abonnement Unibet Coolblue
pi_191395714
Ik zou iedereen aanraden even met HR te bellen om te vragen of het daadwerkelijk van hun afkomstig is.
pi_191396726
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 16:58 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gmail inderdaad. Beetje slordig van HR gok ik.
gekraakt systeem?
pi_191396751
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 16:39 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Onze grote "vriend?" :+

Eta: Ik heb hem eens opgezocht op fb en ik zie inderdaad een en al sportschool. We hebben nu ook een locatie daarvan in Zuid trouwens.

Maar ik ga al naar de concurrent. Iets dichterbij (en goedkoper haha)

Klopt, sport ik ook wel eens (leuke groepslessen).

Een vreemd mailtje vol taalfouten? Zou ook goed van HR kunnen zijn.
pi_191396791
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:58 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Er was een periode dat ze, als ze de wijken niet weg kregen, eind van de middag een fles wijn in de aanbieding gooiden. Dat gebeurde een paar keer net nadat ik, zonder morren, had toegezegd nog een paar rotwijken weg te lopen. :( Deed ik daarna dus ook niet meer.

Offtopic maar de admi, die ik jarenlang dagelijks aan de lijn had, kom ik nu tegen in de sportschool - ik noem geen namen, maar 30 kg lichter ;). Hij kan zich niets meer van mij herinneren.
Ben je er mooi ingestonken >:)
  vrijdag 7 februari 2020 @ 20:34:59 #205
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_191397266
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 17:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Bij ons lopen er ook een paar bezorgers met een scootmobiel. Tassen eraan gemonteerd, aanhangertje, en gaan. Het ziet er een beetje apart uit, maar op zich wel handig. Je mag er overal mee rijden, zelfs door de supermarkt. Waarom zou je daar niet mee mogen bezorgen?
Denk dat de verzekeraar van PostNL zegt dat PostNL zelf maar moet betalen als er met zo'n scootmobiel een kind omver gereden wordt.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:58:36 #206
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_191400042
Ik heb dat mailtje ook gehad. Als ie al echt is vermoed ik dat ze niet veel reacties gaan krijgen. Mijn mailbox vond eerst ook dat het spam was. Heb hem gevonden omdat jullie het er over hadden, anders had ik het nooit geweten zelfs.

Heb nog niet het genoegen gehad om mijn sandd collega te ontmoeten. Het enige waaraan ik het merk is dat ik steeds een 'paar vergeten' poststukken op het depot tegen kom van die wijk. Best irritant. Vind het al stomzinnig als flexibele die komen invallen dat doen. Maar zo'n nieuwe zou wel iets beter werk mogen leveren.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_191406134
Die ex Sandd bezorger wordt toch de eerste dagen begeleid?
pi_191406311
Het mailtje is gewoon echt, geen phishing mail of zo.
Als mensen bevestigen mag postnl blijkbaar het lage ww tarief hanteren, als er niet bevestigd is moeten ze het hoge ww tarief hanteren.
pi_191407279
Mail is een onbetrouwbaar medium, verder moet je niemand aanmoedigen op links in mails te klikken.

Verder is "beste collega" in plaats van een juiste aanspreekvorm ook iets wat je voornamelijk bij phishing ziet.

En ja, hij zal best wel afkomstig zijn van Postnl, maar het is knulligheid ten top. Zet de informatie plus link ergens in MijnHR, en stuur een mail, met juiste aanhef maar zonder link, dat daar iets klaar staat.

[ Bericht 36% gewijzigd door zevenmijlslaars op 08-02-2020 13:33:42 ]
pi_191407914
Een week sandd erbij. Best veel nog af en toe, vooral tijdschriften, reclame en belasting. Bon prix e.d vaak met de open kant bij het pakken, best irritant. Hoop dat dat nog aangepast wordt. Weekend!
  zaterdag 8 februari 2020 @ 14:37:12 #211
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_191408071
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:14 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Die ex Sandd bezorger wordt toch de eerste dagen begeleid?
2 dagen, door een flexibele.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_191409459
Ook een flexibele hoort het goed uit te leggen en te corrigeren, indien nodig. Meteen ingrijpen dus.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 17:46:36 #213
248074 Abdoe
Werkt met de ellebogen
pi_191410336
Vandaag een Sandd vrouwtje die voor het eerst alleen moest, ze was twee keer met iemand meegeweest. Had geen idee welke pakjes je wel of niet moet scannen en hoe het werkt met de briefjes voor het afleverpunt. De app leek ook totaal vreemd. Heb niet het idee dat de "opleider" heel veel moeite heeft gedaan.

Ik snap het overigens wel een beetje, mensen zijn niet echt blij dat ze hun eigen wijken kwijt zijn en dan nog hun vervanger op moeten leiden ook.
pi_191410505
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:46 schreef Abdoe het volgende:
Vandaag een Sandd vrouwtje die voor het eerst alleen moest, ze was twee keer met iemand meegeweest. Had geen idee welke pakjes je wel of niet moet scannen en hoe het werkt met de briefjes voor het afleverpunt. De app leek ook totaal vreemd. Heb niet het idee dat de "opleider" heel veel moeite heeft gedaan.

Ik snap het overigens wel een beetje, mensen zijn niet echt blij dat ze hun eigen wijken kwijt zijn en dan nog hun vervanger op moeten leiden ook.
Begrijpelijk, maar dat was, in mijn begintijd, met de goede oude postbodes ook. Heb er grote bewondering voor dat de man, van wie ik in feite de wijk 'afnam' die hij al 30 jaar liep, alle mogelijke energie heeft gestoken in mijn opleiding. Nee, ik had het (de veranderingen) allemaal ook niet verzonnen, maar kan me voorstellen dat iemand denkt: zoek het maar uit.
pi_191411308
Hier is er eentje opgeleid door iemand die zich niet echt aan de regels houdt, pakjes aan de deurklink etc.. nooit naar de retail. Daar zijn er meer van trouwens, die nooit daar heen gaan. En die leggen het een nieuwe dan ook niet uit :X

De anderen zijn opgeleid door mensen die dat vaker doen. Maar ik was er eerst ook wel bang voor dat ze slechte opleiding zouden krijgen. Er is zoveel dat je uit moet leggen en je komt niet alles in de praktijk tegen.

Het is ook niet per se dat het niet ter sprake is gekomen hoor. Mijn ervaring is dat mensen lang niet alles onthouden. En welke pakjes ze wel en niet moeten scannen vinden veel mensen lastig, zeker ook omdat de buitenlandse scanpakjes er anders uit zien. En veel buitenlandse pakjes hebben een barcode ook al hoef je ze niet te scannen. Lastige met de app is dat alles bij de opleider op de telefoon staat. Ik laat wel dingen zien, maar ik ben uiteindelijk degene die start en stopt, pakjes scant etc
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_191411577
quote:
De laatste keer dat ik opleiding gaf, hadden ze de route juist bij hem in de telefoon gezet. Dat werkt ook wel goed.

En het is niet zo heel erg als ze niet alles onthouden. Niemand kan alles meteen onthouden na de eerste paar dagen. Ze kunnen alles toch nog een keer nalezen in de app (het digitale zakboekje). Of hebben ze nog geen account? En ze kunnen vast wel een collega bellen als ze met vragen zitten.
pi_191411755
Pakjes kan ook wel zonder dat je die loop op je telefoon hebt. Als ze een account hebben in ieder geval.
pi_191411870
Hier duurt het vaak lang voor nieuwe medewerkers in de app kunnen. Gebeurt vaak dat de wijken op de dag dat ze zelf gaan lopen ook nog steeds bij mij in de app staan. Kunnen ze de nieuwe er nog niet op inplannen :') faalt best wel.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 8 februari 2020 @ 22:47:35 #219
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_191416603
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 16:43 schreef Globetrottertje2 het volgende:
Ook een flexibele hoort het goed uit te leggen en te corrigeren, indien nodig. Meteen ingrijpen dus.
De flexible is zelf ook nogal makkelijk. Vermoed dat ze dus gewoon niet te horen heeft gekregen hoe het echt werkt. Heb nog even geen mogelijkheid om iets te doen. Ze gaat vermoed ik meteen op levertijd, maar dan ben ik nog aan mijn andere werk bezig. Ik was voor haar terug steeds (door piek en dal).

Bovendien, is dat eigenlijk wel mijn taak? Hoort het bedrijf niet al dat nieuwe personeel te controleren en te corrigeren?

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:57 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar dat was, in mijn begintijd, met de goede oude postbodes ook. Heb er grote bewondering voor dat de man, van wie ik in feite de wijk 'afnam' die hij al 30 jaar liep, alle mogelijke energie heeft gestoken in mijn opleiding. Nee, ik had het (de veranderingen) allemaal ook niet verzonnen, maar kan me voorstellen dat iemand denkt: zoek het maar uit.
Ik ben ook nog ingewerkt door een oud postbode. Incl alle handige truukjes van grote pakken post dragen, wat te doen met kleine folders, hoe je tassen in te pakken enz. Heeft in de periode daarna ook regelmatig geholpen met kleine en grote dingen. Geef de kennis ook gewoon steeds weer door. Probeer collega's ook altijd te helpen met oplossingen.

(En om die reden snap ik nog steeds niet waarom ze mij haar niet hebben laten inwerken)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_191421319
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 22:47 schreef V__L_N het volgende:

[..]

De flexible is zelf ook nogal makkelijk. Vermoed dat ze dus gewoon niet te horen heeft gekregen hoe het echt werkt. Heb nog even geen mogelijkheid om iets te doen. Ze gaat vermoed ik meteen op levertijd, maar dan ben ik nog aan mijn andere werk bezig. Ik was voor haar terug steeds (door piek en dal).

Bovendien, is dat eigenlijk wel mijn taak? Hoort het bedrijf niet al dat nieuwe personeel te controleren en te corrigeren?
[..]

Ik ben ook nog ingewerkt door een oud postbode. Incl alle handige truukjes van grote pakken post dragen, wat te doen met kleine folders, hoe je tassen in te pakken enz. Heeft in de periode daarna ook regelmatig geholpen met kleine en grote dingen. Geef de kennis ook gewoon steeds weer door. Probeer collega's ook altijd te helpen met oplossingen.

(En om die reden snap ik nog steeds niet waarom ze mij haar niet hebben laten inwerken)
Maak je niet druk joh. Kwaliteit is sowieso al losgelaten, en daar veranderen een paar ijverige bezorgers niets aan. Enne mocht je ooit nog iemand opleiden: vraag er vergoedingsuren voor. Je krijgt het wel te horen als de opgeleide fouten maakt "heb je dat wel vertelt?", maar ze vragen nooit of het tijd en energie kost
pi_191439245
Blijkbaar hadden er al mensen voor mij gebeld met HR, want het eerste dat je te horen krijgt is een bevestiging dat de mail inderdaad van hun afkomstig is.
pi_191459420
Alles weggewaaid, lekker snel klaar ^O^
pi_191476381
Vandaag het ondertekenverzoek van HR ontvangen!
pi_191476394
quote:
Wij wensen je veel plezier en succes bij PostNL.
Eh... dankjewel?
pi_191476420
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 19:18 schreef bmp80 het volgende:

[..]

Eh... dankjewel?
Standaard tekstje?

Volgens mij zit nu half PostNL op die website, hij is zo traag als...

[ Bericht 7% gewijzigd door the_X op 12-02-2020 19:26:33 ]
pi_191479195
Ik liep vandaag weer eens een wijk waar op 1 adres veel kleine retourtjes komen ivm online handel. Het viel me op dat op sommige netjes een betaald retourlabel zit, maar ook veel waar gewoon retour afz op geschreven is, eigen adres volledig doorgekrast en dan terug op de post. Mooie manier om gratis te retourneren? Zie iig nooit portokaartjes op dat adres. Bij de klanten bezorg ik natuurlijk niet ;)

Best irritant trouwens, heb je zo 20+ pakjes waarvan de helft scan. Zie er nu in een andere wijk ook steeds meer verschijnen, retourtjes. Wel handig zo op een woonadres.

En Y wijken zijn kut. Eerder 1 a 2 tasjes op piekdagen, nu 4 a 5 :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_191491837
Ik lees op FB dat Postnl nu ook met de bezorgers van franchisers/onderaannemers van Sandd om de tafel gaat zitten. En een aanbod gaat doen. Postservice in Arnhem e.o. wordt genoemd.

Ik lees ook dat het niet meevalt voor de lui van Sandd met de combibundel enz. En de vele post en pakjes. Nee dat zal best wennen zijn. Er haken er al aardig wat af.
pi_191492510
Het is ook wel een grote overgang natuurlijk. Bij Postbodes ging het in stapjes. Van zelf je wijk perfect voorbereiden naar een wijk die is voorbereid door iemand anders in meerdere bundels.
Als ik al die kleine veranderingen in één keer voor mijn kiezen had gekregen was het ook wel een zware dobber opeens.
pi_191492659
Er haken er inderdaad aardig wat af. Ze vinden het te zwaar of ze redden het niet zonder hulp van een familielid.
Er zijn er bij die al 6 keer mee zijn geweest in opleiding en die het nog steeds niet snappen.
Maar vooral veel mensen waar iets mee is, mensen die een begeleider hebben en zo.
Zitten ook wel een paar goeie tussen, dat zijn dan voornamelijk oud postbodes.
pi_191492910
Hadden jullie ook die dikke boeken van Holland Festival? Pffffffff....... ;(
pi_191551451
Chaos afhaalpunten PostNL: Nijmegenaar is een uur (!) onderweg voor pakketje
Dit is het voormalig VC Nijmegen dat na brand overgeheveld is naar Arnhem. Schijnbaar wordt het nu gebruikt als pakketafhaalpunt.
pi_191553867
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 13:28 schreef bmp80 het volgende:
Chaos afhaalpunten PostNL: Nijmegenaar is een uur (!) onderweg voor pakketje
Dit is het voormalig VC Nijmegen dat na brand overgeheveld is naar Arnhem. Schijnbaar wordt het nu gebruikt als pakketafhaalpunt.
Ik las het, bezorg zelf in Dukenburg en het centrum. Maar denk dat het hier over pakketbezorgers gaat, want in het centrum zijn er legio andere opties. Wij in Dukenburg gebruiken helemaal nooit een retailer, want dat ex-sorteercentrum gaat pas om 1500 open en de post komt al om iets over negenen. Dus mogen we het in de rode bak doen voor de pakketdienst.

Is er verder niemand die het bezorgen weer best zwaar vindt? Veel zware post erbij en die grote bundel is moeilijker leesbaar geworden dan ooit door de manier waarop de etiketten erop zitten. Voor het eerst sinds lang ook weer last van arm/pols. Echt verrassend veel blaadjes van Sandd. Ben benieuwd hoelang er Sandd op de post blijft staan btw.
pi_191555798
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 16:18 schreef Bezorgertje het volgende:

[..]

Is er verder niemand die het bezorgen weer best zwaar vindt? Veel zware post erbij en die grote bundel is moeilijker leesbaar geworden dan ooit door de manier waarop de etiketten erop zitten. Voor het eerst sinds lang ook weer last van arm/pols. Echt verrassend veel blaadjes van Sandd. Ben benieuwd hoelang er Sandd op de post blijft staan btw.
Ik heb dezelfde ervaring. Elke piekdag heel druk en zware bundels, Y wijken zijn al helemaal een drama :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_191573346
(NSFW)
zomersproetje84 twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 16:56:03 @PostNL heeft er letterlijk schijt aan...lekker langs onze auto poepen en afvegen met de we hebben u gemist briefjes. Deze beste man staat vol in beeld met kenteken dus @PostNL neem maar contact met ons op voor meer informatie https://t.co/pR7YusVQI9 reageer retweet
pi_191574726
PostNL twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 08:45:18 @zomersproetje84 We doen ons uiterste best, Marij! Fijn dat jouw man de beelden heeft doorgestuurd. De verantwoordelijke afdeling laat zo snel mogelijk van zich horen. reageer retweet
Fijn dat de beelden zijn doorgestuurd... Vooral voor degene die ze mag bekijken. :r
Ik vraag me wel af waarom dat hesje naast die stront ligt. Had de bezorger daar dan niet mee kunnen afvegen? Lijkt me iets prettiger voelen dan zo'n stukje papier.
pi_191574783
Oooh die had ik ook voorbij zien komen ja :') :r
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_191575056
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 20:34 schreef bmp80 het volgende:
(NSFW)
zomersproetje84 twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 16:56:03 @:PostNL heeft er letterlijk schijt aan...lekker langs onze auto poepen en afvegen met de we hebben u gemist briefjes. Deze beste man staat vol in beeld met kenteken dus @:PostNL neem maar contact met ons op voor meer informatie https://t.co/pR7YusVQI9 reageer retweet
Lijkt me een typisch geval van nood breekt wet.
Wat zou onze twitterheld zelf hebben gedaan in deze situtatie?
pi_191575248
Weer een prachtig stukje uit de wekelijkse lokale nieuwsbrief, deze keer over de voorspelde dagzwaarte:
quote:
Het aantal tassen zegt dus niet of het rustig, normaal of druk is.
Omdat met de tijd van de loop, X of Y dag in de berekeningen mee neemt en de te bezoeken afgiften van de wijk rekening houden, waar dan een dag zwaarte uit naar voren komt.
Zeer verhelderend!
  dinsdag 18 februari 2020 @ 22:44:26 #239
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_191576621
Duidelijker kan het niet toch :+

Sipke schrijft dit:
quote:
Let op: als je incidenteel invalt op een ander depot of biedt op een open loop dan geldt de vaste afspraak: de gehele heen en terug reistijd is werktijd met aftrek van het eerste halve uur.
Hoezo min een half uur? Waar komt dat nu ineens weer vandaan...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_191576946
Vreemd, volgens PostNL heb ik ruim een uur minder plustijd dan ik zou moeten hebben :{

Leuk dat ze mintijd deze maand per week laten vervallen maar ik wil wel graag al mijn plustijd.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_191583707
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:44 schreef V__L_N het volgende:
Duidelijker kan het niet toch :+

Sipke schrijft dit:
[..]

Hoezo min een half uur? Waar komt dat nu ineens weer vandaan...
Waarschijnlijk uit zijn duim. OR zegt vanaf een kwartier fietsen en altijd heen en weer, dus minimaal 30 minuten. Dat eerste 30 minuten niet heb ik echt nog nooit gehoord.. Ook triest dat zulke regels nergens zwart op wit te vinden zijn.
pi_191586760
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:44 schreef Bezorgertje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk uit zijn duim. OR zegt vanaf een kwartier fietsen en altijd heen en weer, dus minimaal 30 minuten. Dat eerste 30 minuten niet heb ik echt nog nooit gehoord.. Ook triest dat zulke regels nergens zwart op wit te vinden zijn.
Ik heb dat halfuur ook nooit eerder gehoord. Dat is helemaal geen vaste afspraak. De link werkt niet meer, maar hier stond het. De afspraak is: Reistijd bij vervanging op een ander depot is werktijd, maar alleen als het minstens een kwartier enkele reis is. En dan maakt het niet uit of je met de fiets, auto, of scooter gaat. Het gaat er om dat het voor jou een kwartier duurt.
pi_191586813
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:44 schreef Bezorgertje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk uit zijn duim. OR zegt vanaf een kwartier fietsen en altijd heen en weer, dus minimaal 30 minuten. Dat eerste 30 minuten niet heb ik echt nog nooit gehoord.. Ook triest dat zulke regels nergens zwart op wit te vinden zijn.
De afspraak is dat wanneer je op verzoek van PostNL op een ander depot dan je eigen depot loopt, en dat depot ligt op meer dan 15 minuten enkele reisafstand van je huis, dan moet PostNL de TOTALE reistijd vergoeden. Dus dat is INCLUSIEF die 2x15 minuten. Dus die mag er NIET afgehaald worden.

Nu is het uiteraard wel de vraag of het bieden op een open loop en deze vervolgens toegewezen krijgen gezien wordt als op verzoek van PostNL een wijk lopen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_191586854
Ik zie trouwens net dat het bericht is aangepast. Er staat nu: Let op: als je incidenteel invalt op een ander depot of biedt op een open loop dan geldt de vaste afspraak: de hele heen en terug reistijd is werktijd vanaf 15 minuten enkele reis. Nog steeds onduidelijk geformuleerd, want je kan dit op 2 manieren opvatten.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_191587012
Mijn plustijd is inmiddels wel weer bijgewerkt (denk dat de tijd van zaterdag nog verwerkt moest worden), maar ze hebben wel gewoon de mintijd van vorige week verrekend met de plustijd vd week ervoor. Dacht dat ze dat deze maand juist niet gingen doen? Of heb ik dat artikel verkeerd begrepen. Edit: of het komt omdat die compensatie voor de mintijd nog niet te zien is.

Nouja, het gaat maar om een kwartier en ik ga verder toch geen minuren maken :P

Dat er ineens weer dingen verzonnen worden mbt reistijd verbaast me weinig :')

[ Bericht 2% gewijzigd door VixenFromHell op 20-02-2020 08:46:13 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_191587106
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik zie trouwens net dat het bericht is aangepast. Er staat nu: Let op: als je incidenteel invalt op een ander depot of biedt op een open loop dan geldt de vaste afspraak: de hele heen en terug reistijd is werktijd vanaf 15 minuten enkele reis. Nog steeds onduidelijk geformuleerd, want je kan dit op 2 manieren opvatten.
Zouden ze dat in dit topic gelezen hebben?
pi_191591268
Ik zou bij het werken vanaf een ander depot gewoon de reistijd plussen, ook als het minder dan die 15 min is. Als ze het daar niet mee eens zijn zoeken ze maar een ander
pi_191595584
Ik dacht al dat er iets fout ging met de veronica en vara (of was het vpro)gidsen: blijkt de drukker hetzelfde adresbestand gebruikt te hebben voor beiden volgens een bericht in de app. Dus heel veel mensen nu twee gidsen, en neem aan ook heel veel geen. Missertje ;), die gidsen zullen nu wel snel nakomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bezorgertje op 20-02-2020 14:13:04 ]
pi_191595734
Oh oeps :') benieuwd wanneer die komen dan.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_191612984
Rambam in de pakketjes....

Het is een herkenbare ergernis voor heel veel mensen: pakketjes die naar binnen worden gegooid, gewoon open en bloot voor de deur worden gezet of zelfs helemaal verdwijnen. Maar who's to blame?

https://www.npostart.nl/rambam/20-02-2020/BV_101396686
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')