Als Jan niet zou presenteren zou iedereen nu denken dat ie mee zou doen, bedenk je de madness eens inquote:Op zondag 5 januari 2020 11:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee. Dat is wel echt uitgesloten lijkt me
Ik denk ook niet dat ze wéér voor een country-ish lied/artiest gaan.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:48 schreef Greys het volgende:
Joe toert de hele maand april dus dat zou wel heeeeel druk zijn.
Kan natuurlijk wel passen, hij hoeft qua repetities al minder vroeg aanwezig te zijn omdat we niet in de halve finale zitten en bovendien is het een thuiswedstrijdquote:
Is Jack Reese Nederlands eigenlijk?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:05 schreef Niels93 het volgende:
Ik hoop toch op Jake Reese van alle namen die tot nu toe genoemd zijn. Zou toch gaaf zijn zoiets als dit
Ik vind Jeangu Macrooy veruit de coolste J. Geen Nederlander, wel hier woonachtig.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:05 schreef Niels93 het volgende:
Ik hoop toch op Jake Reese van alle namen die tot nu toe genoemd zijn. Zou toch gaaf zijn zoiets als dit
Eens hoor, het sluit het zeker niet uit.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan natuurlijk wel passen, hij hoeft qua repetities al minder vroeg aanwezig te zijn omdat we niet in de halve finale zitten en bovendien is het een thuiswedstrijd
Ja, is de artiestennaam van Jaap Reesema, die een aantal jaar geleden X Factor wonquote:
Ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind Jeangu Macrooy veruit de coolste J. Geen Nederlander, wel hier woonachtig.
Serhat was ook geen Sanmarinioneesquote:Op zondag 5 januari 2020 12:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook.
Mag hij dan voor Nederland uitkomen?
Tuurlijk. Floor Jansen woont niet in Nederland, die mag zelfs.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook.
quote:
Oh echt? Dat wist ik niet. Had ik natuurlijk wel even kunnen googelenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is Jaap Reesema.
Al denk ik zelf niet dat ie gaat.
Ja uiteraard, Céline Dion is ook geen Zwitserse immers.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook.
Dit hoop ik ook, ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:27 schreef F1gamer het volgende:
Ik hoop alleen geen country/blues.
Ik hoop heerlijk uptempo nummer.
Misschien zit Timur wel te trollen of wie naar songfestival gaat.
Veel plezier met raden, dames en heren
Ik weet waarom jij hem cool vindtquote:Op zondag 5 januari 2020 12:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook.
Geweldigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |