Het zit in de familie hè.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje kwam begin dit jaar enthausiast binnen dat hij een dure pannenset goedkoop op de kop had getikt op een parkeerplaats
Aluminiumfolie pannenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje kwam begin dit jaar enthausiast binnen dat hij een dure pannenset goedkoop op de kop had getikt op een parkeerplaats
Niet in de hooggeleiden bioscoop (filmhuis)quote:Op zondag 5 januari 2020 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar Mongolen in de zaal.
Niet elke week naar een kofferbakmarkt gaanquote:Op zondag 5 januari 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar mag ik niet naar binnen met m'n scriptiecijfer.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet in de hooggeleiden bioscoop (filmhuis)
Neen, nog een doos uitpakken en dan een whisky.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je weer dronken van je zondagavond biertje?
Dat is ook cool ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben al n paar jaar enthousiast voor m’n dochter als ze n dure pan krijgt in dr kerstpakket
Mooi als @Q. Op bezoek komtquote:Op zondag 5 januari 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zelfs nog een biertje liggen. Vast niet te zuipen.
quote:Op zondag 5 januari 2020 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is ook cool ja.
Ik heb 20 jaar gespaard met DE punten voor een luxe theepot
Fart my lifequote:Op zondag 5 januari 2020 21:31 schreef Astro_boy het volgende:
Mijn vriendin zit naast mij te ruften op de bank. FML
inb4 Fax "Jij hebt iig een vriendin"quote:Op zondag 5 januari 2020 21:31 schreef Astro_boy het volgende:
Mijn vriendin zit naast mij te ruften op de bank. FML
1990/belde en wou ze terug.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb theepotten van de kringloop en van Blond.
:’) godverquote:Op zondag 5 januari 2020 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
inb4 Fax "Jij hebt iig een vriendin"
Dyslectisch?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word zo moe van nakijken.
Vorige keer. De vraag was hoeveel graden de hoek was. Leerling antwoord doodleuk 72 graden Celsius.
Nu wordt er gevraagd hoeveel geld een vrouw moet betalen na 26 keer schaatsen. Antwoord diezelfde leerling doodleuk 107 mensen.
Ik vraag me weleens af hoeveel meer van dit soort dingen ik kan hebben voordat ik een andere baan ga zoeken.
Helemaal mee eens. Mja kwam er pas na 10 jaar achter dat het helemaal niet handig was...mja dan ben je al zo verquote:Op zondag 5 januari 2020 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap nooit dat je die punten spaart. Heb je er 1000 krijg je 5% korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |