Misschien heb je geluk en pack je een 84 Hamsik!quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:16 schreef Saekerhett het volgende:
Heb een untradeable Ultimate Pack klaar staan. Zal hem na 19:00 uur openen als alle TOTY's in packs zitten.
Kan niet wachten op mijn 82 Strakosha.
Dat was z'n TOTS vorig jaar ook. Sowieso een ondergewaardeerde aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:07 schreef lesleyyb het volgende:
die bernardo silva zeg, holy moly. is ineens een bruibare speler geworden
Wanneer packs openen dan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[ afbeelding ]
'IN PACKS FOR no longer available'
Hou op met me hoor
Is dat al zeker? Dan ga ik effe die zes pakketjes die ik had staan openen om daarna weer uit te loggen en iets leuks te doen met mijn levenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zitten gewoon in packs. Gewoon weer een foutje van EA
Niet dat ik ook maar de illusie hen dat ik nu iets goeds pack.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zitten gewoon in packs. Gewoon weer een foutje van EA
Volgens mij wel, zou even op reddit en twitter kijken als je zeker wilt zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat al zeker? Dan ga ik effe die zes pakketjes die ik had staan openen om daarna weer uit te loggen en iets leuks te doen met mijn leven
Nouja zou het wat uitmaken, ik heb letterlijk 2 van de spelers die in TOTY zitten uberhaupt gepacked dit jaar, en ja vorig jaar Trent natuurlijk nog een aantal keer toen ie nog 53 rated was.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij wel, zou even op reddit en twitter kijken als je zeker wilt zijn.
Betere score dan de meeste denk ik. Ik heb vorige week ofzo Alisson gepacked en dat was hetquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja zou het wat uitmaken, ik heb letterlijk 2 van de spelers die in TOTY zitten uberhaupt gepacked dit jaar, en ja vorig jaar Trent natuurlijk nog een aantal keer toen ie nog 53 rated was.
Ik kreeg OTW De Jong preorder en vond ergens een keer Robertson, dan mag je niet klagen inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Betere score dan de meeste denk ik. Ik heb vorige week ofzo Alisson gepacked en dat was het
Lekkerquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:43 schreef Captainp00face het volgende:
Net uit een één-zeldzaam-speler-pakket van de dagelijkse doelstelling:
[ afbeelding ]
Ik kan niet klagen..
Augustus.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
Wat denken jullie? Beste moment om TOTY's te kopen?
Ik zeg midden juli.quote:
meanwhile wordt ik getrolled met een blauwe walkout flare uit zo'n bpl upgrade pack met kepaquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:43 schreef Captainp00face het volgende:
Net uit een één-zeldzaam-speler-pakket van de dagelijkse doelstelling:
[ afbeelding ]
Ik kan niet klagen..
Ik had Falcao. (alweer)quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:12 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
meanwhile wordt ik getrolled met een blauwe walkout flare uit zo'n bpl upgrade pack met kepaGG's
Een of andere fucking 81 PL in-form, Noble of zoiets.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:16 schreef Saekerhett het volgende:
Heb een untradeable Ultimate Pack klaar staan. Zal hem na 19:00 uur openen als alle TOTY's in packs zitten.
Kan niet wachten op mijn 82 Strakosha.
Ik pack hem nu ook 😂😭quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:12 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
meanwhile wordt ik getrolled met een blauwe walkout flare uit zo'n bpl upgrade pack met kepaGG's
Geen walkout: de twee lampjes op het plafond die knipperen gaan gelijktijdig uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben al een paar keer getrolled door die UCL walkout.. wanneer is het nu een walkout en wanneer gewone bordenO en gisteren 3 83+ upgrades: 2x Blind
Ik ben ook HYPED voor de TOTY kit SBC waar je slechts een 82 rated team voor nodig hebt.quote:
ben ik ff blij dat ik niks om kits geefquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben ook HYPED voor de TOTY kit SBC waar je slechts een 82 rated team voor nodig hebt.
Was uiteraard sarcastischquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:00 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik niks om kits geefdeze hakim gaat daarentegen linea recta mijn team in en kan hem mooi unlocken tijdens het spelen voor de rivals objectives
Heel vet. Wil ‘m wel als sub maar 0 zin om die requirements te grindenquote:
Op die weak foot na echt een geniale kaartquote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ziyech krijgt binnenkort een skill upgrade naar 5* samen met Firmino en nog een paar andere spelers.. als EA ze dit jaar gaat doen.
LB RB Bquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:07 schreef el-blanchito het volgende:
Voor Ziyech moet je scoren met een laag hard schot, hoe doe je dat?
succes, is al de hele game broken, geef der flink wat power aan anders krijg je echt een flutschot. of pass hem gewoon langs de doelman en doe het dan zodat je zeker weet dat het niet fout kan gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:07 schreef el-blanchito het volgende:
Voor Ziyech moet je scoren met een laag hard schot, hoe doe je dat?
Nee. Lb Rb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |