abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193219202
Climax heb ik nog niet gezien, misschien ook eens opzoeken. Al ben ik geen Noé fan.

Mooie lijst met 1300 plus films, Abdoe!

De top 100 is voorspelbaar, veel populaire Hollywoodfilms natuurlijk. Toch nog wel een klein beetje ruimte voor de Kurosawa's, Bergman's en Tarkovki's van de samenleving gelukkig. En Tokyo Monogatari nog net in de top-100! Dankzij mij denk ik. :)

Verder scoort mijn top-10 niet super hoog volgens mij; heb nog niet de hele lijst met 1300 films echt doorgespit, ontzettend druk gehad afgelopen dagen. Vanaf morgen heb ik even tijd zat.

Maar Otto e Mezzo niet in de top-100. :N
Dat is wel een tegenvaller, hoor.

Verder moet ik even kijken waar de rest van mijn top-10 staat, Zerkalo, Bresson, etc.

Eerst nog even dagje hard werken.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 20 mei 2020 @ 09:26:12 #102
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_193220195
Heb er 4 uit de lijst niet gezien:

M - Eine Stadt sucht einen Mörder
Idi i smotri
Bin-jip
Nuovo Cinema Paradiso
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:21:06 #103
248074 Abdoe
Werkt met de ellebogen
pi_193220823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 07:36 schreef Salina het volgende:
Climax heb ik nog niet gezien, misschien ook eens opzoeken. Al ben ik geen Noé fan.

Mooie lijst met 1300 plus films, Abdoe!

De top 100 is voorspelbaar, veel populaire Hollywoodfilms natuurlijk. Toch nog wel een klein beetje ruimte voor de Kurosawa's, Bergman's en Tarkovki's van de samenleving gelukkig. En Tokyo Monogatari nog net in de top-100! Dankzij mij denk ik. :)

Verder scoort mijn top-10 niet super hoog volgens mij; heb nog niet de hele lijst met 1300 films echt doorgespit, ontzettend druk gehad afgelopen dagen. Vanaf morgen heb ik even tijd zat.

Maar Otto e Mezzo niet in de top-100. :N
Dat is wel een tegenvaller, hoor.

Verder moet ik even kijken waar de rest van mijn top-10 staat, Zerkalo, Bresson, etc.

Eerst nog even dagje hard werken.
Als je "jouw" kolom alfabetiseert, kan je in één opslag zien hoeveel punten elke film heeft gescoord, misschien een handige tip.

pi_193220983
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:21 schreef Abdoe het volgende:

[..]

Als je "jouw" kolom alfabetiseert, kan je in één opslag zien hoeveel punten elke film heeft gescoord, misschien een handige tip.

[ afbeelding ]
Ik zag een heel mooi [Excel?]bestandje inderdaad. Echt super. Hoe heb je dit gedaan?
Punten optellen, de films in het programmaatje zetten, sommigen vermelden de Engelse titel en anderen weer de originele.
Zijn daar tools voor?

Ik ga vanavond op gemak alles goed doornemen. En op zoek naar tips voor de komende periode. Genoeg tijd zo zonder sport, evenementen en vakantie.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193221030
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:26 schreef EP3 het volgende:
Heb er 4 uit de lijst niet gezien:

M - Eine Stadt sucht einen Mörder
Idi i smotri
Bin-jip
Nuovo Cinema Paradiso
Schande. :Y
Alle vier must-sees.

Hoewel ik Bin-Jip en Idi i Smotri niet eens in de top 100 heb.
Bin-Jip recent nog gezien. Toch eens Idi i Smotri terugkijken.
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:47:20 #106
248074 Abdoe
Werkt met de ellebogen
pi_193221157
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:32 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik zag een heel mooi [Excel?]bestandje inderdaad. Echt super. Hoe heb je dit gedaan?
Punten optellen, de films in het programmaatje zetten, sommigen vermelden de Engelse titel en anderen weer de originele.
Zijn daar tools voor?

Ik ga vanavond op gemak alles goed doornemen. En op zoek naar tips voor de komende periode. Genoeg tijd zo zonder sport, evenementen en vakantie.
Er zijn wel wat trucjes ja, het meeste is copypaste en Excel laten rekenen, maar alles moet wel handmatig gecheckt worden en dat is vrij veel werk. Laten we zeggen dat ik afgelopen weekend me niet verveeld heb. Maargoed, heb je weer eens wat te doen in deze corona tijd. :P
  woensdag 20 mei 2020 @ 11:14:57 #107
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_193221561
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:35 schreef Salina het volgende:

[..]

Schande. :Y
Alle vier must-sees.

Ja, zo zijn er nog wel 100 films. Maar ze staan genoteerd.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_194105157
Ik wil me even excuseren voor hoe het met de organisatie is gelopen, en Abdoe en Gorro bedanken om het over te nemen. Ik had in feite alle lijsten verwerkt, op vijf na, maar ik zag het dus niet zitten om die overige lijsten nog te verwerken met een toetsenbord waar de toetsen van kapot waren. Ik dacht dat ik mijn nieuwe laptop snel zou terugkrijgen, maar die is in tussentijd nog steeds niet terug. Als ik het had geweten, had ik wellicht de laptop van iemand anders gevraagd om de lijsten te verwerken, en dan snel de uitslag gepost. Hoe dan ook, ik kan het verleden niet terug draaien, en ik wil me ook gewoon excuseren. Ik ga in de toekomst niet meer de fok top 250 organiseren, want het is gewoon uitgedraaid op een fiasco, ook al heb ik een geldig excuus, maar ik ben ook gewoon niet handig genoeg met excel, en allerlei andere problemen. Dus zal er een nieuwe organisator nodig moeten zijn.

Nogmaals, mijn excuses. En ik ben blij dat jullie alvast de uitslag hebben gekregen, zodat de moeite van jullie werk niet voor niets is geweest. Dat verdient fok! wel. Het is een mooie community, en indien er de komende tijd nog lijstjes worden organiseerd, en ik het niet vergeet / tijdig genoeg kijk, zal ik zeker weer meedoen!

Fijne zomer aan iedereen.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
  Moderator woensdag 15 juli 2020 @ 20:47:36 #109
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_194105249
Het is wat het is, TRB. Het is gelukkig allemaal goed gekomen en het is fijn dat je nog even uitleg hebt gegeven want het is altijd vervelend als iemand ineens verdwijnt. Overigens zou je de uitslag na de coronacrisis plaatsen, dus je had nog maanden de tijd. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 16 juli 2020 @ 02:53:39 #110
248074 Abdoe
Werkt met de ellebogen
pi_194108587
No worries, ik vond het leuk om te doen. En als er volgend jaar nog steeds animo voor is wil ik het best organiseren, het is een stuk makkelijker nu ik er al een framework voor heb. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')