abonnement Unibet Coolblue
pi_190895384
Hoi!

Ik heb bij mijn bank een hoogpolig kleed liggen. Maar ik heb ook een hond die het heerlijk vind om erop te liggen. Vooral op zijn lievelingsplek vind ik hem een beetje grauwig. Kan ik zoon kleed makkelijk zelf reinigen of kan ik hem beter naar een stomerij brengen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190895673
Hier ook een hoogpolig tapijt en heb hem laatst zelf even met de stoomreiniger gedaan. Gaat prima. Als er echt dikke vlekken inzitten dan kun je hem altijd even laten stomen.
pi_190895868
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:12 schreef Soulraven het volgende:
Hier ook een hoogpolig tapijt en heb hem laatst zelf even met de stoomreiniger gedaan. Gaat prima. Als er echt dikke vlekken inzitten dan kun je hem altijd even laten stomen.
Er zitten geen vlekken in. Gewoon beetje groezelig. Wat voor stoomreiniger heb je? Die moet ik namelijk nog kopen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190895924
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Er zitten geen vlekken in. Gewoon beetje groezelig. Wat voor stoomreiniger heb je? Die moet ik namelijk nog kopen.
Ik heb gewoon een tweedehandsje van Shark. Maar de goedkoopste zijn er al voor 40 euro van shark.
pi_190895937
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:21 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een tweedehandsje van Shark. Maar de goedkoopste zijn er al voor 40 euro van shark.
Ik ga er eens naar kijken. Dankjewel!
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')