Ik vind het toch wel knap dat wij elkaar sinds mijn verhuizing nog niet zijn tegengekomenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kom ik heel af en toe wel eens Haags-vrije locaties tegen
kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel knap dat wij elkaar sinds mijn verhuizing nog niet zijn tegengekomen.
Er wonen natuurlijk ook best veel mensen daar...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel knap dat wij elkaar sinds mijn verhuizing nog niet zijn tegengekomen.
Ja, het zoontje van een goede vriend snapte niet dat MiniMart het tegen hem had toen hij 'mama, mama, MAMA!' riepquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahahaha geweldig. Mijn nichtje noemt iedereen papa. Is m'n schoonzusje wat minder blij mee
Haagse baasquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Haags is overal. Maar je hebt eigenlijk nooit last van hem. Ook een kwaliteit
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het zoontje van een goede vriend snapte niet dat MiniMart het tegen hem had toen hij 'mama, mama, MAMA!' riep.
niemand de deur uitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver. Ik ben mijn borduurwerk kwijt.
Hallo!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helpen verhuizen, een verjaardag, vrijwilligerwerk, wandelen met sociaal gestoorden, hardloopevenementding, verjaardag, verjaardag en dan is het alweer bijna maart.
En doordeweeks mot ik sporten.
zit je in de O2 Arena?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver. Ik ben mijn borduurwerk kwijt.
Alle naalden zitten er ook nog bij? Voordat je die vindt als je gaat zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Vals alarm! Het was tussen de bank gevallen.
TRV zou ik ook wel willen modden. Maar als jij wil terugkeren, zal ik mijn hand niet opstekenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als er ooit weer een plekje komt op TRV misschien.
Ook nog!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle naalden zitten er ook nog bij? Voordat je die vindt als je gaat zitten.
wat mod jij eigenlijk allemaal?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TRV zou ik ook wel willen modden. Maar als jij wil terugkeren, zal ik mijn hand niet opsteken
Haags is altijd aardigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Haags is overal. Maar je hebt eigenlijk nooit last van hem. Ook een kwaliteit
Wat gaat het uiteindelijk worden?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij is niet zo groot, vandaar.
[ afbeelding ]
GC. Je kunt gewoon over zijn tag hoverenquote:
Haha nou ik zou je niet in de weg zitten hoor, maar blijft het mooiste stukje FOK!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TRV zou ik ook wel willen modden. Maar als jij wil terugkeren, zal ik mijn hand niet opsteken
verrekquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GC. Je kunt gewoon over zijn tag hoveren
dat was toch die paarse?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook ooit nog GC gemod. Met @:nikky![]()
Toch ook Gadgets?? of niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook ooit nog GC gemod. Met @:nikky![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het zoontje van een goede vriend snapte niet dat MiniMart het tegen hem had toen hij 'mama, mama, MAMA!' riep.
Een lama! Er komen nog lijntjes bij, dan wordt het meteen een stuk beter te herkennen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat gaat het uiteindelijk worden?
Ziet er uit als een tekening van mij
Dramallamaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij is niet zo groot, vandaar.
[ afbeelding ]
Okee, dus geen tekening van mij of die Lama moet rare eigenschappen hebben..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een lama! Er komen nog lijntjes bij, dan wordt het meteen een stuk beter te herkennen.
Ik welquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
ik heb er zelfs nooit aan gedacht te gaan modden
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:molo gaat nu ook meespelen?
Nee, je zou me niet in de weg zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha nou ik zou je niet in de weg zitten hoor, maar blijft het mooiste stukje FOK!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dus geen tekening van mij of die Lama moet rare eigenschappen hebben..![]()
Die van de voorkant zou nog wel kunnen, met iets meer fantasie er in verwerkt...quote:
Rammsteinquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:10 schreef Bos81 het volgende:
Fles had toen ie mod was als Avatar de album cover van Rammstein - Mutter en als ondertitel zo blauw als een tientje...
WAAROM WEET IK DIT NOG![]()
Welneequote:
Je post hier ookquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee
Ik zou überhaupt vergeten te posten ook denk ik
ja die rooie babyquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:10 schreef Bos81 het volgende:
Fles had toen ie mod was als Avatar de album cover van Rammstein - Mutter en als ondertitel zo blauw als een tientje...
WAAROM WEET IK DIT NOG![]()
Gratis acupunctuur is nooit wegquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle naalden zitten er ook nog bij? Voordat je die vindt als je gaat zitten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Heerlijk
Mijn dochter heeft een periode gehad dat ze mijn man gewoon papa noemde en mij alleen maar bij mijn naam
Dat mensen in de speeltuin vragen of je de oppas bent
Ik heb de balkondeur ook al uren open staanquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus is de thermosstaat op hol geslagen of zo. Is het ineens 22,5 graden.
Of zit je weer onbeheurlijk video materiaal te bekijken?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus is de thermosstaat op hol geslagen of zo. Is het ineens 22,5 graden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zit je weer onbeheurlijk video materiaal te bekijken?
Ah daar komt dus de avatar van JoJoortje vandaan..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
vanaf 2:23 ongeveer. Als je precies op het juiste moment start loopt mijn avatar tot op de 100ste seconde gelijk met de rest van het liedje
Je Uiquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb de balkondeur ook al uren open staanVerwarming kan niet uit of zo
Whehehequote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zit je weer onbeheurlijk video materiaal te bekijken?
oh die ken ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ah daar komt dus de avatar van JoJoortje vandaan..![]()
![]()
Ik heb hier een GGZ-er in de dopquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..].
Dat soort momenten krijgen we hier ook nog wel, ben ik bang.
Nee, maar soms doe ik op werk wel weer suiker in mijn thee voor wat extra energiequote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Whehehemaar het is zo leuk hč, zo'n minimensje in je leven.
Heb je nu trouwens ook zoveel slaaptekort dat je koffie drinkt?
Jong geleerd....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb hier een GGZ-er in de dop
Krijste vanavond toen ze moest slapen via de babyfoon naar mij toe dat papa haar aan het slaan was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ah ja nou zo'n kuikentje dusquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zit volgens mij veel in VBL ondanks haar clubvoorkeur.. Is ook mod geweest daar..
Jojoortje
Kon op afstand. Even met remote desktopquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Keertje bij Haags langs geweest zeker?
Echt nerdje geworden jij wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Kon op afstand. Even met remote desktop
Pehehehe.quote:
'suiker'quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar soms doe ik op werk wel weer suiker in mijn thee voor wat extra energie![]()
.
welk liedje?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
Ik krijg commentaar op mijn liedjeskeuze.
Van Joop?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
Ik krijg commentaar op mijn liedjeskeuze.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar soms doe ik op werk wel weer suiker in mijn thee voor wat extra energie![]()
.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Dankzij Fles, heb ik nu Kuikentje piep opgezet![]()
![]()
![]()
Ik snap het commentaar.quote:
quote:
Gelukkig slaapt hij meestal wel door 's nachts, dus het aantal gebroken nachten valt mee. Maar dat maakt ze niet minder kut.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu alleen maar nog blijer met het bestaan van koffie. Slaaptekort is niet mijn ding. Ben serieus een keer naast Bas op de grond in slaap gevallen
Virusje denk ik. Teveel gesport?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb het nu ineens koud en het is 21 graden hier in huis
Misschien kun je even bij Buda langsgaan, die woont in een sauna momenteel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb het nu ineens koud en het is 21 graden hier in huis
Teveel gesport valt wel mee, denk eerder virusje ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Virusje denk ik. Teveel gesport?
Maar dan moet ik helemaal naar de bijbel belt rijdenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kun je even bij Buda langsgaan, die woont in een sauna momenteel.
Koffiequote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu alleen maar nog blijer met het bestaan van koffie. Slaaptekort is niet mijn ding. Ben serieus een keer naast Bas op de grond in slaap gevallen
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Godverdomme![]()
Dit is trouwens ook een mooie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |