Hier doen we meestal op maandag weekboodschappen en pakken dan de folders van dirk, plus en appie erbij. Aan de hand daarvan bedenken we meestal wat we gaan eten die week.
Dirk heeft idd vaak goede aanbiedingen met A-merken, ik ben elke keer weer verbaasd bij de kassa hoe weinig ik eigenlijk maar hoef te betalen

Bijkomend voordeel is dat het aan de overkant van de straat is, dus voor de snelle boodschap is het vaak de dirk.
Dan lopen we meestal door naar Appie, daar halen we de meeste verse boodschappen, zoals groente en fruit, brood en yoghurt. Daarnaast vaak goede aanbiedingen (als je goed oplet) en een ruim speciaalbierassortiment

Ook gewoon een hele mooie grote winkel, en ik werk er dus ik weet alles te vinden, dat is ook wel lekker
Na werk neem ik regelmatig ook een brood mee, of een zak sla, ik breng een mooi deel van mijn salaris weer terug naar appie

Soms gaan we dan ook nog naar de plus maar dat is ietsje langer dan een kwartiertje lopen, dus dat doen we alleen als er écht een aantal goede aanbiedingen zijn, of als we iets willen hebben wat ze alleen daar hebben. Ik denk dat we er ongeveer 1x per 4 weken komen. Wel ook een geweldige winkel