abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 januari 2020 @ 20:09:03 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190894175
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_190894347
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Conclusie. Beide kanten hebbent vast ruk met dating sites. En beiden denken dat de ander het beter heeft.
Precies!

Kijk, ik weet niet of dit voor jullie ook geldt, maar stiekem weet ik zelf precies. wat ik moet veranderen, wil ik kerst 2020 niet meer single zijn. Alleen het is meer dat ik er tegenop zie om dat te veranderen, en daardoor in een vicieus cirkeltje blijf hangen:

1. Wees realistisch over wat haalbaar is qua partner;
2. Breng jezelf in situaties waarin je potentiele dates i.r.l. ontmoet (single reizen, speeddate sessies, noem maar op)
3. Indien het zover komt : durf een blauwetje te lopen en op je bek te gaan, maar ga er gewoon voor;
4. Stel jezelf als persoon open en wees niet te snel bang dat iemand je stom/raar vindt.

Ik denk als je deze drie dingen (alle drie eng/kut op hun eigen manier) dat het nooit lang kan duren...Maarja durf het maar eens.
  zondag 5 januari 2020 @ 20:33:51 #3
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190894719
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:19 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies!

Kijk, ik weet niet of dit voor jullie ook geldt, maar stiekem weet ik zelf precies. wat ik moet veranderen, wil ik kerst 2020 niet meer single zijn. Alleen het is meer dat ik er tegenop zie om dat te veranderen, en daardoor in een vicieus cirkeltje blijf hangen:

1. Wees realistisch over wat haalbaar is qua partner;
2. Breng jezelf in situaties waarin je potentiele dates i.r.l. ontmoet (single reizen, speeddate sessies, noem maar op)
3. Indien het zover komt : durf een blauwetje te lopen en op je bek te gaan, maar ga er gewoon voor;
4. Stel jezelf als persoon open en wees niet te snel bang dat iemand je stom/raar vindt.

Ik denk als je deze drie dingen (alle drie eng/kut op hun eigen manier) dat het nooit lang kan duren...Maarja durf het maar eens.
Heel cliché, maar als je de juiste treft gaat dat als vanzelf. Alleen velen leggen zich teveel druk op een partner te moeten vinden.

Vinden doe je die namelijk wel, kwestie van tijd. En tot die tijd, genieten van alles dat het leven je aanreikt. Of dat nou ervaringen, kansen of vrouwelijk schoon is. Zodra jij je match tegenover je hebt zitten, weet je dat.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190894734
Ik weet dat de tekst in de OP automatisch wordt gegenereerd, maar zou de openingszin alsjeblieft wat positiever mogen? Die geurt al naar azijn.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:01:12 #5
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190896791
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:53 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Klopt helemaal :)

Kijk toen ik 24 was wist ik ergens al : je moet écht zorgen dat je optijd ''op de boot'' stapt, want op een gegeven moment wordt het allemaal knap lastig.

Nou, dat is het nu dus ook :P Maar dat neemt niet weg, dat je er altijd iets aan kunt doen. Je hebt het dan weliswaar niet zelf in de hand, maar je kunt i.i.g. de kans zo veel mogelijk vergroten.

Zelf was ik bijvoorbeeld altijd gewoon te zwaar. Zeg maar nog mijn studenten/bier kilo's er aan, vunzig speknekje. Als ik nu een avond niets te doen heb, ga ik op zijn minst 12 km hardlopen ofzo... Daarmee krijg je niet eerder een relatie, maar je zorgt er i.i.g. voor dat je fit bent en fysiek aantrekkelijker...

En zo ben ik wel van plan het uit te breiden. Moet eerlijk bekkennen dat ik dingen als singlesreizen etc. altijd zo lang mogelijk heb geprobeerd om uit te stellen... Maar vroeg of laat moet je toch zulke grenzen een keer voorbij.... Want je weet zeker dat er niets verandert zolang je zélf niet verandert.
Nja... Die boot... Het is ook niet zo erg dat je hem mist he. Als ik zie hoe sommige relaties ineen zitten... Maar wat je zegt klopt wel. Een relatie krijgen is een optelsom van factoren, en daar dan een dosis 'magic' bij.

Zelf was ik ook te zwaar (eigenlijk nog steeds, maar ik heb nu een 'dadbod plus' en mijn volle haardos natuurlijk :7 ), maar sinds daar ruim een half mens van af is, gaat het qua aantrekkingskracht op vrouwen wel skyrocket.

Blijft wel dat ik uiteindelijk eerder zal vallen voor degene die dat allemaal geen bal kan schelen gok ik. Verliefd worden op de mindset zeg maar. Dat omhulsel takelt toch af met de jaren.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190896954
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:01 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Nja... Die boot... Het is ook niet zo erg dat je hem mist he. Als ik zie hoe sommige relaties ineen zitten... Maar wat je zegt klopt wel. Een relatie krijgen is een optelsom van factoren, en daar dan een dosis 'magic' bij.

Zelf was ik ook te zwaar (eigenlijk nog steeds, maar ik heb nu een 'dadbod plus' en mijn volle haardos natuurlijk :7 ), maar sinds daar ruim een half mens van af is, gaat het qua aantrekkingskracht op vrouwen wel skyrocket.

Blijft wel dat ik uiteindelijk eerder zal vallen voor degene die dat allemaal geen bal kan schelen gok ik. Verliefd worden op de mindset zeg maar. Dat omhulsel takelt toch af met de jaren.
Dat vind ik nooit zo'n argument... Dat andere relaties niet ideaal zijn. Dat geeft i.m.o. juist de waarde aan van een relatie : die mensen weten zelf ergens ook wel dat hun relatie bepaalde 'fucked up' kenmerken heeft, maar toch blijven ze er liever in zitten dan ze er uit stappen, en dat snap ik eerlijk gezegd ook wel.

Een van mijn beste maten is ook best wel dominant richting zijn vriendin, en toch hebben ze al 15 jaar iets en zie ik het nooit meer uit gaan, ook al stoort zij zich regelmatig aan hem : wat zij samen hebben is nog altijd beter dan niemand meer hebben en er weer helemaal alleen voor staan.

Omhulsel takelt af met de. jaren, maar het is wel fijn als je lekker in je vel zit. Ik hecht zelf heel veel waarde aan een gezond lijf, dus te zwaar zijn voel ik mezelf ook zwaar klote bij. Het kutte bij mij is nu een beetje dat ik ca. mei 2018 t/m juni 2019 ben bezig geweest met ca. 15 KG op een verantwoorden/gezonde manier afvallen. Ik ben nu zo. strak/fit als ik wil zijn, maar daarmee is mijn doel een beetje weg. Ook voelt het alweer als normaal. Ik had stiekem juist misschien een beetje té hoge verwachtingen van hoe erg mijn zelfvertrouwen zou stijgen en dat daardoor de dates vanzelf zouden komen....
pi_190897031
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:08 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Dat vind ik nooit zo'n argument... Dat andere relaties niet ideaal zijn. Dat geeft i.m.o. juist de waarde aan van een relatie : die mensen weten zelf ergens ook wel dat hun relatie bepaalde 'fucked up' kenmerken heeft, maar toch blijven ze er liever in zitten dan ze er uit stappen, en dat snap ik eerlijk gezegd ook wel.

Een van mijn beste maten is ook best wel dominant richting zijn vriendin, en toch hebben ze al 15 jaar iets en zie ik het nooit meer uit gaan, ook al stoort zij zich regelmatig aan hem : wat zij samen hebben is nog altijd beter dan niemand meer hebben en er weer helemaal alleen voor staan.

Omhulsel takelt af met de. jaren, maar het is wel fijn als je lekker in je vel zit. Ik hecht zelf heel veel waarde aan een gezond lijf, dus te zwaar zijn voel ik mezelf ook zwaar klote bij. Het kutte bij mij is nu een beetje dat ik ca. mei 2018 t/m juni 2019 ben bezig geweest met ca. 15 KG op een verantwoorden/gezonde manier afvallen. Ik ben nu zo. strak/fit als ik wil zijn, maar daarmee is mijn doel een beetje weg. Ook voelt het alweer als normaal. Ik had stiekem juist misschien een beetje té hoge verwachtingen van hoe erg mijn zelfvertrouwen zou stijgen en dat daardoor de dates vanzelf zouden komen....
Kun je nu lekker met gewichten aan de slag...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 5 januari 2020 @ 22:34:48 #8
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190897637
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:08 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Dat vind ik nooit zo'n argument... Dat andere relaties niet ideaal zijn. Dat geeft i.m.o. juist de waarde aan van een relatie : die mensen weten zelf ergens ook wel dat hun relatie bepaalde 'fucked up' kenmerken heeft, maar toch blijven ze er liever in zitten dan ze er uit stappen, en dat snap ik eerlijk gezegd ook wel.

Een van mijn beste maten is ook best wel dominant richting zijn vriendin, en toch hebben ze al 15 jaar iets en zie ik het nooit meer uit gaan, ook al stoort zij zich regelmatig aan hem : wat zij samen hebben is nog altijd beter dan niemand meer hebben en er weer helemaal alleen voor staan.
Ja en nee... Moeilijk om op te antwoorden wel... Het gaat m.i. precies om wat die voorwaarden zijn. Als ik belet word in mijn doen en laten door een partner, dan hoeft het van mij niet meer. De basis van een relatie, hetzij vriendschappelijk, hetzij in relationeel verband, stoelt op het feit dat je elkaar vrij laat. Thans, zo zal ik het willen.

Er zijn stellen die om dezelfde redenen uiteen gaan en het punt is dat je ze in veel gevallen ook geen ongelijk kan geven. Zie het als een lont dat aangestoken wordt... Dat vaatje buskruit is er altijd wel, maar het is de vraag hoe ver die weg staat c.q. hoe lang dat lont is.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kun je nu lekker met gewichten aan de slag...
Dit.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190899062
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:08 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Dat vind ik nooit zo'n argument... Dat andere relaties niet ideaal zijn. Dat geeft i.m.o. juist de waarde aan van een relatie : die mensen weten zelf ergens ook wel dat hun relatie bepaalde 'fucked up' kenmerken heeft, maar toch blijven ze er liever in zitten dan ze er uit stappen, en dat snap ik eerlijk gezegd ook wel.

Een van mijn beste maten is ook best wel dominant richting zijn vriendin, en toch hebben ze al 15 jaar iets en zie ik het nooit meer uit gaan, ook al stoort zij zich regelmatig aan hem : wat zij samen hebben is nog altijd beter dan niemand meer hebben en er weer helemaal alleen voor staan.
Dat heb ik dus ooit geprobeerd, en nee, voor mij werkt dat niet.

Dan nog liever alleen, dan met iemand opgescheept zitten waar je niet veel mee hebt, maar alleen voor het gemak (goedkoper wonen en eten) samen zit, en beperkt zijn in je doen en laten :X :{w
  zondag 5 januari 2020 @ 23:59:21 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190899117
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 23:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ooit geprobeerd, en nee, voor mij werkt dat niet.

Dan nog liever alleen, dan met iemand opgescheept zitten waar je niet veel mee hebt, maar alleen voor het gemak (goedkoper wonen en eten) samen zit, en beperkt zijn in je doen en laten :X :{w
Weet dat veel vrouwen dit al aanvoelen op date 3 of 4. Dat er niet genoeg chemie is of dat het een vent betreft die vooral een beperking zou zijn omdat het geen goede match is.
Resistance is futile.
pi_190899254
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 23:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Weet dat veel vrouwen dit al aanvoelen op date 3 of 4. Dat er niet genoeg chemie is of dat het een vent betreft die vooral een beperking zou zijn omdat het geen goede match is.
Waar heb je het over?!

Ik woonde samen, maar heb dus duidelijk voor mijzelf gekozen, want er zat niet meer in voor mij, dan een goede vriendin ipv mijn vriendin.

Terwijl sommige mensen juist als broer/zus/goede vriend blijven zitten omdat het of voordeliger is, of omdat ze niet alleen willen/durven of kunnen zijn.
pi_190899482
Vrij onfatsoenlijk na het aangaan van een tweede date :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190900677
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:08 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Dat vind ik nooit zo'n argument... Dat andere relaties niet ideaal zijn. Dat geeft i.m.o. juist de waarde aan van een relatie : die mensen weten zelf ergens ook wel dat hun relatie bepaalde 'fucked up' kenmerken heeft, maar toch blijven ze er liever in zitten dan ze er uit stappen, en dat snap ik eerlijk gezegd ook wel.

Een van mijn beste maten is ook best wel dominant richting zijn vriendin, en toch hebben ze al 15 jaar iets en zie ik het nooit meer uit gaan, ook al stoort zij zich regelmatig aan hem : wat zij samen hebben is nog altijd beter dan niemand meer hebben en er weer helemaal alleen voor staan.

Omhulsel takelt af met de. jaren, maar het is wel fijn als je lekker in je vel zit. Ik hecht zelf heel veel waarde aan een gezond lijf, dus te zwaar zijn voel ik mezelf ook zwaar klote bij. Het kutte bij mij is nu een beetje dat ik ca. mei 2018 t/m juni 2019 ben bezig geweest met ca. 15 KG op een verantwoorden/gezonde manier afvallen. Ik ben nu zo. strak/fit als ik wil zijn, maar daarmee is mijn doel een beetje weg. Ook voelt het alweer als normaal. Ik had stiekem juist misschien een beetje té hoge verwachtingen van hoe erg mijn zelfvertrouwen zou stijgen en dat daardoor de dates vanzelf zouden komen....
Misschien moet je het gewoon eens proberen. Mocht het niet lukken (een instelling die de moderne mens tegenwoordig helaas nogal hoog in het vaandel heeft staan) dan leer je daar ook weer van.

Je geeft zelf aan dat je toch telkens gewoon potentiële dames kent waarmee je eventueel iets zou kunnen beginnen. Waarom ga je er niet gewoon voor en kijk je waar het schip strand?
pi_190910475
Mijn timing is altijd wel heerlijk in die apps.

Net weer iemand mee uit gevraagd, "ja ik wil wel, maar ik heb net ook een date met iemand anders gehad. En 2e hebben we al gepland. Weet niet of dat eerlijk is naar hem of naar jou"... :') |:(
Just my luck

Al kan het natuurlijk ook een mooie manier zijn om me af te wimpelen, i know..
pi_190911940
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Mijn timing is altijd wel heerlijk in die apps.

Net weer iemand mee uit gevraagd, "ja ik wil wel, maar ik heb net ook een date met iemand anders gehad. En 2e hebben we al gepland. Weet niet of dat eerlijk is naar hem of naar jou"... :') |:(
Just my luck

Al kan het natuurlijk ook een mooie manier zijn om me af te wimpelen, i know..
Toch was ze niet te beroerd om met je blijven praten.. dus wie weet wat er nog gebeurd :)
pi_190913037
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch was ze niet te beroerd om met je blijven praten.. dus wie weet wat er nog gebeurd :)
Meestal is het dan klaar hoor, of ze komen over 2 weken een keer terug, mag je 2de viool gaan spelen :').

Hier ook een parel, eerst leuk appen, vanuit de app naar Whatsapp, verder keuvelen, en dan begint de zin met:"Beste <naam>, bla bla.

Dan weet je wel hoe laat het is, deze kwam net uit een relatie en is niet toe aan daten (met mij).

Doei, volgende!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2020 23:30:18 ]
pi_190913043
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch was ze niet te beroerd om met je blijven praten.. dus wie weet wat er nog gebeurd :)
De vraag is of ze nu nog wel blijft praten dan natuurlijk...
Ik heb haar mijn nummer gegeven met het idee, als je verder wil dan zie ik je wel verschijnen, anders fijn leven verder!
pi_190913057
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 23:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Meestal is het dan klaar hoor, of ze komen over 2 weken een keer terug, mag je 2de viool gaan spelen :').

Hier ook een parel, eerst leuk appen, vanuit de app naar Whatsapp, verder keuvelen, en dan begint de zin met:"Beste <naam>, bla bla.

Dan weet je wel hoe laat het is, deze kwam net uit een relatie en is niet toe aan daten (met mij).

Doei, volgende!
Bij mij begon die altijd nog wel met "lieve" hahaha :P Maar ja, dan weet je het wel ja.
Of het moment dat er net iets te lang "aan het typen..." staat _O- _O-
  dinsdag 7 januari 2020 @ 00:21:15 #19
263417 Keyos
Like a Boss
pi_190913622
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 23:30 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

De vraag is of ze nu nog wel blijft praten dan natuurlijk...
Ik heb haar mijn nummer gegeven met het idee, als je verder wil dan zie ik je wel verschijnen, anders fijn leven verder!
Slim. Bal gewoon bij haar leggen en als ze toch nog behoefte heeft aan contact laat ze zich wel horen. In de tussentijd gewoon niets ervan verwachten.

Ben overigens op het punt gekomen dat ik alle datingapps verwijderd heb. Toch wel tot de conclusie voor mezelf gekomen dat ondanks dat er voldoende matches zijn ik gewoon weinig energie voor mezelf uit deze app-gesprekjes haal waardoor ik er ontzettend weinig energie in steek (en ik vanzelfsprekend weinig energie in return terugkrijg).

Heb wel enkele contacten los van de dating-apps waar het mee kan worden, daar voel ik me ook een stuk lekkerder over. Denk dat ik dan gewoon fair naar mezelf moet zijn waar ik me tijd aan zit te verdoen met die apps.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 07:23:40 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190914837
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 23:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
of ze komen over 2 weken een keer terug, mag je 2de viool gaan spelen :').
In hoeverre speel je dan 2e viool? Ze wil opzich best op date met je, maar ze vindt het netter om eerst de huidige date af te wachten.
Dit is nog zo beginnende fase dat ze je nog niet goed kent en je het niet eens als een afwijzing kan zien vind ik dan.
pi_190914911
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In hoeverre speel je dan 2e viool? Ze wil opzich best op date met je, maar ze vindt het netter om eerst de huidige date af te wachten.
Dit is nog zo beginnende fase dat ze je nog niet goed kent en je het niet eens als een afwijzing kan zien vind ik dan.
Volgens mij speel je dan nog geen enkele viool...

Je treft gewoon iemand die het niet nodig vindt om meer dan 1 date tegelijkertijd te doen.
Valt wat voor te zeggen lijkt me
pi_190914975
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In hoeverre speel je dan 2e viool? Ze wil opzich best op date met je, maar ze vindt het netter om eerst de huidige date af te wachten.
Dit is nog zo beginnende fase dat ze je nog niet goed kent en je het niet eens als een afwijzing kan zien vind ik dan.
Onfatsoen! Zo gaan wij niet met elkaar om!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 7 januari 2020 @ 07:48:48 #23
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190914992
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Volgens mij speel je dan nog geen enkele viool...

Je treft gewoon iemand die het niet nodig vindt om meer dan 1 date tegelijkertijd te doen.
Valt wat voor te zeggen lijkt me
Inderdaad. Wordt het verzwegen is het ook weer niet goed...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190915043
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Onfatsoen! Zo gaan wij niet met elkaar om!
Hmm ik negeer al het al eventjes.. maareh.. proef ik enige frustratie hier? _O-
pi_190915563
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik negeer al het al eventjes.. maareh.. proef ik enige frustratie hier? _O-
Niet de mijne iig :D

Sommige users zijn zulke treurneuzen dat elke (re)actie van een vrouw (niet zijnde de beentjes spreiden) als onfatsoenlijk wordt bestempeld en ze krijgen het voor zichzelf nog beredeneerd ook :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190915602
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 00:21 schreef Keyos het volgende:

[..]

Slim. Bal gewoon bij haar leggen en als ze toch nog behoefte heeft aan contact laat ze zich wel horen. In de tussentijd gewoon niets ervan verwachten.
Ja, klopt. Ze heeft nog geen contact op genomen, dus verwacht er niet te veel van. Even afwachten hoe haar date dan afloopt en of ze dan nog überhaupt zin heeft.

Of zouden jullie juist het contact wel aan de gang houden om alles een beetje warm te houden?
  dinsdag 7 januari 2020 @ 09:14:35 #27
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_190915618
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:12 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, klopt. Ze heeft nog geen contact op genomen, dus verwacht er niet te veel van. Even afwachten hoe haar date dan afloopt en of ze dan nog überhaupt zin heeft.

Of zouden jullie juist het contact wel aan de gang houden om alles een beetje warm te houden?
Het nadeel van afwachten is dat er vast mannen zijn die haar aandacht wel vasthouden tussentijds, waardoor de kans bestaat dat als deze date niks wordt, ze jou alweer vergeten is. Aan de andere kant kan het ook "wanhopig" over komen als je contact blijft zoeken terwijl zij met een ander date. Ik zou zeggen, gooi er over een paar dagen een gifje of iets in, eventueel een klein verwijzinkje naar iets dat jullie besproken hebben? En dan even afwachten wat er gebeurd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_190915639
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het nadeel van afwachten is dat er vast mannen zijn die haar aandacht wel vasthouden tussentijds, waardoor de kans bestaat dat als deze date niks wordt, ze jou alweer vergeten is. Aan de andere kant kan het ook "wanhopig" over komen als je contact blijft zoeken terwijl zij met een ander date. Ik zou zeggen, gooi er over een paar dagen een gifje of iets in, eventueel een klein verwijzinkje naar iets dat jullie besproken hebben? En dan even afwachten wat er gebeurd.
Volgens mij heeft ze haar Happn uitgezet ondertussen. Ik zie haar afstand niet meer, volgens mij betekent dat dat je dan op pauze staat.
Ik wacht het wel even af verder.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 10:41:15 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190916379
Zou anders gewoon kijken hoe het loopt. Houdt zij het gesprek warm, dan gewoon erin meegaan.
Als ze stil is / pauze, dan wachten totdat date is geweest en daarna weer eens een berichtje.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:26:53 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190916895
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:12 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, klopt. Ze heeft nog geen contact op genomen, dus verwacht er niet te veel van. Even afwachten hoe haar date dan afloopt en of ze dan nog überhaupt zin heeft.

Of zouden jullie juist het contact wel aan de gang houden om alles een beetje warm te houden?
Ik zou er geen moeite meer insteken, maar dat is puur omdat ik zelf vaker heb meegemaakt dat je wel moeite blijft doen en men er zwaar misbruik van gaat lopen maken.
pi_190918259
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet de mijne iig :D

Sommige users zijn zulke treurneuzen dat elke (re)actie van een vrouw (niet zijnde de beentjes spreiden) als onfatsoenlijk wordt bestempeld en ze krijgen het voor zichzelf nog beredeneerd ook :D
Maar als ze de beentjes wel spreiden zijn ze te makkelijk en onbetrouwbaar.

Tja :)
pi_190921083
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:12 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, klopt. Ze heeft nog geen contact op genomen, dus verwacht er niet te veel van. Even afwachten hoe haar date dan afloopt en of ze dan nog überhaupt zin heeft.

Of zouden jullie juist het contact wel aan de gang houden om alles een beetje warm te houden?
Mijn persoonlijke ervaring is dat er best wat uit kan komen als je in eerste instantie op de reservebank bent gezet. Ik zou in ieder geval aanraden het contact niet helemaal te verbreken. Mocht de eerste date niets worden, en ze heeft werkelijk interesse in jou, dan kan er zeker nog wat uit komen. Tenzij je natuurlijk in de tussentijd zelf andere opties hebt gekregen. ;)
pi_190934490
Gister nog even kort contact gehad op mijn initiatief. Niets geks verder...
pi_190934983
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik zou er geen moeite meer insteken, maar dat is puur omdat ik zelf vaker heb meegemaakt dat je wel moeite blijft doen en men er zwaar misbruik van gaat lopen maken.
Dit ja. Geen moeite meer insteken. Als ze je echt interessant vindt appt ze je wel.
pi_190934997
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 16:42 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke ervaring is dat er best wat uit kan komen als je in eerste instantie op de reservebank bent gezet. Ik zou in ieder geval aanraden het contact niet helemaal te verbreken. Mocht de eerste date niets worden, en ze heeft werkelijk interesse in jou, dan kan er zeker nog wat uit komen. Tenzij je natuurlijk in de tussentijd zelf andere opties hebt gekregen. ;)
Andere leeftijd Jester. :) Vrouwelijke twintigers hebben zoveel andere opties dat ze daar echt niet op terug gaan komen.
pi_190935430
Dat zal zeker een rol spelen, net als van welke app/site de match afkomstig is.
pi_190935660
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 23:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Weet dat veel vrouwen dit al aanvoelen op date 3 of 4. Dat er niet genoeg chemie is of dat het een vent betreft die vooral een beperking zou zijn omdat het geen goede match is.
dan pas, dat zou je op de eerste date al moeten aanvoelen. Dat is mijn ervaring. ik heb weinig keren meegemaakt dat het na "zoveel" dates werd afgekapt. Het werd dan of een scharrel of gewoon meh gaat em niet worden
  woensdag 8 januari 2020 @ 15:24:36 #38
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190936830
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 13:52 schreef Craptacular het volgende:

[..]

dan pas, dat zou je op de eerste date al moeten aanvoelen. Dat is mijn ervaring. ik heb weinig keren meegemaakt dat het na "zoveel" dates werd afgekapt. Het werd dan of een scharrel of gewoon meh gaat em niet worden
Ik vond het ook vreemd. Zoals ik al zei, chemie is er of is er niet. Heb je geen 4 dates voor nodig om uit te zoeken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190937068
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 13:52 schreef Craptacular het volgende:

[..]

dan pas, dat zou je op de eerste date al moeten aanvoelen. Dat is mijn ervaring. ik heb weinig keren meegemaakt dat het na "zoveel" dates werd afgekapt. Het werd dan of een scharrel of gewoon meh gaat em niet worden
Alles hier hangt een beetje af van intenties en definities volgens mij. Ik zat pas nog eens terug te denken aan wat dates die ik heb gehad en inderdaad wist ik eigenlijk bij date 1 soms al wel dat het geen relatie zou worden, maar soms "date" je dan nog wat langer met de intentie voor een scharrel ofzo.

Vrouwen zullen denk ik minder snel daten voor een scharrel en geven dan al snel op date 1 op.
  woensdag 8 januari 2020 @ 15:50:19 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190937098
Maar als er hier wordt aangegeven twijfel te is na een eerste date, dan komt meestal wel het advies om toch meer te daten om te kijken of het kan groeien.

Terwijl nu wordt gezegd het beter gelijk af te kappen.
pi_190937382
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 15:50 schreef Cue_ het volgende:
Maar als er hier wordt aangegeven twijfel te is na een eerste date, dan komt meestal wel het advies om toch meer te daten om te kijken of het kan groeien.

Terwijl nu wordt gezegd het beter gelijk af te kappen.
Ja, je hebt zeker de echte twijfelgevallen waarbij je denkt: Goh, het was echt supergezellig maar superaantrekkelijk vond ik haar/hem niet.

In dat soort gevallen is het logisch dat je iemand nog een kans geeft.
  woensdag 8 januari 2020 @ 16:19:31 #42
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190937428
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 15:50 schreef Cue_ het volgende:
Maar als er hier wordt aangegeven twijfel te is na een eerste date, dan komt meestal wel het advies om toch meer te daten om te kijken of het kan groeien.

Terwijl nu wordt gezegd het beter gelijk af te kappen.
Er werd letterlijk gezegd, geen chemie. Ik weet niet welke vrouw daar vier dates voor nodig heeft? Dat is er of is er niet, anders dan gevoel wat misschien nog kan groeien.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190937524
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:19 schreef M1stral het volgende:

[..]

Er werd letterlijk gezegd, geen chemie. Ik weet niet welke vrouw daar vier dates voor nodig heeft? Dat is er of is er niet, anders dan gevoel wat misschien nog kan groeien.
Niet eens. Chemie kan ook ontstaan wanneer je iemand beter leert kennen. Als ik bij iemand (die ik verder wel fysiek aantrekkelijk vind) denk dattie vast een beetje suf is ofzo, voel ik geen aantrekking (gaat verder dan constateren dat iemands uiterlijk je wel aanstaat) als ik vervolgens ontdek dat ie helemaal niet zo suf is kan er toch iets gaan kriebelen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190937556
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:19 schreef M1stral het volgende:

[..]

Er werd letterlijk gezegd, geen chemie. Ik weet niet welke vrouw daar vier dates voor nodig heeft? Dat is er of is er niet, anders dan gevoel wat misschien nog kan groeien.
Nee. Chemie kan toch gewoon ontstaan?
  woensdag 8 januari 2020 @ 16:58:22 #45
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190937888
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee. Chemie kan toch gewoon ontstaan?
Ik kan die mening helaas niet delen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 8 januari 2020 @ 16:59:33 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190937908
Als er geen chemie/aantrekkingskracht is dan ga je niet meerdere keren met iemand op date lijkt mij. Maargoed ik kijk nergens meer vanop tegenwoordig :)
pi_190938370
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
Als er geen chemie/aantrekkingskracht is dan ga je niet meerdere keren met iemand op date lijkt mij. Maargoed ik kijk nergens meer vanop tegenwoordig :)
Denk dat dat aan de definitie van chemie ligt.

Wat eerder wordt gezegd over “lijkt saai maar blijkt later toch wel leuk” of “het klikte meteen alsof we elkaar al lang kenden”
pi_190939794
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
Als er geen chemie/aantrekkingskracht is dan ga je niet meerdere keren met iemand op date lijkt mij. Maargoed ik kijk nergens meer vanop tegenwoordig :)
Sommigen willen het een 2e kans geven of gewoon op kosten van een ander stappen, uit eten en weet ik veel wat. _O-
  woensdag 8 januari 2020 @ 19:42:08 #49
545 dop
:copyright: dop
pi_190940276
Chemie vind ik een lastig iets. Natuurlijk wil je het gevoel hebben dat je op verschillende vlakken een goede match bent, Inteligentie, interesse en aantrekkingskracht.
Maar date 1 is voor mij toch altijd een beetje aftasten (vaak vooral veel met mijn hoofd/verstand) hoeverre er voldoende chemie is blijkt voor mij pas later.
Misschien gek, maar voor mij heel belangrijk, ik weet vaak pas meer als ik iemand een keer goed beet heb gepakt en stevig heb vast gehouden.
En dan niet eens op een sexuele manier maar gewoon op gevoel. Juist het moment dat de spanning en de verwachting er een beetje vanaf kan.
Dat je het praten en onderzoeken met je hoofd even los kunt laten, en werkelijk kunt voelen (met je lichaam) bij jezelf zonder een heel verhaal met je hoofd te moeten bedenken.
Ik kan me heel goed voorstellen dat daar meer dan 1 date voor nodig is.
Liefde is soms ook gewoon jezelf overgeven en even je ego en verstand loslaten. Dat vind ik soms best een kunst om daar voldoende bij stil te staan. Zelf als ik al een relatie heb.

[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 08-01-2020 19:51:15 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 8 januari 2020 @ 20:27:36 #50
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190940879
Haha eens. En hij moet lekker ruiken!
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')