Ik had er daar dus laatst ook een en toen zat er nauwelijks wat inquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef larry_flynt het volgende:
Vandaag weer een pakket gehaald. Deze keer bij Fata Morgana. Een (Turkse) bakkerketen in Utrecht.
Flink pakket!
[ afbeelding ]
2x soort uienbrood
2x stukje baklava
1x pecanbroodje
1x saucijzenbroodje
2x groot turksbrood
1x soort hartige taart ofzo?
1x tonijnbrood achtig iets.
Veel gekregen, waarvan ik veel niet ken. Top voor ¤4,99!
Die op Overvecht?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef larry_flynt het volgende:
Vandaag weer een pakket gehaald. Deze keer bij Fata Morgana. Een (Turkse) bakkerketen in Utrecht.
Flink pakket!
[ afbeelding ]
2x soort uienbrood
2x stukje baklava
1x pecanbroodje
1x saucijzenbroodje
2x groot turksbrood
1x soort hartige taart ofzo?
1x tonijnbrood achtig iets.
Veel gekregen, waarvan ik veel niet ken. Top voor ¤4,99!
Jij ook slechte ervaring?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die op Overvecht?
Daar had ik in begin zoiets van laat maar 🤨
Ja alleen 1 of 2 stokbroodjes en paar harde broodjes oud. En tuurlijk dan heb je iets gered uiteraard..blij...Maar nee ik sla toch ff overquote:
Ja ik precies hetzelfde! Blijkbaar moet je geluk hebben dus.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja alleen 1 of 2 stokbroodjes en paar harde broodjes oud. En tuurlijk dan heb je iets gered uiteraard..blij...Maar nee ik sla toch ff over
Hehe precies....ik neem soms bij de gaard bij de bakker een pakket..dikke prima alhoewel ze daar ook heus wel eens wat zoets bij mogen doen...maar dat is wel.altijd een tof brood pakket.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:13 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ja ik precies hetzelfde! Blijkbaar moet je geluk hebben dus.
Die heb ik voor morgen gekochtquote:Op maandag 27 januari 2020 22:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hehe precies....ik neem soms bij de gaard bij de bakker een pakket..dikke prima alhoewel ze daar ook heus wel eens wat zoets bij mogen doen...maar dat is wel.altijd een tof brood pakket.
Oh wat apart! Deze zat aardig gevuld en ik zag nog zeker drie tasjes op de counter staan.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:27 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ik had er daar dus laatst ook een en toen zat er nauwelijks wat in
Ja, naast de wibra/jumbo. Ik dacht ik probeer hem eens. Hoorde hier zulke goede verhalen over bakkers.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die op Overvecht?
Daar had ik in begin zoiets van laat maar 🤨
Ja ik heb ook wel eens eerder een tasje gehad waar wel wat mee in zat. Maar ik denk niet dat ik het vaker ga proberen bij hun. Alles was super vettig toen en overal zat suiker opquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Oh wat apart! Deze zat aardig gevuld en ik zag nog zeker drie tasjes op de counter staan.
*verkeerd gelezen*quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:02 schreef Miniem het volgende:
Bij sommige winkels staat verkoopt gestopt.
Stoppen die dan helemaal?
Nee, waarschijnlijk is het nu ophaaltijd en kun je over een poosje gaan bestellen voor het volgende ophaalmoment.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:02 schreef Miniem het volgende:
Bij sommige winkels staat verkoopt gestopt.
Stoppen die dan helemaal?
Oh ik las verkeerdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk is het nu ophaaltijd en kun je over een poosje gaan bestellen voor het volgende ophaalmoment.
Pener paté hue huequote:
Nu weet je waar de jouwe gebleven isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |