SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijnaquote:
Ik had boteham met cervelaat ipv krentenbol.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:08 schreef Holyme het volgende:
[..]
Jonge, way ahead of youNomnomnom. Al is warme havermout lekkerder. Nu proteinesnackies
Ook lekker. Krentenbol, doet me denken aan dat ik nog een lading mueslibrood in de vries heb. Dat worden weer 'ns wentelteefjes.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had boteham met cervelaat ipv krentenbol.
Hoe gaat dat met eten en verbouwing? Als ik wat muren verf, heb ik al de neiging om er een ongezond "ik eet wel wat tussendoor" dagje van de maken. Lijkt me best uitdagend om er dan een goed ritme in te houden.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:57 schreef SQ het volgende:
Ik wacht nog maar even met IF, eerst dat snoepen maar weer onder controle krijgen
De motivatie is in ieder geval weer hoog!
O: yoghurt, banaan, muesli
T: 2 grote koffies met suiker
L: jumbo maaltijdsalade tonijn en een grote appel
T: 3 mandarijnen
D: kip hoisin met noodles en extra veel groentes
Ik ben niet voor niets 13 kilo aangekomenquote:Op maandag 6 januari 2020 16:14 schreef Holyme het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met eten en verbouwing? Als ik wat muren verf, heb ik al de neiging om er een ongezond "ik eet wel wat tussendoor" dagje van de maken. Lijkt me best uitdagend om er dan een goed ritme in te houden.
Maar je bent gegaan!quote:Op maandag 6 januari 2020 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom valt de eerste keer hardlopen na een maand niks altijd zo tegen.
Ja, moe inderdaad, geen fatsoenlijke keuken, geen vriezer, en dan ook nog een paar weken zwanger, dat was wel garantie voor vele bonuskilo'squote:Op maandag 6 januari 2020 17:08 schreef Holyme het volgende:
Nou, dat vind ik dus ook het lastigste. En ok, zo zwaar als vroeger ben ik nooit meer geworden, maar een kg of 5 erbij en er weer af gebeurt me toch nog iets te vaak. En dan wel meteen net zo dik voelen als toen het 20-25 meer was he![]()
Maar een verbouwing, waarschijnlijk moe lijf wat om energie vraagt, overschatten wat het nodig heeft of gewoon de vreteritis hebben... dat zou bij mij ook gevaarlijk zijn. Zal eens jullie topic opduiken, kijken of er al een eind in zicht is
Het zonnetje begon plots te schijnen, toen moest ik wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:09 schreef Holyme het volgende:
[..]
Maar je bent gegaan!Ik heb nog heel fancy hardloopschoenen, zonder vlekken en alles. Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |