quote:Op maandag 6 januari 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon weer normaal doen. En alvast een gelukkig Pasen.
Ben vanochtend alweer bij diverse ministeries geweest, vlieg heen en weerquote:Op maandag 6 januari 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja altijd twijfelachtige als mensen hun belangrijkheid moeten benadrukken.
Ja zal wel druk zijn met alle post zo in het nieuwe jaar.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben vanochtend alweer bij diverse ministeries geweest, vlieg heen en weer
Werk toch niet bij de tntquote:Op maandag 6 januari 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal wel druk zijn met alle post zo in het nieuwe jaar.
Fijn dat je mij probeert te voelenquote:Op maandag 6 januari 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voelde hem al azen op een nieuwe topic
Ah mooi dat jij hem gepakt heb.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voelde hem al azen op een nieuwe topic
Ja maar niet als het regent. Of ijzelt. Of allebei.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Soms lijkt mij dit nog best leuk
[ afbeelding ]
Solliciteren@sand.wajong.nl mailen dan maarquote:Op maandag 6 januari 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Soms lijkt mij dit nog best leuk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2020 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah mooi dat jij hem gepakt heb.
Nee dan is het wel kut ja.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar niet als het regent. Of ijzelt. Of allebei.
In de hitte is het ook niet tof. Al kreeg ik wel af en toe een ijsje onderweg.quote:
Ja. jij?quote:Op maandag 6 januari 2020 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Och ja dat was vandaagquote:Op maandag 6 januari 2020 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
@:Budapestenaar ik hoop dat het vandaag meeviel, natuurlijk erg verdrietig maar ook een mooi en waardig afscheid.
En dit!quote:Op maandag 6 januari 2020 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
@:Budapestenaar ik hoop dat het vandaag meeviel, natuurlijk erg verdrietig maar ook een mooi en waardig afscheid.
Dat was ik me van het weekend ook aan het bedenken.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:crv nog helemaal niet gezien
Komt vanzelf wel weerquote:Op maandag 6 januari 2020 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was ik me van het weekend ook aan het bedenken.
Hoop dat alles goed gaat met ‘mquote:Op maandag 6 januari 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:crv nog helemaal niet gezien
Heb je het een mooi plekje kunnen geven?quote:Op maandag 6 januari 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Bedankt allemaal! Het was mooi! En leuke gesprekken gehad met mensen die ik al heel lang niet meer had gezien
Hoop het ookquote:Op maandag 6 januari 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat alles goed gaat met ‘m
wat is er met crv dan?quote:Op maandag 6 januari 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat alles goed gaat met ‘m
Fijn dat het alsnog een mooie dienst is geworden en je er iets positiefs aan hebt overgehouden ondanks het verlies!quote:Op maandag 6 januari 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Bedankt allemaal! Het was mooi! En leuke gesprekken gehad met mensen die ik al heel lang niet meer had gezien
Mja, dat komt nog wel. Maar dit was in elk geval een mooie dag, met vrijwel alle mensen die belangrijk waren voor mijn moeder.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je het een mooi plekje kunnen geven?
Laatste keren was hij nogal vermoeid/klagerig en ging het allemaal mwah mwah. Maar dat is alweer even geleden.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat komt nog wel. Maar dit was in elk geval een mooie dag, met vrijwel alle mensen die belangrijk waren voor mijn moeder.
Gelukkigquote:Op maandag 6 januari 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat komt nog wel. Maar dit was in elk geval een mooie dag, met vrijwel alle mensen die belangrijk waren voor mijn moeder.
Precies!quote:Op maandag 6 januari 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
GelukkigNu alles langzaam een plek geven en weer terug naar mentale rust
nice. straks even kijken.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Hey @:Gianni
Toevallig dit!
https://nl.hardware.info/(...)samsung-tot-400-euro
Misschien wordt je keuze nog wel lastiger zo en zijn er ineens meer opties voor jequote:Op maandag 6 januari 2020 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice. straks even kijken.
wel jammer dat er eigenlijk maar 2 van de 7 interessant zijn
neuh. fitbits zijn vierkant dus die wil ik niet en samsung overweeg ik ook nietquote:Op maandag 6 januari 2020 15:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien wordt je keuze nog wel lastiger zo en zijn er ineens meer opties voor je
Werkt picknick goed?quote:Op maandag 6 januari 2020 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Picnicbusje is er (eindelijk).
Vlamtosti's!
Idem.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb toen heel lang op de wachtlijst gestaan maar nooit besteld :p
Hoezo tegen? :pquote:Op maandag 6 januari 2020 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben zelf eigenlijk tegen online boodschappen doen.
Omdat ik nog jong en fit ben. Ik loop liever naar de super dan dat ik thuis op de bank lui lig te bestellen en te wachten .quote:
Ik lig liever lui op de bank.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik nog jong en fit ben. Ik loop liever naar de super dan dat ik thuis op de bank lui lig te bestellen en te wachten .
Ik ook wel tot op bepaalde hoogte. Dingen zoals bakmixen of kruidenmixen kun je best prima bestellen, maar vers dingen zoals groente, vlees en melk producten koop ik toch echt alleen als ik ze fysiek kan zien voor ik ze koop.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben zelf eigenlijk tegen online boodschappen doen.
Ja en dat sowieso ja.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook wel tot op bepaalde hoogte. Dingen zoals bakmixen of kruidenmixen kun je best prima bestellen, maar vers dingen zoals groente, vlees en melk producten koop ik toch echt alleen als ik ze fysiek kan zien voor ik ze koop.
Op die kip na is het eigenlijk altijd prima geweest. De andijvie voor m'n beesten ziet er daar beter uit dan wanneer ik het hier bij de Boni koop.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook wel tot op bepaalde hoogte. Dingen zoals bakmixen of kruidenmixen kun je best prima bestellen, maar vers dingen zoals groente, vlees en melk producten koop ik toch echt alleen als ik ze fysiek kan zien voor ik ze koop.
Culisnob!quote:Op maandag 6 januari 2020 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Picnic wel in ieder geval
Ik sla dan ook meteen groot in, frisdrank, wc-papier, keukenpapier, schoonmaakmiddel, pakken pasta en couscous, hele vriezer vol met brood en aardappelquote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Picnic wel in ieder geval
Goed bezig!quote:Op maandag 6 januari 2020 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sla dan ook meteen groot in, frisdrank, wc-papier, keukenpapier, schoonmaakmiddel, pakken pasta en couscous, hele vriezer vol met brood en aardappel
aardappel in de vriezer?quote:Op maandag 6 januari 2020 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sla dan ook meteen groot in, frisdrank, wc-papier, keukenpapier, schoonmaakmiddel, pakken pasta en couscous, hele vriezer vol met brood en aardappel
Die zakken met diepvriesaardappelenquote:Op maandag 6 januari 2020 16:12 schreef gianni61 het volgende:
of bedoel je stiekem voorgebakken friet?
die ken ik helemaal nietquote:Op maandag 6 januari 2020 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zakken met diepvriesaardappelen![]()
Ik ga niet voor mezelf aardappelen schillen en bakken, zo vaak eet ik het nou ook weer niet.
Heftig weekendje ja?quote:Op maandag 6 januari 2020 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heftig weekendje overleefdnu onderweg naar putinland
Gewoon van die zakken van Aviko. Frietjes, maar dan of schijfjes, partjes of blokjes. Soms met rozemarijnquote:
Jaloersquote:Op maandag 6 januari 2020 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heftig weekendje overleefdnu onderweg naar putinland
quote:Op maandag 6 januari 2020 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja, er lag een lijk in de kast wat opgeruimd moest worden
Ik denk het niet. Of jij bent ECHt, ECHT raar.quote:
Heftige shitquote:Op maandag 6 januari 2020 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja, er lag een lijk in de kast wat opgeruimd moest worden
Doelde meer op Ruslandquote:Op maandag 6 januari 2020 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het niet. Of jij bent ECHt, ECHT raar.
Ik heb eigenlijk nog nooit iets bij een super besteld. Liggen hier toch in de buurt dus sneller om het te gaan halen.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op die kip na is het eigenlijk altijd prima geweest. De andijvie voor m'n beesten ziet er daar beter uit dan wanneer ik het hier bij de Boni koop.
Ik ben een enorm luie bigquote:Op maandag 6 januari 2020 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit iets bij een super besteld. Liggen hier toch in de buurt dus sneller om het te gaan halen.
Hmm daar hoef ik tegenwoordig ook niet meer zo nodig heenquote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit iets bij een super besteld. Liggen hier toch in de buurt dus sneller om het te gaan halen.
Ik laat altijd alles bezorgen maar die komen niet voor onder de 25 euries.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DitMaar ga zo ook wel weer even naar de super.
-27 is wel aan de frisse kant ja. -15 was op Groenland prima te doen hoor. Uit de windquote:
oh zo. Nee Picnic bezorgt geen krattenquote:Op maandag 6 januari 2020 16:34 schreef Karzai het volgende:
bestellen bij de super om aan je 25 euries te komen
Gevoelstemperatuur van veel lager jaquote:Op maandag 6 januari 2020 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
-27 is wel aan de frisse kant ja. -15 was op Groenland prima te doen hoor. Uit de wind#mietje
Wat bestel je dan allemaal om aan 3/4 kratten te komen? Hier komen we 2/3 dagen rond met een winkelmandje vol.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh zo. Nee Picnic bezorgt geen krattengeen ruimte voor in het busje
![]()
Daarom bestel ik ook zo af en toe bij de Plus nog wat. Maar dan like 3 of 4 kratten tegelijk. En daar doe ik wel ff mee.
Het was heerlijk weer vandaag.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
ik verlang alweer naar de lente, dat grijze grauwe vink maar niks
Ik wil de bloemetjes zien ontluiken en de vogeltjes horen fluiten
Wel alleen kratten uit de aanbieding. En statiegeld telt niet mee en zoquote:Op maandag 6 januari 2020 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat bestel je dan allemaal om aan 3/4 kratten te komen? Hier komen we 2/3 dagen rond met een winkelmandje vol.
Ik moet.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen daglicht kan je (ik) beter hebben dan 24/7 licht.
Wat bedoel je met deze vraag eigenlijk precies?quote:Op maandag 6 januari 2020 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat bestel je dan allemaal om aan 3/4 kratten te komen? Hier komen we 2/3 dagen rond met een winkelmandje vol.
Ow, op die manier. Dan snap ik hem. Ik dacht echt dat je vier volle kratten bestelde met spullen die je nodig had.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel alleen kratten uit de aanbieding. En statiegeld telt niet mee en zo
Dat snap ik ook niet idd. Overal waar ik geweest ben boven de poolcirkel hebben ze echt van die theedoekjes voor de ramen hangen. Terwijl je in de zomer toch echt wel gebaat bent bij GOED verduisterende gordijnenquote:Op maandag 6 januari 2020 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen daglicht kan je (ik) beter hebben dan 24/7 licht.
Nee kratten bier gaat dat overquote:Op maandag 6 januari 2020 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, op die manier. Dan snap ik hem. Ik dacht echt dat je vier volle kratten bestelde met spullen die je nodig had.
Heb zwarte houten platen liggen om voor de ramen te kwakken.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet idd. Overal waar ik geweest ben boven de poolcirkel hebben ze echt van die theedoekjes voor de ramen hangen. Terwijl je in de zomer toch echt wel gebaat bent bij GOED verduisterende gordijnen
Waar woon jij in godesnaam? Nova Zembla?quote:Op maandag 6 januari 2020 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb zwarte houten platen liggen om voor de ramen te kwakken.
Heb in m’n slaaphut deze er sowieso permanent voor zitten.
Booooootquote:Op maandag 6 januari 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar woon jij in godesnaam? Nova Zembla?
Daar moet je ook niet kopen, die knijpen hun werknemers uitquote:Op maandag 6 januari 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo ook nog even boodschappen doen. Picnic komt hier nog niet.
Is dat je belangrijke baan? Bij ministeries eten brengen?quote:Op maandag 6 januari 2020 16:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet kopen, die knijpen hun werknemers uit
ik ook.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:00 schreef Fogel het volgende:
(Ik vraag me serieus af wat voor een soort werk je doet mch)
Hij zit op de tramquote:Op maandag 6 januari 2020 17:00 schreef Fogel het volgende:
Met met hoog(spannings)geleidingen mag ik hopen!quote:
Da’s gevaarlijk, stroom enzo op het dak.quote:
Dan ben ik te herkenbaarquote:Op maandag 6 januari 2020 16:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat je belangrijke baan? Bij ministeries eten brengen?
Prins koning pils, bent U het?quote:
Lolquote:Op maandag 6 januari 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
Mensen na de rit als mch dienst heeft
[ afbeelding ]
Ben je te dom voorquote:Op maandag 6 januari 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
K denk dat ik mijn volgende leven notaris word.
Das cashen jongens.
Boot jaquote:Op maandag 6 januari 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar woon jij in godesnaam? Nova Zembla?
Jouw reïncarnatie wordt nog ergerquote:Op maandag 6 januari 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg toch in mijn volgende leven piet.
dat ik terug kom als zwakzinnigquote:
Rechterhand vd nacht burgemeester.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:00 schreef Fogel het volgende:
Als ik mee zou gaan met trends dan at ik wel een veganistische hamburgerquote:Op maandag 6 januari 2020 17:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij en Haags zijn oud, die kunnen niet zo goed met trends meegaan
quote:Op maandag 6 januari 2020 17:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Denk je dat de mannelijke bitterbal binnenkort een hapje van jouw mossel neemt?
Of de vegetarische variant, een banaan in je pruim peren.quote:
GADVERDAMME!quote:Op maandag 6 januari 2020 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
Vegetarisch pijpen al geopperd?
De kaas er af knabbelen en de worst laten hangen
ja maar er is niet eens een referendum dus er gebeurt toch niksquote:Op maandag 6 januari 2020 18:01 schreef Karzai het volgende:
Lijkt erop dat er een meerderheid komt op een vuurwerk verbod
Daar is geen referendum voor nodig, alleen een kamer meerderheidquote:Op maandag 6 januari 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar er is niet eens een referendum dus er gebeurt toch niks
Dan halen we het lekker in het buitenland. Probleem opgelostquote:Op maandag 6 januari 2020 18:01 schreef Karzai het volgende:
Lijkt erop dat er een meerderheid komt op een vuurwerk verbod
En dan snelrecht een vuurpeleton (met losse flodders)quote:
Begint een beetje oubollig te worden dat vuurwerk, tijd voor een upgrade, baby's met elektrische kaasschaven, peuters met machinegeweren en pubers met nitroglycerine, gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 6 januari 2020 18:03 schreef Karzai het volgende:
Als kind vond ik het wel leuk, rotjes afsteken. Maar het mag van mij ook wel verboden worden
Is het een beetje leuk nu ze in het midden oosten rijden?quote:
Had verwacht dat jij wel zou kijken..quote:Op maandag 6 januari 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het een beetje leuk nu ze in het midden oosten rijden?
Kijk meestal alleen de uitslagen, ben niet zo erg van de rally's, meer van het circuit racenquote:Op maandag 6 januari 2020 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had verwacht dat jij wel zou kijken..
Als je Allard Kalff moet geloven is het landsschap WERKELIJK OOGVERBLINDEND FANTASTSICH MOOIquote:Op maandag 6 januari 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het een beetje leuk nu ze in het midden oosten rijden?
Wel okee.quote:
Samequote:Op maandag 6 januari 2020 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee.
Eerste maandag van 2020 weer overleefd..
Daar?
quote:Op maandag 6 januari 2020 20:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Same
Halve dag in het ziekenhuis doorgebracht (gepland hoor), maar wel vooruitgang, dus het is prima
Pics?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:36 schreef Muck het volgende:
En een mooie trui gescoord tijdens het wachten
Gaat die patiënt haar trui niet missen als ze uit haar narcose ontwaakt?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:36 schreef Muck het volgende:
En een mooie trui gescoord tijdens het wachten
Buddaaaaaaaaquote:Op maandag 6 januari 2020 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat die patiënt haar trui niet missen als ze uit haar narcose ontwaakt?
Ssssstquote:Op maandag 6 januari 2020 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat die patiënt haar trui niet missen als ze uit haar narcose ontwaakt?
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 18:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Die zie je in elk topic wel flink de zuurpruim uithangen ja.
Oei, heb je een goed slot op je vriezer?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Er s hier net beneden ingebroken.
Alle buren waren thuis. Niemand wat gehoord. Bewoners waren 40 min weg/. Alsof ze er op hebben gewacht
En nu zijn alle bitterballen gejat?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Alle buren waren thuis. Niemand wat gehoord. Bewoners waren 40 min weg/. Alsof ze er op hebben gewacht
Als er iemand een pruim is ben ik het. Mijn voornaam is niets voor niets het Turkse woord voor pruimquote:
Gewoon een King Cobra achter je voordeur.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
Nee beneden.![]()
Laptops en bankpassen.
Ik heb al mijn bitterballen nog :p
maar moet wel naar een alarm kijken. Dit is niet de eerste keer
quote:Op maandag 6 januari 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Vind e dat raar?quote:Op maandag 6 januari 2020 18:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Die zie je in elk topic wel flink de zuurpruim uithangen ja.
Allard kallf is hetzelfde debiele mannerje als Moll isquote:Op maandag 6 januari 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je Allard Kalff moet geloven is het landsschap WERKELIJK OOGVERBLINDEND FANTASTSICH MOOI
Dobberman in de voortuin leggen?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
Nee beneden.![]()
Laptops en bankpassen.
Inbrekers zagen vast een doos van een enorm beeldscherm staan en dachten dat er wel iets te halen viel.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
Nee beneden.![]()
Laptops en bankpassen.
Heb geen voortuin maar die king cobra vond ik wel een goed idee. Die dan een beetje zo voor het raam swiertquote:
Ja ze hebben een lease tesla. Ik denk dat het daar vandaan komtquote:Op maandag 6 januari 2020 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inbrekers zagen vast een doos van een enorm beeldscherm staan en dachten dat er wel iets te halen viel.
Als je ze steeds de inbekers voert heb je er maar 2 of 3 per jaar te vangenquote:Op maandag 6 januari 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geen voortuin maar die king cobra vond ik wel een goed idee. Die dan een beetje zo voor het raam swiert
quote:Op maandag 6 januari 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geen voortuin maar die king cobra vond ik wel een goed idee. Die dan een beetje zo voor het raam swiert
Dat zou echt zo schattig zijn. net als mijn uiquote:Op maandag 6 januari 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]beetje kwispelen naar voorbijgangers.
quote:Op maandag 6 januari 2020 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inbrekers zagen vast een doos van een enorm beeldscherm staan en dachten dat er wel iets te halen viel.
Ja, wachten ze op. Serieus.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou echt zo schattig zijn. net als mijn ui
Was dat in Zonnedael?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ooit naast iemand gewoond die drie dobermannen los in de tuin rondlopen ook gedurende de nacht. Net naast de poort naar hun achtertuin was onze fietsen stalling en ik heb daar vaak genoeg mijn fiets onafgesloten neergezet en er is er nooit een gestolen terwijl er in de straat wel vaker fiersen en zulks werden gestolen
Die antwoord ga ik niet bevragenquote:
Dat zou Sjefke doen, als er hier mensen langs het raam konden lopen..quote:Op maandag 6 januari 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]beetje kwispelen naar voorbijgangers.
Aawquote:Op maandag 6 januari 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou Sjefke doen, als er hier mensen langs het raam konden lopen..![]()
Gewoon flink wat wijn drinken en wat pijnstillers innemen. Dan slaap je echt goed hoorquote:
Gewoon op zijn Haags een paar dingen in de straat in de fik steken zodat er de hele nacht politie in de buurt is.quote:
+1 Of je moet met een verrekijker gaan kijken wanneer de gordijnen open zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij kunnen ze tenminste niet naar binnen kijken. Geloof dat dat al scheelt
Hmm das wel de beste tip tot nu toe.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op zijn Haags een paar dingen in de straat in de fik steken zodat er de hele nacht politie in de buurt is.
Je bedoelt dat tankstation recht tegenover? Ja waarom doen we dat nietquote:Op maandag 6 januari 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op zijn Haags een paar dingen in de straat in de fik steken zodat er de hele nacht politie in de buurt is.
Als het kalf verdronken is, spijkert men de put dicht.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat ze nu de boel aan het dichtspijkeren zijn
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
Sticker van een kikker op de deur met, hier kwaak ik.
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
Heb ook een deurmat met de tekst oh no!! Not you again
Dat gevoel begrijp ik wel hoor. Iemand in je huis geweest.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Ooit een keer een inbraak gehad toen ik net even mijn vriendin op was halen van haar werk, was nog geen 20 minuten weg, vriendin helemaal overstuur en voelde zich maandenlang onveilig als ze alleen thuis was en ik was vooral verbaasd.
Snapte er niks van, stond een deurtje open van een kastje onder de tv, een of ander lullig dvd spelertje was er weg en heb er uren gedaan om te beseffen dat ik dat zelf niet gedaan had maar toch echt iemand anders, maar goed destijds liet ik ook altijd alle deuren open als ik de deur uit ging.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat gevoel begrijp ik wel hoor. Iemand in je huis geweest.
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
Sticker van een kikker op de deur met, hier kwaak ik.
Ik heb dus blijkbaar zelf een keer de voordeur open laten staan toen k even weg moest. kwam terug en stondd e deur op een kierquote:Op maandag 6 januari 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snapte er niks van, stond een deurtje open van een kastje onder de tv, een of ander lullig dvd spelertje was er weg en heb er uren gedaan om te beseffen dat ik dat zelf niet gedaan had maar toch echt iemand anders, maar goed destijds liet ik ook altijd alle deuren open als ik de deur uit ging.
Mijn brein werkt dus precies andersom, zelfs als de deur open zou staan door een inbraak zou ik nog denken dat ik het zelf zou zijn geweestquote:Op maandag 6 januari 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dus blijkbaar zelf een keer de voordeur open laten staan toen k even weg moest. kwam terug en stondd e deur op een kierDurfde niet naar binnen. stond wat te twijfelen maar uiteindelijk toch gedaan.
Maar goed was k zelf vergeten de deur dicht te doenDie heeft 2 uur open gestaan :p
Nederland heeft wat meer asielzoekersquote:Op maandag 6 januari 2020 21:55 schreef Fogel het volgende:
Hier staat vaak genoeg een deur open, ook als er niemand thuis is. Geen probleem.
Ja ik vind het wel een eng ideequote:Op maandag 6 januari 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn brein werkt dus precies andersom, zelfs als de deur open zou staan door een inbraak zou ik nog denken dat ik het zelf zou zijn geweest
En die zijn allemaal crimineel?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland heeft wat meer asielzoekers
Die buitenlanders ook altijd...quote:
Ja zo kwam ik ook eens thuis en toen stond er een of andere lul mijn huis overhoop te halenquote:Op maandag 6 januari 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dus blijkbaar zelf een keer de voordeur open laten staan toen k even weg moest. kwam terug en stondd e deur op een kierDurfde niet naar binnen. stond wat te twijfelen maar uiteindelijk toch gedaan.
Maar goed was k zelf vergeten de deur dicht te doenDie heeft 2 uur open gestaan :p
In de straat waar ik woon, wonen ook alleen maar buitenlanders...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Gatverquote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo kwam ik ook eens thuis en toen stond er een of andere lul mijn huis overhoop te halen
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de straat waar ik woon, wonen ook alleen maar buitenlanders...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer een memo gemistquote:Op maandag 6 januari 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tussen 2200 en 2300 op maandag avond.
Heb je de aankondiging niet gezien?
Moet Q ook niet doen.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo kwam ik ook eens thuis en toen stond er een of andere lul mijn huis overhoop te halen
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de straat waar ik woon, wonen ook alleen maar buitenlanders...Had ik ook in Hongarije. Al die Hongaren in mijn wijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boze ex?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, echt niet normaal die kliekvorming...quote:Op maandag 6 januari 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik ook in Hongarije. Al die Hongaren in mijn wijk
Hard naar buiten gerend en de politie gebeldquote:
Gatver wat eng.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hard naar buiten gerend en de politie gebeldMaar hij had me door en was hem gesmeerd.
Heb geen nacht meer in dat huis geslapen, wilde niet meer in een huis met een begane grond wonen en ben nog steeds een beetje panisch met open deuren en ramen. Maar verder ben ik er wel overheen.quote:
Ja begrijp ik wel ja.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb geen nacht meer in dat huis geslapen, wilde niet meer in een huis met een begane grond wonen en ben nog steeds een beetje panisch met open deuren en ramen. Maar verder ben ik er wel overheen.
Een huis zonder begane grond? Zweven die?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb geen nacht meer in dat huis geslapen, wilde niet meer in een huis met een begane grond wonen en ben nog steeds een beetje panisch met open deuren en ramen. Maar verder ben ik er wel overheen.
Appartementquote:Op maandag 6 januari 2020 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een huis zonder begane grond? Zweven die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |