27 maart dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:04 schreef TLC het volgende:
Wanneer komt Ozark seizoen 3 op Netflix eigenlijk ?
1e aflevering ook gezien naar aanleiding van dit bericht, bedankt voor de tip. Ben nieuwsgierig of ze het niveau vast kunnen houden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Eerste aflevering van Messiah achter de rug. Mooie indrukwekkende productie en mooi gedraaid. Aantrekkelijk plot en kijkt goed weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
Ik zag al de eerste klachten en tips van Amerikanen hierover langskomenquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:26 schreef golfer het volgende:
Ben intussen aangeland bij aflevering 5 van Messiah.
Verhaaltje is matig, maar wordt overtuigend geacteerd en wat wel fijn is is dat de Arabieren, Arabisch praten en Israëli's Iwriet i.p.v. het standaard Engels in US series.
Nou inderdaad, die documentaire was behóórlijk bizar, indrukwekkend en doodeng.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:01 schreef Tokay het volgende:
How to get away with murder seizoen 5 kijkt weer prettig weg. Erg spannend hoor.
Over FJ: ik had hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien is ze ziek geweest of zo...I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ja, vast erg ziek. En de plastisch chirurg heeft haar toen weer ‘beter’ gemaakt, vermoed ik.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:14 schreef Breuls het volgende:
Over FJ: ik had hetzelfde.![]()
Misschien is ze ziek geweest of zo...
Plastisch chirurg langs geweest lijkt mij een logischer scenario.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Over FJ: ik had hetzelfde.![]()
Misschien is ze ziek geweest of zo...
Haha, ja. Dat was mijn tweede vermoeden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, vast erg ziek. En de plastisch chirurg heeft haar toen weer ‘beter’ gemaakt, vermoed ik.
Kijk nou maar uit dat jouw gezicht ook niet scheef gaat staan; een seizoen van 15 (lange) afleveringen er in één dag doorheen bingen lijkt me niet bepaald gezond.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:19 schreef Breuls het volgende:
Haha, ja. Dat was mijn tweede vermoeden.
Ach, dat kan best een keertje. En het is een ABC-serie, die gaan maar tot ~42 minuten per aflevering.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit dat jouw gezicht ook niet scheef gaat staan; een seizoen van 15 (lange) afleveringen er in één dag doorheen bingen lijkt me niet bepaald gezond.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:01 schreef Tokay het volgende:
How to get away with murder seizoen 5 kijkt weer prettig weg. Erg spannend hoor.
What??? Was dat Famke Janssen? Ik heb haar ook niet herkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het hele seizoen in een weekend gekeken..:-)Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
O, ik blijk dus echt niet de enige. Eng/erg toch, van die mooie Famke?quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:11 schreef Injetta het volgende:
??? Was dat Famke Janssen? Ik heb haar ook niet herkend.
Ik heb het hele seizoen in een weekend gekeken..:-)
Volgens Google was het de Daily Mail een klein jaar geleden ook al opgevallen:quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Haha, ja. Dat was mijn tweede vermoeden.
Ja ken ik. Heeft het wel iets van weg ja.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die documentaire was behóórlijk bizar, indrukwekkend en doodeng.
Ken je de thriller ‘The Usual Suspects’?
Daar had het verhaal van ‘Don’t fuck with cats’ wel iets van weg vond ik, met name de ontknoping/het einde.
quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cheer – S01 2020 9 - Netflix Original | Reality
Deze aangrijpende docuserie volgt het wel en wee van het cheerleadingteam van Navarro College dat hard traint om de felbegeerde nationale titel binnen te halen.
Last Kingdom, The – S03 2015 16 | Historisch drama
Alfred de Grote verdedigt zijn koninkrijk tegen Noormannen. Uhtred, een geboren Saks die is opgevoed door Vikingen, tracht zijn voorouderlijk geboorterecht op te eisen.
Vivir dos veces – 2020 9 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
Wanneer bij Emilio (Oscar Martínez) de ziekte van Alzheimer wordt vastgesteld, gaat hij met zijn gezin op zoek naar zijn jeugdliefde.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |