abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2020 @ 04:43:34 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190869227
Eten bij Mamma Rosa van Sapori in Enschede op 1 februari 2020: *O*

* Lonaa
* PdeHoog+G
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje
* Borisz
* Uhmmpie
* Anthraxx
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie
* Whiskers
* Blues en golfer
* Isa
* Annex + 1

Sta je er niet bij, even melden bij een blauwe

En (prijzen zijn excl. drank): Poll: Ik wil bij Sapori graag:
2 gangen (antipasti+pasta) 23,50
3 gangen (+nagerecht) 28,50
4 gangen (+AVG) 38,50
boeit me niks. HONGER
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 14% gewijzigd door Lonaa op 04-01-2020 22:17:15 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190869294
En onderweg

5.28.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 05:51:51 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_190869316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 05:28 schreef Uhmmpie het volgende:
En onderweg

5.28.
Goede reis terug!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_190869558
Hmpf. Voelt vroeg. We gaan vandaag klussen bij vrienden in Limburg.
Spoilers!
pi_190869588
Mogge!
Dat voelt niet alleen vroeg het is vroeg
We have far more in common than that which devides us..
pi_190869614
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 05:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Goede reis terug!
Thnx!

@LS: het was vroeg :)
pi_190869650
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 04:43 schreef borisz het volgende:
Eten bij Mamma Rosa van Sapori in Enschede op 1 februari 2020: *O*

* Lonaa
* PdeHoog+G
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie
* Whiskers
* Blues en golfer
Ik had een aantsl kandidaten voor meerijden? Ben alleen kwijt wie. Ik heb iig plek voor een klein persoon achter me en een normaal persoon achter G.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_190869658
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190869705
Oh en ik zag 2 katten bij @Barreltje en K. Die zagen er toch lekker relaxed uit. Benieuwd hoe de nacht is gegaan.
pi_190869775
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 08:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik had een aantsl kandidaten voor meerijden? Ben alleen kwijt wie. Ik heb iig plek voor een klein persoon achter me en een normaal persoon achter G.
Alshet mag.. graag.
Niet echt klein tho
pi_190869785
Laatste uitslaapdag van de vakantie. Net spontaan wakker geworden en dat voelt me toch een partij lekker O+ Negen uur is een keurige tijd, al zeg ik het zelf. Nu boekje lezen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 januari 2020 @ 09:43:56 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190870131
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 08:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik stond reserve. Niet klein.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190870178
Hmm en dan zoef je over de duitse snelwegen nadat je toch maar vroeg weg ging ipv na het ontbijt.

Is het op nieuws dat de fernpas 2 kanten op gesperrr is.
Ernstig blij dat we toch maar voor het ontbijt zijn vertrokken anders hadden we nu nog in Oostenrijk gestaan vrees ik :)
pi_190870443
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 09:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm en dan zoef je over de duitse snelwegen nadat je toch maar vroeg weg ging ipv na het ontbijt.

Is het op nieuws dat de fernpas 2 kanten op gesperrr is.
Ernstig blij dat we toch maar voor het ontbijt zijn vertrokken anders hadden we nu nog in Oostenrijk gestaan vrees ik :)
Oeh, da’s mazzel hebben
pi_190870594
Mijn nieuwe kind stond voor de deur. O+ De maker kwam het zelf brengen. :D Schijnt pas sinds augustus begonnen te zijn. Het is echt een prachtig ding, zo blij mee. O+

pi_190870609
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe kind stond voor de deur. O+ De maker kwam het zelf brengen. :D Schijnt pas sinds augustus begonnen te zijn. Het is echt een prachtig ding, zo blij mee. O+

[ afbeelding ]
Da’s een heel mooi kind
pi_190870695
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s een heel mooi kind
Ja. O+ Even drie weken een tweede haard in huis en dan kan die buiten staan. Kan niet wachten om hem te testen.
pi_190870726
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:

[ afbeelding ]
Puntig kind :D Was het een pijnlijke bevalling? :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190870746
Rekt het niet dan scheurt het wel.
pi_190870752
Volgende week komen ze de horren en mijn hordeur installeren *O*
Eindelijk in de zomer lekker de ramen open kunnen doen. Zonder muggen *O*

En de balkondeur zonder dat ik bang hoef te zijn dat de katten in het donker het balkon opwandelen en in paniek over de rand springen als het automatisch rolluik naar beneden gaat O+

Tevens ernstig lekker stoofvlees gemaakt :9~
pi_190870757
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:50 schreef Myraela het volgende:
Rekt het niet dan scheurt het wel.
Tis maar waar je van houdt :7

Maar voor zo’n mooi kind moet je wat scheuring over hebben :Y
pi_190870796
Had ik het wellicht geopperd, Pee? Want ben wel klein :) Maar in elk geval niet nodig, de heenweg gebruik ik voor boeken lezen in het OV, op de eventuele terugweg maak ik gebruik van de diensten van Fietsie.

Nog minder dan een maand! *O* Tof om jullie voor het eerst of weer eens te zien

Zo, nog twee dagen luilakken/speciaalbieren/kaasfondue op de bank en dan is de kerstvakantie van J. voorbij en hoef ik niet meer te schrikken van het verschil tussen wat ik eet en wat @Myraela volgens LIF/Dieet eet *) Myra, wat een tof ding zeg! Wat is het eerste dat je erop gaat bakken? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_190870936
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:54 schreef minilot het volgende:
Zo, nog twee dagen luilakken/speciaalbieren/kaasfondue op de bank en dan is de kerstvakantie van J. voorbij en hoef ik niet meer te schrikken van het verschil tussen wat ik eet en wat @:Myraela volgens LIF/Dieet eet *) Myra, wat een tof ding zeg! Wat is het eerste dat je erop gaat bakken? :)
Haha, sorry. :D Ik zit echt al een flinke tijd in een goede flow met eten nu. Maar ik ben ondertussen al zo vaak afgevallen en weer aangekomen dat ik toch altijd in mijn achterhoofd hou dat het er zo weer aan kan zitten. Dus het eraf houden, vind ik nog veel spannender en knapper dan afvallen zelf.

Het eerste gaat sowieso pizza Margherita zijn. Misschien heel saai, maar ik wil echt even oefenen met goede pizza's bakken in zo'n oven. Zal toch heel anders zijn.
pi_190871067
Wat een gaaf ding :D

Ik wil naar de markt, maar nog steeds geen fiets. Weinig zin om 2x3 km te lopen en daarna ook nog met Mup. Ook weinig zin om Mup mee te nemen want dan duurt het duizend keer zo lang en moet ik daarna nog apart naar de supermarkt.
Ik kan ook alles bij de supermarkt halen maar kost beduidend meer geld. Struggles :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190871154
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Haha, sorry. :D Ik zit echt al een flinke tijd in een goede flow met eten nu. Maar ik ben ondertussen al zo vaak afgevallen en weer aangekomen dat ik toch altijd in mijn achterhoofd hou dat het er zo weer aan kan zitten. Dus het eraf houden, vind ik nog veel spannender en knapper dan afvallen zelf.

Het eerste gaat sowieso pizza Margherita zijn. Misschien heel saai, maar ik wil echt even oefenen met goede pizza's bakken in zo'n oven. Zal toch heel anders zijn.
Goeie pizza Margherita is best een kunst :Y :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')