abonnement Unibet Coolblue
pi_190886124
Ik ben gaan slapen na Q3 bij de Texans :')

Verrassende uitslagen!!
  zondag 5 januari 2020 @ 10:31:00 #52
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_190886509
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 02:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Best defense evah hur hur ....
Pass defense, run defense is heel matig. Jammer voor de Pats, leuk voor alle andere teams :s).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 5 januari 2020 @ 11:00:25 #53
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_190886782
Dit is de play van het jaar. Kijk Bill vies mad zijn :D. Hulde voor de Titans en ik kan weer eens een Super Bowl kijken.

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_190886820
Wat een geweldige 2e helft was dat O+ O+

zo mooi ook hoe Belichick nu eens zelf ondervonden heeft hoe irritant het is om met de regels getrollt ter worden :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_190886843
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 05:28 schreef Kyran het volgende:
Titans _O_

Nu niet meer terugkomen Brady, bye bye.
Nu gaat hij zeker terug komen vrees ik. Hij wil revanche nu, laten zien dat hij het nog wel kan.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_190887112
Zo dat gaat prima met de voorspel competitie, eerste twee fout en ot onmogelijk.

Maar goed, de uitschakeling van NE vind ik wel positief. De uitschakeling van Bills is voornamelijk eigen schuld.

Vandaag maar op dezelfde tour door ;)
pi_190887558
Kan iemand me uitleggen wat die penalty call was tegen de Pats? Bij die lange play in Q3.
Ik zit de highlights te kijken maar volg het niet...

@ 5:58
pi_190887570
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:00 schreef PirE het volgende:
Dit is de play van het jaar. Kijk Bill vies mad zijn :D. Hulde voor de Titans en ik kan weer eens een Super Bowl kijken.

Dus. Als de Pats in de SB staan kijk je per definitie niet? Beetje kinderachtig toch. Kan alsnog een leuke wedstrijd zijn. Ben je voor de tegenstander.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 januari 2020 @ 12:19:10 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190887760
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:04 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Dus. Als de Pats in de SB staan kijk je per definitie niet? Beetje kinderachtig toch. Kan alsnog een leuke wedstrijd zijn. Ben je voor de tegenstander.
Ach, je ziet het in zoveel sporten: "Als die en die spelen kijk ik niet hoor!" Beetje apart inderdaad, maar goed, ieder z'n gekke dingetje toch :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 januari 2020 @ 12:19:24 #60
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190887763
En hebben de Bills nou een loepzuivere touchdown door de neus geboord gekregen of hoe zit dat? :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 5 januari 2020 @ 12:55:40 #61
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_190888163
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:04 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Dus. Als de Pats in de SB staan kijk je per definitie niet? Beetje kinderachtig toch. Kan alsnog een leuke wedstrijd zijn. Ben je voor de tegenstander.
Dat werkte ook heel goed toen Atlanta een Super Bowl weggaf in de 2e helft. Dat was zo niet onverwacht en verrassend dat ik me 2 uur kapot heb zitten ergeren en daarna heb ik besloten dat ik daar nooit meer naar ga kijken.

Eagles win heb ik later teruggekeken en van Rams/Patriots heb ik geen seconde gezien maar daar heb ik ook niks aan gemist denk ik. Patriots kijken is slecht voor mijn bloeddruk dus daarom kijk ik ze echt nooit live. Plus NFC-wedstrijden zijn vaak 10x beter.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_190888339
vannacht nog even eerst het einde van bills texans meegepakt en daarna de patriots aanschouwt.

Als fan van de patriots moet ik eerlijk bekennen dat het tijd is voor vernieuwing. Brady lijkt rijp voor retirement en niet kosten wat het kost door blijven spelen.

Aan de andere kant het fundament is goed en ik blijf erbij dat het probleem bij de wr/te zit. De patriots missen een gronk style speler. Nu alleen edelman in belangrijke plays, makkelijk te verdedigen... Ze hebben het geprobeerd met gordon/brown maar ja daarvan weten we hoe het is geëindigd...

op naar een nieuwe winnaar en op naar deel 2 van het wc weekend

trouwens wat een vreemde start tijden volgende week zondag... pas om 21.00. alles voor de ratings klaarblijkelijk.
  zondag 5 januari 2020 @ 13:19:51 #63
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_190888443
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ach, je ziet het in zoveel sporten: "Als die en die spelen kijk ik niet hoor!" Beetje apart inderdaad, maar goed, ieder z'n gekke dingetje toch :+
Patriot - Rams/Niners kijk ik niet omdat ik een hekel heb aan al die teams en je kan moeilijk tegen beide teams zijn. Neutraal gaat ook niet omdat ik ze niks gun. Dan rest alleen niet kijken en hopen dat ze het niet halen.
Een Ravens - Niners wil ik best kijken omdat ik dan kan genieten van de complete afgang van SF.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_190888611
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:55 schreef PirE het volgende:

[..]

Dat werkte ook heel goed toen Atlanta een Super Bowl weggaf in de 2e helft. Dat was zo niet onverwacht en verrassend dat ik me 2 uur kapot heb zitten ergeren en daarna heb ik besloten dat ik daar nooit meer naar ga kijken.

Eagles win heb ik later teruggekeken en van Rams/Patriots heb ik geen seconde gezien maar daar heb ik ook niks aan gemist denk ik. Patriots kijken is slecht voor mijn bloeddruk dus daarom kijk ik ze echt nooit live. Plus NFC-wedstrijden zijn vaak 10x beter.
Hm ja ok. Eagles Pats was een top game.

Vanwaar je haat aan die andere teams?
  zondag 5 januari 2020 @ 13:53:53 #65
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_190888837
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 13:34 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Hm ja ok. Eagles Pats was een top game.

Vanwaar je haat aan die andere teams?
Haat is een verkeerd woord, gewoon een grote hekel.

Rams (divisie rivaal) omdat ze altijd wel van Seattle winnen ook toen ze verschrikkelijk slecht waren. Daarom heb ik een hekel aan ze en ze hebben een kuteigenaar die ik niks gun.

Niners, divisie rivaal, Carroll/Harbaugh was episch. Nu zijn ze weer sterk en de onderlinge wedstrijden tussen Seattle en SF zijn eigenlijk altijd spannend. Maar ik ga niet voor ze rooten. En die coach van ze is een lul omdat hij ging gooien in het 4e kwart tegen de Patriots (Atlanta fiasco).

Patriots, omdat het Patriots zijn. En die Edelman vind ik een ongelooflijke lul vanwege zijn tackle op Lane waardoor we de Super Bowl verloren (dat was niet omdat Carroll ging gooien). Back-up van Lane gaf alleen maar completions weg waardoor het een wedstrijd werd. Sindsdien hoop ik dat die gast elke ochtend op een Legoblokje stapt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 januari 2020 @ 13:55:25 #66
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190888848
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat die penalty call was tegen de Pats? Bij die lange play in Q3.
Ik zit de highlights te kijken maar volg het niet...

@ 5:58
Ineligible member/man downfield.

In de NFL mogen linemen niet meer dan een yard (dacht ik) van de line of scrimmage afkomen als ze niet aan het blocken zijn. Ze moeten dus binnen een yard contact maken met een defender en die contact houden totdat de bal uit de handen van de QB is. Als contact met de verdediger breekt dan mogen ze niet verder naar voren lopen, weer totdat de QB de bal niet meer heeft.

Hier is nummer 69 al voorbij de line of scrimmage, breekt contact met de verdediger en loopt dan een paar yards door totdat die doorheeft "oooops".
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 januari 2020 @ 13:56:51 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190888866
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:00 schreef PirE het volgende:
Dit is de play van het jaar. Kijk Bill vies mad zijn :D. Hulde voor de Titans en ik kan weer eens een Super Bowl kijken.

Ik zat hard te glimlachen hierbij. Kijk hem koken dan _O- Geniaal outplayed.
pi_190889029
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 13:53 schreef PirE het volgende:

[..]

Haat is een verkeerd woord, gewoon een grote hekel.

Rams (divisie rivaal) omdat ze altijd wel van Seattle winnen ook toen ze verschrikkelijk slecht waren. Daarom heb ik een hekel aan ze en ze hebben een kuteigenaar die ik niks gun.

Niners, divisie rivaal, Carroll/Harbaugh was episch. Nu zijn ze weer sterk en de onderlinge wedstrijden tussen Seattle en SF zijn eigenlijk altijd spannend. Maar ik ga niet voor ze rooten. En die coach van ze is een lul omdat hij ging gooien in het 4e kwart tegen de Patriots (Atlanta fiasco).

Patriots, omdat het Patriots zijn. En die Edelman vind ik een ongelooflijke lul vanwege zijn tackle op Lane waardoor we de Super Bowl verloren (dat was niet omdat Carroll ging gooien). Back-up van Lane gaf alleen maar completions weg waardoor het een wedstrijd werd. Sindsdien hoop ik dat die gast elke ochtend op een Legoblokje stapt.
Ik ben echt geen Pats fan, maar heb niet zo veel tegen Edelmann. Ik snap dat jij het anders ziet. Tuurlijk verloren de Hawks de SB over een hele wedstrijd, maar dat gooien was wel echt de grootste oorzaak.
pi_190889044
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 13:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ineligible member/man downfield.

In de NFL mogen linemen niet meer dan een yard (dacht ik) van de line of scrimmage afkomen als ze niet aan het blocken zijn. Ze moeten dus binnen een yard contact maken met een defender en die contact houden totdat de bal uit de handen van de QB is. Als contact met de verdediger breekt dan mogen ze niet verder naar voren lopen, weer totdat de QB de bal niet meer heeft.

Hier is nummer 69 al voorbij de line of scrimmage, breekt contact met de verdediger en loopt dan een paar yards door totdat die doorheeft "oooops".
Pfff vreemde regel. Wat mag ie dan wel doen als de 1e block los is? Mag je niet naar elke kant lopen? Ik vind het een beetje vaag.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 januari 2020 @ 14:17:51 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190889117
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 14:10 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Pfff vreemde regel. Wat mag ie dan wel doen als de 1e block los is? Mag je niet naar elke kant lopen? Ik vind het een beetje vaag.
Het zou echt volkomen onmogelijk zijn om te verdedigen als alle linemen maar alle kanten op mogen rennen.

@PirE Heb zelf ook een hekel aan de Patriots, Brady, Belichick etc. maar Edelman vind ik wel een prachtige speler, net als de Gronk. Enige twee Patriots die ik wel kan waarderen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 januari 2020 @ 14:22:15 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190889158
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:19 schreef heywoodu het volgende:
En hebben de Bills nou een loepzuivere touchdown door de neus geboord gekregen of hoe zit dat? :o
Wanneer? Kan het even niet meer herinneren.

Edit: Oh je bedoelt die kick-off? Nee, dat was in eerste instantie gewoon een totaal idiote call van de scheidsrechter. De speler van de Texans gaf heel duidelijk aan dat hij niet van plan was om de endzone te verlaten , daarna gaf hij duidelijk de bal aan de scheidsrechter en wilde hij het veld verlaten. Dat de scheidsrechter dan zo dom als het achtereind van een varken is kon hij ook niet weten :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 januari 2020 @ 14:25:42 #72
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190889198
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 14:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wanneer? Kan het even niet meer herinneren.
Eind tweede kwart, tijdens een gesprekje met zo'n verslaggeefster langs de kant bleek een bal ineens nog live te zijn nadat iemand van de Texans hem van zich af gooide. Ref kwam nog in beeld met 'runner gave himself up' en dat het een touchdown was, maar het volgende beeld in de samenvatting gaf nog dezelfde score en de commentator had het over 'niemand wilde een review in New York, so lets play ball' ofzo. Geen idee waarom die ineens niet telde.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190889212
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:19 schreef heywoodu het volgende:
En hebben de Bills nou een loepzuivere touchdown door de neus geboord gekregen of hoe zit dat? :o
Bedoel je die kick-off die uiteindelijk overruled werd naar een touchback?

Als je het mij vraagt wel, maar welkom in de wondere wereld van de NFL regels. :P De speler die de bal ving maakte vooraf al duidelijk dat hij niet zou proberen naar voren te rennen plus hij liet de bal bewust naar de grond gaan / hij gooit hem naar een ref. Dat is schijnbaar ook genoeg voor een touchback.

Maar dat de regels dus nogal vaag zijn mag wel duidelijk zijn aangezien de ref de bal behandelde als zijnde live en er in eerste instantie dus een TD werd gegeven.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 januari 2020 @ 14:26:24 #74
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190889213
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 14:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wanneer? Kan het even niet meer herinneren.

Edit: Oh je bedoelt die kick-off? Nee, dat was in eerste instantie gewoon een totaal idiote call van de scheidsrechter. De speler van de Texans gaf heel duidelijk aan dat hij niet van plan was om de endzone te verlaten , daarna gaf hij duidelijk de bal aan de scheidsrechter en wilde hij het veld verlaten. Dat de scheidsrechter dan zo dom als het achtereind van een varken is kon hij ook niet weten :P
Ah ok, ik dacht dat je bij het geven van de bal aan de scheidsrechter de bal ook echt aan de scheidsrechter moest geven ipv hem gewoon van je af te gooien :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 januari 2020 @ 14:39:52 #75
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190889368
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 14:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ah ok, ik dacht dat je bij het geven van de bal aan de scheidsrechter de bal ook echt aan de scheidsrechter moest geven ipv hem gewoon van je af te gooien :+
Het is meer de intentie waar ze naar hebben gekeken hier. Weet niet wat er precies in de regels staat, maar hier was de intentie van de speler heel erg duidelijk, dus zou het raar zijn geweest om er een touchdown voor te geven. Die sukkel van de Texans had dan ook gewoon even met zijn knie de endzone moeten aantikken, maar dat is dan weer wat anders :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')