Pics van je pokeballsquote:
Dbs, fifa, IF, F1, Kerst, verjaardag, modschap, cod, grijze harenquote:
Interessant, of juist niet dat kan ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, blijf hangen, @:SimonedeBeauvoir post zo haar tieten.
Ik leef helaas niet alleen zoals de meesten hierquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Doe niet zo mainstream en draai het dan gewoon om. Ben je pussy ofzo
Hoop dat de buren hun portemonnee veilig opbergen hahaquote:
Wat is het verschil tussen die tweequote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet want in jouw wereld zitten Braddie en Ama blijkbaar op 1 lijn.
(:quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mijn hart vult zich met warmte
is de act die je graag in stand houdtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik leef helaas niet alleen zoals de meesten hier
Frank drebin.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dbs, fifa, IF, F1, Kerst, verjaardag, modschap, cod, grijze haren
Nu ken je me net zo goed als ieder ander hier vriend
Je bent van harte welkomquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:43 schreef Puk1234 het volgende:
Hoi, hier nog wat vermaak? Kom hier haast nooit
De ene zoekt geen aandacht, de ander heeft een Youtubekanaal, scheld mensen uit, is moddervet en zegt constant te gaan afvallen, heeft het elke dag over een baan zoeken maar doet jaren niks.quote:
Ik heb zoveel acts die ik in stand houd voor jullie vermaakquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is de act die je graag in stand houdt
Enige verschil tussen die twee is dus een youtube kanaalquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De ene zoekt geen aandacht, de ander heeft een Youtubekanaal, scheld mensen uit, is moddervet en zegt constant te gaan afvallen, heeft het elke dag over een baan zoeken maar doet jaren niks.
wow hij kan niet afvallen, echt een legitieme reden om iemand richting de afgrond te pestenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De ene zoekt geen aandacht, de ander heeft een Youtubekanaal, scheld mensen uit, is moddervet en zegt constant te gaan afvallen, heeft het elke dag over een baan zoeken maar doet jaren niks.
Net als half fokquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee teveel moeite vraag Aber maar die heeft mijn privégegevens.
Hij is ook te klein om te kunnen afvallenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow hij kan niet afvallen, echt een legitieme reden om iemand richting de afgrond te pesten
welk vermaakquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb zoveel acts die ik in stand houd voor jullie vermaak
Wat doe jij nou weer volwassen ineens.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow hij kan niet afvallen, echt een legitieme reden om iemand richting de afgrond te pesten
We zijn allemaal volwassen mensen hier. Ik ben zelfs 29quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer volwassen ineens.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zal nooit naar Fifa land verhuizen om jullie vervolgens achter te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |