Goede reis terug!quote:
Ik had een aantsl kandidaten voor meerijden? Ben alleen kwijt wie. Ik heb iig plek voor een klein persoon achter me en een normaal persoon achter G.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 04:43 schreef borisz het volgende:
Eten bij Mamma Rosa van Sapori in Enschede op 1 februari 2020:
* Lonaa
* PdeHoog+G
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie
* Whiskers
* Blues en golfer
Alshet mag.. graag.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had een aantsl kandidaten voor meerijden? Ben alleen kwijt wie. Ik heb iig plek voor een klein persoon achter me en een normaal persoon achter G.
Ik stond reserve. Niet klein.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had een aantsl kandidaten voor meerijden? Ben alleen kwijt wie. Ik heb iig plek voor een klein persoon achter me en een normaal persoon achter G.
Oeh, da’s mazzel hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm en dan zoef je over de duitse snelwegen nadat je toch maar vroeg weg ging ipv na het ontbijt.
Is het op nieuws dat de fernpas 2 kanten op gesperrr is.
Ernstig blij dat we toch maar voor het ontbijt zijn vertrokken anders hadden we nu nog in Oostenrijk gestaan vrees ik
Da’s een heel mooi kindquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe kind stond voor de deur.De maker kwam het zelf brengen.
Schijnt pas sinds augustus begonnen te zijn. Het is echt een prachtig ding, zo blij mee.
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Puntig kindquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe kind stond voor de deur.De maker kwam het zelf brengen.
Schijnt pas sinds augustus begonnen te zijn. Het is echt een prachtig ding, zo blij mee.
[ afbeelding ]
Tis maar waar je van houdtquote:
Haha, sorry.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:54 schreef minilot het volgende:
Zo, nog twee dagen luilakken/speciaalbieren/kaasfondue op de bank en dan is de kerstvakantie van J. voorbij en hoef ik niet meer te schrikken van het verschil tussen wat ik eet en wat @:Myraela volgens LIF/Dieet eetMyra, wat een tof ding zeg! Wat is het eerste dat je erop gaat bakken?
Goeie pizza Margherita is best een kunstquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, sorry.Ik zit echt al een flinke tijd in een goede flow met eten nu. Maar ik ben ondertussen al zo vaak afgevallen en weer aangekomen dat ik toch altijd in mijn achterhoofd hou dat het er zo weer aan kan zitten. Dus het eraf houden, vind ik nog veel spannender en knapper dan afvallen zelf.
Het eerste gaat sowieso pizza Margherita zijn. Misschien heel saai, maar ik wil echt even oefenen met goede pizza's bakken in zo'n oven. Zal toch heel anders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |