Neequote:Op zondag 5 januari 2020 20:20 schreef Fushia2 het volgende:
EDIT: TS werkt als beveiliger bij Madame Tussaud.
Het zou best kunnen dat die big inderdaad de knie van de eigenaar heeft gesloopt. Je zal dan maar zo een dochter hebben.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef Puk1234 het volgende:
Misschien als zn andere knie gemolesteerd is krijg je het ijs gratis.![]()
ff updates hoe je die knie gesloopt hebt.
Der was ooit een kamermeid die klein (1m55 ofzo) en mager was. Ze at en at het vettigste wat er maar was maar ze kwam niet aan. Ze had iets met der darmen want ze draaide altijd keuteltjes en dat 3 tot 4 keer per dag.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:54 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Je moet je pas zorgen maken als iemand te dun is bij een eettent. Maar terechte klacht wat betreft skills.
hahah wtfquote:Op zondag 5 januari 2020 22:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Der was ooit een kamermeid die klein (1m55 ofzo) en mager was. Ze at en at het vettigste wat er maar was maar ze kwam niet aan. Ze had iets met der darmen want ze draaide altijd keuteltjes en dat 3 tot 4 keer per dag.![]()
![]()
Doe maar niet, er staan al veel te veel dikke wijvenfoto's op dit forum.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:52 schreef stokj het volgende:
Ik zal kijken of ik een pica kan laten maken.
Lijkt me geil om die keuteltjes dan op te mogen eten!quote:Op zondag 5 januari 2020 22:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Der was ooit een kamermeid die klein (1m55 ofzo) en mager was. Ze at en at het vettigste wat er maar was maar ze kwam niet aan. Ze had iets met der darmen want ze draaide altijd keuteltjes en dat 3 tot 4 keer per dag.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:48 schreef DerekB het volgende:
[..]
Doe maar niet, er staan al veel te veel dikke wijvenfoto's op dit forum.
Alsof het dropjes zijn die je dan aan het eten bentquote:Op zondag 5 januari 2020 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lijkt me geil om die keuteltjes dan op te mogen eten!![]()
Of dat je naakt op je bed ligt en dat zij dan naakt boven je hangt en die keuteltjes vanuit haar anus in jouw mond dropt
En een röntgenfoto van de knie graag.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een pica kan laten maken.
Checkquote:Op maandag 6 januari 2020 10:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En een röntgenfoto van de knie graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |