Top, tot zo!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
OhDan ga ik snel naar de luchthaven om jullie op te halen. Ik charter wel een bus. Wel naar Alicante komen he!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vertrouw daar niet op hoor!Jij ons op komen halen? Je hebt koffie zitten zuipen!
Ik wilde zojuist al op de drempel van de voordeur koffie drinken!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen dat ik je heb aangestoken maar daar komen dan vast weer geruchten van.
Oei, daar heb je het alquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wilde zojuist al op de drempel van de voordeur koffie drinken!
Drink je ook weleens koffie thuis?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig sluit m'n stamkroeg pas om 2 uur dus jullie hebben nog even.
Omdat de vesjun diezaainurt die net 1 dag bekend is dat zegt?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:28 schreef Em31 het volgende:
De grote intervalact wordt iemand uit Europa, spannend.
Hij zal het wel weten toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Omdat de vesjun diezaainurt die net 1 dag bekend is dat zegt?
Hij zegt het een beetje vaag, heb filmpje hier gezetquote:
Als het mooi/goed genoeg is zal het mij een zorg zijn waar ze vandaan komenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:40 schreef Dave het volgende:
Op basis van die post in het andere topic denk ik eerder aan een ode aan Europa, dan een Europese topartiest.
Jij bent wel echt rebels geworden zeg. Nu zelfs met levens willen spelenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]En ik weet ook niet hoe je een bus bestuurt maar is toch lachen? Samen op avontuur!
Klubbb3 gaat Europa op de kaart zettenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:46 schreef Strani het volgende:
Het wordt gewoon Jan Smit. Dat zeiden we over de presentatie ook en wie werd het uiteindelijk? Precies.
Die komen er tochquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen dat ik je heb aangestoken maar daar komen dan vast weer geruchten van.
Hopelijk niet zo'n "superster" maar iemand met ESF-connectiequote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:28 schreef Em31 het volgende:
De grote intervalact wordt iemand uit Europa, spannend.
Ik kende dit fenomeen niet en ik weet niet of je dit nog goed kan maken Em31, dat ik het nu wel kenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klubbb3 gaat Europa op de kaart zetten
Dat laatste zit ik dus telkens te denken, maar dan heb ik weer zoiets van 'zal wel niet'. Zou wel echt mooi zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:36 schreef Dave het volgende:
Ik bedoel: wordt het een ode aan Europese samenwerking, of komt bij wijze van spreken ABBA?
Toen hadden ze toch nog geen plannen voor nieuwe muziek?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:54 schreef Strani het volgende:
ABBA komt niet. Als ze dat al hadden zien zitten, hebben ze daar in de laatste jaren al twee keer de kans voor gekregen om het in eigen land te doen.
Nee joh. Dave is gewoon een schijnbewegingquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee toch, maar dan raak ik m'n reputatie als womanizer nog kwijt!
Geen dank!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kende dit fenomeen niet en ik weet niet of je dit nog goed kan maken Em31, dat ik het nu wel ken
Je kende het niet!??quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kende dit fenomeen niet en ik weet niet of je dit nog goed kan maken Em31, dat ik het nu wel ken
Dat weet ik niet maar het staat mijn mening in de weg, dus ik verwerp deze informatie.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen hadden ze toch nog geen plannen voor nieuwe muziek?
Nee precies, was toen nog niet bekend.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen hadden ze toch nog geen plannen voor nieuwe muziek?
Ah! Zit wat in. Laat vrouwen denken dat ik geen bedreiging ben en dan sla ik toe!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh. Dave is gewoon een schijnbeweging
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar het staat mijn mening in de weg, dus ik verwerp deze informatie.
Je heb praatjes gekregen he, na je koffie?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar het staat mijn mening in de weg, dus ik verwerp deze informatie.
Ja sorry, ik kalmeer wel weer!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je heb praatjes gekregen he, na je koffie?
Echt he, stiekem zitten er heel wat likeurtjes in die koffie.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je heb praatjes gekregen he, na je koffie?
Je zou me moeten zien hier, uitgeteld onder m'n dekentje op m'n luie stoelquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt he, stiekem zitten er heel wat likeurtjes in die koffie.
Moeilijkdoenerij hoor. Je kunt ook gewoon toeslaanquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Zit wat in. Laat vrouwen denken dat ik geen bedreiging ben en dan sla ik toe!
Onze Strani maar zo braaf willen zijn, maar ondertussen...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt he, stiekem zitten er heel wat likeurtjes in die koffie.
Neuh, jij kalmeert nooitquote:
Echt? Is het zó makkelijk!?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moeilijkdoenerij hoor. Je kunt ook gewoon toeslaan
Ai.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 03:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat was zeker nodig ja! Één dag was echt gewoon hel; rijden van Springfield in Missouri naar Elk City, Oklahoma. In gloeiend hete temperaturen. We hadden natuurlijk wel airco, maar dan nog; moesten ook echt door drukke steden heen. Mijn moeder was zo total loss van al het rijden dat we niet eens meer het dorp in konden rijden voor eten, dus moesten het doen met snacks uit de automaat daar![]()
Toch wel logisch ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 03:11 schreef Aoibhin het volgende:
ZekerMaar ben er voor nu toch wel blij mee hoor dat het niet hoeft. Ik ben qua 'pitching' wel vrij goed en redelijk muzikaal, en geen lelijke zangstem verder, maar gewoon totaal niet getraind en verder geen enorm talent. Ik denk wel dat de zangcoach iets van mij zal kunnen maken, maar die moet nog langskomen.
Dat ligt aan jouw Spaanse internet. Bij mij staat Royston niet eens op de eerste pagina.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:18 schreef Strani het volgende:
Als je op Wikipedia zoekt naar 'Drenthe', krijg je eerst de Wiki van de uitgerangeerde voetballer Royston Drenthe en daarna pas van de provincie Drenthe. Dat lijkt me toch best een belediging voor de provincie.
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw Spaanse internet. Bij mij staat Royston niet eens op de eerste pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |