Ik ook hoor, maar oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo'n amateur als ik daar naar kijk![]()
Eerst maar weer eens spelen met PhotoShop, dan zijn de stappen ook beter te volgen
Oh nee, heb nog 25 videobanden over te zetten komende weken
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:35 schreef I het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar oefening baart kunst.Druk zat zo te zien.
Plastic bakjesquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja
Ah, op zich doe ik het overzetten van bandjes ook tegen betaling maar je eigen werk blijft altijd liggen he...
Heb zo'n 25 camcorders en 12 werkende videorecorders om uit te kiezen![]()
Weer even patsen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:10 schreef I het volgende:
Voor als het programma toch niet helemaal aanslaat en ze er bepaalde negatieve gevoelens bij krijgen;
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja
Ah, op zich doe ik het overzetten van bandjes ook tegen betaling maar je eigen werk blijft altijd liggen he...
Heb zo'n 25 camcorders en 12 werkende videorecorders om uit te kiezen![]()
Weer even patsen:
[ afbeelding ]
quote:
Nou... weet niet... als hij z'n nummer gegeven heeft... ?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:42 schreef grazz het volgende:
Weer thuis. Sushi was niet te vreten. Wel uit m'n comfortzone 'gestapt'... (lees: gepusht door collega) door om iemand's telefoonnummer te vragen.Wat heb ik mezelf aangedaan.... Ik zoek helemaal geen date en volgens mij is ie hartstikke hetero.
![]()
Oh en Jinek kijk ik morgen/vandaag wel terug.
Bakje is vermoedelijk open omdat ik er mee aan de slag ben geweest de afgelopen weekquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:47 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
maar ziet er best netjes uit hoor in je kast, al krijg ik wel een beetje jeuk in mn handen van dat bakje links onder en het is neit allemaal op kleur![]()
Actionquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bakje was open omdat ik er mee aan de slag ben geweest de afgelopen week
En ja, Action he... dan moet je tevreden zijn met de kleuren die je vindt...
Jij vraagt een nummer en dan wacht je op de ander?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:48 schreef grazz het volgende:
ik slaap nu echt.trusten
edit: bijna
@:TheFreshPrince ik weet niet, hij reageerde zo koeltjes....alsof het allemaal niet zo bijzonder was dat iemand om zn nummer vroeg. Ik zou eerst nadenken geloof ik. Zou me overdonderen. Maar we zien wel. Hoor ik niks, is dat misschien maar beter ook...mn hoofd staat er niet naar nu al die nationale voorrondes er weer aan komenTijd om mezelf weer maanden op te sluiten.
Sssssst, hij slaaptquote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij vraagt een nummer en dan wacht je op de ander?
Werkt dat zo?
Denk je dat hij al wakker is? Mogen we al vragen stellen?quote:
Oh ik vraag gewoon hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Denk je dat hij al wakker is? Mogen we al vragen stellen?
Slecht geslapen? Ziek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |