Ik heb ze ergens in de kliko liggenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat zijn de accu's idd. Ze zijn nog niet ontploft, maar staan wel op het punt te ontploffen.
NIET meer in huis houden maar als je zo'n speciale lipo bag hebt, daarin stoppen en af (laten) voeren.
Zoek even op Google of zo, volgens mij is er vast wel zo'n chemisch punt bij je in de buurt dat ze veilig wil innemen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:30 schreef neo2000 het volgende:
What's up G's. 😜
Ook weer eens gluren on dit topic, idd leuk om te zien dat er weer wat oudgedienden posten en meelezen. 👍
Persoonlijk beetje klaar met smartphones direct uit China halen als je ze hier gewoon op de markt hebt. Mijn vader had mij eerder dit jaar ook de opdracht gegeven voor mijn moeder wat te zoeken. Dat is uiteindelijk de Huawei P30 Lite geworden. Kan ze qua tech (triple 48 + 8 + 2 MP-camera, 128 GB opslag, 4 GB werkgeheugen) een aanzienlijke tijd mee vooruit.quote:Ik ben even het spoor bijster met welke webshops tegenwoordig spul versturen met douane bescherming. Zoek voor de moeder een nieuwe instap smartphone, en dan is een Xiaomi wel veel value for money. Banggood heeft het tijden gedaan, maar ik las even geleden op Pepper [..]
AE zoeksysteem kan wel een update gebruiken. Sowieso vrij onpraktisch.quote:
Beetje hit en mis. Sommige dingen liggen nog steeds ergens te wachten op transport... sommige dingen komen na anderhalve week al binnen.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:27 schreef HiZ het volgende:
Sinds corona duurt het echt extreem lang voor dingen binnen komen.
Ik zit op respectievelijk 1 en 2 maanden.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:19 schreef shiz het volgende:
[..]
AE zoeksysteem kan wel een update gebruiken. Sowieso vrij onpraktisch.
O.a. ook als je zoekt op aantal orders dan heb je zoveel hits... ga je op prijs sorteren dan is het weer anders. Doe je het weer anders krijg je helemaal geen hits. Gaat echt nergens over. Daarnaast zijn er idd niet genoeg parameters voor een advanced search.
Maar altijd nog beter dan Amazon. Daarvan zou je ook denken dat ze het beter voor elkaar hebben. Maar die drukken liever hun voorstellen door je strot dan waar je nou naar op zoek was.
Ik vind het ook irritant dat AE telkens van taal wisselt. Geef me gewoon de global site in Engels met USD en niet slecht vertaald Nederlands en EUR of opeens Russisch of Portugees ofzo.
[..]
Beetje hit en mis. Sommige dingen liggen nog steeds ergens te wachten op transport... sommige dingen komen na anderhalve week al binnen.
Die zoekmachines van AE en Amazon zijn idd zwaar kut. Je zou denken dat zo'n groot bedrijf zijn zoekmachine wel op orde heeft, maar niets is minder waar. Schandalig gewoon.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:19 schreef shiz het volgende:
[..]
AE zoeksysteem kan wel een update gebruiken. Sowieso vrij onpraktisch.
O.a. ook als je zoekt op aantal orders dan heb je zoveel hits... ga je op prijs sorteren dan is het weer anders. Doe je het weer anders krijg je helemaal geen hits. Gaat echt nergens over. Daarnaast zijn er idd niet genoeg parameters voor een advanced search.
Maar altijd nog beter dan Amazon. Daarvan zou je ook denken dat ze het beter voor elkaar hebben. Maar die drukken liever hun voorstellen door je strot dan waar je nou naar op zoek was.
Ik vind het ook irritant dat AE telkens van taal wisselt. Geef me gewoon de global site in Engels met USD en niet slecht vertaald Nederlands en EUR of opeens Russisch of Portugees ofzo.
[..]
Beetje hit en mis. Sommige dingen liggen nog steeds ergens te wachten op transport... sommige dingen komen na anderhalve week al binnen.
Heb vandaag Xiaomi moeten spellen aan d'r, en na uitleg gegeven te hebben dat het een groot maar in Nederland onbekend merk is, kwam de conclusie; Sjouwmi. Oh. Nog nooit van gehoord. No shit.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:40 schreef shiz het volgende:
Goeie reünie dit. Straks komt @:monkeybrain nog gedag zeggen.
[..]Je weet.
[..]
Persoonlijk beetje klaar met smartphones direct uit China halen als je ze hier gewoon op de markt hebt. Mijn vader had mij eerder dit jaar ook de opdracht gegeven voor mijn moeder wat te zoeken. Dat is uiteindelijk de Huawei P30 Lite geworden. Kan ze qua tech (triple 48 + 8 + 2 MP-camera, 128 GB opslag, 4 GB werkgeheugen) een aanzienlijke tijd mee vooruit.
Neem je nu een goedkope Honor dan krijg je er een bluetooth headphone bij cadeau lijkt het.
Wat betreft Banggood. Ik ben VIP4.Dus nog altijd een bekende. Soms is de voorraad niezo. Maar als het eenmaal verzonden is verder nergens problemen mee. Voor de rest... webshops is een beetje over. Meestal gewoon naar AliExpress. Daar zitten ook veel merken zelf al. En die heb je tegenwoordig ook weer gewoon bij ons op Amazon. Of idd AE shops met EU warehouses die vanuit PL, ES, etc sturen. Dikke prima wel.
Paar keer op de desktop site gekeken voor smartphones. Wat een gekut. Daarstraks op de app. Euhm.. Daar kan je dus wel opeens filteren op warehouse. Mits een van de resultaten inderdaad een ander warehouse heeft.. Echt, welke pannenkoek dat allemaal bedacht heeft..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Aliexpress met shipping vanuit spanje qua kosten nauwelijks duurder dan direct uit china
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:27 schreef shiz het volgende:
Kan dat niet prima met meerkanaals dan?
Ik kan ook een 3CH tietuigje met een 16CH transmitter vliegen. Kein Problem.
Dat gezegd hebbende. No idea verder. Als ik snel op AE kijk dan lijkt FlySky een vrij populaire (FS-GT2E) te hebben en dat is toch in de RC wereld wel een bekende player op zendgebied (met hun eigen protocol). Ligt ook beetje aan het protocol. Daarom heb ik nu voor vliegend spul een RadioMaster met OpenTX (multi-protocol).
Kon hier op FOK! nooit echt een lekker deeltje voor remote control spul vinden. Anders ff vragen op: https://www.modelbouwforum.nl/
Er zijn er heel wat te koop op Banggood en Aliexpress. Tegenwoordig heb je een 2DIN met groot TFT scherm (zelfs inneembaar) voor tussen de 30 en 70¤. Vroeger waren ze stukken duurder.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:38 schreef Miniem het volgende:
Zijn er hier ervaringen met autoradio's?
Ik zoek een mooie dubbeldin radio.
Maar weet niet of Chinese radio's ok zijn of dat je beter een merk zoals Pioneer in NL kan kopen?
Dit is gewoon gevaarlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:19 schreef Mubassie het volgende:
Mijn mini wifi ip camera welke echt uitstekend werkte is gisteren uit elkaar geploft. Tenminste zo ziet het er uit, en het dekseltje lag 2 meter verder![]()
Geen idee wat die 2 "zakjes" zijn, maar die zijn helemaal uitgezet.
Spulleke![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand suggesties voor een zelfde soort model?
Wacht nou maar gewoon 15 juli af. Dan wordt die waarschijnlijk aangekondigd.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:10 schreef shiz het volgende:
Mi Band 5 global variant will not have NFC, SpO2 sensor & AlexaGeez louise.
Maar we open allemaal zo op eindelijk ook NFC implementatie die standaard met android en de bank-apps werkt... hopen mag toch?quote:Op zondag 12 juli 2020 00:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon 15 juli af. Dan wordt die waarschijnlijk aangekondigd.
Men zit online constant van alles te beweren over dat ding zonder gegronde bronnen.
Heb wel een beetje rondgekeken maar zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er zijn er heel wat te koop op Banggood en Aliexpress. Tegenwoordig heb je een 2DIN met groot TFT scherm (zelfs inneembaar) voor tussen de 30 en 70¤. Vroeger waren ze stukken duurder.
Lees de reviews van verschillende modellen zou ik zeggen. Zat er zelf ook naar te kijken en sommige zijn echt bang for buck.
Pioneer gaat je een behoorlijke duit kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |