wildchild ook echtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Myrr, geen haat meer minachting
Daarmee verbloem je het probleemquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
spek kopen en er omheen wikkelen, kort bakken
Je ex’ deurbelquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:58 schreef 00wildchild het volgende:
Zo. Deurbel gaat. Fijne middag leute.
ik afwassen, boodschappen doen en no life apex legends spelenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga even een puddingbroodje en een croissantje eten
Wat is je psnquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik afwassen, boodschappen doen en no life apex legends spelen
Apex is een raceterm maar blijkt na research van mij dat dat kutspel geen racespel isquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik afwassen, boodschappen doen en no life apex legends spelen
Ja ga even boodschappen doen en het huis opruimen app maar als je zover bentquote:
speel alleen shootersquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Apex is een raceterm maar blijkt na research van mij dat dat kutspel geen racespel is
Ik ben altijd aan de race als ik weer een post van jou zie.quote:
@Rozevlaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben altijd aan de race als ik weer een post van jou zie.
Niemand neemt dit serieusquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Derde account, de eerste had een perma ban
Toen was ik echt aan het pieken. Maar toen had je nog geen 5 mods voor iedere user
Je bent 29 en bepaalt niet zelf wat je eet?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:56 schreef Kiid het volgende:
Ik moet zo gaan vrienden
Vanavond eet ik sperziebonen maar ik wil geen sperziebonen eten. Gister kon ik er nog onderuit komen. Iemand tips hoe het vandaag weer kan lukken?
Ik vraag me serieus af wat zijn usernames waren voor dezequote:
Hee mooie damequote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:34 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat zijn usernames waren voor deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |