Nee dat zijn boa's.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, net zoals politieagenten die vroeger werden gepest.
Die delen nu mooi de lakens uit
Maar het is een eenmalige investering. Jarenlang plezier van. En 25 straten verderop ook. Dat is wat waard toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
#GOALS voor mij volgend jaar alleen die buiten dingen zijn zo duur
Weet je hoe erg die gast me probeerde weg te pesten bij haxballquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Guus is ook wel een apart sneeuwvlokje inderdaad. Maar dat is eerder zo'n gay victim dan dat hij een pestkop is
Handhaving kneusjes bedoel jequote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben belangrijk hier maat.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk iemand zichzelf eens belangrijk vinden.
Daarom kom ik wss niet in aanmerking. Ben te baas om extra rechten nodig te hebben om mij te verdedigenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:
Hij is heel erg innercircle gericht. Dat zie je wel vaker bij autistenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je hoe erg die gast me probeerde weg te pesten bij haxballDat was echt niet meer leuk hoor
Daar heb je gelijk in. Echter als je het allemaal in 1 keer moet kopen dan ben je een godsvermogen aan kwijtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar het is een eenmalige investering. Jarenlang plezier van. En 25 straten verderop ook. Dat is wat waard toch?
Maar ze hebben wel mooi een eigen programmaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Handhaving kneusjes bedoel je
Tuurlijk wel. Ze hebben het hier met regelmaat daarover.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet nooit zo goed of dat dit discord echt is
Ja HEY VOOR NIETS GAAT DE ZON OP KIIDquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Echter als je het allemaal in 1 keer moet kopen dan ben je een godsvermogen aan kwijt
Ik kijk liever Flikken Maastrichtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:35 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel mooi een eigen programma
Dat is niet waar. Betaal nooit voor de zonquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja HEY VOOR NIETS GAAT DE ZON OP KIID
Zou vk zo in kunnen meespelenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik kijk liever Flikken Maastricht
Terwijl ik juist iedereen accepteerde in de groep, wie je ook was. In dat opzicht ben ik een vrij sociale autistquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij is heel erg innercircle gericht. Dat zie je wel vaker bij autisten
Dan is het dus wel waar tjappiequote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Betaal nooit voor de zon
Flikker uit Maastricht zou het dan heten zeker ghehehequote:
Hahahaha!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flikker uit Maastricht zou het dan heten zeker ghehehe
Wat heel erg belangrijk is dat je hele gemene dingen mag zeggen op fok. Alleen je moet wel heel erg oppassen tegen wie je het zegt. Zeg je het tegen Braddie dan ligt iedereen een deuk, maar zeg je hetzelfde tegen Ama dan komen de tranenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Terwijl ik juist iedereen accepteerde in de groep, wie je ook was. In dat opzicht ben ik een vrij sociale autist
Je boy was je voor vriendquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flikker uit Maastricht zou het dan heten zeker ghehehe
😏quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je het nu over die gozer van je van defensie
Weet je zeker dat je deze strijd wil aangaan vriendinquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
😏
Nee dat gaat best zijn gangetje.Jij hebt ervaring met korte relaties. Hoe doe je dat afstoten van mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |