Ja ik heb het heel lang afgehouden omdat ik praktisch om de hoek van het kantoor woon en nauwelijks meer naar Amsterdam moet, maar moet zeggen dat ik het ook wel een stuk relaxter vind dan verwacht. Al is het soms wel wat stilquote:
Zal soms wel wat saai zijn maar een paar dagen in de week lijkt me heerlijk. Niet altijd inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb het heel lang afgehouden omdat ik praktisch om de hoek van het kantoor woon en nauwelijks meer naar Amsterdam moet, maar moet zeggen dat ik het ook wel een stuk relaxter vind dan verwacht. Al is het soms wel wat stil
dank vriendquote:Op maandag 6 januari 2020 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen, Roland. Ik heb er 5.
Overigens nooit één zelf gekocht.
Enveloppie kabouterpost en gaan.quote:
Thuiswerk genotquote:Op maandag 6 januari 2020 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, ik werk 2 dagen in de week thuis
vind je het gekquote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn De Rossi topic is nog geen onverdeeld succes.
Gereageerd maatquote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn De Rossi topic is nog geen onverdeeld succes.
Als ik je nog wat mag aanraden;quote:
Ik heb een vaatwasser maar die piept alleen maar, in de handleiding staat dat ik er zout in moet doenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ik je nog wat mag aanraden;
Je hebt van die doppers met een metaalachtige onderkant. Die van mij is ook wat groter. Ik vind die echt veel fijner. De volledig plastic doppers ruiken na een tijd gebruik in de vaatwasser wat muf.
Die handleiding moet je meestal met een korreltje zout nemenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een vaatwasser maar die piept alleen maar, in de handleiding staat dat ik er zout in moet doen
Wat voor zout??? en sinds wanneer zit daar zout in #DTV
Jezus wat slechtquote:Op maandag 6 januari 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die handleiding moet je meestal met een korreltje zout nemen![]()
![]()
![]()
ANNOUNCE VBL AWARDS.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die handleiding moet je meestal met een korreltje zout nemen![]()
![]()
![]()
Is speciaal zout voor ja. Kun je gewoon bij de AH halen. Onderin de vaatwasser zit meestal een draaidop waaronder het reservoir zit.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een vaatwasser maar die piept alleen maar, in de handleiding staat dat ik er zout in moet doen
Wat voor zout??? en sinds wanneer zit daar zout in #DTV
Hij is ziek waardoor hij blijkbaar zijn taken niet kan uitvoeren. Helaas zijn er maar weinig mods in VBL dus niemand die het kan overnemen.quote:
Hoezo ziek het is toch geen mietjequote:Op maandag 6 januari 2020 23:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is ziek waardoor hij blijkbaar zijn taken niet kan uitvoeren. Helaas zijn er maar weinig mods in VBL dus niemand die het kan overnemen.
@:klummie
Thanks maatquote:Op maandag 6 januari 2020 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is speciaal zout voor ja. Kun je gewoon bij de AH halen. Onderin de vaatwasser zit meestal een draaidop waaronder het reservoir zit.
Ja goeie vraagquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft jou er toe doen besluiten toch weer hier een post te plaatsen na 6 maanden???
Wie opent het topic: De VVD is een parodie op een politieke partij.twitter:VVD twitterde op maandag 06-01-2020 om 14:57:36Wij willen een compleet ander systeem waarbij mensen überhaupt geen asiel meer kunnen aanvragen in Nederland, maar alleen in de regio, waar ze dan ook worden opgevangen. https://t.co/noNBYwzzlh reageer retweet
Ga er anders even serieus op inquote:Op maandag 6 januari 2020 23:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is ziek waardoor hij blijkbaar zijn taken niet kan uitvoeren. Helaas zijn er maar weinig mods in VBL dus niemand die het kan overnemen.
@:klummie
Tegen wie heb je het?quote:
gast ik neuk je helemaal de moeder, kom duindorp danquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom eens één op één dan mafkees
Ik maak van je huis een groot vreugdevuurquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
gast ik neuk je helemaal de moeder, kom duindorp dan
brand er nog wat anders dan je kutquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik maak van je huis een groot vreugdevuur
Jij komt toch niet opdagen vuile mietquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
brand er nog wat anders dan je kut
Ga huilen met je knuffel kneusquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij komt toch niet opdagen vuile miet
blijft een goede UIquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ga huilen met je knuffel kneus
Ik knuffel liever met je moeder maar daar moet ik steeds voor betalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ga huilen met je knuffel kneus
Snap ik, gelukkig krijg je daar subsidie voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik knuffel liever met je moeder maar daar moet ik steeds voor betalen.
leven je hosts uit Australië nog?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik knuffel liever met je moeder maar daar moet ik steeds voor betalen.
Mijn vrienden waar ik een eigen bungalow in de tuin had, hebben (nog) geen last. Zijn meer de buitengebieden die volledig in as zijn. Maar het kan snel gaan daar. Ik leef enorm mee met de mensen die ik leren kennen daar en die wel in de problemen zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leven je hosts uit Australië nog?
of had je geen logeerplek daar?
mijn vriendin wilde zo'n koala 'adopteren'quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn vrienden waar ik een eigen bungalow in de tuin had, hebben (nog) geen last. Zijn meer de buitengebieden die volledig in as zijn. Maar het kan snel gaan daar. Ik leef enorm mee met de mensen die ik leren kennen daar en die wel in de problemen zitten.
Wel triest gezicht hè al die verbrande dierenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn vriendin wilde zo'n koala 'adopteren'
toch maar bitcoin gekocht
ja bijzonder matigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel triest gezicht hè al die verbrande dieren
Godverdomme mooi land godverdommequote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja bijzonder matig
al ben ik meer bezig met murica en iran
Ik las net dit op NU:quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn vrienden waar ik een eigen bungalow in de tuin had, hebben (nog) geen last. Zijn meer de buitengebieden die volledig in as zijn. Maar het kan snel gaan daar. Ik leef enorm mee met de mensen die ik leren kennen daar en die wel in de problemen zitten.
Die ik leren kennenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |