Leuke ontknoping nog ja. Beetje medelijden met die Vandeputte, die had zonder pech makkelijk gewonnen.quote:Op zondag 12 januari 2020 14:41 schreef Aguero het volgende:
Dat werd nog heel close tussen Vandebosch en Vandeputte.
Zal lastig worden.quote:Op zondag 12 januari 2020 14:44 schreef Szura het volgende:
Waar moet Alvarado hier Brand gaan lossen?
Is toch een 1.1 koersquote:Op zondag 12 januari 2020 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Orts heeft weer gewonnen in Spanje.
Gorka Izagirre besloot ook maar mee te doen omdat het de afgelopen weken wel lekker ging, hij werd derde.
Brand? Maar de carrousel is vrij ruim opgezet en parcours is droog dus dat lijkt me geen probleem voor haar.quote:
Ik vrees er ook voor. Maar ik ben 100% voor Ceylinquote:Op zondag 12 januari 2020 15:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Brand? Maar de carrousel is vrij ruim opgezet en parcours is droog dus dat lijkt me geen probleem voor haar.
Dan kan Brand wereldkampioen worden.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor. Maar ik ben 100% voor Ceylin
Die heeft ook mijn meeste sympathie maar eerlijk gezegd maakt het mij niet veel uit wie vandaag wint.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor. Maar ik ben 100% voor Ceylin
ze moet Roodhooft en Roodhooft negeren en bij de elite starten.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kan Brand wereldkampioen worden.
Alvarado bedoel je? Volgens mij is het vooral haar eigen keuze om bij de beloften te starten.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ze moet Roodhooft en Roodhooft negeren en bij de elite starten.
Daar ligt het niet aan. Ze wil zelf bij beloften starten.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ze moet Roodhooft en Roodhooft negeren en bij de elite starten.
Het schijnt ook met spreiding van truien te maken hebben en het masterplan Sanne Cantquote:Op zondag 12 januari 2020 15:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alvarado bedoel je? Volgens mij is het vooral haar eigen keuze om bij de beloften te starten.
Maar als Alvarado vervolgens aan de elite wedstrijden mee doet, mag ze de beloften trui toch niet aanquote:Op zondag 12 januari 2020 15:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het schijnt ook met spreiding van truien te maken hebben en het masterplan Sanne Cant
die gaan we sowieso niet zien als ze beloften wereldkampioen wordtquote:Op zondag 12 januari 2020 15:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Maar als Alvarado vervolgens aan de elite wedstrijden mee doet, mag ze de beloften trui toch niet aan
Als een koe die na de winter de wei in mag.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom is Toon zo stoer aan het doen?
Wanneer gaan ze weer tegen elkaar rijden?quote:Op zondag 12 januari 2020 15:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
De mannen van Mettepenningen zijn op de afspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |