Oh dáár is m'n Waterliniespeld!quote:
mijn eerste gedachte: Nou en?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:49 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/film/60(...)the-bell-spelen.html
Man man man
Is toch leuk voor dat meisje!quote:
dat wel.quote:
quote:
Prima, maar we gaan zo richting 'inclusiviteit' dat wat vroeger 'normaal' was dadelijk 'vreemd' wordt. Maar iedereen doet maar, zolang ze mij er niet lastig mee vallenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Prima, maar we gaan zo richting 'inclusiviteit' dat wat vroeger 'normaal' was dadelijk 'vreemd' wordt. Maar iedereen doet maar, zolang ze mij er niet lastig mee vallen
Inclusiviteit betekent ook respect voor afwijkende meningen, die ik kennelijk hebquote:
Ik heb vooral altijd het idee dat de meeste het maar doen om erbij te horen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Prima, maar we gaan zo richting 'inclusiviteit' dat wat vroeger 'normaal' was dadelijk 'vreemd' wordt. Maar iedereen doet maar, zolang ze mij er niet lastig mee vallen
de wereld is gestoord aan het worden. Maar het ligt aan mij, I knowquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb vooral altijd het idee dat de meeste het maar doen om erbij te horen.
Groot nieuws dat een transgender ergens aan meedoet. als je het nou normaal wil laten lijken, dan hoef je dit niet zo van de daken te schreeuwen. Doe het dan gewoon.
Nu wordt het volgensmij alleen gedaan om te laten zien hoe goed ze wel niet zijn....
Het is denk ik meer de media die het er even bij moeten zetten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb vooral altijd het idee dat de meeste het maar doen om erbij te horen.
Groot nieuws dat een transgender ergens aan meedoet. als je het nou normaal wil laten lijken, dan hoef je dit niet zo van de daken te schreeuwen. Doe het dan gewoon.
Nu wordt het volgensmij alleen gedaan om te laten zien hoe goed ze wel niet zijn....
Er is een verschil tussen een afwijkende mening en gewoon horkerigheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inclusiviteit betekent ook respect voor afwijkende meningen, die ik kennelijk heb
maar je bent het er hopelijk wel mee eens dat we in alles doorslaanquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een afwijkende mening en gewoon horkerigheid.
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je bent het er hopelijk wel mee eens dat we in alles doorslaan
Is de hele LGBTREWQGEJ beweging gebaat bij dit soort publikaties?
Zijn vrouwen er nu echt bij gebaat dat bedrijven gedwongen worden om verplicht vrouwen aan te nemen in hoge posities?
Zijn de donkere medelanders gebaat bij de hele ZP discussie?
Zegt imo ook genoeg over waarom veel van hen zich laten onderzoeken/diagnostiseren.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat die Josie er een interview over heeft gegeven, is niet verwonderlijk. Aangezien ze ook als man ergens in geacteerd heeft blijkbaar.
Ik stuitte gisteren wel op een interessant filmpje, over de hoeveelheid de-transitioners die blijkbaar een verkeerde diagnose hadden gekregen. Geldt niet voor allemaal natuurlijk, maar dat er (volgens mij ging het onderzoek dat aangehaald werd over het VK) toch flink wat zijn die terug willen, zegt wel iets over de geschiktheid van het vooronderzoek imo.
Een van de punten uit het filmpje (ik heb me er verder ook niet echt in verdiept, het was niet heel vroeg toen ik het tegenkwam) is dat voor een deel het een veiliger pad was dan uitkomen voor homoseksualiteit. Dat vond ik wel redelijk bizar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zegt imo ook genoeg over waarom veel van hen zich laten onderzoeken/diagnostiseren.
Maar goed, van mij mogen ze als ze daardoor hun eigen identiteit kunnen ontdekken.
Er zijn ook mensen die een been laten afzetten zodat ze beter in hun vel zitten. Het zal me worst wezen. Het is alleen supersneu als je er achteraf spijt van krijgt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zegt imo ook genoeg over waarom veel van hen zich laten onderzoeken/diagnostiseren.
Maar goed, van mij mogen ze als ze daardoor hun eigen identiteit kunnen ontdekken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat betreft de inclusiviteitsdiscussie: zolang het opvalt, is het blijkbaar nodig.
Dat is wel heel bizar, dat mensen zich veiliger voelen als transgender dan als homoseksueel!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een van de punten uit het filmpje (ik heb me er verder ook niet echt in verdiept, het was niet heel vroeg toen ik het tegenkwam) is dat voor een deel het een veiliger pad was dan uitkomen voor homoseksualiteit. Dat vond ik wel redelijk bizar.
in sommige samenlevingen zeker wel begrijpelijk. Al vermoed ik dat je daar je leven ook niet zeker bent als er uitkomt dat je ooit man wasquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel heel bizar, dat mensen zich veiliger voelen als transgender dan als homoseksueel!
Dat bedacht ik me ook. In due samenlevingen zul je het ook niet al te makkelijk hebben als transgender/omgebouwde.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in sommige samenlevingen zeker wel begrijpelijk. Al vermoed ik dat je daar je leven ook niet zeker bent als er uitkomt dat je ooit man was
Idealiter is de situatie zo bespreekbaar dat dat gewoon in de dagelijkse conversatie langs kan komen. En laten we wel wezen, op zich gaat het míj geen reet aan wat iemand in zijn broek heeft hangen (even plat gezegd). Afhankelijk van hoe goed ik iemand (denk) te kennen, zal het me wel een paar keer knipperen kosten, maar het hele punt van die transitie is juist dat het uiterlijk matcht met het innerlijk, de persoonlijkheid an sich verandert daar niet door, hoogstens de uiting daarvan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:24 schreef Koen66 het volgende:
Maar @:ijsdraakje in hoeverre moet het "communiceren" dan gaan volgens jou als iemand dus een transgender is? Ben jij ervoor dat iemand transgender moet kunnen zijn zonder aankondiging?
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel heel bizar, dat mensen zich veiliger voelen als transgender dan als homoseksueel!
Hier Koen, de oplossingquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Idealiter is de situatie zo bespreekbaar dat dat gewoon in de dagelijkse conversatie langs kan komen. En laten we wel wezen, op zich gaat het míj geen reet aan wat iemand in zijn broek heeft hangen (even plat gezegd). Afhankelijk van hoe goed ik iemand (denk) te kennen, zal het me wel een paar keer knipperen kosten, maar het hele punt van die transitie is juist dat het uiterlijk matcht met het innerlijk, de persoonlijkheid an sich verandert daar niet door, hoogstens de uiting daarvan.
En daarom zijn al die parades ook juist, gewoon om zichtbaarheid te creëren. Je kan niet wennen aan iets dat je nooit ziet.
[..]
Ja, dat dus.
Zolang het maar niet zo normaal wordt dat je situaties gaat krijgen dat je als man zonder aankondiging een transgender vrouw in je bed krijgt. Denk dat zelfs in de NL situatie de meeste mannen daar niet echt op zitten te wachtenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Idealiter is de situatie zo bespreekbaar dat dat gewoon in de dagelijkse conversatie langs kan komen. En laten we wel wezen, op zich gaat het míj geen reet aan wat iemand in zijn broek heeft hangen (even plat gezegd). Afhankelijk van hoe goed ik iemand (denk) te kennen, zal het me wel een paar keer knipperen kosten, maar het hele punt van die transitie is juist dat het uiterlijk matcht met het innerlijk, de persoonlijkheid an sich verandert daar niet door, hoogstens de uiting daarvan.
En daarom zijn al die parades ook juist, gewoon om zichtbaarheid te creëren. Je kan niet wennen aan iets dat je nooit ziet.
ligt er aan in welk stadium ze zit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet zo normaal wordt dat je situaties gaat krijgen dat je als man zonder aankondiging een transgender vrouw in je bed krijgt. Denk dat zelfs in de NL situatie de meeste mannen daar niet echt op zitten te wachten
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan in welk stadium ze zit.
Als er nog iets aan hangt zou ik het graag van te voren weten ja
Lijkt best hierop....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan in welk stadium ze zit.
Als er nog iets aan hangt zou ik het graag van te voren weten ja
hoe dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lijkt best hierop....
https://kansspelautoriteit.nl/onderwerpen/a-z/loot-boxes/
Loot boxes
In behendigheidsspellen duiken steeds vaker gokelementen op. De exponent van deze ontwikkeling zijn loot boxes, schatkistjes in games. Deze loot boxes zijn tijdens het spelen van een game te verkrijgen, soms zijn ze gratis, soms moet ervoor worden betaald. Er is geen invloed uit te oefenen op wat er in de schatkistjes zit. Soms is de inhoud alleen cosmetisch, soms helpt de inhoud bij het winnen van het spel.
Minderjarigen
De Kansspelautoriteit maakt zich zorgen over loot boxes. Minderjarigen mogen niet worden blootgesteld aan kansspelen: in aanraking komen met gokken wanneer hersens nog niet zijn volgroeid, levert vaak op latere leeftijd problemen op. Bovendien is het aanbieden van een kansspel zonder vergunning verboden.
Zie ook: 'Gokelementen in games: dat moet je niet willen' (interview met Anneke Goudriaan, bijzonder hoogleraar verslaving verbonden aan het Amsterdam UMC)
Nou, seks/flirten is een behendigheid spelletje, en de man/vrouw is het schatkistje. Je weet straks van te voren niet meer water in de broek zit....quote:
Maar dat is dus technisch gezien een niet juiste denkwijze, in het geval van een trans ís het een vrouw.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet zo normaal wordt dat je situaties gaat krijgen dat je als man zonder aankondiging een transgender vrouw in je bed krijgt. Denk dat zelfs in de NL situatie de meeste mannen daar niet echt op zitten te wachten
Denk dat er voor velen dan eerst iets tussen de oren moet veranderen, dat kan je niet afdwingen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat is dus technisch gezien een niet juiste denkwijze, in het geval van een trans ís het een vrouw.Ik ben het met je eens dat het een grote stap is en dat communicatie vooraf belangrijk is, maar juist daarom is aandacht ervoor nodig. Als communicatie met bekenden al een enorme drempel is, wordt het niet makkelijker bij een date.
Enige ding is dat via de natuurlijke weg voortplanten niet gaat, maar dat kan ook voor een geboren vrouw/man gelden.
Afdwingen inderdaad niet, maar langzaamaan die gedachtegang veranderen door er aandacht aan te besteden wel. En daar komt de trans-als-hete-chick-in-domme-remake om de hoek kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat er voor velen dan eerst iets tussen de oren moet veranderen, dat kan je niet afdwingen.
Voor meeste/vele mannen blijft een transgender immers een "homo", ook al is ie volledig "omgebouwd"
nou ja, hete chick..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afdwingen inderdaad niet, maar langzaamaan die gedachtegang veranderen door er aandacht aan te besteden wel. En daar komt de trans-als-hete-chick-in-domme-remake om de hoek kijken.
Ey, dat nu.nl berichtje zei dat dat de rol was die ze ging spelen.quote:
Nou, ja, nee. Ik kan me herinneren dat ze vroegah (ik wil zeggen minimaal 20 jaar geleden, het was in ieder geval toen ik zelf nog intochten keek) al regenboogpieten hadden. Als ze dát hadden doorgezet, was die hele discussie niet nodig geweest. Dat is blijkbaar niet gebeurd, dus dat een partij die daar belang bij heeft meer tegengas gaat geven, is wat mij betreft niet meer dan normaal. Zolang niemand klaagt, verandert er immers niets.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:54 schreef Koen66 het volgende:
en dan krijg je toch de overeenkomsten met zaken als Zwarte Piet, hoe sneller het opgedrongen wordt hoe meer weerstand het oplevert
de hele zwarte pieten discussie is wel een beetje uit de hand gelopen, dankzij 2 groepjes extremisten die gewoon hard willen roepen en niet tot een consensus willen komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ja, nee. Ik kan me herinneren dat ze vroegah (ik wil zeggen minimaal 20 jaar geleden, het was in ieder geval toen ik zelf nog intochten keek) al regenboogpieten hadden. Als ze dát hadden doorgezet, was die hele discussie niet nodig geweest. Dat is blijkbaar niet gebeurd, dus dat een partij die daar belang bij heeft meer tegengas gaat geven, is wat mij betreft niet meer dan normaal. Zolang niemand klaagt, verandert er immers niets.
Eens hoor, hoe dat nu loopt is gewoon belachelijk. Van beide extreme kampen. Een "ja, we gaan het veranderen, maar we doen het wel geleidelijk " accepteren had het einde moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hele zwarte pieten discussie is wel een beetje uit de hand gelopen, dankzij 2 groepjes extremisten die gewoon hard willen roepen en niet tot een consensus willen komen.
maar ja, dat is onze samenleving helaas.
Het ene einde is het begin van een nieuwe (onzinnige) discussie lijkt het wel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens hoor, hoe dat nu loopt is gewoon belachelijk. Van beide extreme kampen. Een "ja, we gaan het veranderen, maar we doen het wel geleidelijk " accepteren had het einde moeten zijn.
in b4 weer 35 minderquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)oleimani-doodgedrukt
"geleidelijke verandering" ging sommige extremisten niet snel genoegquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens hoor, hoe dat nu loopt is gewoon belachelijk. Van beide extreme kampen. Een "ja, we gaan het veranderen, maar we doen het wel geleidelijk " accepteren had het einde moeten zijn.
En voor de andere extremisten weer te snel, want die wilden helemaal geen veranderingquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"geleidelijke verandering" ging sommige extremisten niet snel genoeg
En andere extremisten ging het weer te snel want ZOMG EEN REGENBOOGPIET.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"geleidelijke verandering" ging sommige extremisten niet snel genoeg
maar laten we eerlijk zijn. een stroopwafelpiet slaat wel echt nergens opquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En andere extremisten ging het weer te snel want ZOMG EEN REGENBOOGPIET.
En da's dus ruim 20 jaar geleden.
Zelfs voor onzin is dat onzinnig ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar laten we eerlijk zijn. een stroopwafelpiet slaat wel echt nergens op
beter hadden ze destijd iets bedacht dat niet met een ras geassocieerd kan wordenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En andere extremisten ging het weer te snel want ZOMG EEN REGENBOOGPIET.
En da's dus ruim 20 jaar geleden.
dat was 2014 in Gouda, was meer een Gouda marketing dan een ZP gutmensch actie geloof ikquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar laten we eerlijk zijn. een stroopwafelpiet slaat wel echt nergens op
Ik was iets te jong om de discussie toen mee te krijgen, ik herinner me vooral regenboogkleurige pieten en ophef.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter hadden ze destijd iets bedacht dat niet met een ras geassocieerd kan worden
Beter bedenken de klagers iets nuttigs om over te klagen dan over iets waar ze nul,nul last van hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter hadden ze destijd iets bedacht dat niet met een ras geassocieerd kan worden
Ja maar dan moeten ze nadenken. De schreeuwers schreeuwen alleen, die denken niet na.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beter bedenken de klagers iets nuttigs om over te klagen dan over iets waar ze nul,nul last van hebben.
Mja, we hebben net onze stagiaire de floppy uitgelegdquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben aan het WOG'en met nondiscussies, dus och.
Nuttige info wel voor een stagaire...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, we hebben net onze stagiaire de floppy uitgelegd
Hij is net 18 en had nog nooit zo'n ding in het echt gezien
Nee, we kwamen er eentje tegen bij het opruimenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nuttige info wel voor een stagaire...
Werken jullie daar nog mee?
Morgen de fax?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, we kwamen er eentje tegen bij het opruimen
quote:
Zo oud ben jij toch nog niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Elke dag een verhaaltje uit den ouden doosch
Ik heb nog wel een fax gebruikt hoorquote:
Ja, ok, zo bedoelde ik het niet.quote:
Floppy ook wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ok, zo bedoelde ik het niet.
Ik heb ook nog weleens een fax gebruikt ja.
Wat schattig.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, we hebben net onze stagiaire de floppy uitgelegd
Hij is net 18 en had nog nooit zo'n ding in het echt gezien
Hij zei al 'Ik ken wel zo'n ding van door die cd's... groot, zwart en dik...'quote:
Jah, ik vond het vooral vaak vergezocht en niet zoveel aanquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:01 schreef Arch-Indar het volgende:
Kent iemand het spel Black Stories?
Van het weekend gedaan, en is best grappig om te doen. Met bizarre verhalen
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij zei al 'Ik ken wel zo'n ding van door die cd's... groot, zwart en dik...'
- videoband?
'Oh ja!'
Ik ga een rollator kopen
Ik heb het wel eens in een winkel bestudeerd, maar nooit gespeeld!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:01 schreef Arch-Indar het volgende:
Kent iemand het spel Black Stories?
Van het weekend gedaan, en is best grappig om te doen. Met bizarre verhalen
Ah, ik vond het wel grappig, beetje fantaseren en speculeren. Hoe gekker hoe beter.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah, ik vond het vooral vaak vergezocht en niet zoveel aan
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij zei al 'Ik ken wel zo'n ding van door die cd's... groot, zwart en dik...'
- videoband?
'Oh ja!'
Ik ga een rollator kopen
Heb jij dat?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ah, ik vond het wel grappig, beetje fantaseren en speculeren. Hoe gekker hoe beter.
Is dat uit jouw jeugd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ja, dat kan prima hoor. Nee ik heb het niet, maar er is ook een app variant geloof ik. Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij dat?
Meenemen op meet? Of is het daar niet geschikt voor?
Ik wil ook op de meet komen, wanneer is hetquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij dat?
Meenemen op meet? Of is het daar niet geschikt voor?
SPOILER: :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Is dat uit jouw jeugd?Ik had als kleine Koen een draagbare variantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:20 schreef Muck het volgende:
Nieuwe profielfoto van mijn werk....😍SPOILER: :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Dick pics van mij zijn wel zeldzaamquote:
Maar het had gekund dat het heel goed gelukt wasquote:
Gelukt, gelukt....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar het had gekund dat het heel goed gelukt was
Geintje Muckje
Thanks!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk, een beeld bij Muck, Mooie foto!
Hahaha, dat was wel wat anders jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:54 schreef Karzai het volgende:
Ja is een mooie foto heur, beter dan die foto die je een keer postte toen je oog dicht zat
Chillquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:56 schreef Karzai het volgende:
En morgen lekker vrijdus ik trek een biertje open
Uurtje later of zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:05 schreef Karzai het volgende:
ook lekker, sta je dan een beetje normale tijd op?
Nou ik vind dit niet echt lekker.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:16 schreef Karzai het volgende:
Het was vandaag een lekker dagje, laat die winter maar zo blijven. Dan ben ik happy
Hoog tijd dusquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
Ik realiseer me dat we al zeker 2 jaar geen oefening meer hebben gehad, of het moet op mijn vrije woensdag zijn geweest
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:49 schreef Karzai het volgende:
ook pallets vol met vuurwerk, dat vernietigd moet worden. Dat ging wel aan mijn hart hoor
Ehm waar zit je?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
grgr vanuit hotelkamer 307
![]()
Geen bad, maar wel een BALKON
als roker zou ik daar blij mee zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
grgr vanuit hotelkamer 307
![]()
Geen bad, maar wel een BALKON
Misschien straks even een drankje op het balkon. Best lekke weerquote:
Ik vind het mooi goed genoeg zoquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zou ik liever een bad dan een balkon hebben
Coolquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff vanavond maar eens op tijd naar bed. Morgen om acht uur een meeting. En donderdag vroeg op voor mijn tripje.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:03 schreef Karzai het volgende:
waar gaat de reis naartoe Buda? een leuk tripje?
Met de boot?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Naar Londen, Durham en Newcastle.
Buddaaaaaaaaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zou ik liever een bad dan een balkon hebben
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heen met de trein en terug met de boot
pas op voor die kerel die ringen verkoopt om douchegordijnen aan op te hangen, daar kom je niet meer vanafquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet voor je werk meerdere dagen in Eindhoven zijn? Pas geleden toch ook al?
Leuk!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flikker op. Ik heb geen interesse in jouw mening.
In Eindhoven?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
pas op voor die kerel die ringen verkoopt om douchegordijnen aan op te hangen, daar kom je niet meer vanaf
[ afbeelding ]
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flikker op. Ik heb geen interesse in jouw mening.
Meeste mensen lopen nog steeds niet met 'n T-Shirt met Fuck me I have AIDS er op rond.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar schijnt een medicijn tegen te zijn tegenwoordig
Maar jij kent er wel een paar zeker?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen lopen nog steeds niet met 'n T-Shirt met Fuck me I have AIDS er op rond.
Oohja, doe maar niet dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je eerst getrouwd voor zijn
Gaaf!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kabelbaan is leukquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Tips voor Londen hoor ik ook graag
Wanneer ga jij? Ook binnenkort, toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Tips voor Londen hoor ik ook graag
Hoe weet je ditquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smaakt je zaad lekker morgenvroeg.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smaakt je zaad lekker morgenvroeg.
Ja over een paar wekenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga jij? Ook binnenkort, toch?
KLB / [KLB] Feedback - Waar we feedback geven!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Krijgen jullie nooit feedback of complimentjes?
Eerste keer?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja over een paar weken
Megaveel zin in
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KLB / [KLB] Feedback - Waar we feedback geven!
Regelmatig
Oh zo!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DouchecabineDus geen gordijnringen nodig.
Ik heel vaakquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Krijgen jullie nooit feedback of complimentjes?
Tweede! Shocking wel, want zķ'n toffe stadquote:
Katoenen gordijn en eerst even nat maken, dan gebeurt dat nietquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo!
Grúwelijke hekel aan douchegordijnen![]()
![]()
![]()
Dat geplakt tegen je kont of rug aan. Cabines for the win
Zo'n natte lapquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Katoenen gordijn en eerst even nat maken, dan gebeurt dat niet
Maar ook liever een cabine.
Jij bent dat mannetje van die ‘snotdoekjes’?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik deponeer het niet in een sok, ben geen 14 meer
Vallen er brokken van je lijf af?quote:
Leuk ventje toch en een lekkere milf moederquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij bent dat mannetje van die ‘snotdoekjes’?
Van die schimmelige doeken, no thanksquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Katoenen gordijn en eerst even nat maken, dan gebeurt dat niet
Maar ook liever een cabine.
Misschien moet je stoppen in de ict en tuinman worden ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog niet maar dat zal de volgende fase zijn
Dibs op je rumquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog niet maar dat zal de volgende fase zijn
Wel milf ja.. Nazorg nog niet gezien. Satteliet verbinding 4 Life.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk ventje toch en een lekkere milf moederook leuk item van Rene
Iets dergelijks lijkt me best een tof planquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien moet je stoppen in de ict en tuinman worden ofzo
Ik ben er al heel vaak geweest, maar nog steeds niet alles gezien. Wel veel inmiddels.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Tweede! Shocking wel, want zķ'n toffe stad
Dan slaap ik al langquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:31 schreef Karzai het volgende:
om half een mag je weer terug komen om iedereen in te stoppen
Imperial War Museumquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:33 schreef Karzai het volgende:
Ben je in het british museum geweest Buda?
ja dat lijkt me wel tof om even te zienquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Imperial War Museum![]()
Het depot van London Underground![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:33 schreef Karzai het volgende:
Ben je in het british museum geweest Buda?
Nee, dat boeit me ook niet zo. Ik ga wel even neuzen bij Foyles, een boekwinkel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:35 schreef Karzai het volgende:
Veel mensen gaan voor het shoppen, maar dat lijkt me niks
Ja is al grotendeels geboekt, mei vakantie gaat het hem dit jaar niet worden ivm examen juniorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al plannen voor de zomer?
Ah spannend. Waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja is al grotendeels geboekt, mei vakantie gaat het hem dit jaar niet worden ivm examen junior
Foylesquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat boeit me ook niet zo. Ik ga wel even neuzen bij Foyles, een boekwinkel.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:38 schreef Karzai het volgende:
ja ik ook alleen vlieland staat vast, maar dat is eind augustus
Voor de rest alles in plannen, eind april begin mei neem ik vrij
Camping Italië, cruise richting Griekenland, Kroatië en Albanië en nog een week ergens in Oostenrijk, kaatste nog niet geboektquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah spannend. Waar gaat de reis naartoe?
Neuh je kunt bijna alles wel online krijgen tegenwoordig, maar thee enzo blijft leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:35 schreef Karzai het volgende:
Veel mensen gaan voor het shoppen, maar dat lijkt me niks
@liesje1979quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Camping Italië, cruise richting Griekenland, Kroatië en Albanië en nog een week ergens in Oostenrijk, kaatste nog niet geboekt
Lekker man!!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Camping Italië, cruise richting Griekenland, Kroatië en Albanië en nog een week ergens in Oostenrijk, kaatste nog niet geboekt
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foyleser zit daar volgens mij niet zo heel ver vandaan een Oxfam met tweedehands boeken.
Leuke vakantiequote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maart gaan wij nog weekendje Arcen, en Hemelvaart willen we nog 4 dagen ergens heen, vermoedelijk Zeelandquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga in maart een weekendje naar Balkonia, vlak boven Tuinesië
Als je jouw jumor in kleine flesjes zou stoppen en verkopen tijdens een concert van Snollebollekes dan kon je binnen twee maanden stoppen met werken, serieus.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Negatief reisadvies zie ik op de ANWB, stofzuigen, afwassen en zeurend kindquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt me ook een toffe bestemmingquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
In mijn hoofd krijgt een tripje naar Schotland vorm. Maar ik weet nog niet precies of en wanneer.
Jammer dat je niks van de Lofoten ziet vanaf zo'n schip. Lijkt me prachtigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel milf ja.. Nazorg nog niet gezien. Satteliet verbinding 4 Life.
Stront waait van de dijken hier. Morgenochtend bij de Lofoten.
Lekker man.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maart gaan wij nog weekendje Arcen, en Hemelvaart willen we nog 4 dagen ergens heen, vermoedelijk Zeeland
Je hebt wel gelachenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je jouw jumor in kleine flesjes zou stoppen en verkopen tijdens een concert van Snollebollekes dan kon je binnen twee maanden stoppen met werken, serieus.
Ja Co de Geel zag ikquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Negatief reisadvies zie ik op de ANWB, stofzuigen, afwassen en zeurend kind
Mag je niet in de buurt komen..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer dat je niks van de Lofoten ziet vanaf zo'n schip. Lijkt me prachtig
Ik ga geen vergoeding uitdelenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet zelfs op zoek naar een schone onderbroek.
quote:
Hebben jullie als groepje specifieke Londen doelen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er al heel vaak geweest, maar nog steeds niet alles gezien. Wel veel inmiddels.
Daar was ik twee jaar geledenquote:
Schrijf het even op in je Stasi.xlsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet voor je werk meerdere dagen in Eindhoven zijn? Pas geleden toch ook al?
Thee en Marks & Spencerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh je kunt bijna alles wel online krijgen tegenwoordig, maar thee enzo blijft leuk.
Tikje beschermd toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mag je niet in de buurt komen..
Tenzij je naar Narvik gaat..
Ik ga met twee dames en een ouwe nicht dus we proberen altijd voor elk wat wils in te plannenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben jullie als groepje specifieke Londen doelen?
En kijk je er beetje naar uit? Gisteren natuurlijk wel een heftige periode soort van deels afgesloten.
Was het mooi?
Ik heb het opgeslagen als securitate.xls.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schrijf het even op in je Stasi.xls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |