Ik wil me even excuseren voor hoe het met de organisatie is gelopen, en Abdoe en Gorro bedanken om het over te nemen. Ik had in feite alle lijsten verwerkt, op vijf na, maar ik zag het dus niet zitten om die overige lijsten nog te verwerken met een toetsenbord waar de toetsen van kapot waren. Ik dacht dat ik mijn nieuwe
laptop snel zou terugkrijgen, maar die is in tussentijd nog steeds niet terug. Als ik het had geweten, had ik wellicht de
laptop van iemand anders gevraagd om de lijsten te verwerken, en dan snel de uitslag gepost. Hoe dan ook, ik kan het verleden niet terug draaien, en ik wil me ook gewoon excuseren. Ik ga in de toekomst niet meer de fok top 250 organiseren, want het is gewoon uitgedraaid op een fiasco, ook al heb ik een geldig excuus, maar ik ben ook gewoon niet handig genoeg met excel, en allerlei andere problemen. Dus zal er een nieuwe organisator nodig moeten zijn.
Nogmaals, mijn excuses. En ik ben blij dat jullie alvast de uitslag hebben gekregen, zodat de moeite van jullie werk niet voor niets is geweest. Dat verdient fok! wel. Het is een mooie community, en indien er de komende tijd nog lijstjes worden organiseerd, en ik het niet vergeet / tijdig genoeg kijk, zal ik zeker weer meedoen!
Fijne zomer aan iedereen.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.