Ja ik ook maar ik wil bewust gezond eten in 2020 en bitterballen zijn nu eenmaal niet gezond, dat weet iedereenquote:
Wil ik dat dan denk je?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:22 schreef Karzai het volgende:
Maar je zal haar nooit krijgen Uitstraling
Valt best mee toch.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik wil bewust gezond eten in 2020 en bitterballen zijn nu eenmaal niet gezond, dat weet iedereen
Weet ik niet, je bent wel weer aanwezig in het topic sinds zij er is, maar misschien alleen om te kletsenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Weet ik niet, je bent wel weer aanwezig in het topic sinds zij er is, maar misschien alleen om te kletsen
Ja daar gaat het mis. En bij de mosterd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort wel veel bier bij voor de ultieme smaaksensatie, toch?
Droge bitterballen is ook zo schraal, horen wel een bruine kroeg, wat mosterd, gezelschap met borsten en bier bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar gaat het mis. En bij de mosterd.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Weet ik niet, je bent wel weer aanwezig in het topic sinds zij er is, maar misschien alleen om te kletsen
Borsten heb ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droge bitterballen is ook zo schraal, horen wel een bruine kroeg, wat mosterd, gezelschap met borsten en bier bij.
Laatst wel kroketten gevuld met Rendang op, NOOIT INTRAPPEN.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:26 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden met vrij veel bombarie zo'n samenwerking aangekondigd tussen Mora en de vegetarische slager, maar zie die dingen nooit. Zijn ze al uit de handel?
Gezelligquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droge bitterballen is ook zo schraal, horen wel een bruine kroeg, wat mosterd, gezelschap met borsten en bier bij.
O die had ik een keer bijna besteld op een terras. Maar ben toen voor de nachos gegaanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst wel kroketten gevuld met Rendang op, NOOIT INTRAPPEN.
Eigenlijk wel weer zin om op een terras te zitten; helaas is het weer er niet helemaal naar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die had ik een keer bijna besteld op een terras. Maar ben toen voor de nachos gegaan
En humor, eet ik die bitterballen wel op en gooi ik het bier en de mosterd over je borsten, deal?quote:
Terrasverwarming, houtkacheltje, dekentje.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk wel weer zin om op een terras te zitten; helaas is het weer er niet helemaal naar.
Nee ik wil die bitterballen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En humor, eet ik die bitterballen wel op en gooi ik het bier en de mosterd over je borsten, deal?
Ik heb echt totaal niks met snoep, geef mij maar een oester of een kipkluif om op te peuzelen of zo.quote:
Had laatst paling en daar gooien ze af en toe wat dure witte wijn in het kweekbad, laten ze luisteren naar klassieke muziek en die krijgen af en toe een lichaamsmassage, lekker decadent maar ik zweer je dat ik het proefdequote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:40 schreef Karzai het volgende:
Ik eet ook nog amper snoep, kerstpakket zat wel weer wat in.
Maar ook inderdaad een lekker oestertje of een stukje paling
Waar heb je zin in, om te eten?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
ik heb helemaal geen zin om te koken zeg, bestellen ja heb ik gister gedaan
uit eten in je eentje ook zo saai
Is dat serieus een woord, microfiseren?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
NOu goed een micro hmdi kabel verkopen ze niet bij coolblue maar wel een adapter om het te microfiseren
Ja,quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat serieus een woord, microfiseren?
Wat heb jij met Star Wars?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Dit is mijn held![]()
https://www.instagram.com/mbg_core/
Ik zie het niet maar goed ik ben dan ook zo kunstzinnig als een meerkoetjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks maar hoe hij dit heeft gemaakt.
Dit is allemaal in 3d programma's gemaaktquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het niet maar goed ik ben dan ook zo kunstzinnig als een meerkoetje
Denk dat ik het zie maar niet helemaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is allemaal in 3d programma's gemaakt
Okequote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik het zie maar niet helemaal.
Geen probleem, ik kan ook genieten van andermans genieten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke![]()
Ja ik zit hier echt met pure verbazing naar te kijken:P
Rozequote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik mijn kapstok knalrood, zacht blauw of koperkleurig gaan verven?
Oke nou dan maar roodquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Heb alleen die kleuren in huis, snap dat dan.
Niet mijn kapstop vriend.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, gaat er goedkoop uitzien maar jij zegt het.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
Je kan die geurkaars erbij zitten om het goedkope te compenseren
Heeft 'ie zijn telefoon kapot laten vallen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
Ik praat nu al een paar dagen met een match van okcupid. Jezus dit is echt de mannelijke variant van bitterbal
Daar is die denk ik wel toe in staatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft 'ie zijn telefoon kapot laten vallen?
Lijkt een goede match.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar is die denk ik wel toe in staat
We worden oud vriendquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
Druk maar voldaan dagje achter de rug. Wel behoorlijk moe nu en morgen weer lange dag op het programma.
Zo maar lekker douchen en in trainingsbroek op de bank hangen.
Ik heb ze expres niet gekochtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:25 schreef Karzai het volgende:
Bitterballen zijn niet niet zo slecht hoor
Niet te vreten, misschien daarom?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:26 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden met vrij veel bombarie zo'n samenwerking aangekondigd tussen Mora en de vegetarische slager, maar zie die dingen nooit. Zijn ze al uit de handel?
Blijkbaar te koop bij de Appiequote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen proberen
Ja die zijn wel spijtig. Misschien komen ze een keer bij de bonus, zal ik wel naar een groter filiaal moeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijkbaar te koop bij de Appie
https://www.ah.nl/product(...)5nX8rxxoCjVgQAvD_BwE
Die prijzen ook
Beyond Meat burger is ook nogal aan de prijs als je die gaat vergelijken met echt vleesquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijkbaar te koop bij de Appie
https://www.ah.nl/product(...)5nX8rxxoCjVgQAvD_BwE
Die prijzen ook
Weleens in de horeca oesterzwamkroketten en -bitterballen op. Die waren wel serieus lekkerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die zijn wel spijtig. Misschien komen ze een keer bij de bonus, zal ik wel naar een groter filiaal moeten.
Vind ik lekker spul dat, maar écht heel duur ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beyond Meat burger is ook nogal aan de prijs als je die gaat vergelijken met echt vlees
En kort houdbaar en niet in te vriezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik lekker spul dat, maar écht heel duur ja.
Meestal bij dat soort dingen het geld niet waard iig
Ik wilde het ook een keer proberen en vond het ook lekker.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik lekker spul dat, maar écht heel duur ja.
Meestal bij dat soort dingen het geld niet waard iig
God ik vind het allemaal zo lekker maar m'n gewetenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:54 schreef Molo het volgende:
Maar goed, ik mik net een kilo stoofvlees in de slowcooker voor enchiladas met rundvlees (met chipotle) dus ja. Geen echte mileuliefhebber hier
Heb dit gisteren toevallig op tijdens een lunch maar voelde vooral als ik kies een tosti maar ik heb eigenlijk zin in dood beest.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:51 schreef Molo het volgende:
Maar serieus mensen, maak eens vlamtosti's![]()
Rundergehakt, gehaktkruiden, paar eetlepels sriracha, paneermeel en een eitje. Dat mengen en op boterham doen, plak kaas en nog een boterham erop en grillen maar![]()
Écht lekker
Ja en neequote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde het ook een keer proberen en vond het ook lekker.
Eigenlijk is vlees gewoon veel te goedkoop.
Lekker!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
We hadden gemaakt verse pompoenensoep, meloen met serano en gewoon stokbrood.
Het was heerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb dit gisteren toevallig op tijdens een lunch maar voelde vooral als ik kies een tosti maar ik heb eigenlijk zin in dood beest.
Zal keertje zelf maken, dat scheelt denk ik, vind dat gesmolten bakvocht van gehakt niet echt lekker tussen brood.quote:
Wat is vlamtosti?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Ik zit nu verlaat nog wat geroosterde worteltjes te nommen want die vlamtosti was wat vullend
Ook lekker
De verschillen voor "beter vlees" in de supermarkt zijn niet zo groot; ik koop het ook altijd of "biologisch" maar dat is ook maar voor mijn eigen smaak/gevoel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja en nee
Ik koop altijd beter vlees, qua dierbehandeling en voor de smaak/gezondheid voor mezelf.
Maar ik denk echt dat de verhipping van vegetarisch en veganistisch eten de prijs enorm hoog houdt, wat écht niet hoeft
Die ingrediënten vergoelijken echt de prijs niet
Vegan is dan wel weer extreem milieuvervuilend hoorde ik vandaag ieder uur op de radioquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De verschillen voor "beter vlees" in de supermarkt zijn niet zo groot; ik koop het ook altijd of "biologisch" maar dat is ook maar voor mijn eigen smaak/gevoel.
Vega(n) eten is er nog niet op de schaal waarmee vlees geproduceerd wordt; komt ook omdat de vraag er niet is. Zal op termijn wel goedkoper worden, en ook van betere kwaliteit.
Mijn ex-vriendin heeft een tijd lang geen vlees gegeten, maar toen was de kwaliteit van vleesvervangers gemiddeld genomen nog niet zo goed.
Zat er niet tussen, want paneermeel neemt wat op en eitje erdoor bindt hetquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal keertje zelf maken, dat scheelt denk ik, vind dat gesmolten bakvocht van gehakt niet echt lekker tussen brood.
Heb je nog genoeg familie over nu wel? Gaat hard anders als je veel pannekoeken eetquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker pannenkoek gegeten met wat familie. Was leuk, nu weer op huus an
Tosti met pittig gehakt en kaas ertussenquote:
Klinkt nog steeds als iets erg ongezonds voor de aorta.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat er niet tussen, want paneermeel neemt wat op en eitje erdoor bindt het
Ja klopt, ik haal bijna alles bij de slager hierquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De verschillen voor "beter vlees" in de supermarkt zijn niet zo groot; ik koop het ook altijd of "biologisch" maar dat is ook maar voor mijn eigen smaak/gevoel.
Vega(n) eten is er nog niet op de schaal waarmee vlees geproduceerd wordt; komt ook omdat de vraag er niet is. Zal op termijn wel goedkoper worden, en ook van betere kwaliteit.
Mijn ex-vriendin heeft een tijd lang geen vlees gegeten, maar toen was de kwaliteit van vleesvervangers gemiddeld genomen nog niet zo goed.
Ik eet een halve, dus ochquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds als iets erg ongezonds voor de aorta.
Bedoel je vet bij kamertemperatuur vloeibaar?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik eet een halve, dus och
Tevens is verzadigd vet niet heel enorm slecht voor je is recent inzicht
Nee juist wat bij kamertemperatuur hard isquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedoel je vet bij kamertemperatuur vloeibaar?
Harde boter lijkt me logisch dat die plakt aan alle organen en aders in je maar goed.
Kan zijn dat ik een beetje achterloop met mijn medische opleiding en anders ook gewoon schijt aanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee juist wat bij kamertemperatuur hard is
Dat blijkt toch niet zo ongezond als gedacht. En zaken zijn veel meer slecht of goed in relatie tot tiggggg andere factoren zoals andere voedingsstoffen, persoonlijke variaties, omgeving etc
Genoeg om van te ervenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je nog genoeg familie over nu wel? Gaat hard anders als je veel pannekoeken eet
Je was toch al een keer bijna dood tochquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik een beetje achterloop met mijn medische opleiding en anders ook gewoon schijt aan
Velen pannenkoeken laten eten dan!quote:
In Limburg is toch overal eten, en vlaai?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
Door alle praat over eten krijg ik alweer honger
27 maanden geleden jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Je was toch al een keer bijna dood toch
Reservetijd van genieten
Oe klinkt goed, ga ik ook maken. Hou van pittig en ben niet bang voor een beetje vet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Tosti met pittig gehakt en kaas ertussen
Net als de snack vlammetjes, van die envelopjes met pittig gehakt erin uit de frituurpan.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben normaal een tostipurist, maar dit is perfect voer met een biertje erbij zeg
Bijna dood ervaring? Vertel!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:26 schreef UitStraling het volgende:
Mooie geruststelling dat er niks is na het leven dus geen reden om mijn gedrag aan te passen.
Nou ja had een drukke leuke vrijdagavond voor de boeg en ik loop gehaast bij een verlopen Jumbo op zoek naar een blikje gehaktballen in satésaus, voelde het echter donker en kleiner worden om me heen en het volgende dat ik weet is pijn op mijn borstkas van het reanimeren en een ambulancemedewerker zie zei, blijf eens rustig liggen want je bent net gereanimeerd maar je hebt het overleefd en gaat nu mee in mijn ambulance naar de ICquote:
Ja,maar mijn frele figuur dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
In Limburg is toch overal eten, en vlaai?
Sow das niet niks.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja had een drukke leuke vrijdagavond voor de boeg en ik loop gehaast bij een verlopen Jumbo op zoek naar een blikje gehaktballen in satésaus, voelde het echter donker en kleiner worden om me heen en het volgende dat ik weet is pijn op mijn borstkas van het reanimeren en een ambulancemedewerker zie zei, blijf eens rustig liggen want je bent net gereanimeerd maar je hebt het overleefd en gaat nu mee in mijn ambulance naar de IC
Wow.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja had een drukke leuke vrijdagavond voor de boeg en ik loop gehaast bij een verlopen Jumbo op zoek naar een blikje gehaktballen in satésaus, voelde het echter donker en kleiner worden om me heen en het volgende dat ik weet is pijn op mijn borstkas van het reanimeren en een ambulancemedewerker zie zei, blijf eens rustig liggen want je bent net gereanimeerd maar je hebt het overleefd en gaat nu mee in mijn ambulance naar de IC
Paar uurtjes door de haastige medische molen heen, CT scan, thorax scan, zag mijn eigen O2 saturatie wel vanaf 69 procent terugkomen, nooit iets kunnen vinden, wel iets van 12 minuten weg geweest en niet bijgekomen tijdens de pijnlijke reanimatie,enige wat ik merk is dat ik iets trager qua denkvermogen ben sindsdien maar dat kon wel wat hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sow das niet niks.
En oorzaak? Gewoon gezond en hartafwijking of?..
Een kennis van me heeft een automatische frequentie bewaker met opstartfunctie van 10.000V. Die was laatst voetballen toen dat ding ineens begin te reanimeren.
Carpe diem!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar uurtjes door de haastige medische molen heen, CT scan, thorax scan, zag mijn eigen O2 saturatie wel vanaf 69 procent terugkomen, nooit iets kunnen vinden, wel iets van 12 minuten weg geweest en niet bijgekomen tijdens de pijnlijke reanimatie,enige wat ik merk is dat ik iets trager qua denkvermogen ben sindsdien maar dat kon wel wat hebben.
Oef man, klinkt heftig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar uurtjes door de haastige medische molen heen, CT scan, thorax scan, zag mijn eigen O2 saturatie wel vanaf 69 procent terugkomen, nooit iets kunnen vinden, wel iets van 12 minuten weg geweest en niet bijgekomen tijdens de pijnlijke reanimatie,enige wat ik merk is dat ik iets trager qua denkvermogen ben sindsdien maar dat kon wel wat hebben.
Zoiets hier ook jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik eet een paar keer per week vlees, niet vanuit wat voor milieu standpunt of wat, gewoon niet dagelijks behoefte aan. Als het al vanuit een standpunt is, dan is het vanwege lui.Ik kook ook echt niet elke dag en ben savonds vaak net zo blij met een broodje ei ofzo. Of slagroomtaart of waar ik dan ook maar zin in heb.
Als ik wel vlees eet dan koop ik het het liefste bij de slager. In mijn hoofd is dat lekkerder dan vlees van de supermarkt, het is denk ik verser en ik vind het belangrijk dat er nog slagers bestaan.
En het komt mooi uit qua tegen argument voor mijn vele vliegen. Ik heb geen kinderen, geen auto en ik eet niet zoveel vlees. Dus.
Lijkt me dat juist de oorzaak niet weten en of dit weer kan gebeuren angst veroorzaakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals gezegd, zo voelt en voelde het niet, beperkte zich ook tot een vreemd avontuur die ene avond maar zo zit ik in elkaar denk ik.quote:
Echt? Ik dacht dat jij wel elke dag vlees at? En als je het eet, eet je iig veel meer dan ikquote:
Dit wel ja. En dan helemaal trots ook op dingen die iedereen al jaren maakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel schattig hoe jij leert koken in CUL
Jij kijkt beide?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk dat het Molseizoen weer begonnen is, eerst de Nederlandse als opwarmertje en dan het echte genot, de Vlaamse.
Doen!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oe klinkt goed, ga ik ook maken. Hou van pittig en ben niet bang voor een beetje vet.
Ja maar ik vind de NL altijd een beetje teleurstellend.quote:
Ik denk dat ik gewoon flauw gevallen ben en dat degene die me gereanimeerd heeft dat niet echt doorhad, meer zoek ik er niet achter medisch gezien en ook psychologisch gezien niet, heb wel een maandje rechts gereden voor de medeweggebruikers uit voorzorg en heeeeeeel af en toe merk ik dat ik op mezelf let tijdens het boodschappen doen maar dat doe ik dan ook minimaal eens per dag, voor de rest heb ik mazzel dat ik ik ben, het is meer mijn omgeving die geschrokken is dan ikzelf.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt me dat juist de oorzaak niet weten en of dit weer kan gebeuren angst veroorzaakt.
Ik zou een hartfrequentie apparaat willen hebben denk ik, die al wat voorspellend reageert en die je langere termijn zekerheid kan geven.
Of was je destijds zo gestressed als een bos wortels want dan weer je het wel.
Daar komt toch ooit eens een einde aan. Dan maar gewoon nuquote:
Ik heb jarenlang alleen de Vlaamse gekeken. Vanaf dat ik een vriendinnetje kreeg die thuis alleen de Nederlandse keek ben ik voornamelijk de Nederlandse gaan volgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de NL altijd een beetje teleurstellend.Maar wat ik al zei, als opwarmertje is het wel prima. Kijk jij ook de Vlaamse?
In dat geval ga ik nog wat vette gehaktballen naar binnen proppen en daarna paar halve liters bier om het weg te spoelenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar komt toch ooit eens een einde aan. Dan maar gewoon nu
Beter te dik in de kist, dan weer een feestje gemist
Jezusquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sow das niet niks.
En oorzaak? Gewoon gezond en hartafwijking of?..
Een kennis van me heeft een automatische frequentie bewaker met opstartfunctie van 10.000V. Die was laatst voetballen toen dat ding ineens begon te reanimeren.
Lol dat is een soort van degradatie.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang alleen de Vlaamse gekeken. Vanaf dat ik een vriendinnetje kreeg die thuis alleen de Nederlandse keek ben ik voornamelijk de Nederlandse gaan volgen.
Dat laatste zijn altijd de meeste lame ass redenen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik eet een paar keer per week vlees, niet vanuit wat voor milieu standpunt of wat, gewoon niet dagelijks behoefte aan. Als het al vanuit een standpunt is, dan is het vanwege lui.Ik kook ook echt niet elke dag en ben savonds vaak net zo blij met een broodje ei ofzo. Of slagroomtaart of waar ik dan ook maar zin in heb.
Als ik wel vlees eet dan koop ik het het liefste bij de slager. In mijn hoofd is dat lekkerder dan vlees van de supermarkt, het is denk ik verser en ik vind het belangrijk dat er nog slagers bestaan.
En het komt mooi uit qua tegen argument voor mijn vele vliegen. Ik heb geen kinderen, geen auto en ik eet niet zoveel vlees. Dus.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste zijn altijd de meeste lame ass redenen natuurlijk
Doen!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval ga ik nog wat vette gehaktballen naar binnen proppen en daarna paar halve liters bier om het weg te spoelen
Schamen voor je bestaan moet ongeveer tegenwoordigquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik.En ik heb verder ook geen vliegschaamte ofzo.
Nou ja als milieu wat boeit is geen kinderen hebben wel het beste wat je kunt doen natuurlijk. Kun je lame ass noemen maar het is gewoon wel zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste zijn altijd de meeste lame ass redenen natuurlijk
Rechtstreeks 10.000V in de hartspier, was best pijnlijk zei die, maar meest zielige vond ie het voor zijn teamgenoten.quote:
Net of er ook maar íemand is die om mileuredenen geen kinderen wil of krijgtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als milieu wat boeit is geen kinderen hebben wel het beste wat je kunt doen natuurlijk. Kun je lame ass noemen maar het is gewoon wel zo.
Soort van wel ja, maar zit de afgelopen jaren te weinig in de vlaamse TV wereld om te weten wie wie is waarschijnlijk. Misschien dat ik dit jaar de vlaamse ga kijken als ik muis zover krijg.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat is een soort van degradatie.Kijk je dit jaar dan gezellig de Vlaamse weer mee?
Ja je schrikt je kapotquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rechtstreeks 10.000V in de hartspier, was best pijnlijk zei die, maar meest zielige vond ie het voor zijn teamgenoten.
Not this shit again.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als milieu wat boeit is geen kinderen hebben wel het beste wat je kunt doen natuurlijk. Kun je lame ass noemen maar het is gewoon wel zo.
Wel schattig dat hij zich meer zorgen maakte over zijn teamgenoten en de wedstrijd dan over zichzelf.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rechtstreeks 10.000V in de hartspier, was best pijnlijk zei die, maar meest zielige vond ie het voor zijn teamgenoten.
Precies.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Schamen voor je bestaan moet ongeveer tegenwoordig
Flikker toch op met die ellende en geniet gewoon
Ja maar het is niet zo dat ik geen kinderen heb omdat ik zo milieubewust bezig wil zijn. Dus dan is het natuurlijk gewoon een BS excuus.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oohja, dat was ik vergeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
Ik heb toch wel een paar mensen dood of bijna dood zien gaan voor mijn neus en ben heel rustig chill nuchter doorgaans maar toen Koos paar weken terug ineens de pijp uit leek te gaan schrok ik me wel écht kapot
Wel mooi hoe je de pijp uit kan gaan kan zeggen in 1 zin met je levenspartnerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
Ik heb toch wel een paar mensen dood of bijna dood zien gaan voor mijn neus en ben heel rustig chill nuchter doorgaans maar toen Koos paar weken terug ineens de pijp uit leek te gaan schrok ik me wel écht kapot
Was uiteindelijk dus niks aan de hand en hij vond me ook maar overdreven reageren enzoquote:
Ja naja dat heb ik bij de NL ook eigenlijk, dat ik bijna niemand ken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soort van wel ja, maar zit de afgelopen jaren te weinig in de vlaamse TV wereld om te weten wie wie is waarschijnlijk. Misschien dat ik dit jaar de vlaamse ga kijken als ik muis zover krijg.
Snel naar de provincie verhuizen jij. Daar mag in bepaalde gebieden nog op wild gejaagd worden en genoeg verenigingen waarbij je je kunt aansluiten. Dat vlees word (in zuid Limburg iig) vaak verkocht aan restaurant of slagerijen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Het is gewoon doodnormaal om vlees te eten hoor, alleen jammer dat we zelf geen konijntje of olifant meer jagen om op te eten en dat we vergeten zijn het beest te eren om zijn vlees en het offer dat hij of zij gebracht heeft.
Je woont in Vlaanderen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja dat heb ik bij de NL ook eigenlijk, dat ik bijna niemand ken.
MOL / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol #11 Doe deze even tvp'en als reminder.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snel naar de provincie verhuizen jij. Daar mag in bepaalde gebieden nog op wild gejaagd worden en genoeg verenigingen waarbij je je kunt aansluiten. Dat vlees word (in zuid Limburg iig) vaak verkocht aan restaurant of slagerijen.
Wat een onzin zegquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel mooi hoe je de pijp uit kan gaan kan zeggen in 1 zin met je levenspartner
Lekker konijntjes en reeën afknallenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ooit maar een tweede huisje scoren daar
Omdat je zei dat je dat bij de NL versie had dacht ik het even.quote:
Oh ja dan begrijp ik wel dat je de mensen die meededen beter kende. Ben gewoon niet zo thuis in de wereld van bekende mensen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je dat bij de NL versie had dacht ik het even.
Ik keek vroeger de vlaamse versie toen ik daar op school zat
Dat zou ik best kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker konijntjes en reeën afknallen
Wil niet opspelen. Maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon flauw gevallen ben en dat degene die me gereanimeerd heeft dat niet echt doorhad, meer zoek ik er niet achter medisch gezien en ook psychologisch gezien niet, heb wel een maandje rechts gereden voor de medeweggebruikers uit voorzorg en heeeeeeel af en toe merk ik dat ik op mezelf let tijdens het boodschappen doen maar dat doe ik dan ook minimaal eens per dag, voor de rest heb ik mazzel dat ik ik ben, het is meer mijn omgeving die geschrokken is dan ikzelf.
Uitstelgedragquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
Door dat topic in sop wil ik al de hele dag mijn wasmachine filter weer eens schoonmaken. Maar de hele dag uitgesteld. Ik doe het morgen wel. Misschien.
Jij schiet toch wel meerdere keren per week een konijntje af?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker konijntjes en reeën afknallen
Gewoon een minnaar zoeken met een vrijstaande villa in een bos in Limburg. Kan prima joh!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zou ik best kunnen
Maar goed, eerst eens mijn leven hier in het westen eens iets meer aflossen
Vrij recente ex van mij is gestikt in haar eigen braaksel omdat ze teveel gezopen had of omdat ze een kerel tegen kwam die van de wurgseks hield, extreem lief meisje en moeder van 2 peutertjes, 33 was ze en ze kon dansen en zingen als de beste en ze had echt gouden humor, maak ik ook wel eens luchtige grapjes over, get a life MCH en grow upquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou dat zelf nooit zo luchtig zeggen
Wat maak jij allemaal mee johquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrij recente ex van mij is gestikt in haar eigen braaksel omdat ze teveel gezopen had of omdat ze een kerel tegen kwam die van de wurgseks hield, extreem lief meisje en moeder van 2 peutertjes, 33 was ze en ze kon dansen en zingen als de beste en ze had echt gouden humor, maak ik ook wel eens luchtige grapjes over, get a life MCH en grow up![]()
Wazig maar wel waar verhaal
Geen AED, liep toevallig een boodschappende huisarts naast me toe ik out ging.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil niet opspelen. Maar.
Ben je gereanimeerd met een AED? Want die meet eerst je hartslag en gaat pas werken bij een echte flatline of totaal foute frequentie.
Of heeft er een gewoon op je borst zitten te drukken terwijl je een hyperventilatie had?
Sow.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrij recente ex van mij is gestikt in haar eigen braaksel omdat ze teveel gezopen had of omdat ze een kerel tegen kwam die van de wurgseks hield, extreem lief meisje en moeder van 2 peutertjes, 33 was ze en ze kon dansen en zingen als de beste en ze had echt gouden humor, maak ik ook wel eens luchtige grapjes over, get a life MCH en grow up![]()
Waarom zou het de kerel zijn en niet braaksel?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel gehuild om haar en nog even wraakgevoelens gehad jegens die kerel ook maar goed
Maar jij bent toch zelf 60 las ik hier vandaag, hoezo had je een ex van 33quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel gehuild om haar en nog even wraakgevoelens gehad jegens die kerel ook maar goed
Wat zegt dat over jouquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zou het de kerel zijn en niet braaksel?
Mijn exen fleuren vaak helemaal op na mij.![]()
Dat ik ze voorbereidt op het echte leven.quote:
Goede comeback wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ik ze voorbereidt op het echte leven.
Maar heb er nu een al een jaar of 16.
Ik denk dat als ik tachtig ben dat er nog twintigers om mijn piemel heen zwermenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar jij bent toch zelf 60 las ik hier vandaag, hoezo had je een ex van 33
Ja dat of maden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik tachtig ben dat er nog twintigers om mijn piemel heen zwermen
Nee dat geluk heb ik niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zou het de kerel zijn en niet braaksel?
Mijn exen fleuren vaak helemaal op na mij.![]()
Je ouders wonen in een woonblok maar je geeft elkaar met kerst woningen en geurkaarsen van ¤ 3000,- ? Just asking?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Bizarre is wel dat het vrij snel weer uit mijn systeem is, haar moeder woont inmiddels bij mijn ouders in hetzelfde woonblok en dan kom ik haar moeder wel eens tegen en ook haar zusje en dan merk ik dat ze me niet boeien., dat karaktertrekje moet ik nog even een plekje geven.
Niet alles zo serieus nemen hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ouders wonen in een woonblok maar je geeft elkaar met kerst woningen en geurkaarsen van ¤ 3000,- ? Just asking?
1100 euro en ze wonen er erg graag, we kunnen wel een huisje op Saint Barth voor ze regelen maar daar raken ze niet gelukkiger van.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ouders wonen in een woonblok maar je geeft elkaar met kerst woningen en geurkaarsen van ¤ 3000,- ? Just asking?
Nee dat had ik al ff door.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen hier.
Als je vlamtosties vies vind dan is hij of niet goed bereid of je bent klaar voor een psychiatrische inrichting.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar als iedereen totale fantasieën zit te vertellen dan vind ik er geen bal aan.
Straks is vlamtostie ook gewoon vies.
Moet je @MCH vragen, misschien dat hij nog wel een goede beurt kan gebruikenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuis. Is er nog wat te neuken hier?
Laten we dat niet doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je @:MCH vragen, misschien dat hij nog wel een goede beurt kan gebruiken
Nog nooit gehad maar Molo beweerde dat het lekker was.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je vlamtosties vies vind dan is hij of niet goed bereid of je bent klaar voor een psychiatrische inrichting.
Enige disco is gesloten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Weet iemand of er hier in Hardenberg iets te doen is?
quote:. Bermuda3Eck (en het aangrenzende Ehrenfeld), in de binnenstad van Bochum, is het bekendste uitgaansgebied van het Ruhrgebied. Hier heb je de hoogste bardichtheid in het hele Ruhrgebied (meer dan 80 horecabedrijven zitten hier) en kun je van de ene naar de andere bar gaan voor een lekker lokaal biertje. Als de avond op gang is gaan de voetjes van de vloer in de bars en clubs.
Dat is wel te ver weg voor vanavond...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Enige disco is gesloten.![]()
Maar Duitsland is de redding:
[..]
Klinkt lekker fout 'de buurman'quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is wel te ver weg voor vanavond...
De herberg of buurman wordt het nu.
Gewoon proberen! Episch late night snack voer!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar Molo beweerde dat het lekker was.
What happens tijdens mannen weekend.....quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja ik zie liever de buurvrouw ook.
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
What happens tijdens mannen weekend.....
Oh dit is wel een topidee ja!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een minnaar zoeken met een vrijstaande villa in een bos in Limburg. Kan prima joh!
Jezusquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee het is écht heerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar als iedereen totale fantasieën zit te vertellen dan vind ik er geen bal aan.
Mijn eerste keer vanavondquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar Molo beweerde dat het lekker was.
De eerste keer met Molo is altijd lekkerquote:
Ditquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
What happens tijdens mannen weekend.....
Zolang je maar niets aanpapt met familie van mij. Kan nog wel eens awkward worden op feestjesquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De eerste keer met Molo is altijd lekker
Ja, hihiquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tot vanavond! Dat wordt ook je eerste keer toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wat ben jij voor beest?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit![]()
Compleet los gaan met je voetbalteam
Joh, net of dat niet doodnormaal is in Limburgquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar niets aanpapt met familie van mij. Kan nog wel eens awkward worden op feestjes
Als dat geen handkar orgie word met het hele teamquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Ging net over mr Hands...
Dat is ook weer waar, ik DM je wel wat nummers door van de meer wereldse mannen in de familie!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Joh, net of dat niet doodnormaal is in Limburg
Katholieken delen toch alles joh
Dank!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, ik DM je wel wat nummers door van de meer wereldse mannen in de familie!
Oké, omdat je het zo lief vraagt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank!
Maak je een hiërarchische lijst op bezit?![]()
Nee is lekkerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Die smaken naar schoonmaakmiddel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is lekker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gemeen!!!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, omdat je het zo lief vraagt.
Maar ik hou je wel uit mijn lijn van erfopvolging als je het niet erg vind. Ik wil ook nog wat buitenhuisjes en kastelen erven
Hier met gehakt van de slager, sriracha erdoor, Zwitserse Alpenkaas erop, op zuurdesembroodquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is lekker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meh die zijn niet lekker. Beter zelf maken met pittige salami of chorizo en beetje sambal manis!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is lekker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja, als het op familie (bezittingen) aankomt ben ik nogal territoriaalquote:
ja dat kan ookquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meh die zijn niet lekker. Beter zelf maken met pittige salami of chorizo en beetje sambal manis!
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, hihi
Blijf dan maar thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Spreek jij eens voor jezelfquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Tosti's horen niet met gehakt, smaakt naar kadaver lieve mensen en anders zijn je smaakpapillen des friettent.
Maar ik ben zo'n leuke stiefmoeder johquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, als het op familie (bezittingen) aankomt ben ik nogal territoriaal
Ditquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Tosti's horen niet met gehakt, smaakt naar kadaver lieve mensen en anders zijn je smaakpapillen des friettent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Verdorie! Weer een kans gemistMolo weten ze hier hoe je er uit ziet? Kan ik dat iemand vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Waarom is dat precies relevant?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Molo weten ze hier hoe je er uit ziet? Kan ik dat iemand vragen?
Stel je Jenna Jameson voor maar dan het een vleugje Haagse Anouk en een snufje Agnetha Faltskog.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat valt te vragen, of je antwoord krijgt is een hele andere vraag.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je Jenna Jameson voor maar dan het een vleugje Haagse Anouk en een snufje Agnetha Faltskog.
Je word toch nieuwschierig met wie je praat toch?quote:
Ja bizar hè, hepatitis B door negers maakt lelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ikz ie trouwens net hoe die Jenna er tegenwoordig uit ziet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij nieuw op internet?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je word toch nieuwschierig met wie je praat toch?
En er is altijd die man/vrouw aantrekking.
Ah okay, ben wel nieuw op die interwebs inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij nieuw op internet?![]()
Dat is niet relevant gewoon
Ik lijk op ma Flodder heb ik weleens vernomenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je word toch nieuwschierig met wie je praat toch?
En er is altijd die man/vrouw aantrekking.
Herpes gone badquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bizar hè, hepatitis B door negers maakt lelijk.
Denk niet dat zij dat nog voelt eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Zou haar nog steeds hard neuken om haar te laten merken wat het is als vrouw om echt geneukt te worden
Ik lijk op pa Flodder.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lijk op ma Flodder heb ik weleens vernomen![]()
Het zij zo
Geen knappe chickie hier iig
En jij?
Denk niet dat je daar überhaupt de kans voor krijgtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Zou haar nog steeds hard neuken om haar te laten merken wat het is als vrouw om echt geneukt te worden
Joh donder op manquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Lul niet Molo je hebt zaadsmekende ogen.
Heeeeyyy mijn fiets en mijn playstation en mijn oude fotoboek en mijn reservesleutels.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk niet dat zij dat nog voelt eerlijk gezegd
Oh had ik daar de koelkast gelatenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeyyy mijn fiets en mijn playstation en mijn oude fotoboek en mijn reservesleutels.
Ja of welquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar überhaupt de kans voor krijgt
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Verdorie! Weer een kans gemistZijn Meerdere douches hier en sauna en bubbelbad en buitenjacuzzi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ok, we zien je zo met ons 16enBis vincit qui se vincit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |