Nou dat was me het dagje wel zeg, maar hij zit vooralsnog gewoon lekker in mn buik

Bij de verloskundige bleek ik wederom een hoge bloeddruk te hebben, maar dit keer ook met eiwitten in mn urine, dus naar het ziekenhuis voor extra controles. Daar bleek uit het bloedonderzoek niks te komen, de ctg was keurig, en urineonderzoek wees uit dat de eiwitten onder de grens van het toelaatbare zitten. Maar die bloeddruk is wel hoog. Dat vinden ze zorgelijk en ze willen me morgen weer zien om de bloeddruk te meten. Op mijn verzoek mag dat gewoon via de verloskundige, dus daarmee maak ik morgenochtend een afspraak. Als hij weer zo hoog is dan willen ze me in het ziekenhuis wederom zien en het hebben over inleiden.
Nu even heel erg rustig aan doen dus, hoge bloeddruk kan er ook op wijzen dat de bevalling snel uit zichzelf gaat beginnen en de verloskundige wilde morgen ook wel voor me kijken of ik misschien stripbaar ben. Nou ja, afwachten dus wat morgen brengt.
Seven gefeliciteerd met je twee streepjes en welkom

En wat heerlijk van de enthousiaste reacties
Zo-is-dat fijn dat het zo helpt en lekker babypakjes shoppen

Super leuk dat je er zelf een mutsje en slofjes bij gaat maken!
Justme balen van al die vlekken, hopelijk helpt het in de zon leggen of krijg je het er nog op een andere manier uit.
Nolita lastig he die termijn dat je soms wel wat voelt maar dan ook weer een tijd niks. Hopelijk laat ie zich gauw wat vaker voelen!

Super fijn wel die goeie nipt-uitslag!
XcuzMe alweer 27 weken

Ik vind het knap dat je zo lang hebt kunnen wachten met spulletjes kopen

Sterkte met je rug...
Sunshine hang in there, dat zwanger-zijn is a bitch vaak ja
Quattro jeumig niet fijn ineens zo ziek

Beterschap nog voor het laatste restje en héél veel plezier morgenavond!