Ze willen elke herinnering blijvend aan je wissen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
Hier heeft weer iemand last van opruimwoede/mijn halve jeugd uit de kast trekken. Bijna alles wat op de zolder bij mijn ouders ligt en van mij is word nu doorgespit en uitgezocht wat weg kan
Godverdomme.quote:
Roedels straathonden zijn wel een dingetje. In Roemenië had je dat ook veel op het platteland. Meestal wel vriendelijk gelukkig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik was een keer snachts met een vriendin op de scooter terug van de fullmoonparty. Voor ons reed een dronken jongen op een scooter en die ging onderuit. Ik wilde stoppen maar die vriendin die daar woont en thais is zei dat we niet moesten stoppen. Maar goed die jongen ligt daar dus toch omgekeerd en terug. We stappen af om naar hem toe te lopen. Kwamen er tien honden boos en blaffend aangerendDus wij springen weer op de scooter, die jongen gelukkig net op tijd ook en is met zijn dronken hoofd ook nog weg weten te komen.
Zij werd boos op mij en zei dat je hierom snachts nooit moet stoppen
Dat soort reisjes lijken me niets voor jou, alleen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik was een keer snachts met een vriendin op de scooter terug van de fullmoonparty. Voor ons reed een dronken jongen op een scooter en die ging onderuit. Ik wilde stoppen maar die vriendin die daar woont en thais is zei dat we niet moesten stoppen. Maar goed die jongen ligt daar dus toch omgekeerd en terug. We stappen af om naar hem toe te lopen. Kwamen er tien honden boos en blaffend aangerendDus wij springen weer op de scooter, die jongen gelukkig net op tijd ook en is met zijn dronken hoofd ook nog weg weten te komen.
Misschien willen ze wat geld scoren om het zuipfestijn wat feestdagen heet af te kopen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
Hier heeft weer iemand last van opruimwoede/mijn halve jeugd uit de kast trekken. Bijna alles wat op de zolder bij mijn ouders ligt en van mij is word nu doorgespit en uitgezocht wat weg kan
Ja neem liever niet het risico. Meestal blijft het bij blaffen maar ga er niet op staan wachtenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roedels straathonden zijn wel een dingetje. In Roemenië had je dat ook veel op het platteland. Meestal wel vriendelijk gelukkig.
Hoezo niet :pquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat soort reisjes lijken me niets voor jou, alleen.
En waarom zou je precies naar Thailand willen? Ik lees alleen maar vreselijke verhalen johquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
Koop dan zo'n hondenafschrikbuzzer, maakt alle honden tamquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
Mag je ze Dara eigenlijk kapot schieten?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja neem liever niet het risico. Meestal blijft het bij blaffen maar ga er niet op staan wachtenMaar zo versterk je alleen dat gedrag omdat je ze de beloning geeft van het weg gaan bij geblaf. Net zoals hard weg rijden op je scooter als ze achter je aan gaan maakt het eigenlijk alleen maar erger.
Sommige moedige mensen stoppen en vaak zie je dan dat ze afdruipenMaar soms bijten ze idd dus neem het risico maar niet. Meestal sjees ik er met 80 voorbij
Maar zo gebeuren ook veel ongelukken.
Kleine jongetjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
En waarom zou je precies naar Thailand willen? Ik lees alleen maar vreselijke verhalen joh
Wat is een fullmoonparty trouwens?
Vies land inderdaad, stinkt er naar foute seks en dieseldamp.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
En waarom zou je precies naar Thailand willen? Ik lees alleen maar vreselijke verhalen joh
https://tipsthailand.nl/full-moon-party-thailand/quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Tuurlijk een hond is daar vies vuil wezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag je ze Dara eigenlijk kapot schieten?
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag je ze Dara eigenlijk kapot schieten?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk een hond is daar vies vuil wezen.
De enige echte goede mod in mijn Slowchatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kleine jongetjes.
En goedkoop eten en drinken en zon.
Voor de rest weinig boeiends.
Ja geloof ik niet zo in. Eten werkt nog steeds het beste :pquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Koop dan zo'n hondenafschrikbuzzer, maakt alle honden tam
Hmmm, klinkt bij nader inzien toch wel aantrekkelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kleine jongetjes.
En goedkoop eten en drinken en zon.
Voor de rest weinig boeiends.
Er zitten er wat bij heb ik gemerkt..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef MCH het volgende:
[..]
De enige echte goede mod in mijn Slowchat
Je moet alleen veels te lang in een vliegtuig zittenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt bij nader inzien toch wel aantrekkelijk
Maar dan heb je wel wat :pquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je moet alleen veels te lang in een vliegtuig zitten
Daar ben ik 20 jaar te oud voor geloof ikquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://tipsthailand.nl/full-moon-party-thailand/
Dat eiland is gewoon geniaal. Maar de honden zijn wel een dingetje ja. Gelukkig leren de Thai steeds meer om hun honden te castreren en neemt het probleem langzaam af. Eiland waar ik heen ga komt ook steeds meer bewustwoording.
Ja probeer dat kutfeest altijd te vermijden. Is nog niet geluktquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar ben ik 20 jaar te oud voor geloof ik
Gewoon niet alleen met een sterke kerel is beter als..beter dan..neenee beter hè.quote:
Ja ga al 5 jaar alleen :pquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon niet alleen met een sterke kerel is beter als..beter dan..neenee beter hè.
Weet ik niet. Dit was vroeger iets voor hippies. 10 jaar geleden is het commerciële begonnenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n Full Moon party was toch meer zo'n incel dingetje eind jaren 90 van de vorige eeuw?
weer. strand, eten, prijs , gemak en veiligheid.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noem eens 5 super dingen ervan?
Daar gingen altijd de niet-zo-heel-erg vlotte jongens heen, uit Europa dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dit was vroeger iets voor hippies. 10 jaar geleden is het commerciële begonnen
Ga dan ipv dit 100x te roepen hierquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:38 schreef Molo het volgende:
Ik wil eigenlijk naar Portugal dit jaar
En naar Slovenië, Londen, Zwitserland, Kroatië, Estland, België, Zweden en Noorwegen ook nog![]()
Ik wil naar Schotland, Noorwegen, Sicilië, Slowakije, Japan en naar Moskou. Ergens zal ik moeten schrappenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:38 schreef Molo het volgende:
Ik wil eigenlijk naar Portugal dit jaar
En naar Slovenië, Londen, Zwitserland, Kroatië, Estland, België, Zweden en Noorwegen ook nog![]()
Ja als je hippies zo wilt omschrijvenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gingen altijd de niet-zo-heel-erg vlotte jongens heen, uit Europa dan.
Ga dan ipv dit 100x te roepen hierquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil naar Schotland, Noorwegen, Sicilië, Slowakije, Japan en naar Moskou. Ergens zal ik moeten schrappen
Oh ja Schotland stond ook nog op mijn lijstquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil naar Schotland, Noorwegen, Sicilië, Slowakije, Japan en naar Moskou. Ergens zal ik moeten schrappen
Nog steeds stinkhippies dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als je hippies zo wilt omschrijven
Nu is er een erg grote joga beweging gaande. verschrikkelijk. Ze geloven dat er speciale helende stenen in de grond zitten dus ze lopen allemaal op blote voeten.
Wat op Sicilië mooi is is dat ze net zo hard achteruit als vooruit door de stad knallen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja Schotland stond ook nog op mijn lijst![]()
Zoveel tofs te doen![]()
En ik hou er ook niet van om heel erg te racen op vakantie, lekker chill op gemakkie alles bekijken en beleven dus zal ook moeten schrappen ja.
Over Sicilië hele wisselende verhalen gehoord trouwens. Zou dat je eerste keer worden?
ja sommige zijn wel echt vies. Douchen niet, dragen vieze kleding en kijken dan neer op mensen zoals mijquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat op Sicilië mooi is is dat ze net zo hard achteruit als vooruit door de stad knallen.
Óók een manier om aan je B12 te komen als veganistquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sommige zijn wel echt vies. Douchen niet, dragen vieze kleding en kijken dan neer op mensen zoals mij![]()
Ook allemaal vegan trouwens.
ZIt 1 groot Jogacentrum die wel wereldbekend was. Ben daar 1 keer wezen kijken. Soort van gymzaal waar ze dan in een soort trance naar een scherm zitten te kijkenMaar de instructors daar werden beschuldig van seksueel misbruik. Dus het is een tijd dicht geweest en de eigenaar was spoorloos. Sinds vorige jaar weer open en bij de officiele heropening zijn de mensen betrokken bij dat centrum bekogeld met mensenlijke ontlasting door de locale thai
quote:Agama Yoga leader Swami Vivekananda Saraswati, a Romanian whose real name is Narcis Tarcau, accused of misconduct has returned to Agama Yoga Center on Koh Phangan island and report into school has not been published.
The world’s biggest tantric yoga school, which closed after multiple women alleged rape and sexual assault, has reopened with the accused leader back in charge and amid accusations that management suppressed an investigation into the abuse.
Misschien of ze wil chantagemiddel zoeken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien willen ze wat geld scoren om het zuipfestijn wat feestdagen heet af te kopen?
Ja dit soort vage clubjes draaien altijd om seks en misbruik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sommige zijn wel echt vies. Douchen niet, dragen vieze kleding en kijken dan neer op mensen zoals mij![]()
Ook allemaal vegan trouwens.
ZIt 1 groot Jogacentrum die wel wereldbekend was. Ben daar 1 keer wezen kijken. Soort van gymzaal waar ze dan in een soort trance naar een scherm zitten te kijkenMaar de instructors daar werden beschuldig van seksueel misbruik. Dus het is een tijd dicht geweest en de eigenaar was spoorloos. Sinds vorige jaar weer open en bij de officiele heropening zijn de mensen betrokken bij dat centrum bekogeld met mensenlijke ontlasting door de locale thai
Mag ik toch wel zeggen. Vind dat hetzelfde als volgende maand begon ik met diëten terwijl je ook nu kan beginnen. Wel een beetje menseigen. Gaan is gewoon leuk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Sfeerverziekend gedrag. Kap eens met die sneue act.
Kleinzoon van Albert Heijn zit tegenwoordig niet meer in Thailand na zijn drugs- en gevangenisavontuur maar gewoon in Amsterdam zie ik netquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit soort vage clubjes draaien altijd om seks en misbruik.
Ja en nog steeds gaan er nieuwe mensen heen naar die school. Voornamelijk vrouwen. ZIjn ook heel veel van die tantra workshops op dat eiland gegeven door mannelijke swami's of hoe ze ook heten. Begrijp het niet :pquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit soort vage clubjes draaien altijd om seks en misbruik.
WTF, zulke mensenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en nog steeds gaan er nieuwe mensen heen naar die school. Voornamelijk vrouwen. ZIjn ook heel veel van die tantra workshops op dat eiland gegeven door mannelijke swami's of hoe ze ook heten. Begrijp het niet :p
maar ik hou mij ver weg van deze groep mensen. Ooit 1 jongen leren kennen die ook naar dat beruchte jogacentrum ging en die zei gewoon aan tafel tegen mij met andere er bij dat als ik niet op zijn versierpogingen in ging hij mij wel zou vinden en mij zou verkrachten. Was een grote Amerikaan van 2 meter dus die vond ik toch wel wat eng.
Je noemde net veiligheid op als een pré voor Thailand, waarom dan op zo'n eiland gaan zitten vol met sjappies?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en nog steeds gaan er nieuwe mensen heen naar die school. Voornamelijk vrouwen. ZIjn ook heel veel van die tantra workshops op dat eiland gegeven door mannelijke swami's of hoe ze ook heten. Begrijp het niet :p
maar ik hou mij ver weg van deze groep mensen. Ooit 1 jongen leren kennen die ook naar dat beruchte jogacentrum ging en die zei gewoon aan tafel tegen mij met andere er bij dat als ik niet op zijn versierpogingen in ging hij mij wel zou vinden en mij zou verkrachten. Was een grote Amerikaan van 2 meter dus die vond ik toch wel wat eng.
Ja geen idee. Was wel wat mis met die jongen. En je weet niet hoe serieus mensen zijn he in hun opmerkingenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF, zulke mensen![]()
![]()
![]()
Hoe sneu ben je trouwens als je gedwongen seks lekker zou vinden
Snap ik niets van
Omdat er nog veel vreselijkere plekken op aarde zijn. Zoiets als wat bitterbal zegt is een incident. In Marokko of India zal je als vrouw continue seksueel lastig gevallen worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je noemde net veiligheid op als een pré voor Thailand, waarom dan op zo'n eiland gaan zitten vol met sjappies?
Omdat het ook veilig is. Die yoga gekken houden zich alleen bezig met elkaar dus daar heb ik geen last van. Dan is er veel maffia maar goed daar hou ik mij ook niet mee bezigquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je noemde net veiligheid op als een pré voor Thailand, waarom dan op zo'n eiland gaan zitten vol met sjappies?
Iemand die zoiets zegt, ook als grapje, terwijl je m amper kent.... Nope nope nopequote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee. Was wel wat mis met die jongen. En je weet niet hoe serieus mensen zijn he in hun opmerkingen
Ik denk dat de opmerking al niet van een gezond mens afkomt, wat maakt het uit of iemand het meent of nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee. Was wel wat mis met die jongen. En je weet niet hoe serieus mensen zijn he in hun opmerkingen
Nee voelde ook heel slecht dat iemand dat zo in je gezicht zegt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Iemand die zoiets zegt, ook als grapje, terwijl je m amper kent.... Nope nope nope
Niet ok
Ja maar dat weet je, kijk als je naar Pattaya gaat om vogels te kijken in plaats van hoeren dan spoor je ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat er nog veel vreselijkere plekken op aarde zijn. Zoiets als wat bitterbal zegt is een incident. In Marokko of India zal je als vrouw continue seksueel lastig gevallen worden.
Zijn zeker niet altijd de grotere mannen die sterker zijn. Dit soort mensen zijn altijd linkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee voelde ook heel slecht dat iemand dat zo in je gezicht zegt.
En hij was ook echt huge dus ben ook gepeerd
SeLangs vogelspotverslagen niet kunnen waarderenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat weet je, kijk als je naar Pattaya gaat om vogels te kijken in plaats van hoeren dan spoor je ook niet.
Oh zeker niet maar bij deze wist ik zeker dat ik fysiek geen kans zou makenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn zeker niet altijd de grotere mannen die sterker zijn. Dit soort mensen zijn altijd link
ja eet het nooit. Wel populair vanwege de prijs denk ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
Vinden jullie Pad Thai ook zo overrated? Ik vind het maar een saai muffig gerecht dat
Klopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
En Thailand is gewoon DE bestemming voor mensen die elders in de wereld niet aan hun seksuele trekken kunnen komen.
Wat weet je veel van Thailandquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
En Thailand is gewoon DE bestemming voor mensen die elders in de wereld niet aan hun seksuele trekken kunnen komen.
Ossenhaas met Thaise basilicum vind ik het lekkerstequote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eet het nooit. Wel populair vanwege de prijs denk ik.
Hmm dat zie ik daar nooit op de kaartquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ossenhaas met Thaise basilicum vind ik het lekkerste
Heb zoiets ook een keer in de Bijlmer gezien/gehoordquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klopt.
Was een keer in een ladybar en westerling kreeg ruzie met een hoer omdat hij maar 5 euro wilde betalen ipv de 10 euro die zij zei.
De Thaise keuken heeft wel betere gerechten te biedenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
Vinden jullie Pad Thai ook zo overrated? Ik vind het maar een saai muffig gerecht dat
Dit bestaat ook alleen in Europa, zoals zoveel "Aziatisch" eten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dat zie ik daar nooit op de kaart
Heerlijk ja. Ik mis een goeie Thai hier in de buurtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Thaise keuken heeft wel betere gerechten te bieden
Wel lekkerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit bestaat ook alleen in Europa, zoals zoveel "Aziatisch" eten.
Iwanius is terug dus je kan hem om tips vragenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk ja. Ik mis een goeie Thai hier in de buurt
Eens een keer in Rotterdam wat scoren voor thuis
Wat voor vakanties doe je tegenwoordig danquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van Azië wel gehad met mijn trouwe rugzakje.
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zeker niet maar bij deze wist ik zeker dat ik fysiek geen kans zou maken![]()
Godver wat was hij eng. heb hem 3 jaar in totaal gezien.
Of van die soort van bonensoep wat smaakt naar gepureerde capucijners met wat suikerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
Chinees eten is bijna altijd aal bijvoorbeeld, standaard toevoeging in alles.
No eel, if there is eel in my food or soup I will kill you, little Chinese motherfucker, I simply hate eel.
Ok thanks for the eelsoup.
Meestal korte landentrips, op de bonnefooi en wanneer ik er zin in heb en tijd voor.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat voor vakanties doe je tegenwoordig dan
Benidormquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal korte landentrips, op de bonnefooi en wanneer ik er zin in heb en tijd voor.
Of Chinese kippensoep, lijkt op behanglijm met maizena en alles van de kip zit erin behalve het vlees.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Of van die soort van bonensoep wat smaakt naar gepureerde capucijners met wat suiker![]()
![]()
![]()
Bah!
Ja fucking saaie zut datquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Chinese kippensoep, lijkt op behanglijm met maizena en alles van de kip zit erin behalve het vlees.
Ja gaat mijn moeder ook regelmatig heenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst wel naar Malaga geweest, gouden kettingen, welvaartsbuiken en duckfaces bekijken.
Heeft ze geld dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja gaat mijn moeder ook regelmatig heen
Ja!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om eind januari of begin februari lang weekendje naar Tenerife te gaan om te gaan fietsen. Veel pro wielrenners zitten daar om hun trainingskamp af te werken. Lekker beetje rondfietsen en pro's gaan spotten
Leeftijd is slechts een getal, je mentale leeftijd is wat telt!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is hij zo oud? Ik dacht dat Koen onze senior was?
Klinkt tof. En Tenerife is wel mooi.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om eind januari of begin februari lang weekendje naar Tenerife te gaan om te gaan fietsen. Veel pro wielrenners zitten daar om hun trainingskamp af te werken. Lekker beetje rondfietsen en pro's gaan spotten
Epische bergquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
Granada is de mooiste stad ter wereld en de Sierra Nevada adembenemend mooi en woest dus je hoeft niet perse tussen de rijke ballen te gaan zitten vegeteren en koekeloeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja gaat mijn moeder ook regelmatig heen
Elke 70+er heeft toch geld in Nederland?quote:
Ik vond Granada echt onwijs tegenvallen, zeker na alle fantastische verhalen eroverquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Granada is de mooiste stad ter wereld en de Sierra Nevada adembenemend mooi en woest dus je hoeft niet perse tussen de rijke ballen te gaan zitten vegeteren en koekeloeren.
Genoeg die niet zoveel geluk hebben gehad of die een weinig succesvolle carrière achter de rug hebben gehad.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Elke 70+er heeft toch geld in Nederland?
Ik ook, we waren er toen het 45C en windstil was, bij die saaie reünies, niks an.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vond Granada echt onwijs tegenvallen, zeker na alle fantastische verhalen erover
Jullie zijn gewoon niet genoeg historisch onderlegd en kennen de lustkunst van het verdwalen niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook, we waren er toen het 45C en windstil was, bij die saaie reünies, niks an.
Ja dan ga je echt halfdood, Andalucie is geen zomerbestemmingquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook, we waren er toen het 45C en windstil was, bij die saaie reünies, niks an.
Wij waren verdwaald, en mijn vriendin kreeg een paniekaanval door de warmte.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon niet genoeg historisch onderlegd en kennen de lustkunst van het verdwalen niet.
Omdat traditiequote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Waarom denken jullie dat de Britse koninging niet gewoon het stokje overdraagt?
En hier zijn het steeds meer buitenlandse investeerdersquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
Andalusië is rap bezig Nederland 2.0 te worden, driekwart van de aankopen van vastgoed en nieuwbouwprojecten komt uit particuliere Nederlandse portemonneetjes.
Omdat haar oudste zoon lelijk, zwakbegaafd en sociaal onkundig is.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Dat kan toch per koningshuis verschillen. Haar bejaarde zoon neemt al allerlei taken over.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koningin tot de dood?
Was Bea dan zo vooruitstrevend?
Hoezo kinderneuker?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat haar oudste zoon lelijk, zwakbegaafd en sociaal onkundig is.
En de jongste een kinderneuker, beide feiten zou ze wel eens de monarchie kunnen kosten.
Ja maar hij heeft niet de titel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kan toch per koningshuis verschillen. Haar bejaarde zoon neemt al allerlei taken over.
Nee zijn extra appeltjes voor de dorst daar, pensioenbeleggingen en een tweede, derde of twintigste huis onder de zon, het echte grote kapitaal waart nog steeds rond in particulier gefinancierde bouwprojecten hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En hier zijn het steeds meer buitenlandse investeerders
Ah een vastgoedexpertquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zijn extra appeltjes voor de dorst daar, pensioenbeleggingen en een tweede, derde of twintigste huis onder de zon, het echte grote kapitaal waart nog steeds rond in particulier gefinancierde bouwprojecten hier.
Nou ja jonge meisjes dan, niets mis mee juridisch gezien waarschijnlijk maar wel qua koningshuis imago, die Andrew heeft de pech dat hij niet 200 jaar geleden is geboren, toen was het normaal.quote:
Is wel een verschil met kinderneuker hequote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja jonge meisjes dan, niets mis mee juridisch gezien waarschijnlijk maar wel qua koningshuis imago, die Andrew heeft de pech dat hij niet 200 jaar geleden is geboren, toen was het normaal.
Gewoon naar Thailand verhuizen toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja jonge meisjes dan, niets mis mee juridisch gezien waarschijnlijk maar wel qua koningshuis imago, die Andrew heeft de pech dat hij niet 200 jaar geleden is geboren, toen was het normaal.
Nee totaal niet maar ik weet wel dat als je naar de bank gaat voor een investering dat je nog steeds nee krijgt en dat je met het likken van de anus van een miljonair wat sneller aan de bak komt als beginnende ondernemerquote:
Ik zie net de nieuwe foto van de vier generaties, dat jonge menneke ziet er nog het leukst uit maar goed die snapt ook nog niet wat hem te wachten staat.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is wel een verschil met kinderneuker he
Voor de Britse onderdanen die hun monarchie dragen nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is wel een verschil met kinderneuker he
Ja daarom vroeg ik het mij ook af. Zag ook die fotoquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie net de nieuwe foto van de vier generaties, dat jonge menneke ziet er nog het leukst uit maar goed die snapt ook nog niet wat hem te wachten staat.
Ik zie het somber inquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:12 schreef Karzai het volgende:
Zin om te schaatsen net zolang totdat het snot bevroren is
Brittse staatshoofden geloven dat god hen de kroon heeft geschonken en alleen god hen de kroon kan afnemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
En dat is minder in het Nederlands koningshuis?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Brittse staatshoofden geloven dat god hen de kroon heeft geschonken en alleen god hen de kroon kan afnemen.
Omdat Charles ongeschikt isquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Ja met Amalia die dan op haar oma fiets naar school gaatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:22 schreef Karzai het volgende:
Het Nederlandse koningshuis vind ik wel wat vooruitstrevender
Zonder Maxima zou het niet veel zijn maar goed daar zijn koningshuwelijken ook voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Maar grote succes van Wllem is denk ik Maxima
Ja ben je koning ga je toch geen tweedehandsje op de kop tikken?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Britse vorsten blijven gewoon tot hun dood op de troon. Alleen werden ze vroeger zelden zo oud omdat ze doodgingen op het slagveld of stierven aan een of andere ziekte. Zelfs als ze knettergek waren geworden bleven ze koning. Tradities
Tenzij ze trouwen met een gescheiden vrouw.
Meghan is toch best lekker?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ben je koning ga je toch geen tweedehandsje op de kop tikken?
Protestants? die doen wat minder moeilijk over alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet zo snel kunnen vinden waarom Nederlandse vorsten wel zelf kunnen aftreden zonder eerst onthoofd te moeten worden.
Minder machtsgeilquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Protestants? die doen wat minder moeilijk over alles.
Minder gelovig zekerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dat is minder in het Nederlands koningshuis?
Ja het Nederlandse koningshuis is slechts een lopende reclamezuil voor het bedrijfsleven en de sociale smoel in het buitenland, scheelt dat Maxima genoeg klasse en chique heeft.quote:
Ja maar moslims.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
Behalve in islamitische landen, daar kijken ze op Koning Willem-Alexander neer omdat hij slechts dochters heeft
Wij kijken op hen neer, dus dan staan we quitte.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
Behalve in islamitische landen, daar kijken ze op Koning Willem-Alexander neer omdat hij slechts dochters heeft
Laatst probeerde een Somaliland moslim me serieus te bekeren omdat hij niemand in de wereld zo'n extreme duivel vind dan mij, en dat terwijl hij toch in Sint-Petersburg en Londen heeft gewerkt.quote:
Dus meerdere mensen denken aan een duivel als ze met jou in contact komen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst probeerde een Somaliland moslim me serieus te bekeren omdat hij niemand in de wereld zo'n extreme duivel vind dan mij, en dat terwijl hij toch in Sint-Petersburg en Londen heeft gewerkt.
Ik ben stiekem wel zijn lievelingsmens maar hij haat wat er allemaal uit mijn mond komt
Ja echt wel, zelfs mijn beste vrienden en wat familieleden denken dat en toch vinden ze me tevens de aardigste en liefste persoon die ze kennen, ik ben een enigma vrees ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus meerdere mensen denken aan een duivel als ze met jou in contact komen?
Ja eerste moment dat ik je username hier zag had ik al een onheilspellend gevoel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, zelfs mijn beste vrienden en wat familieleden denken dat en toch vinden ze me tevens de aardigste en liefste persoon die ze kennen, ik ben een enigma vrees ik.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb lampjes nodig voor naast het bed, wie heeft er een idee?
ik heb dezequote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb lampjes nodig voor naast het bed, wie heeft er een idee?
Oh meestal zijn cheap meisjes juist wel goedquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die deze heeft en die is matig in bed.
Nee gewoon iets hips en moderns, zo van die het allereerst opvallen en waarvan je denkt, tering die gozer heeft echt een goede smaak, geen wonder dat ik het zwoel voel kriebelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:25 schreef Karzai het volgende:
maarja jij zoekt dus een kroonluchter waar in je kan hangen
hiero, graag gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon iets hips en moderns, zo van die het allereerst opvallen en waarvan je denkt, tering die gozer heeft echt een goede smaak, geen wonder dat ik het zwoel voel kriebelen.
Vind die juist meer passen in een Thais bordeel in Amsterdam of zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:27 schreef Karzai het volgende:
Misschien kan je hier je licht opsteken voor wat nieuws![]()
https://www.musee-lalique.nl/koninklijk-licht/
is allemaal van het koninklijk huisquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind die juist meer passen in een Thais bordeel in Amsterdam of zo.
Vind deze wel wat hebben maar die moet ik in het echt zien.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
hiero, graag gedaan
https://www.koot.com/
mwah ziet eruit als een tv schotel, die zie ik genoeg hangen in nieuw westquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind deze wel wat hebben maar die moet ik in het echt zien.
https://www.koot.com/arte(...)epolijst-chroom.html
Ok afgekeurd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwah ziet eruit als een tv schotel, die zie ik genoeg hangen in nieuw west
Exact dezelfde als dat je nu al hebt, kun je ze naast elkaar zetten?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil een 2e pc scherm maar weet niet waar ik naar moet kijken
Kom je slapen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:39 schreef bitterbal het volgende:
ik zou dat voor dat paard gaan. Als je daar geen indruk mee maakt
nee die ik nu heb is wat groot. 32 inchquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Exact dezelfde als dat je nu al hebt, kun je ze naast elkaar zetten?
Heeft wel wat maar lastig schoon maken lijken me diequote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind deze erg leuk
https://www.fonq.nl/produ(...)ot-tafellamp/139400/
Even met een swiffer erlangs. Denk ik. Ik zit er al vijf jaar naar te kwijlen maar heb geen lamp nodig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft wel wat maar lastig schoon maken lijken me die
Ja prima ding, ik ben wel meer van de curved schermen zelf.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
Zou dit wat zijn?
Is ook niet te duur
https://www.coolblue.nl/product/825378/philips-276e8vjsb.html
Kun je niet gewoon de lelijkste die je nu hebt stuk stoten met swifferen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even met een swiffer erlangs. Denk ik. Ik zit er al vijf jaar naar te kwijlen maar heb geen lamp nodig.
ja das die grote die ik hier al heb staan en wil die 2e dan zijwaarts zetten en weet niet of curved dan goed isquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja prima ding, ik ben wel meer van de curved schermen zelf.
Curved heeft alleen zin als je er recht voor en bijna in zit inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das die grote die ik hier al heb staan en wil die 2e dan zijwaarts zetten en weet niet of curved dan goed is
Oke dus dat hoeft dan niet. Mooi scheelt weer wat geldquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Curved heeft alleen zin als je er recht voor en bijna in zit inderdaad.
Nee pc en laptop. Nieuwe pc is leuk maar nu wat duur dus dat gaat niet:Pquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
Kun je niet beter je huidige pc upgraden of heb je alleen een laptop?
Laatst een SSD gekocht van 1 TB voor onder de 100 euro, zou dat niet al helpen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee pc en laptop. Nieuwe pc is leuk maar nu wat duur dus dat gaat niet:P
Geen idee. Heb ik allemaal geen verstand vanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst een SSD gekocht van 1 TB voor onder de 100 euro, zou dat niet al helpen?
Dat is ietjes lastigerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Heb ik allemaal geen verstand vanGeloof dat het meer om die cpu gaat
Dat had ik al door, zou dan voor een extra beeldscherm gaan op je laptop, mits de videokaart van je laptop 4K aan kan anders heb je er nog weinig aan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Als ik bv dat blender draai kan ik geen andere programma's draaien
Ja de laptop kan 4kquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat had ik al door, zou dan voor een extra beeldscherm gaan op je laptop, mits de videokaart van je laptop 4K aan kan anders heb je er nog weinig aan.
Ja een hdmi uitgang op je laptopje en een videokaart die 4K aan kan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Precies![]()
Wat heb je nodig om zon scherm aan te sluiten op een laptop?
Yep anders past het stekkertje niet in het gaatje.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
1 x Micro HDMI in de laptop dus moet letten op een micro hdmi kabel dan toch?
zijn ze tegenwoordig alle mircro?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep anders past het stekkertje niet in het gaatje.
https://nl.wikipedia.org/(...)multimedia_interfacequote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn ze tegenwoordig alle mircro?
Brilletje kopen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:11 schreef Karzai het volgende:
En die sim kaart van je telefoon, die kan je er alleen nog met een tandenstoker uit krijgen
Die is zo klein, liever eentje van postzegel formaat, dan zie je hem nog
Ja nu weet ik niet meer wat ik moet doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)multimedia_interface
Foto maken van je laptop en als je die monitor gaat kopen even vragen of je op 4K gebied genoeg hebt aan je hdmi poort.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu weet ik niet meer wat ik moet doen.
Wilde hem online bestellenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto maken van je laptop en als je die monitor gaat kopen even vragen of je op 4K gebied genoeg hebt aan je hdmi poort.
Dat adaptertje is slechts een bochtje het hoekje om.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wilde hem online bestellen![]()
Deze lijkt alsof hij een adaptertje heeft
https://www.coolblue.nl/p(...)wart-90-adapter.html
Ohquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat adaptertje is slechts een bochtje het hoekje om.
Hoe lang kun jeje adem inhouden - hoelang ga je pissen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net chloor in de pot gedaan maar nu moet ik pissen, help.
Ik kreeg laatst een compliment van een collega hoe hard en lang ik stond te pissenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe lang kun jeje adem inhouden - hoelang ga je pissen.
Dat zijn wel de grote dingen des levens die een man maken wie ze zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een compliment van een collega hoe hard en lang ik stond te pissen
Voelde volkomen natuurlijk aan dat compliment ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn wel de grote dingen des levens die een man maken wie ze zijn.
Lekker fris zo'n dipje in de chloorquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
Alleen door gerard joling is goed voor zijn witte tanden
Scheelt wel flossen na den orale liefkozing.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
Ik vind chloor altijd heel lekker ruiken maar geloof dat ik dat aan een lichaamsdeel niet zou hoeven ruiken 😅
Krassend naar chloor ruikend tandsteen over je eikel heenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt wel flossen na den orale liefkozing.
Welke? Die kubusdingen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
Lampen besteld, kan ze nog kosteloos retourneren mocht ik het niets vinden, heb even gebeld.
Wat is dat oranje ding dan op de foto?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja die "Japanse" zeg maar, wil die even aan de muur zien.
Mag je zeker ineens wel op komen draven?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
Nu op werk blijkt dat er allemaal reserveringen zijn die niet in het systeem zijn gezet
Los ornament, bij te bestellen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is dat oranje ding dan op de foto?
Nog niets gehoord maar ik kan niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je zeker ineens wel op komen draven?
Ga je dat doen? Geeft wel iets vets dat oranjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los ornament, bij te bestellen.
Ja gaan ze erbij leveren, dat maakt het geheel mooi in mijn ogen dan, anders is het maar saai ergens.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je dat doen? Geeft wel iets vets dat oranje
Ja alleen die witte dingen vind ik wel jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gaan ze erbij leveren, dat maakt het geheel mooi in mijn ogen dan, anders is het maar saai ergens.
Nee absoluut niet maar blinkende oppervlakken moeten glinsteren anders vind ik het ongezellig.quote:
truequote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar blinkende oppervlakken moeten glinsteren anders vind ik het ongezellig.
hmm ja ik kijk voetbal en zit op fokquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook een beetje maar ook weer niet, genoeg opties maar nergens echt heel erg veel zin in.
Ik fok, drink een wijntje, poets wat blinkende zooi, zoek wat mooie spullen op internet, wiebel wat op muziek en zit te bedenken of ik zelf een Thaise soepje wil maken of uit eten ga.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ja ik kijk voetbal en zit op fok
ze hebben een serie gemaakt geinspireerd op jouquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik fok, drink een wijntje, poets wat blinkende zooi, zoek wat mooie spullen op internet, wiebel wat op muziek en zit te bedenken of ik zelf een Thaise soepje wil maken of uit eten ga.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben een serie gemaakt geinspireerd op jou
https://www.superguide.nl(...)-vampierserie-series
Ja maar dit is een man.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
Vind vrouwelijke vampieren wel sexy, zeker als ze zich een beetje als van adel en upper class gedragen
In die serie neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dit is een man.
Er is een Nederlandse non Agatha van Helsing en zij is echt fucking droog
Wat voor hapje?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:08 schreef Karzai het volgende:
Zal ik gaan schaken bij het buurthuis en een happie halen voor 2,50?
Voor 2,50 krijg je een enkele bitterbal denk ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:08 schreef Karzai het volgende:
Zal ik gaan schaken bij het buurthuis en een happie halen voor 2,50?
Hij zegt ook hapjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor 2,50 krijg je een enkele bitterbal denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |