Ik heb het toch gezegd..... Toen wilde niemand luisteren.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:26 schreef biertapper het volgende:
https://www.ad.nl/show/av(...)-jaar-door~aa111869/
Verder hele goede serie, maar 3 seizoenen erbij is wel teveel van het goede.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:26 schreef biertapper het volgende:
https://www.ad.nl/show/av(...)-jaar-door~aa111869/
Dan zouden de acteurs hun professionaliteit moeten tonen en zeggen, 'Jongens, ik stop ermee want dit is het gewoon niet meer'.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:19 schreef greatgonzo het volgende:
stoppen op het hoogtepunt doen ze niet aan bij de NPO, liever als een nachtkaars uit.. Dus zo lang ze nog >1 mjn kijkers trekken gaat het door
Zolang er nog wekelijk >1 miljoen mensen kijken dan kan je niet zeggen dat iets als een nachtkaars uit aan het gaan is. Ze zitten nu op het hoofdpunt en ik denk niet dat dat de komende 2 seizoenen heel erg zal veranderen. Het 3e aangekochte seizoen kan je dan altijd nog gebruiken om de eindjes aan elkaar te knopen en er een eind aan de breien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:19 schreef greatgonzo het volgende:
stoppen op het hoogtepunt doen ze niet aan bij de NPO, liever als een nachtkaars uit.. Dus zo lang ze nog >1 mjn kijkers trekken gaat het door
Ik ben benieuwd of ze het niveau nog een beetje op kunnen trekken. Bij Flikken Rotterdam was ik vorig seizoen aardig verrastquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanaf morgen het nieuwe seizoen op TV
Daar kijk ik ook wel een beetje voor. Limburg is prachtigquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kijk meer voor de (Herkenbare) locatie's. Verhaallijn zegt mij persoonlijk niet zoveel.
omdat wolfs van de laatste 5 seizoenen iig 4 seizoenen onder controle stond van/geschorst was door de Rijksrecherche, zonder dat het enig beletsel vormdequote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:38 schreef Fosive het volgende:
Waarom konden ze een deal met het OM/de gevangene maken als de Rijksrecherche de zaak doet
Zoals ik me herinner: een crimineel die in het verleden een deal heeft gesloten met justitie. Dat kwam uit/de overheid faalde op een of andere manier (wat dat betreft een hele realistische serie) en zijn familie werd uitgemoord door de criminelen waarvoor hij werkte.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kan iemand de rol van Tygo gernandt uitleggen. Kan me die van vorig seizoen niet meer echt herinneren.
Het patroon is toch meestal. Dat er nu nog twee , drie afleveringen nog wat schokkende dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:39 schreef JohnBercow het volgende:
Gaan we nu weer een verhaallijn krijgen waarin iemand weer een heel seizoen loopt te jagen op Eva en Wolfs?
1 heel seizoen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
1 seizoen extra was meer dan genoeg om het verhaallijn van Donna als nieuwe baas af te ronden.
Van mij hoeven NL series niet heel geloofwaardig te zijn, maar deze was toch wel met stip het meest ongeloofwaardig moment ooit.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:11 schreef Piebe het volgende:
Toch vond ik de dood van Martina wel verassend.
Werd toch 1 afleveringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |