DOE NORMAAL LEES DE POLICY !!!!!quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik benoem een symptoom. Paardenlul
Heb ik dat nou weerquote:
NEE DIT IS DE POLITIE HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo hallo
Met de brandweer
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
NEE DIT IS DE POLITIE HAHAHAHAHAHA
Ik laat jou sws nooit vallen. Je bent de ruggegraat van deze samenleving. Als ik ooit in de problemen kom dan weet ik dat jij achter me staat met een bacoquote:
Respect vriendquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik laat jou sws nooit vallen. Je bent de ruggegraat van deze samenleving. Als ik ooit in de problemen kom dan weet ik dat jij achter me staat met een baco
Zoals het hoort. Erg stijlvol.quote:
Je had mij laatst moeten zien in monaco. Als een schaatser ging ik elegant langs al mijn concurrentenquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Erg stijlvol.
Bijna net zo stijvol als mijn inhaalacties in F1 doorgaans
Hey vriendquote:
Ja die Franse neger die jou helemaal kapot heeft geneukt tochquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Weten jullie nog wie Pierre is
Hahahahahquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die Franse neger die jou helemaal kapot heeft geneukt toch
quote:
Oh ja haha moest jou hebben ipv die kutmodquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde denk ik
Maar hey. Whatsup?
Haha jaquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die Franse neger die jou helemaal kapot heeft geneukt toch
Wat een slecht nieuws voor alle hopeloze mannen in Nederland.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha ja
Die komt in Nederland wonen
Ikr zin om zijn kinderen te barenquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een slecht nieuws voor alle hopeloze mannen in Nederland.
Rustig maar, het is geen Keanu Reeves.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ikr zin om zijn kinderen te baren
Gelukkig nietquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Rustig maar, het is geen Keanu Reeves.
Weet ikquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Oh ja haha moest jou hebben ipv die kutmod
quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ikr zin om zijn kinderen te baren
Ik ookquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:16 schreef Kiid het volgende:
Ik spreek zelf ook een aardig woordje Frans
Moet ie eerst de overtocht maar eens zien te halen met die bananen boot van hem.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha ja
Uit welke catalogus komt jouw import?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha ja
Quote500quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Uit welke catalogus komt jouw import?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |