abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2020 @ 19:28:30 #276
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_193928042
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:37 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat zijn de accu's idd. Ze zijn nog niet ontploft, maar staan wel op het punt te ontploffen.
NIET meer in huis houden maar als je zo'n speciale lipo bag hebt, daarin stoppen en af (laten) voeren.

Zoek even op Google of zo, volgens mij is er vast wel zo'n chemisch punt bij je in de buurt dat ze veilig wil innemen.
Ik heb ze ergens in de kliko liggen O-)
  zaterdag 4 juli 2020 @ 21:40:26 #277
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193930307
Goeie reünie dit. Straks komt @monkeybrain nog gedag zeggen. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 15:30 schreef neo2000 het volgende:
What's up G's. 😜

Ook weer eens gluren on dit topic, idd leuk om te zien dat er weer wat oudgedienden posten en meelezen. 👍
:7 Je weet.
quote:
Ik ben even het spoor bijster met welke webshops tegenwoordig spul versturen met douane bescherming. Zoek voor de moeder een nieuwe instap smartphone, en dan is een Xiaomi wel veel value for money. Banggood heeft het tijden gedaan, maar ik las even geleden op Pepper [..]
Persoonlijk beetje klaar met smartphones direct uit China halen als je ze hier gewoon op de markt hebt. Mijn vader had mij eerder dit jaar ook de opdracht gegeven voor mijn moeder wat te zoeken. Dat is uiteindelijk de Huawei P30 Lite geworden. Kan ze qua tech (triple 48 + 8 + 2 MP-camera, 128 GB opslag, 4 GB werkgeheugen) een aanzienlijke tijd mee vooruit.
Neem je nu een goedkope Honor dan krijg je er een bluetooth headphone bij cadeau lijkt het.

Wat betreft Banggood. Ik ben VIP4. :P Dus nog altijd een bekende. Soms is de voorraad niezo. Maar als het eenmaal verzonden is verder nergens problemen mee. Voor de rest... webshops is een beetje over. Meestal gewoon naar AliExpress. Daar zitten ook veel merken zelf al. En die heb je tegenwoordig ook weer gewoon bij ons op Amazon. Of idd AE shops met EU warehouses die vanuit PL, ES, etc sturen. Dikke prima wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 5 juli 2020 @ 09:04:57 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_193936403
Vergeet ook amazon niet, daar komt mijn Mi 9 vandaan. Voor minder dan uit China.

Voor mijn moeder nog wel eens een smartphone bij Banggood gehaald. Zo af en toe pik je daar voor weinig geld nog eens een budget Xiaomi op.
Afgelopen december een Redmi 7A voor 60 euro. Voor dat geld echt een prima toestel.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_193936897
Hoe kan je bij AE filteren op warehouse :?
pi_193937347
Sinds corona duurt het echt extreem lang voor dingen binnen komen.
  zondag 5 juli 2020 @ 11:19:17 #281
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193938011
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 09:51 schreef Gruj0 het volgende:
Hoe kan je bij AE filteren op warehouse :?
AE zoeksysteem kan wel een update gebruiken. Sowieso vrij onpraktisch. ;(
O.a. ook als je zoekt op aantal orders dan heb je zoveel hits... ga je op prijs sorteren dan is het weer anders. Doe je het weer anders krijg je helemaal geen hits. Gaat echt nergens over. Daarnaast zijn er idd niet genoeg parameters voor een advanced search.

Maar altijd nog beter dan Amazon. Daarvan zou je ook denken dat ze het beter voor elkaar hebben. Maar die drukken liever hun voorstellen door je strot dan waar je nou naar op zoek was.

Ik vind het ook irritant dat AE telkens van taal wisselt. Geef me gewoon de global site in Engels met USD en niet slecht vertaald Nederlands en EUR of opeens Russisch of Portugees ofzo. :N
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 10:27 schreef HiZ het volgende:
Sinds corona duurt het echt extreem lang voor dingen binnen komen.
Beetje hit en mis. Sommige dingen liggen nog steeds ergens te wachten op transport... sommige dingen komen na anderhalve week al binnen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_193938118
Pakjes verstuurd met AE Standard Shipping zijn meestal na een week bij het sorteercentrum in Luik maar blijven daar vervolgens 2-4 weken liggen voor ze naar NL komen. Tot een half jaar terug waren die altijd binnen 2 weken binnen.

De Android app van ali blijft wel altijd op de ingestelde taal staan. De website is idd drama met kromme vertalingen.
pi_193938384
pakketje van mij heeft er ruim een maand over gedaan, voorheen idd krap 2 weken
pi_193938399
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 19:28 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Ik heb ze ergens in de kliko liggen O-)
:N
pi_193938456
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 11:19 schreef shiz het volgende:

[..]

O.a. ook als je zoekt op aantal orders dan heb je zoveel hits... ga je op prijs sorteren dan is het weer anders. Doe je het weer anders krijg je helemaal geen hits. Gaat echt nergens over. Daarnaast zijn er idd niet genoeg parameters voor een advanced search.

Maar altijd nog beter dan Amazon. Daarvan zou je ook denken dat ze het beter voor elkaar hebben. Maar die drukken liever hun voorstellen door je strot dan waar je nou naar op zoek was.

Ik vind het ook irritant dat AE telkens van taal wisselt. Geef me gewoon de global site in Engels met USD en niet slecht vertaald Nederlands en EUR of opeens Russisch of Portugees ofzo. :N
[..]

Beetje hit en mis. Sommige dingen liggen nog steeds ergens te wachten op transport... sommige dingen komen na anderhalve week al binnen.
Ik zit op respectievelijk 1 en 2 maanden.
pi_193943075
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 11:19 schreef shiz het volgende:

[..]

[..]

Die zoekmachines van AE en Amazon zijn idd zwaar kut. Je zou denken dat zo'n groot bedrijf zijn zoekmachine wel op orde heeft, maar niets is minder waar. Schandalig gewoon. :N
  zondag 5 juli 2020 @ 21:51:31 #287
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_193949356
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 21:40 schreef shiz het volgende:
Goeie reünie dit. Straks komt @:monkeybrain nog gedag zeggen. :P
[..]

:7 Je weet.
[..]

Persoonlijk beetje klaar met smartphones direct uit China halen als je ze hier gewoon op de markt hebt. Mijn vader had mij eerder dit jaar ook de opdracht gegeven voor mijn moeder wat te zoeken. Dat is uiteindelijk de Huawei P30 Lite geworden. Kan ze qua tech (triple 48 + 8 + 2 MP-camera, 128 GB opslag, 4 GB werkgeheugen) een aanzienlijke tijd mee vooruit.
Neem je nu een goedkope Honor dan krijg je er een bluetooth headphone bij cadeau lijkt het.

Wat betreft Banggood. Ik ben VIP4. :P Dus nog altijd een bekende. Soms is de voorraad niezo. Maar als het eenmaal verzonden is verder nergens problemen mee. Voor de rest... webshops is een beetje over. Meestal gewoon naar AliExpress. Daar zitten ook veel merken zelf al. En die heb je tegenwoordig ook weer gewoon bij ons op Amazon. Of idd AE shops met EU warehouses die vanuit PL, ES, etc sturen. Dikke prima wel.
Heb vandaag Xiaomi moeten spellen aan d'r, en na uitleg gegeven te hebben dat het een groot maar in Nederland onbekend merk is, kwam de conclusie; Sjouwmi. Oh. Nog nooit van gehoord. No shit. :D
Op Monkey kunnen we nog wel ff wachten denk ik. Als ik de laatste postdatum mag geloven. :/

quote:
16s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:03 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Aliexpress met shipping vanuit spanje qua kosten nauwelijks duurder dan direct uit china (y)
Paar keer op de desktop site gekeken voor smartphones. Wat een gekut. Daarstraks op de app. Euhm.. Daar kan je dus wel opeens filteren op warehouse. Mits een van de resultaten inderdaad een ander warehouse heeft.. Echt, welke pannenkoek dat allemaal bedacht heeft.. :P Magoed.. Ik gebruik dan ook Ali echt voor dingen onder de 22 euro na een paar keer billenmaatjes te zijn geweest met douane. :/

Stel dat je iets zoekt wat volgens Ali niet in een EU warehouse te vinden is, ik kreeg op tweakers https://www.edwaybuy.com/ nog als tip. Zelf geen ervaring mee, maar staat iig op tweakers wel goed aangeschreven. Ook verzending uit de EU.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 5 juli 2020 @ 22:26:57 #288
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193949914
Er is nu ook de MI Store Benelux, hè.
https://www.mistorebenelux.com > https://www.mistorebenelux.com/product-category/phones/

Eerder deze week nog twee van die nieuwe 1C smart fans besteld en binnengekregen (wel apart, je kunt zelf kiezen of je betalen wilt voor shipping of free shipping wilt? :') Wat doen ze bij paid shipping dan, met DHL/UPS ofzo? Nu was het er met free shipping ook gewoon de volgende dag). Chinaprijzen? Mwoah... nee. Maar een premiumpje betalen voor gedoevrij snel leveren... is ook wat waard.
pi_193950325
Iemand tips voor een goede 2CH transmitter voor een RC auto?
De meeste transmitters zijn meerkanaals.
  maandag 6 juli 2020 @ 00:27:45 #290
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193951609
Kan dat niet prima met meerkanaals dan?
Ik kan ook een 3CH tietuigje met een 16CH transmitter vliegen. Kein Problem.

Dat gezegd hebbende. No idea verder. Als ik snel op AE kijk dan lijkt FlySky een vrij populaire (FS-GT2E) te hebben en dat is toch in de RC wereld wel een bekende player op zendgebied (met hun eigen protocol). Ligt ook beetje aan het protocol. Daarom heb ik nu voor vliegend spul een RadioMaster met OpenTX (multi-protocol).
Kon hier op FOK! nooit echt een lekker deeltje voor remote control spul vinden. Anders ff vragen op: https://www.modelbouwforum.nl/
pi_193962040
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 00:27 schreef shiz het volgende:
Kan dat niet prima met meerkanaals dan?
Ik kan ook een 3CH tietuigje met een 16CH transmitter vliegen. Kein Problem.

Dat gezegd hebbende. No idea verder. Als ik snel op AE kijk dan lijkt FlySky een vrij populaire (FS-GT2E) te hebben en dat is toch in de RC wereld wel een bekende player op zendgebied (met hun eigen protocol). Ligt ook beetje aan het protocol. Daarom heb ik nu voor vliegend spul een RadioMaster met OpenTX (multi-protocol).
Kon hier op FOK! nooit echt een lekker deeltje voor remote control spul vinden. Anders ff vragen op: https://www.modelbouwforum.nl/
^O^
pi_193978873
Zijn er hier ervaringen met autoradio's?
Ik zoek een mooie dubbeldin radio.
Maar weet niet of Chinese radio's ok zijn of dat je beter een merk zoals Pioneer in NL kan kopen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_193979868
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 19:38 schreef Miniem het volgende:
Zijn er hier ervaringen met autoradio's?
Ik zoek een mooie dubbeldin radio.
Maar weet niet of Chinese radio's ok zijn of dat je beter een merk zoals Pioneer in NL kan kopen?
Er zijn er heel wat te koop op Banggood en Aliexpress. Tegenwoordig heb je een 2DIN met groot TFT scherm (zelfs inneembaar) voor tussen de 30 en 70¤. Vroeger waren ze stukken duurder.

Lees de reviews van verschillende modellen zou ik zeggen. Zat er zelf ook naar te kijken en sommige zijn echt bang for buck. :Y

Pioneer gaat je een behoorlijke duit kosten.
pi_194019595
Ik ga wellicht banggood en/of gearbest weer wat vaker gebruiken, evenals meerdere anderen hier bestel ik tegenwoordig vooral op AliExpress maar er zijn pakketten die volgens de tracking al meer dan twee weken op het vliegveld in Luik (Liege-Linehaul) liggen. 8)7 Hebben anderen dit ook al ervaren of heb ik gewoon pech?

Edit: heb nagevraagd bij een bekende van me bij Postnl en die vertelde me dat ze sinds Corona verzuipen in de pakketten, binnenlandse pakketten krijgen daarom voorrang. AliExpress spul staat onderaan de prioriteitenlijst en blijft dus blijkbaar wat langer liggen :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2020 11:08:52 ]
  vrijdag 10 juli 2020 @ 12:16:55 #295
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194021121
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 22:19 schreef Mubassie het volgende:
Mijn mini wifi ip camera welke echt uitstekend werkte is gisteren uit elkaar geploft. Tenminste zo ziet het er uit, en het dekseltje lag 2 meter verder _O_

Geen idee wat die 2 "zakjes" zijn, maar die zijn helemaal uitgezet.

Spulleke *O*
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand suggesties voor een zelfde soort model?
Dit is gewoon gevaarlijk.

overigens komen ebay spullen gewoon niet meer aan bij mij.
pi_194028956
Hier iets raars. Mijn tante - die niets heeft met bestellen uit China - heeft een pakketje ontvangen uit - lijkt me - China.
Met de LT*********NL tracking kan ik weinig mee beginnen behalve dat deze al 4 mei al verzonden is.

Rare is vooral dat bij de adressering staat:
"Afleveren op huisadres"
"Uitreiken aan"
gevolgd door adresgegevens.

Daarboven staat ook nog een Nederlands 06-nummer met pen geschreven.

Raar...

EDIT: inhoud is overigens een of andere plastic houder. Geen idee waarvoor.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 23:10:19 #297
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_194044730
Mi Band 5 global variant will not have NFC, SpO2 sensor & Alexa
;( Geez louise.

* shiz ziet 'Dit topic sluit automatisch over 5 posts', oooh, da's alweer ff-tjes geleden dat we aan een nieuw topic toewaren. :P
Misschien kan dan ook eens de OP gefixd worden, geloof dat het de fout inging met de EUR/USD-koers graph...
pi_194045894
quote:
Wacht nou maar gewoon 15 juli af. Dan wordt die waarschijnlijk aangekondigd.
Men zit online constant van alles te beweren over dat ding zonder gegronde bronnen.
  zondag 12 juli 2020 @ 23:01:03 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_194062120
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 00:41 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wacht nou maar gewoon 15 juli af. Dan wordt die waarschijnlijk aangekondigd.
Men zit online constant van alles te beweren over dat ding zonder gegronde bronnen.
Maar we open allemaal zo op eindelijk ook NFC implementatie die standaard met android en de bank-apps werkt... hopen mag toch? ;(

Overigens succes met fixen Shiz! :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_194062426
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:40 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Er zijn er heel wat te koop op Banggood en Aliexpress. Tegenwoordig heb je een 2DIN met groot TFT scherm (zelfs inneembaar) voor tussen de 30 en 70¤. Vroeger waren ze stukken duurder.

Lees de reviews van verschillende modellen zou ik zeggen. Zat er zelf ook naar te kijken en sommige zijn echt bang for buck. :Y

Pioneer gaat je een behoorlijke duit kosten.
Heb wel een beetje rondgekeken maar zie door de bomen het bos niet meer.

Iemand suggesties?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')