Hahaatjesquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen
[..]
Voor jou is dat 'een stukje' ja, met je dikke vetpens
Past bij je zure kop.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit nu de hele tijd maagzuur op te boeren.
Ik hou jullie op de hoogte.
Je bent mijn vriend wel. Hoe kom je daar nou in godsnaam weer bij? We zijn bestiesquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo tof om zo simplistisch over mijn werk te praten.
En ik ben je vriend niet.
Ik heb helemaal geen vriendenquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent mijn vriend wel. Hoe kom je daar nou in godsnaam weer bij? We zijn besties
Wie wel hier?quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vrienden
Sterktequote:Op woensdag 8 januari 2020 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ikke natuurlijk duhhquote:
Kan wijzen op slokdarmkanker.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bedankt vriend. Van een collega als jij kan ik op aanquote:
Doe normaal tyfus debiel.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan wijzen op slokdarmkanker.
Ja alles kan uiteindelijk wijzen op kanker. Maar dit is gewoon een stukje voedsel dat is blijven hakenquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan wijzen op slokdarmkanker.
Dus wel hequote:Op woensdag 8 januari 2020 19:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vrienden
Ja mooi kutquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja alles kan uiteindelijk wijzen op kanker. Maar dit is gewoon een stukje voedsel dat is blijven haken
DOE NORMAAL LEES DE POLICY !!!!!quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik benoem een symptoom. Paardenlul
Heb ik dat nou weerquote:
NEE DIT IS DE POLITIE HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo hallo
Met de brandweer
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
NEE DIT IS DE POLITIE HAHAHAHAHAHA
Ik laat jou sws nooit vallen. Je bent de ruggegraat van deze samenleving. Als ik ooit in de problemen kom dan weet ik dat jij achter me staat met een bacoquote:
Respect vriendquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik laat jou sws nooit vallen. Je bent de ruggegraat van deze samenleving. Als ik ooit in de problemen kom dan weet ik dat jij achter me staat met een baco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |