Als J thuis is gaan we met zn 4 in bad. Ik douche de babies alleen als J er niet is.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:52 schreef elamanilo het volgende:
@:Sicilia, ahhhh, onze baby's sliepen allemaal ook zo goed zo rond de 4-8 weken. Maar na een poosje kwamen de nachtvoedingen dan (terug) en dat houden ze allemaal een poosje vol.
Ik ga net als @:douche-eendje dit keer eens wat actiever eten voeren aan m'n baby's denk ik. Dus zelf laten frutten met een stuk fruit of groente, maar ook dan wat geprakt voeren erbij. Eens kijken of ze dan al wat willen opeten. Met twee baby's tegelijk denk ik dat het wel kan lonen om ze echt al wat te laten eten, met borstvoedingen en zo. Ben benieuwd! Bij de eerste twee waren we altijd vrij passief. Dus wel telkens van alles geven, maar niets 'voorkauwen' of aan ze voeren. Ze deden er dan best een poosje over om echt iets te gaan eten. Dus nu eens kijken of het bevalt om wat actiever aan te bieden.
@:Ticootje, fijn zulke hulp! Hier doen we het min of meer hetzelfde, maar dan mijn lief en ik samen. De 'grote' kinderen zijn nog net te klein om goed te helpen. Die kunnen gelukkig wel zichzelf goed vermaken terwijl wij de baby's douchen.
Eén van ons kleed de baby's uit terwijl de ander alvast de douche in gaat. Dan geeft de uitkleder de baby's 1 voor 1 aan. Als baby 2 onder de douche is en baby 1 er onder uit, dan wordt baby 1 gedroogd en aangekleed. Als baby 2 er onder uit komt, dan komt de doucher ook uit de douche en dan helpt mijn lief om baby 2 aan te kleden terwijl ik baby 1 de borst geef. Daarna is het tijd voor een slaapje, krijgt baby 2 de borst en baby 1 valt zelf in slaap.
Lijkt me wel leuk dat ze binnenkort kunnen gaan zitten, op de grond onder de douche of met een antislip ding in het badje of zo. Dan kunnen ze ook samen. En dat scheelt wat gewicht. Inmiddels wegen ze hier dus allebei rond de 8 kilo, dus dat is al behoorlijk onder de douche, met wassen en zo.
Ho wacht even. Betekent dit ook dat de andere collega bijna anderhalf uur bij jou thuis was? Sorry hoor , maar dat is toch niet te doen? Hoe hou je dat vol? Ik zou uitgeteld zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:56 schreef B.ertha het volgende:
Heftig Sisu, hoe gaat het nu?
Wij hadden vandaag de draagconsulente over de vloer voor de gekregen draagzak. Smurf vond het helemaal niet leukdat kan nog aan krampjes hebben gelegen maar ik vind het wel heel jammer als hij niet wil.
En hij is sowieso nog te klein voor deze zak.
Vandaag kwamen ook mijn leidinggevende en een directe collega op kraamvisite. Mijn leidinggevende kwam 75 MINUTEN te laat. Zonder iets te laten weten en zonder zich te verontschuldigen![]()
mijn collega en ik begonnen met "haha Robby is weer te laat" maar op een gegeven moment ga je dan toch over op "nou, tis niks voor hem om dan niks te laten weten" tot je bijna zorgen maken omdat hij zijn telefoon ook niet beantwoordt. En als ie er dan eindelijk is, geen enkele hint oppakken dat ie moet wieberen omdat de kleine huilt en wil voeden
Kon ik daarna ook nog gehaast voeden en koken omdat die consulente ook weer bijna zou komen.
Ik zou zelfs de koning weigeren op kraamvisite als het zo zou gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben veel te veel een pushover als het op hiërarchie aankomt om mijn leidinggevende te kunnen weigeren![]()
Fijn dat de spruw weg is Sicilia!
Haha +1quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou zelfs de koning weigeren op kraamvisite als het zo zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |