abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 januari 2020 @ 11:05:19 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_191054617
Ik heb nog nooit een datingapp gebruikt, zou het wel eens willen proberen, maar geen idee welke te gebruiken, daarnaast weet ik ook niet zo wat ik dan allemaal op mijn profiel zou moeten zetten.

Moet ik dan net doen alsof mijn leven heel interessant is :') _O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:08:55 #252
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_191056439
Wat de ene knap vindt, vindt de ander niks.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_191060147
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog nooit een datingapp gebruikt, zou het wel eens willen proberen, maar geen idee welke te gebruiken, daarnaast weet ik ook niet zo wat ik dan allemaal op mijn profiel zou moeten zetten.

Hou me in het dagelijks leven bezig met het lezen van accounting papers en studeren, in het weekend bezorg ik pakjes, verder eet ik graag warm eten bij vrienden onder het genot van een biertje en gezelligheid.

Gr gr, uw trouwe schildknaap.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191060782
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Ik kwam ooit een anti-profiel tegen waar ik smakelijk om moest lachen. Toch een match dus.
Uiteindelijk werd het niks.. waar ik zn sarcasme op zich heel vermakelijk vond was dat eigenlijk wel het enige leuke aan hem bleek al snel _O-
pi_191061960
quote:

Waarom zou je het willen proberen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_191062001
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 18:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kwam ooit een anti-profiel tegen waar ik smakelijk om moest lachen. Toch een match dus.
Uiteindelijk werd het niks.. waar ik zn sarcasme op zich heel vermakelijk vond was dat eigenlijk wel het enige leuke aan hem bleek al snel _O-
Ik heb ook weleens lekker droogkloterig gedaan, leek prima te werken maar ik was snel uitgekeken op het gebrek aan initiatief.

Zoveel matches geven het gevoel dat ze helemaal niet op je zitten te wachten joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191062660
quote:
11s.gif Op donderdag 16 januari 2020 19:11 schreef ludovico het volgende:
Zoveel matches geven het gevoel dat ze helemaal niet op je zitten te wachten joh.
In welk opzicht?
pi_191063240
quote:

Succes! En laat ons weten wat je ervan vindt :)
pi_191063290
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 19:59 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

In welk opzicht?
Matige reacties.
pi_191065778
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 19:59 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

In welk opzicht?
Sowieso heerst in Nederland nog wel heel sterk het idee dat je als vrouw lekker achterover kunt leunen en wachten tot mannen met hun creatieve vondsten jou over de streep trekken.

In het buitenland is mijn ervaring daarmee anders.
pi_191065969
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Sowieso heerst in Nederland nog wel heel sterk het idee dat je als vrouw lekker achterover kunt leunen en wachten tot mannen met hun creatieve vondsten jou over de streep trekken.

Israël is anders.... Frankrijk is anders.

Overige landen waar ik geweest ben, en dat zijn er best veel is het precies hetzelfde.
pi_191066011
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja goh, want in het buitenland ben jij die interessante Nederlander. Je bent automatisch anders dan de locals.

In het buitenland (vooral Oostblok, Azië, Zuid Amerika) zijn de vrouwen juist gewend dat de man alles doet, en verwachten ze dat ook. Dan hebben we het hier zo slecht nog niet.

Overigens is mijn ervaring helemaal niet dat vrouwen geen zin hebben en een beetje achterover leunen tijdens een gesprek. Dan laat je gewoon zelf onvoldoende zien dat je wat te bieden hebt. Sterker nog, sommige knappe vrouwen zijn desperate voor een leuke man.
pi_191066018
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2020 20:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Matige reacties.
Ik vraag me wel echt af wat je dan stuurt :P
pi_191066118
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:36 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Ik vraag me wel echt af wat je dan stuurt :P
Niks geks, beetje ingaan op het profiel als ik daar een een beetje droog / gevat of iets op kan zijn of iets mij aanspreekt.

Ik doe een beetje mijn best en dan wordt er koud gereageerd dan is meer de observering.
pi_191066126
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:36 schreef TucoRamirez het volgende:
Sterker nog, sommige knappe vrouwen zijn desperate voor een leuke man.
Dan doe je toch gewoon een beetje je best.

Snap best dat het fucked up is als je niet zo knap bent als vrouw dan wordt het echt al een stuk lastiger om te daten.
pi_191067182
quote:
11s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan doe je toch gewoon een beetje je best.

Snap best dat het fucked up is als je niet zo knap bent als vrouw dan wordt het echt al een stuk lastiger om te daten.
Ahja want alleen knappe vrouwen kunnen daten...

Ik dacht dat alleen mannen daar over klaagden?
  vrijdag 17 januari 2020 @ 07:23:13 #267
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_191067567
Volgens mij bedoelt hij juist dat knappe vrouwen graag willen daten...
Het is voor knappe vrouwen vaak helemaal niet zo makkelijk allemaal.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_191067618
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 07:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij bedoelt hij juist dat knappe vrouwen graag willen daten...
Het is voor knappe vrouwen vaak helemaal niet zo makkelijk allemaal.
maar hij zegt: "Snap best dat het fucked up is als je niet zo knap bent als vrouw dan wordt het echt al een stuk lastiger om te daten."

maar goed.. als ik de heren hier zo hoor willen ze enkel daten met toch de 5% knappe vrouwen van tinder.. en die willen niet..
want die zijn de ziekenhuizen aan het aflopen om die afgepeigerde 5% van de mannen te zoeken die iedere vrouw wil. 8)7
pi_191067669
Ik had Tinder weereens aangeslingerd :7
https://imgur.com/a/8qQriqP
pi_191067686
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 07:30 schreef Uhmmpie het volgende:

maar goed.. als ik de heren hier zo hoor willen ze enkel daten met toch de 5% knappe vrouwen van tinder.. en die willen niet..
want die zijn de ziekenhuizen aan het aflopen om die afgepeigerde 5% van de mannen te zoeken die iedere vrouw wil. 8)7
Die hebben geen tijd voor die ziekenhuizen. Veel te druk met alle superlikes van kansloze mannetjes te deleten. :)
pi_191067704
Ik ga gewoon 12 jarigen daten, die willen mij tenminste nog, de rest ziet mij niet staan :( :(
pi_191067705
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 07:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had Tinder weereens aangeslingerd :7
https://imgur.com/a/8qQriqP
Good pick!
pi_191067706
Ik wilde nog zeggen: het is hont!
Maargoed ik heb dinsdag dus een date met de naamgenoot van mijn Teckel :7
pi_191067731
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 07:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wilde nog zeggen: het is hont!
Maargoed ik heb dinsdag dus een date met de naamgenoot van mijn Teckel :7
Mag Jeroen mee?
Daten met Jeroen dus.

je begrijpt dat ik er stiekem hard om moest lachen :)
pi_191067815
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 07:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mag Jeroen mee?
Daten met Jeroen dus.

je begrijpt dat ik er stiekem hard om moest lachen :)
Jeroen moet mee. Ze kan niet alleen blijven en haar oppas is op ferkansie.

Hij zei nog: je hebt alleen naar rechts geswiped om mijn naam.

Ik: neeeeeee!!!!!

En eigenlijk was het gewoon: jaaaaaaa _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')