Uitslag was goed gelukkig!quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:38 schreef Chan het volgende:
Sunshine weet je al wat de uitslag van de suikertest is?
aurum heerlijk zo'n tas om lekker in te snuffelen naar schattige kleertjes![]()
Nolita fijn dat je je weer wat beter voelt!
Quattro wat fijn, zo'n goed groeiende babyLukt het wat met je eten meer spreiden? En merk je al verschil?
Ik ben vandaag 39 weken, en ik heb me gesláápen vannacht, ongelofelijk. Uitgeruster dan dit ga ik niet worden voorlopig vermoed ikEr begint zowaar eindelijk iets wat lijkt op een ziekenhuistas ingepakt te geraken ook
Ik heb echt zoveel zin in babyknuffelen, en zelfs ook in bevallen inmiddels
Maar nog 0 voortekenen...
Ik dacht dat Gorgonzola gewoon mocht (dus ik hoop dat je ervan genoten hebt bij Happy Italy). Fijn dat je uitslag goed wasquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Uitsla
[..]
Uitslag was goed gelukkig!
Vandaag termijn echo gehad en alles was goed. Het was lekker aan het rondzwemmen![]()
Even snel een vraagje: gorgonzola tijdens zwangerschap lijkt wat discutabel, maar gorgonzolasaus (verwarmd dus), mag dat wel? Ik vind de pasta met gorgonzolasaus bij Happy Italy zo lekker
Lekker rommelenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:58 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Wat fijn van de goede uitslag Sunshine!
En spannende tijden voor Chan. Ben benieuwd wanneer het gaat beginnen 😀
Vervelend dat je steeds zo naar wordt Quattro. Wel fijn dat het geen diabetes is!
Hier bijna 32 weken nu. Alles gut. Hebben opeens een naam en geboortekaartje! Nou zijn we wat dat kaartje betreft ook niet heel moeilijk, heb vier proefkaartjes besteld en eentje daarvan is het gewoon geworden. Wel grappig dat hij echt heel anders is dan bij onze eerste dochter. Die was heel zoet, met roze en tierelantijntjes. Deze is mint en verder ook heel basic, geen poespas. Maar wel weer met iets aparts, zoals die van dochter bijvoorbeeld rond was. Daar houden we wel van ❤
Ben ook begonnen met alle babykleertjes opzoeken. Ik had er geen zin in maar dochter wilde helpen, dus moest ik er aan geloven. En nu is het ook maar mooi gedaan, wel fijn. Moet nog 1 zak door want juist de maatjes 56 heb ik nog niet gevonden 😂
Ik kom er trouwens wel achter dat een aantal truitjes rare gele vlekken hebben terwijl ik ze toch echt schoon heb opgeborgen. Ach ja, des te meer reden om toch eea nieuw te shoppen 😉
Ik zag dat je streepjes had! Van harte!quote:Op zondag 12 januari 2020 14:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gorgonzola gewoon mocht (dus ik hoop dat je ervan genoten hebt bij Happy Italy). Fijn dat je uitslag goed was.
En leuk, echo's. Daar kijk ik nu al naar uit.
Dankjewelquote:Op zondag 12 januari 2020 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zag dat je streepjes had! Van harte!
https://www.prenatal.nl/b(...)ru%20Melange#start=1 Dezequote:Op zondag 12 januari 2020 17:06 schreef QuattroF het volgende:
@:Zo-is-dat: Welk pakje is het geworden?
Aah schattig! 😍quote:Op zondag 12 januari 2020 17:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
https://www.prenatal.nl/b(...)ru%20Melange#start=1 DezeEn dan denk ik een oud roze mutsje en slofjes erbij maken
Wat fijn dat het zoveel beter gaat met je suiker dips!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |