Ik draag geen ondergoed.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verschoon jij je eigen luier al of komt daar iemand bij helpen?
Ja er zijn ook mensen die meer sociale interactie hebben dan een of ander vriendje dat na een paar maanden neuken weer vertrekt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Met een andere vrouw vreemdgaan zegt iets anders meid
jammer dat de pestkoppen al niet meer posten hier anders had je wel een meesterzet gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt maar toen werd ik blauw en nu is iedereen m'n bitch hier
Dat zie je eigenlijk bij iedere mod als je erover nadenktquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt maar toen werd ik blauw en nu is iedereen m'n bitch hier
Heb je het nu over die gozer van je van defensiequote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die meer sociale interactie hebben dan een of ander vriendje dat na een paar maanden neuken weer vertrekt.
Heb je het nou over je eigen vriend of?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die meer sociale interactie hebben dan een of ander vriendje dat na een paar maanden neuken weer vertrekt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zie je eigenlijk bij iedere mod als je erover nadenkt
Zie je wel, er zijn heus wel mensen die om me gevenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vroeg laatst aan haar wie vond je leukste fokker toen noemde ze jou
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zie je wel, er zijn heus wel mensen die om me geven
Heb die boom 1 januari al aan de weg geflikkertquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:31 schreef Kiid het volgende:
Jongens, het is nu officieel. Kerst is voorbij
Alles is opgeruimd. Nu alleen nog opbergen. Rip
Wat is ZU? Zuid Ui?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:31 schreef ZarB het volgende:
Kunnen we dit niet gezellig voortzetten in het ZU topic. Past wel helemaal in de sferen dat gekissebis
Hoezo, Cat en Simone zijn er nog steeds.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer dat de pestkoppen al niet meer posten hier anders had je wel een meesterzet gedaan
ik heb je ook vergeven dat je me een ban aansmeerde terwijl ik je hielp privé gegevens te beschermenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zie je wel, er zijn heus wel mensen die om me geven
De tranen staan in mijn ogenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:31 schreef Kiid het volgende:
Jongens, het is nu officieel. Kerst is voorbij
Alles is opgeruimd. Nu alleen nog opbergen. Rip
Guus is ook wel een apart sneeuwvlokje inderdaad. Maar dat is eerder zo'n gay victim dan dat hij een pestkop isquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo, Cat en Simone zijn er nog steeds.
Die Guus kneuzen zitten nog lekker op discord zich op te vreten.
Ik begroet ze even.
Hallo Discordsukkels
Kijk iemand zichzelf eens belangrijk vinden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik begroet ze even.
Hallo Discordsukkels
Ik hoop dat je wat vaker verschijnt hier, het droogt langzaam opquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb je ook vergeven dat je me een ban aansmeerde terwijl ik je hielp privé gegevens te beschermen
voor 2020 ben ik niet meer teleurgesteld in jullie
weet nooit zo goed of dat dit discord echt isquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik begroet ze even.
Hallo Discordsukkels
#GOALS voor mij volgend jaar alleen die buiten dingen zijn zo duurquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:32 schreef ZarB het volgende:
[..]jammer. Mijn tokkieburen hebben de gevel nog vol hangen met knipperende Rudolfs.
Inderdaad, net zoals politieagenten die vroeger werden gepest.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zie je eigenlijk bij iedere mod als je erover nadenkt
Je vagina bedoel je hiermee toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat vaker verschijnt hier, het droogt langzaam op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |