet op die manierquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een keertje gehad afgelopen zomer toen ik ergens ging uithelpen. Had ik bij een evement 6 dagen achter elkaar gewerkt waarvan 4 dagen van meer dan 10 uur. Toen ze vroegen of ik de 7de dag ook nog kon werken zei ik dat ik 2 dagen later alweer in het restaurant moest werken waar ik standaard werkte. Kreeg ik te horen dat ik 'geen hart voor de zaak had en lui was'
Ik had jou al op het lijstje staan als voorproever van de wijn en bier. Kun je de week voorafgaand compleet vrij nemen om 'te helpen'?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Braaf!
Mag ik ook komen? En is er alcohol na afloop?
nee onze teamleider is tofquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wel soms tegen mijn huidige manager maar dat is dan over onzinnige shit en humorvol.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schreeuwen jullie ook tegen elkaar?
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schreeuwen jullie ook tegen elkaar?
Heb er toen van gezegd dat ze dan maar iemand moesten vinden die wel hart voor de zaak had. Ik ben er daarna ook nooit meer gaan uithelpen. Was trouwens ook een dikke maand voor het einde van mijn contract dat sowieso niet verlengt ging worden ivm verhuizing richting de randstad.quote:
Nee althans niet met de collega's waar ik nu mee werk, altijd super pedagogische en opbouwende gesprekken. Als iemand, zeker een manager me apathisch zou noemen zou ik zeker willen weten wat hij bedoelde.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja de chef is niet de slimste der slimste dus dacht dat hij er gewoon een hooggeleid word in wilde gooienquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee althans niet met de collega's waar ik nu mee werk, altijd super pedagogische en opbouwende gesprekken. Als iemand, zeker een manager me apathisch zou noemen zou ik zeker willen weten wat hij bedoelde.
Bij mij niet, maar ik werk via de sociale werkvoorziening. Daar kun je niet echt gesprekken op hoog niveau mee voeren..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k vind schreeuwen tegen collega's echt super kansloos. Het is niet alsof we matties zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wel soms tegen mijn huidige manager maar dat is dan over onzinnige shit en humorvol.
Als je bij ons gaat schreeuwen omdat je boos bent krijg je een waarschuwing of mag je weg.
Schreeuwen op werk is echt kansloos en onnodig
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja de chef is niet de slimste der slimste dus dacht dat hij er gewoon een hooggeleid word in wilde gooien
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een keertje gehad afgelopen zomer toen ik ergens ging uithelpen. Had ik bij een evement 6 dagen achter elkaar gewerkt waarvan 4 dagen van meer dan 10 uur. Toen ze vroegen of ik de 7de dag ook nog kon werken zei ik dat ik 2 dagen later alweer in het restaurant moest werken waar ik standaard werkte. Kreeg ik te horen dat ik 'geen hart voor de zaak had en lui was'
Dan nog!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja de chef is niet de slimste der slimste dus dacht dat hij er gewoon een hooggeleid word in wilde gooien
Wat is jouw lievelingseten en snack eigenlijk?quote:
Jij?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeIk werk bij een redelijk chic bedrijf. Hoewel we wel veel platte grappen maken. Of nou ja, ik maak veel platte grappen
Pasta of Pizza, bij de snackbar pak ik eigenlijk altijd wel een kaassoufflequote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is jouw lievelingseten en snack eigenlijk?
Jij moet echt een andere job gaan zoeken. Waar ze gewoon normaal doen en je als mens behandelenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik moest lachen toen hij dat zei en toen vertrok zijn kop helemaal dus ben maar gewoon weg gelopenquote:
Ja denk dat dat in de horeca een utopie isquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij moet echt een andere job gaan zoeken. Waar ze gewoon normaal doen en je als mens behandelen
Geen andere talenten?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat dat in de horeca een utopie is
Mensen die slim willen doen maar het niet bij kunnen komen juist nog dommer overquote:
Ik heb een medewerker die onder mij zit weleens de slechtste zolderkamerautist die ik kende genoemd.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k vind schreeuwen tegen collega's echt super kansloos. Het is niet alsof we matties zijn
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pasta of Pizza, bij de snackbar pak ik eigenlijk altijd wel een kaassouffle
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een medewerker die onder mij zit weleens de slechtste zolderkamerautist die ik kende genoemd.
Maar die had toen ook echt zitten prutsen niet normaal meer
Nu ik erover nadenk noem ik wel veel mensen mongool, dokter Peer of vieze therapeut (fysiotherapeut) ofzo. Maar dat is altijd bij mensen waar ik goed mee omga
Naja ik vind je in de SC niet apathisch maar weet niet hoe je op je werk bent.. Misschien wilde hij er wel serieus even over hebben ofzo, en als jij dan begint te lachen en weglopen dan zou ik ook raar kijken denk ik. En dat je niet met hem kan praten is misschien ook niet handig voor de werkverhoudingen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik moest lachen toen hij dat zei en toen vertrok zijn kop helemaal dus ben maar gewoon weg gelopen
Ja absoluutquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]ja maar dat zijn dan garpjes. Das heel anders.
Dat is waar. Maar ik weet niet of die manager slim wilde overkomen of echt iets wilde zeggen over het gedrag van Bb.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die slim willen doen maar het niet bij kunnen komen juist nog dommer over
Hmmm dat maakt het wat lastigerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof het niet. Ook geen studie gedaan.
Nee dat was het niet. Hj was weer opgefokt. Ik reageerde te chill en was niet onder de indruk van zijn eewige gezeik over alles en toen zei hij dat. Was gewoon van dat kansloze gezeik wat persoonlijk werd. Die man heeft geen enkele intentie om een serieus gesprek met mij te houden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik vind je in de SC niet apathisch maar weet niet hoe je op je werk bent.. Misschien wilde hij er wel serieus even over hebben ofzo, en als jij dan begint te lachen en weglopen dan zou ik ook raar kijken denk ik. En dat je niet met hem kan praten is misschien ook niet handig voor de werkverhoudingen.
Volgens mij is wat meer praten sowieso wel een dingetje voor je op werkgebied?
Nee chefkokquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik weet niet of die manager slim wilde overkomen of echt iets wilde zeggen over het gedrag van Bb.
Ben je dan echt zo chill of kook je stiekem van binnen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Hj was weer opgefokt. Ik reageerde te chill en was niet onder de indruk van zijn eewige gezeik over alles en toen zei hij dat. Was gewoon van dat kansloze gezeik wat persoonlijk werd. Die man heeft geen enkele intentie om een serieus gesprek met mij te houden.
Maar hij is je leidinggevende toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Hj was weer opgefokt. Ik reageerde te chill en was niet onder de indruk van zijn eewige gezeik over alles en toen zei hij dat. Was gewoon van dat kansloze gezeik wat persoonlijk werd. Die man heeft geen enkele intentie om een serieus gesprek met mij te houden.
Nee er was helemaal niks aan de handquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je dan echt zo chill of kook je stiekem van binnen?
Ja ben ik best bereid als je je uberhaubt met mij bemoeit. Geintresseert bent in wie ik ben en niet zo dom bent als een fucking doperwtquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hij is je leidinggevende toch?
Naja misschien kan ik me gewoon niet zo goed voorstellen hoe dat gaat in de horeca. Als mijn leidinggevende kritiek op mij heeft dan gaan we daar gewoon over in gesprek en andersom ook.
ja maar in de horeca heb je daar geen tijd voor. Dan moet je tig klanten bedienen. Allemaal tegelijk en allemaal NUquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hij is je leidinggevende toch?
Naja misschien kan ik me gewoon niet zo goed voorstellen hoe dat gaat in de horeca. Als mijn leidinggevende kritiek op mij heeft dan gaan we daar gewoon over in gesprek en andersom ook.
nou heb ik van bitterballen ook niet zo'n hoge pet op op zich hoorquote:
Okay.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik best bereid als je je uberhaubt met mij bemoeit. Geintresseert bent in wie ik ben en niet zo dom bent als een fucking doperwt
Het is gewoon een zeurquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay.
Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen.
Zijn wel een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou heb ik van bitterballen ook niet zo'n hoge pet op op zich hoor
Wat een onzin, dan plan je een gesprekje voor opening of na sluit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar in de horeca heb je daar geen tijd voor. Dan moet je tig klanten bedienen. Allemaal tegelijk en allemaal NU
Je moet d'r gewoon eventjes lekker laten uitrazen tot het er allemaal weer uit is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay.
Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet d'r gewoon eventjes lekker laten uitrazen tot het er allemaal weer uit is.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet d'r gewoon eventjes lekker laten uitrazen tot het er allemaal weer uit is.
Chef Doperwt klinkt wel alsof hij tegen die tijd allang niet meer weet waar het over gingquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan plan je een gesprekje voor opening of na sluit.
wat?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
O, er ontplofte iets in de bible belt
Hm, nee, dat is niet echt een reden om uit zijn stekker te gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee er was helemaal niks aan de handmaar hij was weer aan het zeiken over van alles. Stond de afwas te doen omdat hij een nieuwe moest inwerken in de keuken. Dat was mij gevraagd, of ik de afwas n de gaten wilde houden zodat zij zich konden richten op dat inwerken.
Dat meisje had op dat moment niets te doen dus die stond een beetje bij die afwas. Zit niet echt pit in. En toen begon die te zeiken dat ik daar stond te afwassen en zij dan niets te doen had.
Gaat toch nergens over :p
Ja :pquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chef Doperwt klinkt wel alsof hij tegen die tijd allang niet meer weet waar het over ging
Je reageerde dus eigenlijk apathisch?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Je reageerde dus eigenlijk apathisch?
Geintje hoor
Maar waarom kan hij niet normaal communiceren dan? Dat is toch heel basaal wat je wel van je collega's kunt verwachten?
Geen flauw idee. Een doffe dreun. Er zitten hier wat scheepswerven in de buurt waar weleens wat omvalt.quote:
Daarvoor was er al iets anders.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, nee, dat is niet echt een reden om uit zijn stekker te gaan.
Waarom staan ze in de keuken denk jequote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Je reageerde dus eigenlijk apathisch?
Geintje hoor
Maar waarom kan hij niet normaal communiceren dan? Dat is toch heel basaal wat je wel van je collega's kunt verwachten?
Waar in de bible belt dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Een doffe dreun. Er zitten hier wat scheepswerven in de buurt waar weleens wat omvalt.
Niks mis mee johquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook wel braafAl kan ik in reallife wel redelijk direct uit de hoek komen.
Damen in Gorinchem, IHC in Sliedrecht, Merwede Shipyard in Hardinxveld, Oceanco in Alblasserdam. Lopen heel wat schepen van stapel hierquote:
In beiden gevallen kansloos om het op zo'n moment te zeggen. Kun je alsnog beter op een ander moment aanlaarten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik weet niet of die manager slim wilde overkomen of echt iets wilde zeggen over het gedrag van Bb.
oh ja. Ik zat aan Kampen of Spakenburg te denken of zoquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Damen in Gorinchem, IHC in Sliedrecht, Merwede Shipyard in Hardinxveld, Oceanco in Alblasserdam. Lopen heel wat schepen van stapel hier
DerRabbit staat ook in de keukenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom staan ze in de keuken denk je
Je werkt met Gordon Ramsey?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarvoor was er al iets anders.
HIj zet het eten op de pas. Waar ik het dus pak. En als het bonnetje van de tafel er ligt dan is het klaar en mag het mee. NOu goed dan moet het compleet zijn tochMaar we zijn allemaal mens en kunnen wel eens wat vergeten. De friet stond er niet. Dus ik vroeg naar de friet op een normale toon. Geen druk ofzo. Ging hij ook uit zijn stekker.
![]()
![]()
En dan kijkt hij mij de hele tid zo aan. Draait hij zich naar de oven en draait zich terug naar mij en weer
![]()
Ja ken rabbit niet maar de meeste staan serieus in de keuken omdat ze sociale vaardigheden missen. In de keuken ga je in principe ook niet tegen de chef in. Veel hierarchie en naar mijn idee ook onaardig gedrag.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
DerRabbit staat ook in de keuken
Komt wel dichtbij zo
Daar doen ze ook mooie dingen. Ik heb alleen geen flauw idee watquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja. Ik zat aan Kampen of Spakenburg te denken of zo
Nou deze chef zou in zon programma kunnen jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je werkt met Gordon Ramsey?
Doet me wel heel erg denken aan dat programma van hem, waar hij slechtlopende restaurants probeert te redden. Die hadden ook meestal van die kneuzen in de keuken
In Nederland "overgedaan" door Herman de Blijker.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je werkt met Gordon Ramsey?
Doet me wel heel erg denken aan dat programma van hem, waar hij slechtlopende restaurants probeert te redden. Die hadden ook meestal van die kneuzen in de keuken
Ook dat klopt. Het zit, mede dankzij mijn werk, maar ook karakter in mijn aard om altijd beide kanten van een verhaal te willen zien. Want die zijn er natuurlijk altijd. En ik heb gewoon het idee dat Bb ook niet de beste is in communicatie met collega's (in tegenstelling tot met FOK!kersquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In beiden gevallen kansloos om het op zo'n moment te zeggen. Kun je alsnog beter op een ander moment aanlaarten.
de Heer prijzen. En fokken als de wilde konijnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar doen ze ook mooie dingen. Ik heb alleen geen flauw idee wat
Waar het mis gaat is dat niet ik kruip en dan gewoon aageef dat mij is verteld dat te doen en dat kon hij niet hebben. Denk beetje autoriteitsdingetjequote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat klopt. Het zit, mede dankzij mijn werk, maar ook karakter in mijn aard om altijd beide kanten van een verhaal te willen zien. Want die zijn er natuurlijk altijd. En ik heb gewoon het idee dat Bb ook niet de beste is in communicatie met collega's (in tegenstelling tot met FOK!kers) dus zat een beetje te vissen waar het nou precies misging. Hele irritante eigenschap, ik weet het.
Herman zit ‘s zomers weleens te eten op een terras in de buurt van mijn werk. Inderdaad een imposante kerelquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Nederland "overgedaan" door Herman de Blijker.
Die ik een keer in het wild tegenkwam bij een Kringloop hier in EHV. Die is best impossant
Herman dan he, niet de Kringloopwinkel
Of iemand was boos en gooide uit frustratie een bijbel uit het raam.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Een doffe dreun. Er zitten hier wat scheepswerven in de buurt waar weleens wat omvalt.
Mooie dingen dusquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de Heer prijzen. En fokken als de wilde konijnen.
Ik denk dat hij ontploft omdat jij zo koel blijft. Daar kunnen dat soort types niet tegen. Die willen dat jij mee gaat in hun ruziegedrag.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar het mis gaat is dat niet ik kruip en dan gewoon aageef dat mij is verteld dat te doen en dat kon hij niet hebben. Denk beetje autoriteitsdingetje
Misschien wilde het fokken als wilde konijnen niet lukkenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of iemand was boos en gooide uit frustratie een bijbel uit het raam.
Je moet ook niet kruipen joh. Ik was er niet bij he? Jij kan het beter beoordelen dan ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar het mis gaat is dat niet ik kruip en dan gewoon aageef dat mij is verteld dat te doen en dat kon hij niet hebben. Denk beetje autoriteitsdingetje
Ja kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ontploft omdat jij zo koel blijft. Daar kunnen dat soort types niet tegen. Die willen dat jij mee gaat in hun ruziegedrag.
:pquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet ook niet kruipen joh. Ik was er niet bij he? Jij kan het beter beoordelen dan ik.
Ik vind jou wel iemand voor een Liesje weet raad-rubriek op de FPquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat klopt. Het zit, mede dankzij mijn werk, maar ook karakter in mijn aard om altijd beide kanten van een verhaal te willen zien. Want die zijn er natuurlijk altijd. En ik heb gewoon het idee dat Bb ook niet de beste is in communicatie met collega's (in tegenstelling tot met FOK!kers) dus zat een beetje te vissen waar het nou precies misging. Hele irritante eigenschap, ik weet het.
Kiezen we een dag dat we maximaal alles bezet hebben en hij moet werkenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol zou ik best eens een dagje willen.
Lol serieus? Ik niet!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor een Liesje weet raad-rubriek op de FP
als je het te vaak doet komt er op een gegeven moment alleen nog maar poeier uit he.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wilde het fokken als wilde konijnen niet lukken
Heel verstandig. Want zijn volgende stap is dan huiliehuilie doen bij de baas omdat Bitterbal zo onredelijk isquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor een Liesje weet raad-rubriek op de FP
Hij heeft al huilie huilie gedaan :pquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel verstandig. Want zijn volgende stap is dan huiliehuilie doen bij de baas omdat Bitterbal zo onredelijk is
Ik zou na een dag er wel klaar mee zijn, Ruzie achtige sfeertjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kiezen we een dag dat we maximaal alles bezet hebben en hij moet werkenDan zie je dat hij met iedereen ruzie krijgt
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan zal ik mijn bericht naar Danny weer deleten
Zou ik ook wel willenquote:
Die vrouwen ploppen er wel een kind per jaar uit. Kwam daar maar eens poeier uitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je het te vaak doet komt er op een gegeven moment alleen nog maar poeier uit he.
HHNGNGNGGGG pfrrt
Gaat hem niet worden
Zou je onbeleefd zijn? :pquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen
Ik ben echt de slechtste horecamedewerker ever
Wedstrijdje doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen
Zegt ook veel over het keukenteam. Ik heb best leuke teams meegemaakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom staan ze in de keuken denk je
Je mag hier wel eens een maandag middag komen uitproberen in de keuken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen
smerige broedstovenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vrouwen ploppen er wel een kind per jaar uit. Kwam daar maar eens poeier uit
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben "een beetje" onhandig en motorisch gehandicapt. Helemaal in restaurants. Het ergste was nog wel dat ik een keer in een ontbijtzaal per ongeluk het tafelkleed om mijn been had gewikkeld en toen opstond om nog iets te halen.
dat verhaal ken ik nog wel jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben "een beetje" onhandig en motorisch gehandicapt. Helemaal in restaurants. Het ergste was nog wel dat ik een keer in een ontbijtzaal per ongeluk het tafelkleed om mijn been had gewikkeld en toen opstond om nog iets te halen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker gevoel is dat, dat je er steeds tegen aan zit te hikken en dat het dan klaar is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk klaar me schoolwerk wat nog weg gewerkt moest worden. Nu biertje en netflixen
Ja ben ik ook heel soms.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag hier wel eens een maandag middag komen uitproberen in de keuken.
Sofia, met Hallojo.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat verhaal ken ik nog wel jaWaar was dat ook weer?
Niet dat het veel werk was, vooral wat dingen nakijken voor ik ze morgen inlever en de minor voor volgend semester inschrijven.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker gevoel is dat, dat je er steeds tegen aan zit te hikken en dat het dan klaar is.
Plus dat je bij elke bestelling van een bittergarnituur tegen klanten begint te schelden dat ze van je bitterballen af moeten blijvenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik ook heel soms.
Laatst had het ik druk en vroeg iedereen apart aan tafel of ze nog wat wilde drinken en was 1 dame die nee zei. Dus ik kom met de drankjes en dan moet ze toch nog wat hebben.
Nou heb ik dus wat van gezegdGelijk slechte recensie online natuurlijk
ah ja dat dacht ik alquote:
Jezusquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ow damn, zo'n zeiksnolquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik ook heel soms.
Laatst had het ik druk en vroeg iedereen apart aan tafel of ze nog wat wilde drinken en was 1 dame die nee zei. Dus ik kom met de drankjes en dan moet ze toch nog wat hebben.
Ai.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit een collega gehad die een gastronoom bak wilde schoonmaken en die had gevuld met een laagje water. Krijgt die het net voor elkaar om die in de friteuze te gooien omdat hij 'uitgleed'
Maar dat past toch ook qua antwoord niet bij je baanquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik ook heel soms.
Maar toch lekker!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat het veel werk was, vooral wat dingen nakijken voor ik ze morgen inlever en de minor voor volgend semester inschrijven.
WTFquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit een collega gehad die een gastronoom bak wilde schoonmaken en die had gevuld met een laagje water. Krijgt die het net voor elkaar om die in de friteuze te gooien omdat hij 'uitgleed'
Die eet ik eerst op voordat ik het brengquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plus dat je bij elke bestelling van een bittergarnituur tegen klanten begint te schelden dat ze van je bitterballen af moeten blijven
+1quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar dat past toch ook qua antwoord niet bij je baan
Nee dat gelukkig niet. Had net vet vervangen en net de ketel aangezet. wel meteen weer het vet kunnen vervangen en de ketel weer kunnen schoonmaken.quote:
Nee kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar dat past toch ook qua antwoord niet bij je baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |