Hou me in het dagelijks leven bezig met het lezen van accounting papers en studeren, in het weekend bezorg ik pakjes, verder eet ik graag warm eten bij vrienden onder het genot van een biertje en gezelligheid.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog nooit een datingapp gebruikt, zou het wel eens willen proberen, maar geen idee welke te gebruiken, daarnaast weet ik ook niet zo wat ik dan allemaal op mijn profiel zou moeten zetten.
Moet ik dan net doen alsof mijn leven heel interessant is![]()
Ik kwam ooit een anti-profiel tegen waar ik smakelijk om moest lachen. Toch een match dus.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog nooit een datingapp gebruikt, zou het wel eens willen proberen, maar geen idee welke te gebruiken, daarnaast weet ik ook niet zo wat ik dan allemaal op mijn profiel zou moeten zetten.
Waarom zou je het willen proberen?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook weleens lekker droogkloterig gedaan, leek prima te werken maar ik was snel uitgekeken op het gebrek aan initiatief.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kwam ooit een anti-profiel tegen waar ik smakelijk om moest lachen. Toch een match dus.
Uiteindelijk werd het niks.. waar ik zn sarcasme op zich heel vermakelijk vond was dat eigenlijk wel het enige leuke aan hem bleek al snel
In welk opzicht?quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:11 schreef ludovico het volgende:
Zoveel matches geven het gevoel dat ze helemaal niet op je zitten te wachten joh.
Succes! En laat ons weten wat je ervan vindtquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Matige reacties.quote:
Sowieso heerst in Nederland nog wel heel sterk het idee dat je als vrouw lekker achterover kunt leunen en wachten tot mannen met hun creatieve vondsten jou over de streep trekken.quote:
Israël is anders.... Frankrijk is anders.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Sowieso heerst in Nederland nog wel heel sterk het idee dat je als vrouw lekker achterover kunt leunen en wachten tot mannen met hun creatieve vondsten jou over de streep trekken.
In het buitenland is mijn ervaring daarmee anders.
Ja goh, want in het buitenland ben jij die interessante Nederlander. Je bent automatisch anders dan de locals.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Sowieso heerst in Nederland nog wel heel sterk het idee dat je als vrouw lekker achterover kunt leunen en wachten tot mannen met hun creatieve vondsten jou over de streep trekken.
In het buitenland is mijn ervaring daarmee anders.
Niks geks, beetje ingaan op het profiel als ik daar een een beetje droog / gevat of iets op kan zijn of iets mij aanspreekt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:36 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Ik vraag me wel echt af wat je dan stuurt
Dan doe je toch gewoon een beetje je best.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:36 schreef TucoRamirez het volgende:
Sterker nog, sommige knappe vrouwen zijn desperate voor een leuke man.
Ahja want alleen knappe vrouwen kunnen daten...quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon een beetje je best.
Snap best dat het fucked up is als je niet zo knap bent als vrouw dan wordt het echt al een stuk lastiger om te daten.
maar hij zegt: "Snap best dat het fucked up is als je niet zo knap bent als vrouw dan wordt het echt al een stuk lastiger om te daten."quote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij bedoelt hij juist dat knappe vrouwen graag willen daten...
Het is voor knappe vrouwen vaak helemaal niet zo makkelijk allemaal.
Die hebben geen tijd voor die ziekenhuizen. Veel te druk met alle superlikes van kansloze mannetjes te deleten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:30 schreef Uhmmpie het volgende:
maar goed.. als ik de heren hier zo hoor willen ze enkel daten met toch de 5% knappe vrouwen van tinder.. en die willen niet..
want die zijn de ziekenhuizen aan het aflopen om die afgepeigerde 5% van de mannen te zoeken die iedere vrouw wil.
Good pick!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had Tinder weereens aangeslingerd
https://imgur.com/a/8qQriqP
Mag Jeroen mee?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wilde nog zeggen: het is hont!
Maargoed ik heb dinsdag dus een date met de naamgenoot van mijn Teckel
Jeroen moet mee. Ze kan niet alleen blijven en haar oppas is op ferkansie.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 07:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mag Jeroen mee?
Daten met Jeroen dus.
je begrijpt dat ik er stiekem hard om moest lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |