Nice welke? Wat zijn de ervaringen?quote:
Mezelf, housewarmings cadeau voor de vrienden (ik betaal dat niet alleen, we leggen bij in groep), cadeau voor de ouders en op hun appartement, cadeau voor de zus die bijna gaat alleen wonen, familie die er ook eentje wilt kopen...quote:
Ahh dat is inderdaad wel een ideaal cadeau. Wij zijn net verhuisd, van een appartement, naar een redelijk groot huis (195 m2 totaal). Dus vroeg me af of het echt een meerwaarde is. Vriendin is nu namelijk 5x zoveel aan het poetsenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:47 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Mezelf, housewarmings cadeau voor de vrienden (ik betaal dat niet alleen, we leggen bij in groep), cadeau voor de ouders en op hun appartement, cadeau voor de zus die bijna gaat alleen wonen, familie die er ook eentje wilt kopen...
@:relativity
Enkel nog maar de Roborock S4 (classic one, +-¤200) en de Roborock S50 (met mop en kaart onthoud functie, +-¤320).
Mop is leuk, maar een gewone roborock is eigenlijk echt de enige perfecte match qua prijs en prestaties.
Wat wil je allemaal weten?
Alsof wij dat wetenquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:08 schreef Chunees het volgende:
volgens postnl app moet ik 4 maart een brievenbuspakket ontvangen,maar ik heb tot nu toe niks ontvangen
waarom?k
dat is nog niet verstuurd vanuit China, gaan pas 1 April weer openquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:22 schreef -Wereld- het volgende:
Zijn jullie bestellingen al geleverd (en wanneer zijn die besteld)?
Ik heb begin februari 4 producten besteld, maar nog niets ontvangen en als ik de trackingsinfo moet geloven dan zijn ze ook nog niet in Nederland.
Wat gaat er pas 1 april open?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is nog niet verstuurd vanuit China, gaan pas 1 April weer open
ik heb 2 dingen uit staan 26 en 28 februari.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:22 schreef -Wereld- het volgende:
Zijn jullie bestellingen al geleverd (en wanneer zijn die besteld)?
Ik heb begin februari 4 producten besteld, maar nog niets ontvangen en als ik de trackingsinfo moet geloven dan zijn ze ook nog niet in Nederland.
En soms krijg je pakketjes van wildvreemden in je app.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:12 schreef shiz het volgende:
Ach. Soms krijg je hem in de app en dan heb je 'em al lang en breed binnen.
Soms zegt de app dat je iets krijgt en dan is het pas twee werkdagen later ofzo.
PostNL is like N'Espresso... what else?
Onzin, er is al genoeg beweging heen en weer. Nog niet de volumes precorona, maar de volumes zijn er zeker.quote:
Woonkamer is 35m2 ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:00 schreef relativity het volgende:
[..]
Ahh dat is inderdaad wel een ideaal cadeau. Wij zijn net verhuisd, van een appartement, naar een redelijk groot huis (195 m2 totaal). Dus vroeg me af of het echt een meerwaarde is. Vriendin is nu namelijk 5x zoveel aan het poetsen
Is de mop functie ook echt een meerwaarde of gewoon een gimmick?
Werkt Roborock ook met mi home?
Wat is ongeveer de accuduur?
Hoe groot is jouw woonkamer?
Bedankt alvast:)
Ah oke bedanktquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:12 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Woonkamer is 35m2 ofzooppervlakte dat de robot moet doen is 105m2. Doet hij een klein uurtje over. Ik denk dat de robot een accuduur heeft minstens 2uur.
Robotrock werkt enkel met Mi Home (en de fysieke knoppen). Natuurlijk kan je hem doorlinken naar home assistent etc., Maar daar ben ik nog niet mee bezig. Google home werkt wel gemakkelijk.
De S50 is ook een stuk stiller als de classic version.
Moppen moet je eigenlijk gewoon zien als met een lichte vod die over de vloer gaat. Als je met natte/vuile schoenen binnen komt of eten hebt gemorst, gaat dat niet proper worden gemaakt. En voor 100m2 moet je toch halfweg het reservoir bijvullen.
Is mijn inziens niet echt de ¤100 prijsverschil extra waard, maar wat is ¤300 nu voor zo'n degelijk en uitermate handig product. En die kaartfunctie werkt op de S50 net wat handiger als de classic, om hem naar 1 plek in je huis te sturen om daar bv. 3x een rondje te doen.
Koop sowieso maar een robotgaat je vriendin enorm!! blij mee zijn.
Laten we het hopen. 🤞 We'll have to see about that.quote:Dear friends,
Hello ! Our work has returned to normal
Oh oh oh, wat een spendersquote:Op zondag 29 maart 2020 01:41 schreef shiz het volgende:
hehe 'beat 98.91% of shoppers worldwide', 'you are tech-obsessed', Total shopping bill, nou ja, niet onder de $10k ook.![]()
-- Meest recente bestelling n.a.v.:
Shiz, ik heb laatst op aanraden van jou een rock reis charger gekocht voor de iPhone. Echter is hij stuk en weet ik ff niet meer waar ik hem gekocht heb. Jij had toen een linkje geplaatst, maar ik kan hem niet terugvindenquote:Op zondag 29 maart 2020 12:46 schreef shiz het volgende:
• https://www.brainwavzaudio.com/collections/accessories heeft een 30% sale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |