abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190886012
Eten bij Mamma Rosa van Sapori in Enschede op 1 februari 2020: *O*

* Lonaa
* PdeHoog+G
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje
* Borisz
* Uhmmpie
* Anthraxx
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie
* Whiskers
* Blues en golfer
* Isa
* Annex + 1

Sta je er niet bij, even melden bij een blauwe

En (prijzen zijn excl. drank): Poll: Ik wil bij Sapori graag:
2 gangen (antipasti+pasta) 23,50
3 gangen (+nagerecht) 28,50
4 gangen (+AVG) 38,50
boeit me niks. HONGER
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190886025
:W

Iemand stak gisteren 3 maandsalaris illegaal vuurwerk af. Tussen 12 en 1. }:|
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190886034
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:24 schreef Lonaa het volgende:
:W

Iemand stak gisteren 3 maandsalaris illegaal vuurwerk af. Tussen 12 en 1. }:|
Dat was een behoorlijk verlaat O&N.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190886046
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was een behoorlijk verlaat O&N.
maar echt debiel hoor. Hele wijkfeestboekpagina over de zeik, zag ik net.
pi_190886050
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:27 schreef Lonaa het volgende:

maar echt debiel hoor. Hele wijkfeestboekpagina over de zeik, zag ik net.
Maar als er 3 maandsalarissen de lucht in gingen dan neem ik aan dat ook wel duidelijk was wie dat deden :7 Overigens klinkt 3 maandsalarissen wel als verdomd mooi vuurwerk :+
  Official ESF Kreviewer zondag 5 januari 2020 @ 09:30:30 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_190886060
Godsklere wat irritant dat fok op mijn tablet een stukje verschuift als de pagina is geladen en de reclame ertussen komt. Tien miljoen keer op de verkeerde topics geklikt.
pi_190886066
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar als er 3 maandsalarissen de lucht in gingen dan neem ik aan dat ook wel duidelijk was wie dat deden :7 Overigens klinkt 3 maandsalarissen wel als verdomd mooi vuurwerk :+
Het was wel mooi ja. :Y Ik meende tussen de regels door dat sommige wijkbewoners wel opzoek zijn gegaan naar de bron. :+
pi_190886070
quote:
9s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:30 schreef Kreator het volgende:
Godsklere wat irritant dat fok op mijn tablet een stukje verschuift als de pagina is geladen en de reclame ertussen komt. Tien miljoen keer op de verkeerde topics geklikt.
Is de reden dat ik niet mobiel FOK. :X
pi_190886235
Laatste dag van de vakantie ;( Zo veel te doen, zo weinig tijd.
Spoilers!
pi_190886257
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Laatste dag van de vakantie ;( Zo veel te doen, zo weinig tijd.
Hier ook. Aan de ene kant wil ik mn lijstje afmaken, aan de andere kant denk ik, morgen werken nu luieren
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 januari 2020 @ 10:02:47 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190886259
Dat was een pittige yinyoga twistles. 🤐. Wel erg fijn. 🙂
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190886294
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier ook. Aan de ene kant wil ik mn lijstje afmaken, aan de andere kant denk ik, morgen werken nu luieren
Ik ga voor een deel van de lijst: vloeren, strijk, klant op bezoek, timmerman op bezoek, kerstboom afhalen, opruimen. Alles samen dus dat scheelt.
Spoilers!
pi_190886350
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ga voor een deel van de lijst: vloeren, strijk, klant op bezoek, timmerman op bezoek, kerstboom afhalen, opruimen. Alles samen dus dat scheelt.
Ik ga in ieder geval de kledingkast opruimen. Admin heb ik gedaan en de jurk die ik wilde afmaken, dat lukt niet zonder naaijuf hulp.
  zondag 5 januari 2020 @ 10:17:26 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190886390
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ga in ieder geval de kledingkast opruimen. Admin heb ik gedaan en de jurk die ik wilde afmaken, dat lukt niet zonder naaijuf hulp.
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doe :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190886405
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doe :+
Rekeningen betalen, papieren opruimen, mailtjes stuten? Zoiets denk ik. Ik heb er ook geen vaste routine voor.
Spoilers!
  zondag 5 januari 2020 @ 10:19:54 #16
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_190886411
quote:

[..]

Openstaande rekeningen (vaste lasten gaan allemaal automatisch) betalen en alle brieven op een stapel gooien die in de loop van de maanden her en der verzamelen. Dat is alle administratie dat ik doe.
pi_190886422
quote:

[..]

Ik mieter alle papieren die ik krijg op een grote hoop. En zo heel af en toe pak ik die grote hoop op en zoek m uit. Komt erop neer dat ik 80% weggooi :P
Maar kwam er ook achter dat ik nog iets moest doen voor de VvE, en zag ook een lekker recept dat ik had uitgeprint.
Als ik nou meteen alles wat binnenkomt wegdoe of opruim hoef ik ook nooit admin te doen, maar ja.... _O-
pi_190886518
Dat herken ik wel, dat verzamelen van papieren en dan een keer in de zoveel tijd uitmesten :') Het ging een tijdje beter maar sinds de administratie in dozen in de schuur staat, is mijn voornemen om alles ofwel op te bergen op de goede plek of weg te mieteren aan het verslonzen.

Vandaag is het plan om een paar planken op te hangen in de logeerkamer zodat daar de boeken naar toe kunnen. Dat is zo'n klusje dat óf razendsnel gaat óf eindeloos vertraging oploopt wegens klooien met schroeven, pluggen, boorkopjes en brokkelige muren }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190886542
Ik moet nog een handvol rekeningen betalen, die liggen apart. In de kast staat een krat met alle papierzooi die ik, als het goed is, 1x in de zoveel tijd uitzoek ja. :+
pi_190886564
Ik heb hier een la waar ik alle papieren in gooi. Als ik de btw-aangifte moet doen, mest ik die la uit om alle bonnetjes te vinden. Dan blijft er een stapel op te ruimen papier over en die voeg ik bij een grotere stapel. Eens in het jaar mest ik de grote stapel nog eens uit en gaat het in ordners. Met als laatste jaren het bijkomend doel om minder ordners te krijgen ipv meer.

Morgen mag ik weer met de btw aan de slag dus dan moet de la weer opgeruimd worden. Die gaat momenteel vrij moeilijk open en dicht, het is er wel tijd voor.
Spoilers!
pi_190886596
Oh wat ben ik blij dat ik niet de enige “op een stapel gooier” ben
pi_190886618
Ohja, btw aangifte. Meh.
pi_190886741
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Is de reden dat ik niet mobiel FOK. :X
Nooit last van met mobiel fokken. Heul stabiel en rustig.
Kan me niet herinneren wanneer ik gok voor het laatst open had op een eckte computer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_190886755
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:18 schreef Kaatje1 het volgende:

Moest ook wel grinniken. Berichtje van de vrijwillige brandweer met updates en advies. Eén advies was om voorlopig maar niet de was buiten te hangen. Zou wel snel drogen maar ze konden niet instaan voor schone was :D
:D
pi_190886777
Als er iets betaald moet worden qua rekening via de post doe ik dat meteen.
En ruim het 't liefst post/papieren/dingen/overzichten e.d. als het niet weg kan meteen op in de mapjes daarvoor bestemd in de la beneden. (kan echt niet tegen losse dingen die nog 'moeten') _O-

Die lades hebben we paar maanden geleden uitgemest en heeeeeeel veel weggedaan omdat er heel veel digitaal staat en komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')