Ja de SecrID, Nederlands product en dus ook nederlandse kwalieit. Gaat jaren mee en werkt nog precies zoals op dag éénquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef Miniem het volgende:
Iemand nog een leuke tip voor een pasjeshouder? Mag China en niet China gerelateerd zijn
Ooit met vaderdag eentje gekocht bij de kruidvat voor €7,50. Top ding! Zit nog een extra mapje omheen waar je nog iets in kan stoppen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef Miniem het volgende:
Iemand nog een leuke tip voor een pasjeshouder? Mag China en niet China gerelateerd zijn
Idd, en als het al inbegrepen zit bij de prijs is het met Cainao. China Post is toch een stuk duurder geworden blijkbaar. Vroeger kreeg je meestal zelfs dingen van een paar euro binnen 2 a 3 weken thuis. Tegenwoordig is 2 a 3 maanden de norm, tenzij je kiest voor AE standard shipping. Overigens ook dikke prima dat die spullen voor lage bedragen zo lang duren. Zo brandnodig is het meestal toch niet.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:03 schreef -Wereld- het volgende:
Heb die ervaring nog niet gehad, maar het valt me wel op dat er sinds de afgelopen maanden voor bijna alle producten (relatief hoge) verzendkosten zijn, terwijl dat bij bepaalde producten eerder niet zo was (en nee het was toen ook niet bij de prijs inbegrepen).
Soms wel €3-4 voor producten twv €1
Laatst werd er wel een pakketje met DHL met een werkende track&trace gebracht.
Maar het duurt wel nog gewoon net zo lang als hiervoor
Noooohh.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:25 schreef RobertNL het volgende:
Vrijwel de zelfde chipset als de Xiaomi mi box toch?
[..]
Hoe kom je daar in godsnaam aan? Die schijnt al jaren in beta te zijn en maar nooit gereleased te worden...quote:
Die minix heb ik nog steeds met de melequote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:22 schreef shiz het volgende:
[..]
Noooohh.![]()
Is een Huawei P20 Pro een P40 Pro omdat het dezelfde serie is?
Wat je in de MI Boxjes vind is een beetje een ouwe taart. Zit een generatiekloof tussen.
Amlogic S905X VS S905X3.
2012 Mali-450 VS 2018 Mali G31
2GB RAM VS 4GB RAM
Denk ook niet dat IPTV in DTS verstuurd wordt oid. Voor de rest heb ik al m'n tv setup incl. Netflix.
Dus om er weer ff in te komen leek me die nu de beste keuze. Waar dat vroeger waarschijnlijk een MINIX was geweest. Dat waren nog eens tijden.Oh ja, met die Mele F10 Pro remote.
https://community.ziggo.n(...)-op-android-tv-49457quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in godsnaam aan? Die schijnt al jaren in beta te zijn en maar nooit gereleased te worden...
Ik had het inmiddels al gevonden en me aangemeld, maar ik vraag me af of ik überhaupt iets hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://community.ziggo.n(...)-op-android-tv-49457
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop