Ja ik ook maar ik wil bewust gezond eten in 2020 en bitterballen zijn nu eenmaal niet gezond, dat weet iedereenquote:
Wil ik dat dan denk je?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:22 schreef Karzai het volgende:
Maar je zal haar nooit krijgen Uitstraling
Valt best mee toch.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik wil bewust gezond eten in 2020 en bitterballen zijn nu eenmaal niet gezond, dat weet iedereen
Weet ik niet, je bent wel weer aanwezig in het topic sinds zij er is, maar misschien alleen om te kletsenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Weet ik niet, je bent wel weer aanwezig in het topic sinds zij er is, maar misschien alleen om te kletsen
Ja daar gaat het mis. En bij de mosterd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort wel veel bier bij voor de ultieme smaaksensatie, toch?
Droge bitterballen is ook zo schraal, horen wel een bruine kroeg, wat mosterd, gezelschap met borsten en bier bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar gaat het mis. En bij de mosterd.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Weet ik niet, je bent wel weer aanwezig in het topic sinds zij er is, maar misschien alleen om te kletsen
Borsten heb ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droge bitterballen is ook zo schraal, horen wel een bruine kroeg, wat mosterd, gezelschap met borsten en bier bij.
Laatst wel kroketten gevuld met Rendang op, NOOIT INTRAPPEN.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:26 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden met vrij veel bombarie zo'n samenwerking aangekondigd tussen Mora en de vegetarische slager, maar zie die dingen nooit. Zijn ze al uit de handel?
Gezelligquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droge bitterballen is ook zo schraal, horen wel een bruine kroeg, wat mosterd, gezelschap met borsten en bier bij.
O die had ik een keer bijna besteld op een terras. Maar ben toen voor de nachos gegaanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst wel kroketten gevuld met Rendang op, NOOIT INTRAPPEN.
Eigenlijk wel weer zin om op een terras te zitten; helaas is het weer er niet helemaal naar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die had ik een keer bijna besteld op een terras. Maar ben toen voor de nachos gegaan
En humor, eet ik die bitterballen wel op en gooi ik het bier en de mosterd over je borsten, deal?quote:
Terrasverwarming, houtkacheltje, dekentje.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk wel weer zin om op een terras te zitten; helaas is het weer er niet helemaal naar.
Nee ik wil die bitterballen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En humor, eet ik die bitterballen wel op en gooi ik het bier en de mosterd over je borsten, deal?
Ik heb echt totaal niks met snoep, geef mij maar een oester of een kipkluif om op te peuzelen of zo.quote:
Had laatst paling en daar gooien ze af en toe wat dure witte wijn in het kweekbad, laten ze luisteren naar klassieke muziek en die krijgen af en toe een lichaamsmassage, lekker decadent maar ik zweer je dat ik het proefdequote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:40 schreef Karzai het volgende:
Ik eet ook nog amper snoep, kerstpakket zat wel weer wat in.
Maar ook inderdaad een lekker oestertje of een stukje paling
Waar heb je zin in, om te eten?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
ik heb helemaal geen zin om te koken zeg, bestellen ja heb ik gister gedaan
uit eten in je eentje ook zo saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |