SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.![]()
ja dat wil ik ook wetenquote:Op zondag 5 januari 2020 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Domme vraag wellicht maar wat is TSOD
Ik heb het hele PDC WK vroeg op gemogen behalve met kerst en de weekendenquote:Op zondag 5 januari 2020 22:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
voor het eerst in 2,5 week weer vroeg op
rip
Engelstalig dartforum.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:Ramsbury_Man twitterde op zondag 05-01-2020 om 22:38:29The atmosphere at @BDOdarts World Championship looks electric! #BDODarts #Dead https://t.co/ohNsji6Gho reageer retweet
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
The Stars of Darts forum.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Engelstalig dartforum.
WIJ zitten prima in DRT.
Ah dank uquote:
Als ze nou kaarten hadden verkocht voor twintig pond per stoel of zo... Dan komt er nog wel wat... Maar huidige prijzenquote:Op zondag 5 januari 2020 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Ramsbury_Man twitterde op zondag 05-01-2020 om 22:38:29The atmosphere at @:BDOdarts World Championship looks electric! #BDODarts #Dead https://t.co/ohNsji6Gho reageer retweet
Vertel dat maar aan Vriezzer.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Engelstalig dartforum.
WIJ zitten prima in DRT.
quote:
Niet dat je daar per se gelukkig van wordt, maar beetje de boel opnaaien en die Britten gaan helemaal los.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ah dank u
[..]
Als ze nou kaarten hadden verkocht voor twintig pond per stoel of zo... Dan komt er nog wel wat... Maar huidige prijzenDan verwacht ik 90+ gemiddeld elke wedstrijd.
Wat vragen ze eigenlijk voor een kaartje?quote:Op zondag 5 januari 2020 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ah dank u
[..]
Als ze nou kaarten hadden verkocht voor twintig pond per stoel of zo... Dan komt er nog wel wat... Maar huidige prijzenDan verwacht ik 90+ gemiddeld elke wedstrijd.
82 pond zag ik langskomen. Geen idee of dat de duurste was.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat vragen ze eigenlijk voor een kaartje?
Voor morgen iets van 30-35 pond.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat vragen ze eigenlijk voor een kaartje?
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
82 pond zag ik langskomen. Geen idee of dat de duurste was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |