SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.![]()
ja dat wil ik ook wetenquote:Op zondag 5 januari 2020 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Domme vraag wellicht maar wat is TSOD
Ik heb het hele PDC WK vroeg op gemogen behalve met kerst en de weekendenquote:Op zondag 5 januari 2020 22:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
voor het eerst in 2,5 week weer vroeg op
rip
Engelstalig dartforum.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:Ramsbury_Man twitterde op zondag 05-01-2020 om 22:38:29The atmosphere at @BDOdarts World Championship looks electric! #BDODarts #Dead https://t.co/ohNsji6Gho reageer retweet
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
The Stars of Darts forum.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Engelstalig dartforum.
WIJ zitten prima in DRT.
Ah dank uquote:
Als ze nou kaarten hadden verkocht voor twintig pond per stoel of zo... Dan komt er nog wel wat... Maar huidige prijzenquote:Op zondag 5 januari 2020 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Ramsbury_Man twitterde op zondag 05-01-2020 om 22:38:29The atmosphere at @:BDOdarts World Championship looks electric! #BDODarts #Dead https://t.co/ohNsji6Gho reageer retweet
Vertel dat maar aan Vriezzer.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Engelstalig dartforum.
WIJ zitten prima in DRT.
quote:
Niet dat je daar per se gelukkig van wordt, maar beetje de boel opnaaien en die Britten gaan helemaal los.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ah dank u
[..]
Als ze nou kaarten hadden verkocht voor twintig pond per stoel of zo... Dan komt er nog wel wat... Maar huidige prijzenDan verwacht ik 90+ gemiddeld elke wedstrijd.
Wat vragen ze eigenlijk voor een kaartje?quote:Op zondag 5 januari 2020 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ah dank u
[..]
Als ze nou kaarten hadden verkocht voor twintig pond per stoel of zo... Dan komt er nog wel wat... Maar huidige prijzenDan verwacht ik 90+ gemiddeld elke wedstrijd.
82 pond zag ik langskomen. Geen idee of dat de duurste was.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat vragen ze eigenlijk voor een kaartje?
Voor morgen iets van 30-35 pond.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat vragen ze eigenlijk voor een kaartje?
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
82 pond zag ik langskomen. Geen idee of dat de duurste was.
Aan de dure kant inderdaad, maar O2 zal ook niet goedkoop zijn.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor morgen iets van 30-35 pond.
Morgenmiddag wel heerlijk leeg;
https://shop.axs.co.uk/Lw(...)fw%3d%3d/shop/search
Genot
Finale 84-101 pond
Ik zou liever daar zitten dan bij de PDC. Maar dat zegt meer over mij.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou het nog niet eens overwegen als ik het toe kreeg op een kaartje.
Misschien hadden ze dan een goedkopere zaal moeten kiezen... Maar goed, ze rekenden ook op sponsors van Sportstotal oid. Dat werd een gigantische flop dusquote:Op zondag 5 januari 2020 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Aan de dure kant inderdaad, maar O2 zal ook niet goedkoop zijn.
Als je voor het darten gaat moet je niet naar PDC gaan neequote:Op zondag 5 januari 2020 22:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik zou liever daar zitten dan bij de PDC. Maar dat zegt meer over mij.
Was het nog in Lakeside dan ja. Hier....beide niet. 1x in Ellie Pellie geweest.....nooit meer.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik zou liever daar zitten dan bij de PDC. Maar dat zegt meer over mij.
Ja beide niet idd.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was het nog in Lakesida dan ja. Hier....beide niet. 1x in Ellie Pellie geweest.....nooit meer.
Wij blijven FOK trouw.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:48 schreef Vriezzer het volgende:
Is dit iemand van jullie?
[ afbeelding ]
![]()
Duidelijk geen RTL7-kijkers. Ze zijn afquote:Op zondag 5 januari 2020 22:48 schreef Vriezzer het volgende:
Is dit iemand van jullie?
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |