Je bent chantabel, als het erom gaat, hoe dan ook. De ene voor geld, de andere voor andere verleiding, en bijna iedereen bij bedreiging.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dat is wel wat anders dan het 'goede bedrag' he.
Hier wel ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze met de levens van je dierbaren gaan fucken ga je wel twijfelen.
Als risk management/security afdeling is het iig wel goed om daar maar vanuit te gaan.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent chantabel, als het erom gaat, hoe dan ook. De ene voor geld, de andere voor andere verleiding, en bijna iedereen bij bedreiging.
Precies dat is de norm. En van daaruit ga je bedreigingen afstrepen. Een echte family guy schopt het bv niet ver als inlichtenofficier.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Als risk management/security afdeling is het iig wel goed om daar maar vanuit te gaan.
Zoals jij dus?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies dat is de norm. En van daaruit ga je bedreigingen afstrepen. Een echte family guy schopt het bv niet ver als inlichtenofficier.
Deze week lekker in Nederland.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen weer reizen.
De file in NL dan welteverstaan.
Lekker rustigquote:Op zondag 5 januari 2020 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik morgen de bios weer voor mezelf heb.
Wij hebben klanten die erg zorgvuldig zijn met de data van eindgebruikers. Maar goed ook ergens, zie ook wel eens bedrijven waar dat niet gebeurd en je gewoon vrij persoonlijke data van mensen onder ogen kan krijgen.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Als risk management/security afdeling is het iig wel goed om daar maar vanuit te gaan.
Soms werken ze dan toch niet zeg ik uit ervaring.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Hele geruststelling dat m’n pannen blijken te werken op inductie. Zag de bui alweer hangen
Of ze gaan kapot.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms werken ze dan toch niet zeg ik uit ervaring.
In het geval dat je op gas gekookt hebt en ze “krom”’getrokken zijn?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net geprobeerd, dus het lijkt goed te gaan.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrij nieuwe bk pan voor inductie werkte niet op inductie, wel paar keer gebruikt op gas en niet krom.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het geval dat je op gas gekookt hebt en ze “krom”’getrokken zijn?
1917 al gezien?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik morgen de bios weer voor mezelf heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |