Dat was een behoorlijk verlaat O&N.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Iemand stak gisteren 3 maandsalaris illegaal vuurwerk af. Tussen 12 en 1.
maar echt debiel hoor. Hele wijkfeestboekpagina over de zeik, zag ik net.quote:
Maar als er 3 maandsalarissen de lucht in gingen dan neem ik aan dat ook wel duidelijk was wie dat dedenquote:Op zondag 5 januari 2020 09:27 schreef Lonaa het volgende:
maar echt debiel hoor. Hele wijkfeestboekpagina over de zeik, zag ik net.
Het was wel mooi ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als er 3 maandsalarissen de lucht in gingen dan neem ik aan dat ook wel duidelijk was wie dat dedenOverigens klinkt 3 maandsalarissen wel als verdomd mooi vuurwerk
Is de reden dat ik niet mobiel FOK.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:30 schreef Kreator het volgende:
Godsklere wat irritant dat fok op mijn tablet een stukje verschuift als de pagina is geladen en de reclame ertussen komt. Tien miljoen keer op de verkeerde topics geklikt.
Hier ook. Aan de ene kant wil ik mn lijstje afmaken, aan de andere kant denk ik, morgen werken nu luierenquote:Op zondag 5 januari 2020 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Laatste dag van de vakantieZo veel te doen, zo weinig tijd.
Ik ga voor een deel van de lijst: vloeren, strijk, klant op bezoek, timmerman op bezoek, kerstboom afhalen, opruimen. Alles samen dus dat scheelt.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook. Aan de ene kant wil ik mn lijstje afmaken, aan de andere kant denk ik, morgen werken nu luieren
Ik ga in ieder geval de kledingkast opruimen. Admin heb ik gedaan en de jurk die ik wilde afmaken, dat lukt niet zonder naaijuf hulp.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga voor een deel van de lijst: vloeren, strijk, klant op bezoek, timmerman op bezoek, kerstboom afhalen, opruimen. Alles samen dus dat scheelt.
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doequote:Op zondag 5 januari 2020 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval de kledingkast opruimen. Admin heb ik gedaan en de jurk die ik wilde afmaken, dat lukt niet zonder naaijuf hulp.
Rekeningen betalen, papieren opruimen, mailtjes stuten? Zoiets denk ik. Ik heb er ook geen vaste routine voor.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doe
Openstaande rekeningen (vaste lasten gaan allemaal automatisch) betalen en alle brieven op een stapel gooien die in de loop van de maanden her en der verzamelen. Dat is alle administratie dat ik doe.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doe
Ik mieter alle papieren die ik krijg op een grote hoop. En zo heel af en toe pak ik die grote hoop op en zoek m uit. Komt erop neer dat ik 80% weggooiquote:Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nooit last van met mobiel fokken. Heul stabiel en rustig.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 00:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Moest ook wel grinniken. Berichtje van de vrijwillige brandweer met updates en advies. Eén advies was om voorlopig maar niet de was buiten te hangen. Zou wel snel drogen maar ze konden niet instaan voor schone was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |