Okido! Ben onderweg!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn Meerdere douches hier en sauna en bubbelbad en buitenjacuzzi.
Dus ok, we zien je zo met ons 16en
4/10 zou niet raken. Te pittig kapselquote:
Denk het jaquote:
Zij was toch met basketballers samen? Of was dat ene ander nietszeggend hoertje?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit geen neger gehad, nog geen halve, opgezocht dus het is waar.
Pffffffoe, ik hou dat ook niet helemaal bij maar volgens mij heb je het over eeeuhmmm ja Carmen Electra.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Zij was toch met basketballers samen? Of was dat ene ander nietszeggend hoertje?
Heeft die een basketballer gedate?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffffffoe, ik hou dat ook niet helemaal bij maar volgens mij heb je het over eeeuhmmm ja Carmen Electra.
Tot hoelaat mag jij opblijven van Koos?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Zij was toch met basketballers samen? Of was dat ene ander nietszeggend hoertje?
Ben jij de broer van MCH ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tot hoelaat mag jij opblijven van Koos?
Ja beetje wel hèquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een rare figuren hier allemaal zeg
Nee maar het bleef even stil. Gewoon het gesprek laten draaien, dat kan MCH trouwens ook wel.quote:
Ik zit te appen met mijn minnaars en minnaressen, moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar het bleef even stil. Gewoon het gesprek laten draaien, dat kan MCH trouwens ook wel.
Ja! Hij was echt enorm blij. Heeft het meteen in zijn busje uitgepakt, heel zijn dag weer goedquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja beetje wel hè
Heb je je pakketman nog gezien trouwens die kerstpakket heeft gekregen van je? Zo ja, leuke reactie gekregen?
Superleukquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Hij was echt enorm blij. Heeft het meteen in zijn busje uitgepakt, heel zijn dag weer goed
Moet je ook maar allemaal bijhouden he. Dagtaak.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit te appen met mijn minnaars en minnaressen, moet ook gebeuren
Dan zit er een kern van waarheid in!quote:
Ja pubertjes toch, de enige die dit gedrag en deze VMBO humor leuk vind is bitterbalquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zit er een kern van waarheid in!
Hoe oud ben jij dan knul?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja pubertjes toch, de enige die dit gedrag en deze VMBO humor leuk vind is bitterbal
Amerikaanse smartengeld advocaten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
Amerikanen
https://nos.nl/artikel/23(...)tripadvisor-aan.html
Lijkt wel alsof ze nergens zelf verantwoordelijkheid voor willen nemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Amerikaanse smartengeld advocaten.
Komt door de hele industrie van letseladvocaten en het dure zorgsysteem.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze nergens zelf verantwoordelijkheid voor willen nemen.
Je gaat op een dier zitten. Welke veiligheidsmaatregelen kunnen er dan nog genomen worden?
Ga er dan niet op zitten domme koe.
Ja zou er ook niet op gaan zitten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
Zijn ook vieze kutbeesten die kamelen.
Lol ja en wij zijn allemaal compleet normaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kansloos volk is dat ja. Kan zo hier mee. Dan zou het "een ludieke user" genoemd worden waarschijnlijk
Paarden ruiken wel lekker, ook daarquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zou er ook niet op gaan zitten.
Heb 1 keer op een paard gezeten. Vond ik wel genoeg :p
NOu ja hier zouden we dit als pech kwaliceren toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja en wij zijn allemaal compleet normaal natuurlijk.
Tuurlijk! Het ging me meer om het ludieke user gedeelte.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja hier zouden we dit als pech kwaliceren toch?
ahquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Het ging me meer om het ludieke user gedeelte.
Ehm.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paarden ruiken wel lekker, ook daar
Jouw foto’s van Marrakesh waren leukquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
Zit filmpjes op youtube te kijken van Haye op reis, die had ook eens een topic in TRV maar wat een reis maakte die man.
Was er zelf ook aangenaam door verrast.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw foto’s van Marrakesh waren leuk
Het paard rijdt toch niet wijdbeens?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoetjes toch, na een hele dag wijdbeens rijden?
Hele dag wijdbeens rijden op twee bitterballen insinueer je nu?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
Uistraling je zegt soms echt dubieuze dingen
Nog lekkere Marokkaanse dingetjes gegeten?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was er zelf ook aangenaam door verrast.Maar leent zich natuurlijk ook bij uitstek voor zulke foto's.
Hij schrijft wel liederlijk, moet ik hem nageven.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
Alleen die soep, weet even niet meer hoe het heet. Verder mac donalds en Italiaans.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog lekkere Marokkaanse dingetjes gegeten?
Precies!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je ook maar allemaal bijhouden he. Dagtaak.
Echt geweldige serie, gommora, seizoen 4/is weer hemels goed, geweldadig.
Wilde net switchem maar weer vergeten :pquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij schrijft wel liederlijk, moet ik hem nageven.
Je slang is nog steeds in kerstsfeer
O ja, spaghetti bolognese toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen die soep, weet even niet meer hoe het heet. Verder mac donalds en Italiaans.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kansloos volk is dat ja. Kan zo hier mee. Dan zou het "een ludieke user" genoemd worden waarschijnlijk
Hou wel van een rockchick.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Precies!
Paar afleveringen van gezien maar bleef me toch niet grijpen geloof ik. Wellicht later
Zit nu even bandshirts te kopen
Nou niet overal. Nog steeds niet in Albanië, en ook niet in Armenië, en zullen vast meer landen zijn waar ze het niet hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, spaghetti bolognese toch?Ik kan me daar geen Mac voorstellen eigenlijk, maar die zitten natuurlijk overal
Dat is beter. Over een paar maanden eentje met hazenoren op je slang.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wilde net switchem maar weer vergeten :p
Hariraquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen die soep, weet even niet meer hoe het heet. Verder mac donalds en Italiaans.
Schunnige post dit wel Budaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is beter. Over een paar maanden eentje met hazenoren op je slang.
Te?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit in een gouden bogen-loos land ben geweestquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou niet overal. Nog steeds niet in Albanië, en ook niet in Armenië, en zullen vast meer landen zijn waar ze het niet hebben.
IJsland zitten ze niet toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit in een gouden bogen-loos land ben geweest
Verticale banden kopen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Precies!
Paar afleveringen van gezien maar bleef me toch niet grijpen geloof ik. Wellicht later
Zit nu even bandshirts te kopen
@LTVDKquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is beter. Over een paar maanden eentje met hazenoren op je slang.
Ja watquote:
Naja ik dus in die 2. Maar het komt natuurlijk ook omdat ik ze spaar dat het me opvalt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJsland zitten ze niet toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verticale banden kopen.
Dat kleedt beter af.
Je spaart die landen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik dus in die 2. Maar het komt natuurlijk ook omdat ik ze spaar dat het me opvalt.
Het is toch nog lang geen Pasen ...quote:
Ik ook nog niet, maar staat wel op mijn lijstquote:
quote:Consider that beer was banned in Iceland until 1989. And that until the early 1980s, there was no television on Thursdays nor during the whole month of July because the government thought everyone should do something besides watch television during this time.
Ook erg fan vanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de Kelly Family.
Je werd verliefd op een alien?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de Kelly Family.
Vraag het tegen die tijd nog maar een keer hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |