Ze willen elke herinnering blijvend aan je wissen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
Hier heeft weer iemand last van opruimwoede/mijn halve jeugd uit de kast trekken. Bijna alles wat op de zolder bij mijn ouders ligt en van mij is word nu doorgespit en uitgezocht wat weg kan
Godverdomme.quote:
Roedels straathonden zijn wel een dingetje. In Roemenië had je dat ook veel op het platteland. Meestal wel vriendelijk gelukkig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik was een keer snachts met een vriendin op de scooter terug van de fullmoonparty. Voor ons reed een dronken jongen op een scooter en die ging onderuit. Ik wilde stoppen maar die vriendin die daar woont en thais is zei dat we niet moesten stoppen. Maar goed die jongen ligt daar dus toch omgekeerd en terug. We stappen af om naar hem toe te lopen. Kwamen er tien honden boos en blaffend aangerendDus wij springen weer op de scooter, die jongen gelukkig net op tijd ook en is met zijn dronken hoofd ook nog weg weten te komen.
Zij werd boos op mij en zei dat je hierom snachts nooit moet stoppen
Dat soort reisjes lijken me niets voor jou, alleen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik was een keer snachts met een vriendin op de scooter terug van de fullmoonparty. Voor ons reed een dronken jongen op een scooter en die ging onderuit. Ik wilde stoppen maar die vriendin die daar woont en thais is zei dat we niet moesten stoppen. Maar goed die jongen ligt daar dus toch omgekeerd en terug. We stappen af om naar hem toe te lopen. Kwamen er tien honden boos en blaffend aangerendDus wij springen weer op de scooter, die jongen gelukkig net op tijd ook en is met zijn dronken hoofd ook nog weg weten te komen.
Misschien willen ze wat geld scoren om het zuipfestijn wat feestdagen heet af te kopen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
Hier heeft weer iemand last van opruimwoede/mijn halve jeugd uit de kast trekken. Bijna alles wat op de zolder bij mijn ouders ligt en van mij is word nu doorgespit en uitgezocht wat weg kan
Ja neem liever niet het risico. Meestal blijft het bij blaffen maar ga er niet op staan wachtenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roedels straathonden zijn wel een dingetje. In Roemenië had je dat ook veel op het platteland. Meestal wel vriendelijk gelukkig.
Hoezo niet :pquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat soort reisjes lijken me niets voor jou, alleen.
En waarom zou je precies naar Thailand willen? Ik lees alleen maar vreselijke verhalen johquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
Koop dan zo'n hondenafschrikbuzzer, maakt alle honden tamquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
Mag je ze Dara eigenlijk kapot schieten?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja neem liever niet het risico. Meestal blijft het bij blaffen maar ga er niet op staan wachtenMaar zo versterk je alleen dat gedrag omdat je ze de beloning geeft van het weg gaan bij geblaf. Net zoals hard weg rijden op je scooter als ze achter je aan gaan maakt het eigenlijk alleen maar erger.
Sommige moedige mensen stoppen en vaak zie je dan dat ze afdruipenMaar soms bijten ze idd dus neem het risico maar niet. Meestal sjees ik er met 80 voorbij
Maar zo gebeuren ook veel ongelukken.
Kleine jongetjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
En waarom zou je precies naar Thailand willen? Ik lees alleen maar vreselijke verhalen joh
Wat is een fullmoonparty trouwens?
Vies land inderdaad, stinkt er naar foute seks en dieseldamp.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
En waarom zou je precies naar Thailand willen? Ik lees alleen maar vreselijke verhalen joh
https://tipsthailand.nl/full-moon-party-thailand/quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Tuurlijk een hond is daar vies vuil wezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag je ze Dara eigenlijk kapot schieten?
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag je ze Dara eigenlijk kapot schieten?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk een hond is daar vies vuil wezen.
De enige echte goede mod in mijn Slowchatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kleine jongetjes.
En goedkoop eten en drinken en zon.
Voor de rest weinig boeiends.
Ja geloof ik niet zo in. Eten werkt nog steeds het beste :pquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Koop dan zo'n hondenafschrikbuzzer, maakt alle honden tam
Hmmm, klinkt bij nader inzien toch wel aantrekkelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kleine jongetjes.
En goedkoop eten en drinken en zon.
Voor de rest weinig boeiends.
Er zitten er wat bij heb ik gemerkt..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef MCH het volgende:
[..]
De enige echte goede mod in mijn Slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |