abonnement Unibet Coolblue
  Tettenkoning maandag 6 januari 2020 @ 22:47:56 #76
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190912219
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:19 schreef MissJ het volgende:
Ik zou daar inderdaad wel erg benieuwd naar zijn, maar wil niet gelijk trouwen en wil al helemaal niet op tv komen :')
Daten dan maar? :@
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190912579
Krijg de cholera! :')
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_190912989
Is het de moeite van het terugkijken waard?
Ik ben vorig jaar afgeknapt op die eindeloze voorbereidingen op dat huwelijk. Dat hoeft van mij niet. Dat is steeds hetzelfde.
Is de opzet nu anders?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_190913249
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 23:26 schreef Injetta het volgende:
Is het de moeite van het terugkijken waard?
Ik ben vorig jaar afgeknapt op die eindeloze voorbereidingen op dat huwelijk. Dat hoeft van mij niet. Dat is steeds hetzelfde.
Is de opzet nu anders?
Ik vond het in vergelijking met vorig seizoen best snel. Je ziet het eerste koppel meteen tot het moment dat ze elkaar zien. Vind 1,5 uur wel lang. Vooral die stukjes over vrijgezellenfeest en trouwjurk passen interesseren me niet echt. Denk dat je beter de volgende aflevering kan kijken, dan val je meteen binnen bij de ontknoping.
pi_190913287
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 23:45 schreef Alura. het volgende:

[..]

Ik vond het in vergelijking met vorig seizoen best snel. Je ziet het eerste koppel meteen tot het moment dat ze elkaar zien. Vind 1,5 uur wel lang. Vooral die stukjes over vrijgezellenfeest en trouwjurk passen interesseren me niet echt. Denk dat je beter de volgende aflevering kan kijken, dan val je meteen binnen bij de ontknoping.
Thanks, dan start ik gewoon bij de tweede. Neem het op en scroll dat stomme kleding passen en vrijgezellenfeest door.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2020 @ 00:17:03 #81
368283 ato
pi_190913586
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 23:26 schreef Injetta het volgende:
Is het de moeite van het terugkijken waard?
Ik ben vorig jaar afgeknapt op die eindeloze voorbereidingen op dat huwelijk. Dat hoeft van mij niet. Dat is steeds hetzelfde.
Is de opzet nu anders?
Wel hoor, alleen al voor de introductie van Chantal en Henk _O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_190914028
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:10 schreef Nine. het volgende:
Z'n ouders vonden het dus blijkbaar niet zo'n goed idee.
Volkomen idioot dat een overcompenserende zakenman van half 30 het ook maar ene ruk zou kunnen schelen wat zijn ouders ergens van vinden.

Wat een gedrocht van een programma BTW.
Carlo is volkomen de weg kwijt, ik hoor beurtelings Jos Brink, Andre van Duin en andere types door elkaar in een geacteerde extase. Komt dat zien hoe de zanger zonder schaamhaar trouwt met de fronsende volkswijk vrouw! :')
pi_190914121
Waarom verklappen ze het hele seizoen al in de eerste 2,5 minuut van aflevering 1 :'(
Ze laten alles al zien, de matches, de zoenen, de vakantie, de uitspraken of het wel of niet werkte.
Wat is dit voor chaos.

Het programma second chance heb ik nog een beetje m'n twijfels bij. Alhoewel mensen hen al wel kennen met meer dan een miljoen kijkers.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_190914356
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 01:35 schreef W00fer het volgende:

Waarom verklappen ze het hele seizoen al in de eerste 2,5 minuut van aflevering 1
Om ons tijd te besparen.
(bizar idd)
pi_190914429
Je kunt zeggen wat je wil maar het tempo ligt echt drie keer hoger dan andere seizoenen. Of ligt dat aan mij?

Het hele uitzoeken van de ringen is geskipt, dat is in elk geval al iets. De tests zijn al drastisch ingekort. De vrijgezellenfeesten zijn ook sterk ingekort?

Iemand nog iets opgevallen wat ingekort of geskipt is?
Friettent dikke Willie, met Willie
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 06:22:45 #86
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190914691
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 02:55 schreef W00fer het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar het tempo ligt echt drie keer hoger dan andere seizoenen. Of ligt dat aan mij?

Het hele uitzoeken van de ringen is geskipt, dat is in elk geval al iets. De tests zijn al drastisch ingekort. De vrijgezellenfeesten zijn ook sterk ingekort?

Iemand nog iets opgevallen wat ingekort of geskipt is?
Misschien lezen ze hier wel mee, want dat waren de grootste klachten hier. Dat hele gedoe is niet interessant en heeft verder ook niets met het verloop van de matches te maken.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190915066
Die derde aflevering met Chantal :') Zelf een lelijke tokkie die niets te bieden heeft maar wel allemaal eisen telkens. Typische Hollandse vrouw.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_190915227
Als je okselhaar bij mannen al een breekpunt vindt ga je het zwaar krijgen zeg :X

quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet hoe IEMAND dit überhaupt een goed idee kan vinden. Trouwen met iemand die je niet kent.
Same, ik ga er altijd maar vanuit dat het een "misschien werkt dit" opwelling is.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 08:49:21 #89
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_190915407
Heerlijk programma, aflevering 1 en 2 gekeken op videoland.
Vind Henk op T-Bag lijken van Prision Break :D
  Moderator dinsdag 7 januari 2020 @ 09:14:40 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_190915620
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 08:19 schreef verbijstering het volgende:
Als je okselhaar bij mannen al een breekpunt vindt ga je het zwaar krijgen zeg :X
[..]

Same, ik ga er altijd maar vanuit dat het een "misschien werkt dit" opwelling is.
Of een weddenschap.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_190915872
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Of een weddenschap.
Lijkt me wel dat je die in de vragenlijst er zo uit filtert :)
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 januari 2020 @ 09:43:08 #92
367000 roos94
pi_190915873
Carlo ipv Peter is echt een godsgeschenk. Ik heb zo'n allergie voor meneertje van der Vorst.
pi_190916228
Ik zag weleens wat voorbij komen van dit programma. Nooit echt gevolgd, maar gister trok het de aandacht en ben ik van plan het te gaan volgen. Ziet er wel lache uit
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 10:30:03 #94
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190916277
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:58 schreef RipCity het volgende:
Die derde aflevering met Chantal :') Zelf een lelijke tokkie die niets te bieden heeft maar wel allemaal eisen telkens. Typische Hollandse vrouw.

Echt he. :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:12:17 #95
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_190917572
Het is alleen tegelijkertijd met de "Scheetjes" :(
En de scheetjes de dag er na terug kijken zit er ook niet in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 01:35 schreef W00fer het volgende:
Waarom verklappen ze het hele seizoen al in de eerste 2,5 minuut van aflevering 1 :'(
Ze laten alles al zien, de matches, de zoenen, de vakantie, de uitspraken of het wel of niet werkte.
Wat is dit voor chaos.

Het programma second chance heb ik nog een beetje m'n twijfels bij. Alhoewel mensen hen al wel kennen met meer dan een miljoen kijkers.
Volgens mij zei Sanne in die promo dat er nog geen tweede klik was of heb ik dat mis?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_190917696
Laten we hier ook alles wat nog niet op tv is geweest in een spoiler stoppen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_190917828
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 08:19 schreef verbijstering het volgende:
Als je okselhaar bij mannen al een breekpunt vindt ga je het zwaar krijgen zeg
Kan ook gewoon geschoren worden hoor.
pi_190917858
quote:
Het nieuwe seizoen van Married at first sight is maandagavond van start gegaan met een drama voor deelnemer Thierry. Hij werd gekoppeld aan Sanne, maar zijn ouders besloten de bruiloft te boycotten. De flamboyante Chantal – met de nu al meest besproken wenkbrauwen van 2020 – werd gekoppeld aan Henk, die maar beter geen lichaamsbeharing kan hebben. Aan dit stel gaan we nog veel plezier beleven.

Thierry (31) scoorde, al voordat hij zijn aanstaande had ontmoet, punten bij Sanne (33) door het huwelijksavontuur toch met haar aan te gaan, ondanks de afwezigheid van zijn ouders. Zijn moeder gaf via haar zoon wel een boeket aan haar aanstaande schoondochter. Thierry sprak zijn twijfel uit in het programma nadat zijn directe omgeving zijn liefdeszoektocht niet goedkeurde, maar zette toch door. Dat maakte Sanne trots. Terecht. Mooi om te zien dat hij heel serieus is in zijn zoektocht naar de liefde, maar zal dat niet een smet op de (mogelijke) relatie gaan werpen? Je hebt elkaar dan toch ontmoet op een manier die je (schoon)ouders niet wilden.

De ouders van Sanne stonden ook niet te juichen, en hadden haar liever een man zien ontmoeten op een manier ’zoals het bij iedereen gaat’. Voordeel hierbij is natuurlijk wel dat hun dochter – die zich vaak voelt aangetrokken tot foute mannen – geen 100.000 kansloze dates hoeft te hebben om de ware uiteindelijk niet te ontmoeten. Nu is ze op wetenschappelijke gronden gekoppeld aan een man die veel dezelfde interesses en normen en waarden heeft, plus een toekomstbeeld. Sanne wilde eigenlijk al voor haar dertigste een gezin, Thierry vindt het stil in huis zo alleen. Aan die rust zal hij nog met weemoed terugdenken, mochten er kinderen komen.


Het meest ongemakkelijke moment van het programma, het bruidspaar dat elkaar voor het eerst ontmoet, hebben Sanne (33) en Thierry (31) in elk geval achter de rug. Het blijft raar om te zien, zo’n voorstelrondje voor het altaar. „Hoi, hallo, aangenaam”, vijf minuten voordat je officieel in de echt wordt verbonden, Ze geven elkaar in de tweede aflevering van dinsdag (RTL 4, 20.30 uur) hun eerste zoen, dus er is niemand geschrokken weggerend voordat het jawoord is uitgesproken.

Hoe dat voor de tweede match zal verlopen? Henk (47) en Chantal (42) hebben op papier een nog grotere slagingskans dan Sanne en Thierry, maar vormen volgens de experts die de deelnemers aan elkaar koppelen ook een risico.


Ze zeggen wat ze denken en lijken daarin zo op elkaar, dat ook zou kunnen exploderen. Zo rustig al het eerste koppel overkomt op tv, zo hysterisch zijn Henk en Chantal. Zij wil geen man met okselhaar of schaamhaar. Wanneer de seksuologe zegt dat veel mannen dat hebben, reageert de opvallende verschijning subiet: „Écht?! Dat gaat er gelijk af!” Henk, in zijn vrije tijd volkszanger, is meer van de schuine grappen, in de categorie ’niet voor het zingen de kerk uit’.

Ze hebben allebei al wat oudere kinderen, die hopen op een mooie match voor hun vader en moeder. Henk en Chantal moeten allebei een beetje huilen, zo leuk. Flamboyante Chantal met de wenkbrauwen waar Twitter niet over raakt uitgepraat (is ze soms op de wenkbrauwenavond bij de Meilandjes geweest?) en opvallende tatoeages gaat voor een trouwjurk die al net zo uitbundig is. Ze heeft zelfs op een bovenbeen al een tattoo laten zetten in het kader van haar Married at first sight-avontuur met de tekst ’wat als het lukt’? Ze gooit daar een blauwe kousenband overheen.


De vriendinnengroep van de Haagse bride-to-be doet denken aan een club Barbies op leeftijd, altijd in voor een feestje. Henk en Chantal beloven voor een hoop reuring te gaan zorgen dit seizoen van Married at first sight. De andere vier koppels van het maffe liefdesexperiment worden later deze reeks bekendgemaakt. Er zit sowieso een lesbisch stel bij, een primeur voor het programma.


Laten we hopen dat het tot hoogtepunten komt met de komst van seksuologe Eveline Stallaart, die bij het koppelen toeziet op het onderdeel ’seksuele aantrekkingskracht’, wat zij heel belangrijk noemt. Dat is wel gebleken de afgelopen twee seizoenen toen zij ontbrak. Alle stellen zijn uit elkaar gegaan.


Een van de potentiële bruidegommen zet zichzelf alvast buitenspel. Hij heeft een hele oude sportwagen, maar „wil niet zo’n oude vrouw erin hebben. Ik kan ze er wel inkrijgen, maar krijg ik ze d’r ook weer uit?” Echt. Met deze instelling gaat het vast lukken, maar niet heus.

Carlo Boszhard, de opvolger van Peter van der Vorst als presentator. Wat doet ie het leuk! Lekker met de kandidaten mee gillen, grappen maken, maar hij is ook serieus als de situatie erom vraagt.
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 januari 2020 @ 12:50:51 #99
367000 roos94
pi_190918096
Ik ben pas bij aflevering 1 maar hoe kun je denken dat pikzwarte wenkbrauwen goed staat met geelblond haar :?
pi_190918162
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:31 schreef pvdplanet het volgende:

[..]

bron?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')