Blijkbaar geen bouwkundig onderzoek uitgevoerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:05 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben ze geen keuring ofzo vooraf gedaan?
Nogal ja...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef 18.32 het volgende:
Oude eigenaar zit met een lach op zijn gezicht.
Die had ik er wel even af geslagen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef 18.32 het volgende:
Het oosten van Brabant.....Nólersquote:
Ja die dacht nooit kopers te vinden voor dat lapje grond met een bouwval erop.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef 18.32 het volgende:
De vergunningen gingen redelijk vlot toch?quote:
o ja!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De vergunningen gingen redelijk vlot toch?
Niet.. grond verkopen, verlies nemen en terug naar Nederland lijkt me de enige optie.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:09 schreef KennyPowers het volgende:
Hoe moet dit nog een happy end krijgen
Haha nu misschienquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:09 schreef KennyPowers het volgende:
Hoe moet dit nog een happy end krijgen
Verf etc. Cosmetisch opgelapt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar dat huis staat toch al jaren en in Spanje regent het ook gewoon. Hoe kan het dat het huis toch redelijk in goede staat leek te zijn?
Tijdje geen heftige regen gehad ofzo. Is ook nog niet zo oud dat ding.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar dat huis staat toch al jaren en in Spanje regent het ook gewoon. Hoe kan het dat het huis toch redelijk in goede staat leek te zijn?
Ok, das ook niet niks voor zoiets..quote:
Weet niet hoeveel ze hebben neergeteld voor die lap grond en die kartonnen blokhut.. Maar dat 'huis' is denk ik neergezet voor slechts enkele tienduizenden euro's.quote:
Mét lap grond toch wel?quote:
30k toch zeiden ze in het begin ?quote:
of baan zoeken en stenen huis bouwenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet.. grond verkopen, verlies nemen en terug naar Nederland lijkt me de enige optie.
Dat was hun budget voor verbouwen..quote:
Pciesquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat was hun budget voor verbouwen..
Verdient daar niks met simpele baantjes en een echt huis bouwen kost wel serieus geld.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:16 schreef Joene het volgende:
[..]
of baan zoeken en stenen huis bouwen
nou daar hadden ze dan beter stenen voor kunnen kopenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat was hun budget voor verbouwen..
*gekocht, daar zitten ze nog wel een tijdjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:17 schreef Snowsquall het volgende:
Dat ze nog in die bouwval durven leven.........Ik had een camper gehuurd
yep , alleen op zo kaal terrein , ik zou er geen vakantie vieren.quote:
Dit ja, wat moet je daar doen in the middle of nowherequote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:18 schreef Joene het volgende:
[..]
yep , alleen op zo kaal terrein , ik zou er geen vakantie vieren.
klopt, net een grindbak zoquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:18 schreef Joene het volgende:
[..]
yep , alleen op zo kaal terrein , ik zou er geen vakantie vieren.
De tennisbaan ofzoquote:
gaan ze straks vast ff langsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:20 schreef Gnittoo het volgende:
Ooooh een opening, zou de burgemeester ook komen?
Als dat ook een Nederlander is wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:20 schreef Gnittoo het volgende:
Ooooh een opening, zou de burgemeester ook komen?
beetje euro’s van verzekeringquote:
Gaan ze natuurlijk nooit redden zoquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:21 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)-hun-kartonnen-huis/
Ze gooien er nog meer geld tegenaan om het waterdicht te maken en er een muur(?) omheen te bouwen.quote:
Héél knapquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:24 schreef Yankee het volgende:
Klasse van die lui! Steeds positief blijven ondanks de tegenslagen, knap
Ja leuke mensen en een van de grootste katten in de Ik Vertrek zak ooit.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toch een katergevoel hier aan over gehouden. Erg sympathiek positief stel dat niet van opgeven weet. Chapeau
Meer geld in dat huis stekenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:25 schreef OProg het volgende:
Gaat gelukkig de goede kant op zie ik op de site. Huis gaat opgeknapt worden en er is was verzekeringsgeld.
Dat was gisteren.quote:
Zo kun je alles wel relativeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh het geld staat niet op de rekening, oh het huis is van karton![]()
Dat was het eigenlijk.
Dat vooral. Met name hij is niet kapot te krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:24 schreef Yankee het volgende:
Klasse van die lui! Steeds positief blijven ondanks de tegenslagen, knap
Ik zou er ook niet aan moeten denken. Er was trouwens een bouwkundig rapport van een architect(e), maar óf die zat ook in het complot of ze had er diedag ff geen zin in.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:19 schreef 18.32 het volgende:
Gezellig. De hele dag je gasten in de gaten houden.
Hollandse enclave :’)quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:21 schreef bombmannl het volgende:
Wonen er alleen Nederlanders in die vallei?
Denk los, was denk ik een Belg, net als de betrouwbare aankoopmakelaarquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:30 schreef KennyPowers het volgende:
Had die nederlandse makelaar/vriend ze nou genaaid of stond dat er los van?
Is woestijn-rots grond. 10.000m2, ga uit van 2 euro de meterquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:16 schreef Perrin het volgende:
Kunnen die grond vast nog voor 50k weer verkopen ofzo.
Idd een sympathiek stel. Wat dat betreft jammer.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toch een katergevoel hier aan over gehouden. Erg sympathiek positief stel dat niet van opgeven weet. Chapeau
Dus dat.quote:Op zondag 5 januari 2020 00:14 schreef goldback het volgende:
Die kale vlakte wie gaat daar nou vakantie vieren ook veel te warm in de zomer in zo'n tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |