SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.![]()
Die heeft 100% gelijk en gisteren weer een geweldige avond meegemaakt in Duitsland bij de Promi WM Darts.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap best dat meisje Sherrock hier nooit meer wat mee te maken wil hebben als ze eenmaal het PDC gekkenhuis geproefd heeft
Ze is dan ook al 60+ hequote:Op zondag 5 januari 2020 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
sow die Hedman wordt er ook niet knapper op jezus
Die wachten tot ze geld toe krijgen op een kaartjequote:Op zondag 5 januari 2020 21:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Is er nog een evenement in de O2? Lopen best wat mensen buiten....
Dat dacht Lloyd eerder ook al kennelijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
sow die Hedman wordt er ook niet knapper op jezus
Die is goed.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben maar voor de mastercaller denk ik.
Erg mooi.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:29 schreef Zorro het volgende:
Ik heb zon graftakkehekel aan die trilpijlen dat ik sowieso voor Turner ben
Volgens mij Kantele inderdaad.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
trilpijlenaids. Wie was dat bij de PDC ook weer die daarmee speelde? Kantele?
zo zo, hebben ze een hoofdsponsor gevonden ja?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:33 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Volgens mij Kantele inderdaad.
Ik lees net dat de BDO een contract voor 10 jaar zou hebben gesloten met The O2.
Wat stond erop dan?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Iemand screenshot of gifje van het bordje?
Nee, er is geen toernooisponsor.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo zo, hebben ze een hoofdsponsor gevonden ja?
010 kan niet meer, kakkerlakkenquote:
Thanks hahaquote:Op zondag 5 januari 2020 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent sowieso al een nul als je daar überhaupt zit.
Dat haalt Turner niet eensquote:Op zondag 5 januari 2020 21:40 schreef KennyPowers het volgende:
Kutwijven dit. Straks weer commentaar geven met hun 60 gemiddeld.
REEEEEEEEEE
We deserve more opportunities to play at Ally Pally.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:40 schreef KennyPowers het volgende:
Kutwijven dit. Straks weer commentaar geven met hun 60 gemiddeld.
REEEEEEEEEE
OP NAAR HET AJAXTOPICquote:Op zondag 5 januari 2020 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent sowieso al een nul als je daar überhaupt zit.
Ja wat zijn dit voor goedkope Bart Smit bordenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog geen bord zien met overal keurig ronde bedrading, nu weer de D1 en D5.
one80 is geen Unicorn of Winmau.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ja wat zijn dit voor goedkope Bart Smit borden
BDO kon geen bier meer inkopenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:47 schreef Zipportal het volgende:
Staat ook weinig eten en drinken op de tafels. 1 kannetje is wel genoeg.
Straks ken je iedereen uit het publiekquote:Op zondag 5 januari 2020 21:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die jongen met het witte shirt ligt nog steeds op tafel te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |