abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 januari 2020 @ 21:20:38 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_190880096
Iets wat iedereen doet in het huishouden: soms maak je een fout.

Soms omdat je het echt niet in de gaten houdt, soms omdat je oprecht dacht dat dat het beste was.
Ik heb in een huurstudio gewoond waar een vorige bewoner zijn restant beton door de wc had gespoeld. Dat is jaren goed gegaan, maar uiteindelijk barstte de bom toch, helaas in mijn gezicht ;(

Ik heb zelf als veertienjarige bij mijn bijbaantje bij de bakker een keer de vitrines gepoetst met een schuursponsje met Jif. De bazin was niet zo gecharmeerd van de geborstelde look :')

Wat is jouw grootste schoonmaakblunder?
disclaimer
pi_190880507
Geen blunder, eerder een soort talent er zijn nog nooit kleuren doorgelopen of is er iets gekrompen in de was.

Kijk niet op het label, gooi er gewoon wat in met een schep zeep, gaat al 25 jaar goed. :7
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_190880537
Wasblunder dan: een ondergepoept meeneemverschoonmatje gewassen en daarna in de droger gegooid. Daar kan dat waterdichte plasticlaagje niet zo goed tegen.
Op zich niet stom, ware het niet dat ik het een jaar later nog eens deed, maar dan met zo’n plasmatje voor op het matras. Exact hetzelfde materiaal en al zeker één nacht in gebruik :')

Al een week pissig zijn op de stofzuiger omdat de zuigkracht niet oké was. Om er na die week achter te komen dat peuter de draaiknop op minimaal had gezet :|W
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 4 januari 2020 @ 21:44:04 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_190880586
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef LeSage het volgende:
Wasblunder dan: een ondergepoept meeneemverschoonmatje gewassen en daarna in de droger gegooid. Daar kan dat waterdichte plasticlaagje niet zo goed tegen.
Op zich niet stom, ware het niet dat ik het een jaar later nog eens deed, maar dan met zo’n plasmatje voor op het matras. Exact hetzelfde materiaal en al zeker één nacht in gebruik :')

Al een week pissig zijn op de stofzuiger omdat de zuigkracht niet oké was. Om er na die week achter te komen dat peuter de draaiknop op minimaal had gezet :|W
Hahahaha :') die laatste is erg herkenbaar _O-
Ik heb een tijdje terug een enorme kotsbui staan opruimen op een kinderkamer. Ik was net klaar en godzijdank was het vloerkleed droog gebleven.
Ik stap uit het bedframe.
Ik struikel.
Ik schop zo die sopemmer met 6 liter kotswater omver.

Huilen jonge. En vloeken. :')
disclaimer
pi_190880601
We hadden ooit een nieuwe RVS kookplaat gekocht. Ik wilde 'm schoonmaken en dat had ik beter niet zó kunnen doen. Met mijn stomme, stomme, STOMME hoofd pakte ik een schuursponsje en ja.... allemaal krassen op dat ding uiteraard. Toen was ik wel een beetje bang om het nieuws aan mijn vriend te vertellen :')
pi_190880683
geen blunders tijdens het schoonmaken, maar toch..

In de Ikea een wc borstel kopen en in de winkel doen alsof het een toverstaf is met onze, toen nog, peuter. 'Tover, tover, je bent een kikker!'

Paar uur later kwam peuter de kamer in met de oude borstel wild rondzwaaiend naar ons en patsend op de eettafel: 'tover, tover!' :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_190880735
mijn oom: stofzuiger op stand "tapijt" op de parketvloer. :X
  zaterdag 4 januari 2020 @ 22:03:00 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190880984
Een aangebroken fles vloeibare was op het geoliede aanrecht gezet om de volgende dag in te pakken voor de vakantie. Fles was niet schoon aan de onderkant. Aanrecht kon daar niet tegen. Vlek krijg je niet weg. ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_190881005
En een ballon boven de uitgang van de stofzuiger houden, zodat hij gaat zweven. Leuk, voor de kinderen, dacht ik. Zodra er nu een ballon in huis is duurt het klusje drie keer zo lang en hebben ze binnen no time ruzie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_190881073
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:03 schreef Lienekien het volgende:
Een aangebroken fles vloeibare was op het geoliede aanrecht gezet om de volgende dag in te pakken voor de vakantie. Fles was niet schoon aan de onderkant. Aanrecht kon daar niet tegen. Vlek krijg je niet weg. ;(
Die is herkenbaar, maar dan door andere schoonmaakmiddelen. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 4 januari 2020 @ 22:06:18 #11
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_190881084
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
We hadden ooit een nieuwe RVS kookplaat gekocht. Ik wilde 'm schoonmaken en dat had ik beter niet zó kunnen doen. Met mijn stomme, stomme, STOMME hoofd pakte ik een schuursponsje en ja.... allemaal krassen op dat ding uiteraard. Toen was ik wel een beetje bang om het nieuws aan mijn vriend te vertellen :')
Ik heb ooit onze rvs afzuigkap met wazige anti-vingerafdrukcoating met Dasty gepoetst. Byebye fancy coating :') . SQ is zeker 3 jaar boos op mij geweest hierover :P .
pi_190881121
Sokken in de douchebak gooien om uit te spelen (vraag me niet waarom), de kamer ingaan en vergeten dat de kraan nog open stond.
Ik zal vast wel meer bunders hebben gemaakt maar ik kan er ff niet opkomen omdat een grote blunder van een vriend van mij nu door mijn hoofd speelt.
Zijn gootsteen was verstopt dus hij doet water in zijn bak met gootsteen ontstopper erbij, later bed8t dat dat spul misschien ook wel goed zou zijn voor zijn gaspitten dus hup water in de bak, spul erbij, gaspitten erin en slapen gaan, de volgende dag had hij geen pitten meer die waren opgelost :)
pi_190881178
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik heb ooit onze rvs afzuigkap met wazige anti-vingerafdrukcoating met Dasty gepoetst. Byebye fancy coating :') . SQ is zeker 3 jaar boos op mij geweest hierover :P .
En we bedoelden het zo goed :'(
  zaterdag 4 januari 2020 @ 22:10:52 #14
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_190881207
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En we bedoelden het zo goed :'(
Ik hoor net dat het Cillit Bang was. Ze is nog steeds boos :'( :D
Heeft je vriend het je wel vergeven ondertussen?
  zaterdag 4 januari 2020 @ 22:11:52 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_190881231
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:03 schreef Lienekien het volgende:
Een aangebroken fles vloeibare was op het geoliede aanrecht gezet om de volgende dag in te pakken voor de vakantie. Fles was niet schoon aan de onderkant. Aanrecht kon daar niet tegen. Vlek krijg je niet weg. ;(
Dit heb ik ook een keer gedaan met een of ander bijtend goedje. Vond @bleiblei dan weer niet zo leuk.
Stonden we toch weer gelijk :+
disclaimer
pi_190881282
over kots gesproken: hoorde vorige week de tip om er zand over te strooien. Ff wachten en kun je dan zo opvegen en weg gooien. (is er al een DE tip topic)

Hier ook rvs gasfornuis met schuursponsje schoongemaakt. Of plexiglas ook geen goed idee.
Verder heb ik 100x in mn leven een emmer water omgestoten. ben gewoon niet zo handig.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 22:15:35 #17
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_190881311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef SQ het volgende:

[..]

Dit heb ik ook een keer gedaan met een of ander bijtend goedje. Vond @:bleiblei dan weer niet zo leuk.
Stonden we toch weer gelijk :+
Ja, dat was een fles azijn op een gezoet natuurstenen aanrechtblad. Dat was fantastisch :P .
pi_190881337
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:10 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik hoor net dat het Cillit Bang was. Ze is nog steeds boos :'( :D
Heeft je vriend het je wel vergeven ondertussen?
Welja, @Fe2O3 is gelukkig vergevingsgezind :)
  Moderator zaterdag 4 januari 2020 @ 22:23:07 #19
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190881501
Niet zo zeer een blunder, meer een "way of living".

Ik kan niet strijken. Mn vrouw heeft het me ooit proberen te leren. Tevergeefs.

In de tijd dat ik nog vrijgezel was, stond het wasrekje standaard in de slaapkamer. Mocht ik de volgende dag kleding nodig hebben, dan haalde ik dat van het wasrekje af, vouwde het op en plaatste het onder het matras voor een nacht. Leek me wel goed genoeg.

Zo kwam het dus dat ik iedere dag rondliep in kleding waarin duidelijk de lattenbodem te herkennen was.
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 4 januari 2020 @ 22:23:57 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_190881516
SWJ, strijken is ook echt wel overrated, ik doe het ook nooit.
Ik vind je studentenoplossing dan wel weer briljant :')
disclaimer
  zaterdag 4 januari 2020 @ 22:24:47 #21
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_190881535
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Niet zo zeer een blunder, meer een "way of living".

Ik kan niet strijken. Mn vrouw heeft het me ooit proberen te leren. Tevergeefs.

In de tijd dat ik nog vrijgezel was, stond het wasrekje standaard in de slaapkamer. Mocht ik de volgende dag kleding nodig hebben, dan haalde ik dat van het wasrekje af, vouwde het op en plaatste het onder het matras voor een nacht. Leek me wel goed genoeg.

Zo kwam het dus dat ik iedere dag rondliep in kleding waarin duidelijk de lattenbodem te herkennen was.
Tip van de eeuw, strijkvrije overhemden.
Sowieso hoeven andere kledingstukken niet gestreken te worden als je het een beetje netjes op hangt en met mijn strijkvrije overhemden (van Olymp bijv.) heb ik ooit het compliment gekregen dat ik tenminste mijn overhemden netjes streek itt. vele andere collega's :D .
pi_190881756
Toilet schoonmaken. Toiletreiniger was bijna op, toch daarmee begonnen en proberen het af te ronden met chloor.

Ben een week hees geweest.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 4 januari 2020 @ 22:37:27 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_190881811
Oh ja chloor in de wc!

Je plateau-wc vol chloor gooien om in te laten trekken, vergeten dat het er nog in zit, en daar dan overheen pissen.
Heb op zaterdagavond de HAP gebeld omdat ik dacht dat mijn longen ontbrand waren ;(
disclaimer
  zaterdag 4 januari 2020 @ 22:44:30 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190881969
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef SQ het volgende:

[..]

Dit heb ik ook een keer gedaan met een of ander bijtend goedje. Vond @:bleiblei dan weer niet zo leuk.
Stonden we toch weer gelijk :+
OK, een onhandige actie van mijn man. Op hetzelfde aanrecht met een permanent marker op te dun papier allemaal dingen markeren. Resultaat: permanent ‘connect the dots’ naast die andere blijvende vlek.

:')

Niet echt een schoonmaakblunder, wel een blunder. }:|
The love you take is equal to the love you make.
pi_190883266
Niet van mij maar van mijn vriendin:

Kokos (binnen)deurmat had de kat overheen gezeken. Ipv dat ding weg te gooien, toch proberen te wassen in de wasmachine.

Ik ben hierna zeker 3 uur bezig geweest om alle kokosvezels uit de trommel, slangen en filter te pulken. Ook moest de loodgieters langs komen ivm verstopte afvoer :P
hardcoholic
pi_190883832
Met mijn nette kleren nog even de wc schoonmaken met bleek waarna ik een lange witte streep op mijn vrij dure broek had :{

Verder een keer de vissenkom schoongemaakt en die gevuld met heet water, waarna ik de vis er weer in heb gedaan :X
pi_190884098
Ik had een gloednieuwe (en veel te dure) skibril gekocht op de piste. 's Avonds zaten er wat vingerafdrukken op en mijn schoonzus had schoonmaakmiddel van huis meegenomen wat ik niet kende. Werkte ook goed tegen vetvlekken! Prima, gebruik ik dat.

Maar dat spul moest je verdunnen (wist ik veel) en was súper agressief. Dus weg alle speciale laagjes op de bril :') Nou ja, niet netjes alles weg, maar heel vlekkerig weg en de bril was volkomen onbruikbaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 januari 2020 @ 01:09:02 #28
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_190884334
Mijn eega:

De kokers van de lamp afdraaien en in de vaatwasser zetten en mee laten draaien. Weg matglazen kokers.
If you can dream it, you can do it...
pi_190884389
Toen ik voor het eerst op mezelf ging wonen in een studio liep mijn douche niet meer goed door. Ik wilde het leeghalen, maar mijn douche putje zat vastgeschroefd. Dus ik toch maar losschroeven, schoonmaken (ik kende dit niet van thuis). Wilde ik de schroef weer terug doen, viel de schroef in het putje. Naja nooit bij stil gestaan, dacht fix het later wel. Moest naar mijn werk toe dus snel onder de douche. Sta ik helemaal aangekleed op de tweede verdieping: complete ravage. Alles was door het plafond heen gelekt, het bleek dat die schroef toch essentieel was om alles door de leidingen te laten stromen, ipv door het plafond :+

Samen met degene die de studio aan mij verhuurde bakken om het te laten opvangen eronder gezet. Ben daarna vrij snel vertrokken (niet vanwege dit) en nooit meer iets van gehoord. Wat misschien scheelde is dat ze dit al eens eerder gehoord had en dat was veel erger uit de klauwen gelopen. Mijn douche beurt duurde maar 10 min.. gelukkig. Toch voel ik me nog altijd schuldig: wat als alles daar nu verrot is aan de binnenkant.
pi_190884971
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:23 schreef Dr.Sleep het volgende:

Verder een keer de vissenkom schoongemaakt en die gevuld met heet water, waarna ik de vis er weer in heb gedaan :X
ai... :')
pi_190884988
Huis kopen, trap schilderen en dan de kwasten schoonmaken in de rvs wasbak in de badkamer. Verfvlekken zitten er nog steeds in en ik kan geen middel vinden wat ik niet heb gebruikt om te proberen het schoon te krijgen :')
A mind with a heart of it's own
pi_190885068
porseleinene wasbak schoonmaken met een sponsje...maar de verkeerde kant van het sponsje
dus vol met krassen en toen een keer mijn schilder kwasjes sxhoonmaken in die wasbak...
niets meer aan te doen... ziet er niet uit..

Per ongeluk schimmel verwijderaar gepakt om schoon te maken, spiegel en dat plankje met
chroom... ook verpest en zulke dingen dus.. :')
pi_190885098
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:23 schreef Dr.Sleep het volgende:
Met mijn nette kleren nog even de wc schoonmaken met bleek waarna ik een lange witte streep op mijn vrij dure broek had :{

Verder een keer de vissenkom schoongemaakt en die gevuld met heet water, waarna ik de vis er weer in heb gedaan :X
Dit heb ook gehad ja. Je weet wel nog dichte fles beetje vettige handen nog dus moest ff wat kracht zetten. Ja op die dop had nog gekunt op die fles was minder handig. Het gevolg hoef ik denk niet uit te leggen.. toen ie ineens wel open ging. Nou m’n ogen heb ik gelukkig nog. Kleren.....
Do what you love, love what you do!
pi_190885384
Dreft in de vaatwasser doen omdat de tabletten op zijn...
De kat zat naar de vaatwasser te staren en ik vroeg me af waarom, dus ik ging kijken. Overal schuim... 8)7
pi_190885728
Wojbhadden een verstopte afvoer kn de vaatwasser. Zo’n babybel-rood-korstdingetje was vast gaan zitten. Dus mijn man dacht dat afvoerreiniger het wel op zou lossen.

Dat klopte, op zich. Ineens gutste het water over de parkervloer. Kennelijk had dat spul delen van de afvoerleidongen opgelost. Toen moesten we een nieuwe machine :'(
pi_190886010
Gisteren nog: kunnen die babyflessen ook in de vaatwasser? Opgezocht op website van dat merk: ja, geen probleem. Hup erin. Komen er compleet vergeeld uit. Op diezelfde website, ander gedeelte: verkleuring komt door gebruik, heb je geen garantie op. Bonnetje ook niet meer. Googlen naar dit probleem: 100 posts van mensen met hetzelfde probleem. Nu maar flessen weggooien en nieuwe kopen.

Niet zozeer schoonmaakblunder maar wel een huishoudelijke blunder: waterkoker was kapot en tikte niet automatisch meer uit. Heeft minstens een half uur staan koken, bijna een liter aan verdampt water. Was in mijn eerste crappy appartement met een aparte bijkeuken, en vlak naast de waterkoker een stopcontact die los hing met zichtbare draden. Kwam die keuken binnen en alles zag GRIJS van de mist.
pi_190886141
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:21 schreef Bot13 het volgende:
Gisteren nog: kunnen die babyflessen ook in de vaatwasser? Opgezocht op website van dat merk: ja, geen probleem. Hup erin. Komen er compleet vergeeld uit. Op diezelfde website, ander gedeelte: verkleuring komt door gebruik, heb je geen garantie op. Bonnetje ook niet meer. Googlen naar dit probleem: 100 posts van mensen met hetzelfde probleem. Nu maar flessen weggooien en nieuwe kopen.

Niet zozeer schoonmaakblunder maar wel een huishoudelijke blunder: waterkoker was kapot en tikte niet automatisch meer uit. Heeft minstens een half uur staan koken, bijna een liter aan verdampt water. Was in mijn eerste crappy appartement met een aparte bijkeuken, en vlak naast de waterkoker een stopcontact die los hing met zichtbare draden. Kwam die keuken binnen en alles zag GRIJS van de mist.
Ze zijn nog gewoon bruikbaar hoor. Pastasaus icm flessen en bakjes geeft ook verkleuring maar doet niks af aan de werking
  zondag 5 januari 2020 @ 10:14:09 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_190886363
Kind zit op triptrap en krijgt afgrijselijke diarree aanval, het liep bij zijn voetjes eruit, dus ik slim: vuilniszak open op de grond, kind erin bij heupjes vastgepakt en naar de badkamer. Ha! Geen poepspoor door het huis. *)

In de badkuip kind uitgekleed, allemaal prima. Maar wat doe je dan met een verfrommeld spijkerbroekje voor je hem in de was doet?
Juist, even uitslaan, anders wordt hij misschien niet helemaal schoon. :X

De shit zat tot aan het plafond, inclusief in mijn gezicht en haar. :X :D :X
***
pi_190886400
Om je rvs mooi blinkend te krijgen had ik gelezen dat je blauwe wc eend moet gebruiken dus ik spuit dat als eerste in mijn wasbak van mijn toen 3 weken oude keuken ofzo.. Sindsdien staan er blijvende strepen met druip strepen in mijn rvs. Is een stuk donkerder dan de rest :'(

Niet doen dus..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190886758
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Om je rvs mooi blinkend te krijgen had ik gelezen dat je blauwe wc eend moet gebruiken dus ik spuit dat als eerste in mijn wasbak van mijn toen 3 weken oude keuken ofzo.. Sindsdien staan er blijvende strepen met druip strepen in mijn rvs. Is een stuk donkerder dan de rest :'(

Niet doen dus..
Ai :X
Deze werkt heel goed om je wasbak goed schoon en glimmend te krijgen:
http://www.flylady.net/d/(...)-lessons/shine-sink/
pi_190886937
quote:
17s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:57 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ai :X
Deze werkt heel goed om je wasbak goed schoon en glimmend te krijgen:
http://www.flylady.net/d/(...)-lessons/shine-sink/
Ja heb nu idd al een andere manier 'm maarja die strepen he. Ik ben in staat om er een andere wasbak in te zetten :X
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 5 januari 2020 @ 11:36:44 #42
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_190887237
1 keer is hier zo goed gedweild dat ik door mijn huis schoof. Ik loop altijd op sokken.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_190887476
Ik ging net als @SQ zojuist het filter van m’n wasmachine legen. Die bleek heel niet zo ranzig! Wat je dan we moet doen, is ‘m goed terugschroeven.

Natte vloer en doorweekte was die in gesorteerde hoopjes op de grond lag :'(
pi_190887531
Jezus, realiseer me nu pas dat SQ SQ is :o

:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 5 januari 2020 @ 12:14:27 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_190887705
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, realiseer me nu pas dat SQ SQ is :o

:')
:D
***
  zondag 5 januari 2020 @ 12:17:41 #46
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_190887743
M'n bril in een bak met sodawater laten vallen. Daar kan de krasvaste laag niet zo goed tegen. Had dus doffe glazen. Niks meer aan te doen.
And so is the past
  zondag 5 januari 2020 @ 12:36:00 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_190887943
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, realiseer me nu pas dat SQ SQ is :o

:')
Dude :')
disclaimer
  zondag 5 januari 2020 @ 12:36:42 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_190887954
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:57 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik ging net als @:SQ zojuist het filter van m’n wasmachine legen. Die bleek heel niet zo ranzig! Wat je dan we moet doen, is ‘m goed terugschroeven.

Natte vloer en doorweekte was die in gesorteerde hoopjes op de grond lag :'(
Noes :')
disclaimer
pi_190888184
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:14 schreef BE het volgende:

[..]

:D
Ga je me nu vertellen dat jij BE bent?? :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 5 januari 2020 @ 13:00:01 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_190888208
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ga je me nu vertellen dat jij BE bent?? :D
_O- *;
***
pi_190888209
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:36 schreef SQ het volgende:

[..]

Dude :')
Ja jezus, niemand vertelt mij ook ooit wat ja :(

Wat is deze?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190888214
Waar kan ik mezelf tot DP laten omdopen dan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190888216
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:14 schreef BE het volgende:
Kind zit op triptrap en krijgt afgrijselijke diarree aanval, het liep bij zijn voetjes eruit, dus ik slim: vuilniszak open op de grond, kind erin bij heupjes vastgepakt en naar de badkamer. Ha! Geen poepspoor door het huis. *)

In de badkuip kind uitgekleed, allemaal prima. Maar wat doe je dan met een verfrommeld spijkerbroekje voor je hem in de was doet?
Juist, even uitslaan, anders wordt hij misschien niet helemaal schoon. :X

De shit zat tot aan het plafond, inclusief in mijn gezicht en haar. :X :D :X
_O_ _O- _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 5 januari 2020 @ 13:22:47 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_190888478
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waar kan ik mezelf tot DP laten omdopen dan?
Weet je het zeker? :')

https://fok.nl/shop/nickchange/
disclaimer
pi_190888879
Ik maakte de kattenbak goed schoon, Helemaal leeg geschept met chloor geboend en omgespoeld boven het bad. Ook nog goed nagespoeld met heet water. We hadden douche in bad de dag erna liep het water bij het douchen niet meer weg. Nog een heel gedoe geweest dat goed te ontstoppen.
pi_190889279
Met de verkeerde kant van een schuursponsje de auto ingeponst |:)
Met een Metalen hark het gemaaide gras verwijderd
Met Dasty verf van een bed verwijderd
En met een priem ijs weggehaald in de koelkast en hem lek gestoken, mooie witte wolk kwam er uit
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zondag 5 januari 2020 @ 14:38:03 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190889348
De vieze vingers van één deur met de verf en al van de deur afgehaald op werk door iets te agressief schoonmaakmiddel te gebruiken :')

Glasgordijnen die echt ranzig waren bij een thuiszorgpatiënt thuis gewassen met chloor. Paar dagen laten weken want extra schoon. Die verpulverden voor mijn neus toen ik ze wilde ophangen :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 januari 2020 @ 12:10:13 #58
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_190903145
Mr. Muscle badkamerspray op de natuurstenen vensterbank spuiten en vervolgens even weglopen om een doekje te pakken. Zit nu een mooi spettermotief op de vensterbank ;(
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 6 januari 2020 @ 12:28:09 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190903312
Op het werk: bestek oppoetsen met giftig glansmiddel voor de afzuigkap.

Thuis: een wollen trui wassen (koud!). Is nu een kindertruitje. Daarnaast meerdere kledingstukken met chloostrepen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190904390
Deze gebeurd me nog wel eens van tijd tot tijd, met halve aandacht de wasmachine aanzetten en dan halverwege het programma erachter komen dat ik 30 graden was per ongeluk op de default 60 heb laten draaien :X

Elke keer als ik de afwas doe is mijn shirt altijd zeiknat :')

Stofzuigen met koptelefoon op en daarom er niet achterkomen dat de stekker eruit was getrokken halverwege :')

Zonnebloempitten droge op mijn witte hoogglans kastje :'( Die was daarna geel. (niet echt schoonmaak maar kreeg het ook nooit meer wit)

De badkamer ontkalken met het goedkoopste antikalk van de action. Hoesten man :')

Denken dat het kraantje van de wasmachine stuk was, of de machine zelf, maar het kraantje stond gewoon niet open :')
Twiddel
  maandag 6 januari 2020 @ 14:13:46 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190904456
Bij mijn eerste huisje ooit eens afwasmiddel in de vaatwasser gedaan omdat de vaatwas tabletten op waren.

De keuken was wel brandschoon nadat we al het schuim weer weggekregen hadden. Dat was dan wel weer een voordeel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 6 januari 2020 @ 20:50:27 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190909594
Nog eentje: ik heb een half jaar de afwas gedaan met wasmachines tabs. Nooit gemerkt dat ze daar niet voor bedoeld waren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190910090
Ik kan je afraden om een fles rosechampagne die 2 jaar veel te warm heeft gestaan te ontpoppen.
Wilde hem braaf leeg in de glasbak doen....

Het zat in heel mijn keuken van plafond tot de vloer en ook IN de keukenkastjes. Heb 3x toe de vloer staan boenen voordat ie niet meer plakte.
Echt ik heb alles kunnen afwassen.
pi_190911822
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:44 schreef SQ het volgende:

[..]

Hahahaha :') die laatste is erg herkenbaar _O-
Ik heb een tijdje terug een enorme kotsbui staan opruimen op een kinderkamer. Ik was net klaar en godzijdank was het vloerkleed droog gebleven.
Ik stap uit het bedframe.
Ik struikel.
Ik schop zo die sopemmer met 6 liter kotswater omver.

Huilen jonge. En vloeken. :')
De horror!! :o :'(

Ik waste eens een wegwerpluier mee die verstopt zat in een broekje. De was zelf heb nadien nog wel schoon gekregen, maar voor de machine was het einde oefening. Wat een pleuriszooi geeft dat! :X
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 6 januari 2020 @ 22:44:12 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190912124
O ja, goedkope papieren zakdoekjes in een broekzak laten zitten. Hoeveel werk je dan hebt om al die snippers van je wasgoed af te krijgen. ;(
The love you take is equal to the love you make.
  Vis een optie? maandag 6 januari 2020 @ 22:52:41 #66
70532 loveli
N
pi_190912336
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:44 schreef Lienekien het volgende:
O ja, goedkope papieren zakdoekjes in een broekzak laten zitten. Hoeveel werk je dan hebt om al die snippers van je wasgoed af te krijgen. ;(
Moest meteen hieraan denken, toevallig precies 5 jaar geleden.
LIF / Krant twee keer meegewassen
crap in = crap out
  maandag 6 januari 2020 @ 22:56:17 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190912434
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Moest meteen hieraan denken, toevallig precies 5 jaar geleden.
LIF / Krant twee keer meegewassen
Dan valt een papieren zakdoekje nog mee. _O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_190912798
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:15 schreef Roosgeluk het volgende:
Ik kan je afraden om een fles rosechampagne die 2 jaar veel te warm heeft gestaan te ontpoppen.
Wilde hem braaf leeg in de glasbak doen....

Het zat in heel mijn keuken van plafond tot de vloer en ook IN de keukenkastjes. Heb 3x toe de vloer staan boenen voordat ie niet meer plakte.
Echt ik heb alles kunnen afwassen.
:D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Miss SHO maandag 6 januari 2020 @ 23:16:14 #69
22592 crew  Ole
pi_190912833
keer op het werk aggressief goedje gebruikt om thee/ koffievlekken uit kopjes te halen. leten weken in emmer. Er was wat op het RVS werkblad terechtgekomen. Helemaal wit uitgeslagen. Gelukkig werkte Professioneel rvs polish ook heel goed :%
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 7 januari 2020 @ 10:58:30 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190916582
Nietsvermoedend een middel gebruiken op de voegen in de douche en dan te laat zien dat de tegels daar niet zo blij mee zijn. Bij bepaald licht zag je allemaal druipsporen. ;(

Ik was na de eerste schrik me er vooral van bewust dat ik me blijkbaar zo enorm druk kon maken om zoiets stoms. Ik denk dat ik inmiddels imperfecties wel iets beter kan hebben. Was wel even een dingetje, eerste koophuis. :@

Ik weet niet eens of het inmiddels echt minder zichtbaar is. Ik kijk er niet echt naar en als ik schoonmaak zet ik mijn leesbril maar niet op. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_191198812
Vergeten de watertoevoer van de wasmachine open te draaien. Later ff de was eruit willen halen en zien dat er niets gebeurd is. Wasmachine maakte wél een kabaal maar gelukkig niet stukgedraaid. Je zou denken dat me dat geen 2de keer zou gebeuren maar ja hoor. 8)7
pi_191229630
Onze huishoudster ging de kolf dingen steriliseren. Die zijn van plastic voor degenen die dat niet weten :).

We hadden een fancy sterilizer, maar dat vond ze maar nieuwerwets. Kokend water zou ook moeten steriliseren. Daar had ze wel een punt, maar het kokend water zat te koken, in een stalen pan en als je dan de plastic kolf dingen tegen de ijzeren rand van de pan laat komen......

Tering duur die dingen :(.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_191256164
Ik heb een wollen trui aangezien voor pyjamajasje en die is dus in de verkeerde was beland. Hij mocht volgens het label op 40 graden, toch is ie op 30 graden enorm gekrompen. Babytruitje. En pas een maand oud ...
pi_191297724
Handen wassen omdat je een beetje pur-schuim hebt geknoeid.
De loodgieter kon 3 dagen later langskomen ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 5 februari 2020 @ 19:50:23 #75
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_191365712
Sifon van de gootsteen verstopt. Ok geen probleem, emmertje eronder en de sifon losgehaald. De inhoud valt keurig in de emmer en spoel de sifon onder de kraan af. Opzich geen probleem want er stond nog een emmer onder. Omdat er wat weinig ruimte in het keukenkastje was om de sifon weer te monteren haal ik de emmer eronder weg en kiep deze zonder er bij na te denken leeg in de gootsteen. Op datzelfde moment zie ik ook de sifon nog op het aanrecht liggen :X }:|
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  woensdag 5 februari 2020 @ 20:02:50 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_191365903
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 19:50 schreef boertie het volgende:
Sifon van de gootsteen verstopt. Ok geen probleem, emmertje eronder en de sifon losgehaald. De inhoud valt keurig in de emmer en spoel de sifon onder de kraan af. Opzich geen probleem want er stond nog een emmer onder. Omdat er wat weinig ruimte in het keukenkastje was om de sifon weer te monteren haal ik de emmer eronder weg en kiep deze zonder er bij na te denken leeg in de gootsteen. Op datzelfde moment zie ik ook de sifon nog op het aanrecht liggen :X }:|
_O- ja mooi :')
disclaimer
pi_191372376
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 19:50 schreef boertie het volgende:
Sifon van de gootsteen verstopt. Ok geen probleem, emmertje eronder en de sifon losgehaald. De inhoud valt keurig in de emmer en spoel de sifon onder de kraan af. Opzich geen probleem want er stond nog een emmer onder. Omdat er wat weinig ruimte in het keukenkastje was om de sifon weer te monteren haal ik de emmer eronder weg en kiep deze zonder er bij na te denken leeg in de gootsteen. Op datzelfde moment zie ik ook de sifon nog op het aanrecht liggen :X }:|
Been there, done that!
pi_191499377
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 19:50 schreef boertie het volgende:
Sifon van de gootsteen verstopt. Ok geen probleem, emmertje eronder en de sifon losgehaald. De inhoud valt keurig in de emmer en spoel de sifon onder de kraan af. Opzich geen probleem want er stond nog een emmer onder. Omdat er wat weinig ruimte in het keukenkastje was om de sifon weer te monteren haal ik de emmer eronder weg en kiep deze zonder er bij na te denken leeg in de gootsteen. Op datzelfde moment zie ik ook de sifon nog op het aanrecht liggen :X }:|
Ik heb beeld! _O- _O- _O-
pi_191582594
Mental note: als je de winterjas van je 7-jarige zoon in de wasmachine gooit, check dan eerst zijn jaszakken op allerhande gevonde items }:| :') . Niet de grootste blunder ooit, maar takjes, legoblokjes, muntjes, steentjes, kapotte schelpen en zelfs dennennaalden uit de machine plukken is niet bepaald mijn hobby.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:11:29 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191582622
Mijn tante gooide uit zuinigheid het koolstoffilter van de afzuigunit in de vaatwasser O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 19 februari 2020 @ 17:43:35 #81
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_191587258
Doe ik ook met de filters van de wasemkap. Al zijn dat wel vetvangers en geen koolfilters :+ Het enige nadeel ervan is dat de plastic vergrendelingen wat broos beginnen te worden na 7 jaar.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')