abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191001340
Nat in de zon hangen inderdaad. Als dat niet werkt insmeren met ossengal en weer wassen.
Pas als dat niet werkt zou ik dasty of vanish proberen, werkt soms super maar dat kan het ook nog harder verpesten.
pi_191002652
Nolita werkt het ook niet om even heel rustig op je zij te gaan liggen met je handen op je buik? Bij mij werkte dat wel altijd, ene keer duurt het wat langer dan de andere maar kindje bewoog dan altijd wel eventjes.

Zon ga ik nog proberen! Als die nog tevoorschijn komt, baggerweer vandaag 😬
pi_191002794
Nolita, bij de verloskundige waar ik eerst liep hebben ze een “hartjes-spreekuur” precies hiervoor. Kun je even langs gaan om even te luisteren. Misschien is er bij jou in de buurt ook zo iets?
  maandag 13 januari 2020 @ 14:42:54 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191009759
Quattro en sunshine, fijn dat jullie geen zw.suiker hebben! Dat scheelt toch weer :). En fijn dat het spreiden wat helpt Quattro!

Justme, hier ook afgelopen weekend de dozen met kleding doorgeploeterd. Zo leuk al dat kleine spul O+. Maar ook hier e.e.a. met gele vlekken. Ik heb het maar weggegooid en net een dikke bestelling gedaan bij de hema met allemaal nieuw spul *O*.

Chan, nog steeds geen actie. Je hebt nog 3 dagen! :D

Seven, van harte welkom!!

Zo-is-dat, wat een leuk pakje! En ik ken je verhaal niet, maar heb zelf ook EDMR gehad en dat werkt inderdaad écht heel goed.

Nolita, 't is nog vroeg, geloof dat je vanaf 28w pas echt élke dag wat moet voelen. En anders ff met je vk overleggen of je ff mag komen spieken/luisteren.

Vandaag 27 weken, 3e trimester komt in zicht. Heb vandaag erg veel last van mn onderrug helaas. Dat is altijd al mn zwakke plek en die flinke buik die aan de voorkant hangt, draagt niet bij aan de feestvreugde. Vrijdag groei-echo en controle, ben benieuwd! Niet zozeer naar de controle, maar wel naar de echo O+. Vriendlief gaat ook ff mee, die heeft sinds de 20w-echo niks meer gezien. Net dus wat leuke dingetjes bij de hema besteld. Heb verder deze zwangerschap nog niets gekocht en met 27w mag het wel toch?!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_191014941
Xcuzme, fijn vrijdag weer een echo en met 27 weken mag je zéker wel eens wat kopen hoor!

Ik zei zelf al dat het idd nog heel vroeg is, ik heb vertrouwen. Hartjesspreekuur klinkt wel als een goede zaak, de verloskundige hier heeft dat niet. Toch denk ik dat mijn drempel best hoog zou zijn om erheen te gaan, ik heb opzich gewoon vertrouwen in mijn lijf.
Vandaag de uitslag van de nipt gekregen, die was goed gelukkig! :)
  maandag 13 januari 2020 @ 22:19:38 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191016799
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

Vandaag 27 weken, 3e trimester komt in zicht. Heb vandaag erg veel last van mn onderrug helaas. Dat is altijd al mn zwakke plek en die flinke buik die aan de voorkant hangt, draagt niet bij aan de feestvreugde. Vrijdag groei-echo en controle, ben benieuwd! Niet zozeer naar de controle, maar wel naar de echo O+. Vriendlief gaat ook ff mee, die heeft sinds de 20w-echo niks meer gezien. Net dus wat leuke dingetjes bij de hema besteld. Heb verder deze zwangerschap nog niets gekocht en met 27w mag het wel toch?!
Dankjewel! Heel veel plezier bij de echo. Ik zeg dat het mag, GENIET!
Resistance is futile.
pi_191029744
Chan, het wordt weer tijd voor een verse baby! Gebeurt er al wat?

Met 27 weken kun je zeker al wat kleertjes kopen! Ik vind de HEMA echt superduper leuk met hun babykleding! Prénatal vind ik een beetje tegenvallen en ik vind ze ook nogal aan de prijs.

Pfff.. ik ben ka-pot, ik krijg puisten, er komt niks uit mijn handen, ik heb pijnlijke tetten... echt leuk, zwanger zijn :') We weten waarvoor we het allemaal ondergaan zullen we maar zeggen...
pi_191030531
Ja Chan hoe gaat het? Alles nog rustig?

Aah dat is rot Sunshine! Maar het hoort er inderdaad wel bij helaas. Vooral die pijnlijke tieten herinner ik me zooooo goed. Dat duurde tot 17 weken. Man wat kan dat zeer doen. :(

Zondag kreeg ik een soort acute buikgriep. Overgeven, hele nachten/dagen op het toilet, etc. Inmiddels gaat het gelukkig weer wat beter. De baby voel ik gelukkig heel vaak per dag dus dat scheelt, hij of zij heeft er zo te voelen geen last van. Morgenavond heb ik een 3D-echo. Mijn beste vriendin gaat mee. Ik ben zó benieuwd. 🥰
pi_191031474
Nou dat was me het dagje wel zeg, maar hij zit vooralsnog gewoon lekker in mn buik :D

Bij de verloskundige bleek ik wederom een hoge bloeddruk te hebben, maar dit keer ook met eiwitten in mn urine, dus naar het ziekenhuis voor extra controles. Daar bleek uit het bloedonderzoek niks te komen, de ctg was keurig, en urineonderzoek wees uit dat de eiwitten onder de grens van het toelaatbare zitten. Maar die bloeddruk is wel hoog. Dat vinden ze zorgelijk en ze willen me morgen weer zien om de bloeddruk te meten. Op mijn verzoek mag dat gewoon via de verloskundige, dus daarmee maak ik morgenochtend een afspraak. Als hij weer zo hoog is dan willen ze me in het ziekenhuis wederom zien en het hebben over inleiden.

Nu even heel erg rustig aan doen dus, hoge bloeddruk kan er ook op wijzen dat de bevalling snel uit zichzelf gaat beginnen en de verloskundige wilde morgen ook wel voor me kijken of ik misschien stripbaar ben. Nou ja, afwachten dus wat morgen brengt.

Seven gefeliciteerd met je twee streepjes en welkom :D En wat heerlijk van de enthousiaste reacties O+

Zo-is-dat fijn dat het zo helpt en lekker babypakjes shoppen :D Super leuk dat je er zelf een mutsje en slofjes bij gaat maken! O+

Justme balen van al die vlekken, hopelijk helpt het in de zon leggen of krijg je het er nog op een andere manier uit.

Nolita lastig he die termijn dat je soms wel wat voelt maar dan ook weer een tijd niks. Hopelijk laat ie zich gauw wat vaker voelen! :* Super fijn wel die goeie nipt-uitslag!

XcuzMe alweer 27 weken *O* Ik vind het knap dat je zo lang hebt kunnen wachten met spulletjes kopen :D Sterkte met je rug...

Sunshine hang in there, dat zwanger-zijn is a bitch vaak ja :X

Quattro jeumig niet fijn ineens zo ziek :{ Beterschap nog voor het laatste restje en héél veel plezier morgenavond! O+
pi_191031637
Jeetje Chan wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat de bevalling spontaan begint en dat dit inderdaad een voorteken is. Rustig aan doen dan maar! 🌹
pi_191033306
Hè Chan wat een gedoe! Ik duim ook dat het een voorteken is en dat het vlot zelf begint ^O^

Quattro laatst beetje beterschap! En veel plezier bij de echo!

Hier vandaag nog 1 dagje terug geweest naar het werk voor wat afscheid en om mijn eigen katten te behandelen (8> Nu dan echt verlof voorlopig!

Vandaag een voedingstopje binnen gekregen (van mammae, nog gevonden via marktplaats, helemaal nieuw voor 7,50 *O* ) zit nu al heerlijk :D ga ook nog even een siliconen handkolf erbij kopen en dan ben ik voor borstvoedingsavontuur 2 all set O+ Daar kijk ik echt naar uit weer, zo’n frummeltje aan de borst. En hopelijk deze keer op een “normale” manier alles opstarten, heel benieuwd hoe dat zal gaan.
pi_191044193
Nou mn bloeddruk was weer wat gezakt vandaag dus mag het nog een paar dagen aankijken, vrijdag weer bloeddruk meten.

Zo-is-dat mooie vondst :D Ik hoop voor je dat je deze keer gewoon relaxt kunt gaan opstarten met de borstvoeding O+
pi_191044563
Wat fijn Chan, en nu duimen dat het snel zelf op gang komt ^O^
pi_191049068
Wat fijn Chan!

Wij hebben vanavond een 3D-echo gehad. Alleen dat 3D-gedeelte lukte niet goed want de baby lag er totaal onhandig voor en weigerde om te draaien. 😅 Aanstaande maandag mogen we terugkomen. Wel zag hij haartjes op de echo, dus hoogstwaarschijnlijk geen kale baby. Hopelijk werkt hij/zij maandag wat beter mee!
  donderdag 16 januari 2020 @ 09:12:42 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191052895
Nolita, fijn van de goede nipt! Toch weer een mijlpaal he, vond ik wel tenminste :Y.

Sunshine, ja die pijnlijke boobs kunnen lang aanhouden -O-. Hier duurde het ook een tijd. Toen was het even weg en nu begint het weer een beetje.

Quattro, oef dat klinkt naar :X. En heerlijk die eigenwijze frummels tijdens echo's :'). Herkenbaar! Wij doen geen 3D.. vinden het allebei een beetje creepy, van die kaarsvet-baby's. Ik duim dat ze/hij er maandag beter voor gaat liggen!

Chan, je houdt de spanning er wel in! Vandaag is je UD toch?

Zo-is-dat, verlof! Heerlijk! Ik ben jaloers! Ik moet nog tot 1 maart. Ik hoop zelf ook dat de bv dit keer wel gaat lukken. Vorige keer heb ik een half jaar alles afgekolfd, omdat juf niet aan de borst wilde. Ze nam 1 slokje en ging dan om zich heen liggen kijken :'). En ze is nog steeds een waardeloze eter. Ik hoop echt dat juf2 wél wil. Maar ik ga niet meer 6 maanden alles afkolven :N. Hooguit gedurende mn verlof en dan afbouwen.

Gister kwam mn bestelling binnen O+. Zo leuk al die kleine spulletjes weer O+.

Kijk nou

https://www.hema.nl/dw/im(...)=1058&sh=1200&sm=fit O+ O+ O+

Morgen groeiecho en controle. Ben benieuwd!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_191054314
Een kaarsvet-baby. 😂 Van die associatie kom ik nu ook niet meer af, haha! Wij wilden het eerst ook niet. Maar ik wilde nog erg graag een leuke echo doen met mijn beste vriendin naast alle medische echo’s, vandaar.

En wat een Superleuk pakje! Hopelijk is morgen alles goed.

Mijn lijf bedacht vannacht om 05:00 uur dat het wel tijd was de borstvoeding vast langzaam op te starten waardoor ik wakker werd in natte plekken. Hallo derde trimester! Hoe doen jullie dat in de nacht? Ik draag eigenlijk nooit iets in bed maar moet dat nu toch maar gaan doen.. Draag je dan een bh met zoogcompressen?
pi_191054520
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 10:44 schreef QuattroF het volgende:
Mijn lijf bedacht vannacht om 05:00 uur dat het wel tijd was de borstvoeding vast langzaam op te starten waardoor ik wakker werd in natte plekken. Hallo derde trimester! Hoe doen jullie dat in de nacht? Ik draag eigenlijk nooit iets in bed maar moet dat nu toch maar gaan doen.. Draag je dan een bh met zoogcompressen?
Ik had deze van de hema, met daarin wasbare zoogcompressen:
https://www.hema.nl/dames(...)wart-1000002512.html
En ook had ik regelmatig al de voedingstops aan van h&m, daar zit een ondertop in waardoor de compressen bleven zitten. Die voedingstops draag ik nu 's nachts nog, compressen niet meer want zindelijke borsten *)
  donderdag 16 januari 2020 @ 11:48:12 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191055390
Oh echt, nu al Quattro? Wij gaan ongeveer gelijk op, maar ik heb nog nergens last van wat dat betreft. Nou heb ik de vorige keer ook nooit lekkende tetters gehad. Doosje zoogcompressen uit mn pakket is ongeopend gebleven.
pi_191055861
Goede tips douche-eendje, dank je!

Ja ik verbaasde me ook erover XM. Ik riep vorige week nog, ‘oh daar heb ik helemaal geen last van!’ Vanavond wordt het kraampakket bezorgd dus ik hoop dat ze daarin zitten. Zo niet ga ik even langs de drogist voor wat compressen.
pi_191056922
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
kaarsvet-baby's
:D

quote:
17s.gif Op donderdag 16 januari 2020 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
zindelijke borsten
:D

Quattro oeh leuk haartjes, en fijn dat jullie een herkansing krijgen maandag, hopelijk ligt je baby er dan beter voor :D

XcuzMe succes morgen!

Ik ben vandaag 40 weken *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Chan op 16-01-2020 14:13:07 ]
pi_191064437
Spannende tijden Chan!

Stom van dat lekken, Quattro. Ik heb gelukkig (nog) nergens last van. Zou inderdaad ‘s nachts maar iets aan doen met compressen erin, ook niet fijn als je er wakker van wordt toch.

Xcuzme veel plezier en succes morgen. Ik duim dat alles goed is!

Fijn, verlof voor Zo-is-dat! Ik heb besloten dat ik per 1-2 met verlof ga, dus dat is nog maar twee weken! Gaat snel opeens. Nu als een gek alles afronden op mijn werk, door de drukte heb ik niks goed bijgehouden (vrije uren van iedereen, moet nog een rooster maken en mensen regelen die mijn in mijn verlof mijn plekje over kunnen nemen, heerlijk maar niet heus).

Ik heb ook lekker wat nieuws geshopt voor baby. Hema in het dorp waar ik werk had 1+1 gratis op de toch al afgeprijsde babyspullen, had 5 dingen voor ¤9 😂 en de name-it website had ook korting dus daar ook nog wat leuke truitjes gescoord!
pi_191068993
Ik kom hier voorzichtig om de hoek kijken, 2 weken geleden positief getest. Volgens mijn eigen telling 6w1d vandaag :P. Ik voel me eigenlijk nog normaal, alleen af en toe wat gevoelige borsten. Bij mijn eerste zwangerschap (M., 3,5 is ze nu) had ik regelmatig wat bloedverlies, dat maakte mij altijd erg zenuwachtig dus hopelijk blijft dat nu weg.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:29:17 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191069413
Welkom Miezziej! ^O^

Groeiecho gehad, helemaal prima. Klein hoofdje, wisten we al. Zal geen 8 ponder worden. Vind ik niet zo erg :+.

Bloeddruk keurig, baarmoeder ook netjes op groei, dus sticker en door.

Dinsdag de glucosedagcurve en over 3 weken weer een groeiecho en controle.

En, éindelijk een foto en profil van onze dame. Tot dusver lag ze elke keer verkeerd. Heel duidelijk de neus van m'n vriend :D. Terwijl N. echt mijn wipneus had en heeft.

O+
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:34:04 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_191069496
Mooi plaatje XM O+
disclaimer
pi_191069971
Welkom Miezziej, en gefeliciteerd! 💕

En wat een mooie echofoto XM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: